Inderdaad, echt super mooi!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Please laat Nikki, Charlene of Pauline De Zee van Trijntje doen. Dat nummer is zo fucking goed!. Maar dan wel de versie die ze bij de opening in de Arena zong. Die andere veris evind ik niet zoveel aan.
Was ook wel te verwachten gezien de punica-oase van hits die Jim te bieden heeft!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef happyme28 het volgende:
Er is 1 persoon die een nummer van Jim gaat zingenDe eerste keer dat een nummer gezongen wordt van een Nederlandse oud-Idolskandidaat.
Van Jim's Hyve:
Jim heeft vandaag een item opgenomen voor Idols wat je aanstaande zaterdag bij RTL4 kan zien. Jim ontving de overgebleven zes kandidaten om hem de oren van 't hoofd te laten vragen. Tijdens de zevende liveshow zal het thema Nederlandstalig zijn en wij kunnen je nu al alvast verklappen dat een van de kandidaten een nummer van Jim ten gehore zal gaan brengen. Check dus Idols zaterdag 2 februari vanaf 20:00 op RTL4.
Ik denk ook dat Neil de enige is die Jim zou willen gaan zingen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef Toeps het volgende:
Neil goes Jim, god dat belooft wat.
Jij hebt Jim dan al 5 jaar niet meer horen zingen. Neil zingt hoe Jim zong toen hij 15 was dan en dan nog regelmatig vals erbij. Het lijkt me niet verstandig als Neil een nummer van Jim gaat doen, want dan merkt hij dat dat nog flink lastig is. Zeker Dapper en Sterk en Doe dit doe dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:33 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Neil de enige is die Jim zou willen gaan zingen!
Z'n stem lijkt er ook belachelijk veel op, helaas! Alleen had Jim niet zo'n irritant vibrato!
Ik heb hem zeker nog wel gehoord! Op bijv. het musicalawards gala! Niet in het 'echt', maar wel 'live'! En ik vind ook zeker dat hij beter is geworden, maar hij blijft een middelmatige zanger naar mijn mening!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jij hebt Jim dan al 5 jaar niet meer horen zingen. Neil zingt hoe Jim zong toen hij 15 was dan en dan nog regelmatig vals erbij. Het lijkt me niet verstandig als Neil een nummer van Jim gaat doen, want dan merkt hij dat dat nog flink lastig is. Zeker Dapper en Sterk en Doe dit doe dat.
Helaas, je had niet gelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 03:23 schreef BVO het volgende:
Weer een mark my words momentje (net als Tiff en sugababes).... Nigel zingt Replay of Marco B. of Gio.
Oke, dank u.
In de herkansing. Perfecte nummers voor komende week. Al zal Nigel wel Back at One zingen. Laat ik zo zeggen.. als hij op de keuzelijst staat zingt hij die 100% zeker, maarja..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:16 schreef BVO het volgende:
Charlene: Alicia Keys - Unbreakable.
Nigel: Brian McKnight - The only one for me.
Zo gek was het nietquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Helaas, je had niet gelijk
Ik denk dat volgende week I will always love you wel weer voorbij komt!
@Shining, die "nou jij" plakte ik erbij omdat ik dat Waarom-liedje helemaal niet kendequote:Nigel:
“Eén van mijn favo’s is het nummer ‘Waarom’ van Marco Borsato. Vooral omdat het zo beladen is met emoties. Hij beschrijft dingen die ik in het verleden heb meegemaakt. Ik was van plan deze te zingen, maar ik wist dat ik zou janken op het podium tijdens het zingen, dus heb ik toch maar niet gedaan.”
Lovequote:Op zondag 3 februari 2008 18:15 schreef Svensational het volgende:
Wat is eigenlijk het thema van volgende week?
Nou ik wist 't nog niet.. aangezien ik niet de hele dag op de computer woon enzo..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Old news Hockeylotje, wayyy old news.
Ik vind dat nummer van Whitney trouwens echt zo'n afgezaagd zeurnummer. Echt niet mijn smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |