abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:42:48 #151
88233 Steve
Still the best.
pi_56683227
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het thema van as zaterdag al bekend?
Big band.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:46:09 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56683271
Themaloos mag Nigel deze doen:

http://www.youtube.com/watch?v=8DbUJYANt88

Dan sta ik op de tafel hoor .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56684419
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef BVO het volgende:
Themaloos mag Nigel deze doen:

http://www.youtube.com/watch?v=8DbUJYANt88

Dan sta ik op de tafel hoor .
Heb je nog een mark my words momentje voor volgende week?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:23:47 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56692628
Ik heb helemaal niks gehoord o.i.d., dus voorlopig niet .
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:25:54 #155
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56696063
Charly moet natuurlijk No One doen tijdens de Big Band-ronde. Dat nummer is echt EPISCH met dit arrangement. En Charly is een betere zangeres dan Alicia, dus het kan alleen maar nog epischer worden.

Wel met een negerinnenkoor erbij, zoals bij Raffaela met Think.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56700802
Ik hoop dat ze weer zo'n niet-bigband nummer gaan verbigbandiseren, net zoals bij Idols 2, toen Maud Are You Gonna Go My Way zong.

Wel raar om Idols 2 terug te zien, het ziet er zo gek anders uit, met de kandidaten die backstage zitten, de kandidaten die zonder een presentator/trice voor de jury staan. Henkjan met z'n gewiemel meteen weer.
pi_56700866
Ik denk dat Nathalie It's oh so quiet gaat doen.
pi_56726465
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:25 schreef Marble het volgende:
Charly moet natuurlijk No One doen tijdens de Big Band-ronde. Dat nummer is echt EPISCH met dit arrangement. En Charly is een betere zangeres dan Alicia, dus het kan alleen maar nog epischer worden.

Wel met een negerinnenkoor erbij, zoals bij Raffaela met Think.
Wat een super ideee, klinkt nu al heerlijk, met Charlene vast nog beter

En ze kan natuurlijk ook piano spelen, zij ze ooit in een chat (A) Dus ik zie een leuke combi!
pi_56728889
Ik zie Nathalie zaterdag graag think doen!Hiermee zou ze zeker raffa kunnen evenaren of heel mischien zelfs overtreffen.

Ik wil dat charlene Love is a losing game van Amy winehouse zingt.Dat zou denk ik echt briljant zijn!

Nikki zie ik graag proud Mary doen,Heerlijk swingen wordt dat dan!

Voor nigel weet ik zo snel niet een nummer te verzinnen maar de richting van Ray Charles ,Nat King Cole zou hem denk ik wel naar een hoger plan kunnen zetten!
pi_56728961
Misschien deze week Valerie van Amy voor Charlene?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:13:10 #162
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56755892
Ik ben er helemaal uit welk nummer Nikki moet doen in de big band-ronde: deze .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  ESF Reporter vrijdag 15 februari 2008 @ 22:17:04 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_56760506
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Hockeylotje het volgende:
Misschien deze week Valerie van Amy voor Charlene?
Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.
pi_56761545
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.
Nouja ik kwam op Charlene, omdat ze het hier eerder suggereerden en aangezien dat nummer in bepaalde arrangementen waaronder Big band echt GEWELDIG klinkt!
Maar ik denk dat Charlene het ook heel goed kan even terugdenkend aan Run Away!
pi_56762876
Ja ik wil dat Nathalie Valerie zingt.
pi_56762987
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
Hit me!
Voor Charlene: Hit me baby one more time van Prutney.

pi_56772367
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik wil dat Nathalie Valerie zingt.
het is dus Nikki!

Maar vind 't nummer denk ik niet zo goed bij haar stem passen, omdat ze toch meer een hese stem heeft, niet een rauwe zeg maar!
pi_56924163
Het wordt dus Get the party started vanavond! voor filmpjes klik HIER

'Get the party started' van Pink, dat is het nummer dat Nathalie, Nikki en Charlene met z'n drieën live moeten zingen. Tijdens de vrijdagavondshow van Niels & Froukje, door vakantie van Niels Hoogland omgedoopt tot Lindo & Froukje, werd bekend gemaakt welk nummer de meeste stemmen kreeg van de 538 luisteraars... en dat werd Pink.

Nathalie, Nikki en Charlene waren te gast bij Lindo Duval en Froukje de Both om te horen wel nummers ze samen gaan zingen. Daarnaast spraken Lindo & Froukje met de Idols-dames over het stappen en vroegen ze waarom Nikki haar telefoonnummer aan Barry Paf heeft gegeven. Luister hier naar het interview met Nathalie, Nikki en Charlene...
pi_56924195
He gatverdamme, wat een kutnummer.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:15:37 #170
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56924244
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat het Nederlandse publiek dat compleet kapotgedraaide boutnummer blijkbaar verkiest boven Maroon 5 of dat prachtnummer van Fergie. Over slechte smaak gesproken. Komt ie: !
pi_56924585
Inderdaad een kutnummer! Bleeegh! Charlene en Nikki waren er zelf wel blij mee, Nathalie had liever Fergie gehad!

Ik ben alleen wel bang dat Nathalie de dominante rol op zich gaat nemen, door eventjes lekker te gaan uithalen op plekken waar dat niet moet enz.! Dat deed ze in dat geluidsfragment nl ook al!
pi_56924628
Je wilt toch winnen bij Idols? Nee, dan moet je je idd als een bang vogeltje ergens in een hoekje verschuilen .
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:44:41 #173
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56924642
Nathalie is de Nikki McKibbin van Idols 4, die greep ook altijd de microfoon tijdens groepsnummers om alles en iedereen heel hard en vals te overschreeuwen. Ze werd er net voor de finale uitgestemd. Net als Nathalie .
pi_56925038
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je wilt toch winnen bij Idols? Nee, dan moet je je idd als een bang vogeltje ergens in een hoekje verschuilen .
Dat is een conclusie die jij dan trekt.. Het is juist goed dat je wilt laten zien wat je kunt, maar er zijn wbel grenzen! Je moet ook een keer ophouden! Bij dat stukje dat ze accapella Baby get higher gingen zingen, hoorde je alleen Nathalie er steeds bovenuit krijzen, dat stoort gewoon!
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Marble het volgende:
Nathalie is de Nikki McKibbin van Idols 4, die greep ook altijd de microfoon tijdens groepsnummers om alles en iedereen heel hard en vals te overschreeuwen. Ze werd er net voor de finale uitgestemd. Net als Nathalie .
Deal!

[ Bericht 39% gewijzigd door Hockeylotje op 23-02-2008 14:18:42 ]
pi_56927804
Nikki 'verklapte' net dat ze All my life van Krezip & Mesmerise van Faith Evans gaat zingen.
Charlene zingt volgens mij R U Kidding me van Anouk, weet 't niet zeker, maar dacht die melodie te herkenenn! Kende 't nummer iig ergens van!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:48:29 #176
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56927856
All my Life, toffe keuze, kan heel mooi worden. Die andere twee nummers moet ik nog maar afwachten.
pi_56928007
Charlene zingt Shut up and drive van Rihanna.

All my life vind ik echt het meest gruwelijke lied ooit, dus hopelijk kan Nikki er nog wat redelijks van maken.
pi_56928040
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:48 schreef BVO het volgende:
All my Life, toffe keuze, kan heel mooi worden. Die andere twee nummers moet ik nog maar afwachten.
Ze heeft ze niet zelf gekozen he, dat heeft 538 gedaan!
Maar R U Kidding me weet ik niet zeker , ik herkende 't nummer iig, maar dat zegt niet zo veel

En de opening wordt weer hetzelfde als vorig jaar halve finale! Er worden beelden laten zien van de auditie enzo en dan haken de kandidaten daar op in!
  ESF Reporter zaterdag 23 februari 2008 @ 17:00:48 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_56928103
Holy mozes dat zijn dus al twee momenten waarop ik m'n tv op mute moet zetten om die gedrochten van nummers niet te hoeven horen. Alhoewel ik 'Shut up and drive' vooral een kutnummer vind vanwege de monotone mekker-geluiden die Rihanna voortproduceert. Net een geit die met z'n linkerachterpoot in een bereklauw terecht is gekomen. Ik verwacht dan ook dat Charlene een betere versie van het nummer gaat doen.

'All my life' is gewoon een triest nummer in de negatieve zin van het woord vanwege de zevertekst dat eigenlijk bestaat uit een aaneenschakeling van gemoedstoestanden gezongen op een zielig pianopingeltje.
pi_56928325
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!".

.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:14:50 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56928361
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!".

.
ja dus? Gordon heeft Nikki ook eens compleet afgebrand met een krukplaats als gevolg...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56928786
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:

.
En dat ze dan op dr slofjes de finale haalt met een groot merendeel van de stemmen...

Ik vind All my life trouwens wel mooi, combinatie van een mooie pianomelodie en een super stem!
Krezip is sowieso

Het was trouwens Shut up and drive, niet R U Kidding me
  zondag 24 februari 2008 @ 00:38:07 #183
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56939593
Liedjessuggestie voor Nikkee volgende week: Hard to say I'm sorry .

(Ik neem namelijk aan dat het weer ballad/uptempo/single wordt wat ze moeten zingen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')