aawh niet leukquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.
Ik voel me echt goed ziek.. en moet zo nog een kerstluch what ever doen
of gewoon dual layer dvds kopenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist!
En het liefste in combinatie met Dvdshrink
Meh hangt er vanaf wat voor dvd's ik heb gedownkooptquote:Op donderdag 20 december 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of gewoon dual layer dvds kopen
dan heb je ook geen dvdshrink nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh hangt er vanaf wat voor dvd's ik heb gedownkoopt![]()
Zijn vaak DVD5
Ik zeur gewoon niet meer, en werk gewoon, mag dat ook?quote:
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
het sneeeeeuwt \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/
Maar hoe wil je dat doen dan, als het een ISO is van een DVD5?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je ook geen dvdshrink nodigis meestal gewoon een iso of bin
Ja klopt, alleen soms gebruik ik het om een originele dvd te kopieerenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je ook geen dvdshrink nodigis meestal gewoon een iso of bin
Van mij welquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeur gewoon niet meer, en werk gewoon, mag dat ook?
Grappig!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef B.. het volgende:
[..]
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.
Volgens het KNMI is luchtverontreiniging daarop ook van invloed. "Hierdoor is het een heel lokaal verschijnsel. Waar geen bedrijvigheid is met rokende schoorstenen, doet uitsneeuwende mist zich vrijwel niet voor", aldus de woordvoerder. Bij het KNMI zijn gevallen bekend van straten die onder de rook van bedrijven helemaal wit waren, terwijl het even verderop niet had gesneeuwd.
nero brand die gewoon hoor , al jarenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen dan, als het een ISO is van een DVD5?
ja er rijden wel vrachtwagens hier voorbijquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef B.. het volgende:
[..]
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.
Volgens het KNMI is luchtverontreiniging daarop ook van invloed. "Hierdoor is het een heel lokaal verschijnsel. Waar geen bedrijvigheid is met rokende schoorstenen, doet uitsneeuwende mist zich vrijwel niet voor", aldus de woordvoerder. Bij het KNMI zijn gevallen bekend van straten die onder de rook van bedrijven helemaal wit waren, terwijl het even verderop niet had gesneeuwd.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nero brand die gewoon hoor , al jaren
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nero brand die gewoon hoor , al jaren
Gast, doe je wel een beetje voorzichtig, zeker hoe jij je nu voeltquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...
(dacht dat het om het idee ging om een iso van een dvd 5 op een enkel layer dvd te fikken)
ah geeft nix johquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...
(dacht dat het om het idee ging om een iso van een dvd 5 op een enkel layer dvd te fikken)
Voorzichtig? Ik zit hier heeeeul relaxt achter mijn pc te internettenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, doe je wel een beetje voorzichtig, zeker hoe jij je nu voelt
En zo zijn we allemaal weer gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah geeft nix johnee een dvd5 is juist singlel layer, en dvd9 is dual layer
meeste dingen op internet zijn juist dvd5, zo niet , is er altijd wel iemand die dvd9 omvormt naar dvd5. dan kan bellephoron ze weer downloaden
Daarom, had hem al door (weer eens verkeerd gelezenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah geeft nix johnee een dvd5 is juist singlel layer, en dvd9 is dual layer
meeste dingen op internet zijn juist dvd5, zo niet , is er altijd wel iemand die dvd9 omvormt naar dvd5. dan kan bellephoron ze weer downloaden
Ok mooi zoquote:Op donderdag 20 december 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voorzichtig? Ik zit hier heeeeul relaxt achter mijn pc te internetten
en af en toe wat mensen aan de telefoon... de loop klusjes laat ik netjes doen vandaag
Ondertussen naast me een laptop aan het installeren, we zijn er alleen de driver cd van kwijt...quote:
whehe jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo zijn we allemaal weer gelukkigWhehehe
Kijk dat zijn berichten, een koffie laten halen? Luxequote:Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ondertussen naast me een laptop aan het installeren, we zijn er alleen de driver cd van kwijt...
dus zit nu heeeeeeul relaxt drivers te downloaden en uit te zoeken.. en windows lekker laten updaten..
collega heeft koffie gehaalt, gaat dus
Ja ik ook, weinig Fok, veel films / Wii / vriendinquote:Op donderdag 20 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe ja![]()
* WhiteLightning moet f fkijken, voor de komende dagen. ff wat leuke filmpjes kijken
Ja dat kunnen we zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ondertussen kunnen we wel aan oliebollen gaan denken toch ??
tis al tenslotte bijna oud en nieuw!
[ afbeelding ]
whahaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
Ben ik weer
Van de projectmanager een kruikje berenburg gekregen...
Aardige vent...
Niet alcoholische koffieliquer..Is dat hetzelfde als Malt?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaik heb hier koffieliquer staan. niet alcoholisch.
nou het is creme achtig spul. beetje nep dus. er moet gewoon alcohol in.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet alcoholische koffieliquer..Is dat hetzelfde als Malt?
hoe was je vergadering?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Werken!!!quote:
Lekker toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
oliebollen pffff
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Gadver! d'r had iemand oploskoffie in de automaat gedaan. ipv. gewone koffie...
Ik denk ha, lkkr ff koffie halen...moet ik weer helemaal naar beneden...
oe, das minder, griep ?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
Ziek thuis, dag nummer 2.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
pff weer snel gegaan
Diertjuh, hoe gaat het met je lenzen ? (heb even vorige topic doorgenomen)
Dylanquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
zo tvp, dat was mijn bijdrage voor deze ochtend
Zeer zinvol. Heb je vanmiddag wel een zinvollere bijdragequote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
goeiemiddag. ook uit bed gerold ?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
lynx met welk programma maak jij die avatars ??quote:
ik andersomquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
ik ben zo vrij...
Morgen wel werken...
Video bewerken in VirtualDubquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lynx met welk programma maak jij die avatars ??
oe klinkt ingewikkeld. maar ga maar s wat rommelen ermeequote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Video bewerken in VirtualDub
Nabewerken in PhotoShop
Animatie in ImageReady.
Je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oe klinkt ingewikkeld. maar ga maar s wat rommelen ermee [afbeelding]
Dan ontwaak ik netquote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef DeToXiC het volgende:
Vrijdag wereldorgasmedag
Dus, wat doen we morgen om 07.08?
Gevonden: Hoe maak ik een avatar van een stukje film?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. [afbeelding] Als je alleen een stilstaand plaatje wil gebruiken met je met imageready alleen al klaar.. Ik heb ooit eens een tutorial op FOK geplaatst om animated avatars op de juiste manier te maken [afbeelding] ff zoeken.
Heeeuh beetje dimmen mevrouwtjequote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh beetje dimmen mevrouwtje![]()
* Bellerophon smeltquote:
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef draculettetje het volgende:
als het goed is zit mn zoessie nu in de auto ff beetje puinruimen hier
ok wereldsquote:Op donderdag 20 december 2007 12:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gevonden: Hoe maak ik een avatar van een stukje film?
Have funquote:Op donderdag 20 december 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
kerstluch, 2 uur eten en drinken op kosten van de zaak
nee valt mee hoorquote:
Smakelijk eten (al wat opgeknapt?)quote:Op donderdag 20 december 2007 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
kerstluch, 2 uur eten en drinken op kosten van de zaak
zie die bakker heeft een goeie aan jou!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:46 schreef Sgele het volgende:doe je goed!
Ik ga nu m'n bartjes naar binnen slaan
Succes!!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even aan het werk!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even aan het werk!!
Sadistquote:
druk aan t werk !quote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemiddag. ook uit bed gerold ?
If you say soquote:Op donderdag 20 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik plaag hem maar een beetjekan die wel hebben
ook leuk dat ik allemaal extra taken heb gekregen voor 27 en 28 dec.. bleghquote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef Sgele het volgende:
Dylan!![]()
Het is echt zo'n week... met al dat ge-werk
Dat wordt niet Wii-enquote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ook leuk dat ik allemaal extra taken heb gekregen voor 27 en 28 dec.. blegh
Van jou dan weer wel, eigenlijk van iedereenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik plaag hem maar een beetjekan die wel hebben
Ow yeahquote:
Alweer klaarquote:
voelde ik me even speciaal en direct is het weer wegquote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van jou dan weer wel, eigenlijk van iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |