Helemaal mee eens. Op de een of andere manier doet ze me gewoon niets.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Greys het volgende:
Nog steeds een goede zangeres, maar een oninteressante persoonlijkheid en een onsympathiek type.
Geen Idol voor mij
jammer dat ze bezet isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Marble het volgende:CHARLENE
!!!
Na True To Your Heart wilde ik echt met haar trouwen en minstens 15 kinderen.
quote:
Ik vond 'm wel cute eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Is die huilende geek waar ze steeds op inzoomen in het publiek haar vriendje trouwens? Wat een flapdrol, waarom papt ze niet met een leuker type aan zoals Bas of zo!
Dan ben je de enige (hoop ik)quote:Op zondag 10 februari 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
Kan haar artiestennaam niet veranderd worden naar Charly?.
Bij dat Charlene denk ik altijd aan die ellendige muts:
[ afbeelding ]
Ik snap haar ook best! De spanning die daar in zo'n studio hangt is echt heel erg groot!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond haar reactie vorige week helemaal niet zo raar hoor. Logisch dat je huilt, als je er (bijna) uit moet? Ze gedroeg zich ten minste niet zo debiel als Bas.
Inderdaad! Bij Run to you in Whitney's versie viel ik echt in slaap!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben weer helemaal fan. En True to your heart is zo'n tof nummer
! Was het liedje alweer helemaal vergeten, je hoort het ook nooit op de radio. Maar allebei de nummers waren supergoed gezongen, ik vond zelfs de eerste boeiend, ondanks dat het origineel zo saai is.
O jee. Ik denk bij de naam Charlene altijd aan die zangeres van dat liedje I've never been to me. Deze dus, en die was echt niet verkeerd, dus van mij mag ze haar naam houden. Maar goed, dat zal het generatieverschil zijn ...quote:Op zondag 10 februari 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
Haar naam spreek je anders uitquote:Op zondag 10 februari 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 't eigenlijk een best lekker hapjequote:Op maandag 11 februari 2008 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die janknerd met dat piekhaar en dat nepdiamantje in z'n oor? Nee dankje.
quote:She def had rough spots but the entire performance was so much better than most stuff you'd see on Am Idol!
Ik vind dat Charly toe is aan nieuwe catchphrasequote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
Hit me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |