Big band.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het thema van as zaterdag al bekend?
Heb je nog een mark my words momentje voor volgende week?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef BVO het volgende:
Themaloos mag Nigel deze doen:
http://www.youtube.com/watch?v=8DbUJYANt88
Dan sta ik op de tafel hoor.
Wat een super ideee, klinkt nu al heerlijk, met Charlene vast nog beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:25 schreef Marble het volgende:
Charly moet natuurlijk No One doen tijdens de Big Band-ronde. Dat nummer is echt EPISCH met dit arrangement. En Charly is een betere zangeres dan Alicia, dus het kan alleen maar nog epischer worden.
Wel met een negerinnenkoor erbij, zoals bij Raffaela met Think.
Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Hockeylotje het volgende:
Misschien deze week Valerie van Amy voor Charlene?
Nouja ik kwam op Charlene, omdat ze het hier eerder suggereerden en aangezien dat nummer in bepaalde arrangementen waaronder Big band echt GEWELDIG klinkt!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik hoorde het liedje vanavond en dacht meteen 'omfg dit zou een SUPER big band versie kunnen zijn!!!' Alleen heb ik eerder Nikki hiervoor in gedachte, of Nathalie. Die zouden het toch een rauwer randje kunnen geven dan Charlene.
Voor Charlene: Hit me baby one more time van Prutney.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
Hit me!
het is dus Nikki!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik wil dat Nathalie Valerie zingt.
Dat is een conclusie die jij dan trekt.. Het is juist goed dat je wilt laten zien wat je kunt, maar er zijn wbel grenzen! Je moet ook een keer ophouden! Bij dat stukje dat ze accapella Baby get higher gingen zingen, hoorde je alleen Nathalie er steeds bovenuit krijzen, dat stoort gewoon!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je wilt toch winnen bij Idols? Nee, dan moet je je idd als een bang vogeltje ergens in een hoekje verschuilen.
Deal!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Marble het volgende:
Nathalie is de Nikki McKibbin van Idols 4, die greep ook altijd de microfoon tijdens groepsnummers om alles en iedereen heel hard en vals te overschreeuwen. Ze werd er net voor de finale uitgestemd. Net als Nathalie.
Ze heeft ze niet zelf gekozen he, dat heeft 538 gedaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:48 schreef BVO het volgende:
All my Life, toffe keuze, kan heel mooi worden. Die andere twee nummers moet ik nog maar afwachten.
ja dus? Gordon heeft Nikki ook eens compleet afgebrand met een krukplaats als gevolg...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!"..
En dat ze dan op dr slofjes de finale haalt met een groot merendeel van de stemmen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je weet nu al dat Gordon weer gaat janken tijdens All My Life en dat Nikki weer een staande ovatie van de jury krijgt en dat Wendy gaat zeuren over haar kippenvel en dat Nikki weer zo doet van: "Oh echt, ik goed? Nee dat meen je niet!"..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |