quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Greys het volgende:Nog steeds een goede zangeres, maar een oninteressante persoonlijkheid en een onsympathiek type.
Geen Idol voor mij

Helemaal mee eens. Op de een of andere manier
doet ze me gewoon niets.
Zoals ik in het Nikki-topic al zei: ik snap eigenlijk nog steeds niet wat zovelen nou in Charlene zien... Okee, ze heeft een prima stem en zet ook meestal wel een goede performance neer... maar ik vind er nog steeds iets te veel 'braafs' aan zitten, waardoor ze wat mij betreft net niet pittig en uitdagend genoeg is voor een popidool.
Bovendien heeft ze daarnaast ook iets koels en afstandelijks over zich, waardoor ze (ten onrechte, denk ik) misschien soms wat arrogant over kan komen.
Daarom doen Nathalie en Nikki mij veel meer. Die tonen meer echte inleving en emotie, en komen bovendien ook veel zelfverzekerder en wat 'brutaler' over. Dat beetje meer lef is iets wat ik altijd wel waardeer in een popidool.
Charlene doet de laatste tijd wel haar best om wat meer 'sexappeal' te tonen, maar op de één of andere manier kan je merken dat ze dat niet van nature in zich heeft. Het komt me altijd net een beetje te 'aangeleerd' over eigenlijk.