quote:
Heb ik ook gehad, alle vier eruitquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Droxz heeft zich al gemeld maar druk denk![]()
Ik was naar de tandartsMoet gvd naar de kaakchirurg voor 1 verstandskies grr
![]()
Zo naar de dokter.. dan apotheek (ik EIS gewoon een kuurtje) en dan langs een kennis van me en dan euhhhh is het alweer later in de middag
Nero?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Als ik mag kiezen he tussen de volgende brandprogramma's..
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
PC van me broer en maar eens poging doen tot dvd fikken
sorry maar nero!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef diertjuh het volgende:
Rustig hier trouwens. Ik mis nog wat mensen. Droxz, lynda, Dylan, seventees. Allemaal druk![]()
Owja waar is crazy-m eigenlijk?
Juist!quote:
Gast, ga dan naar huisquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.
Ik voel me echt goed ziek.. en moet zo nog een kerstluch what ever doen
Geluk dat je het bij de kaakchirurg laat doen. De tandarts kan het ook maar lijkt me niet fijn. heb je mannelijk of vrouwelijke kaakchirurg? Hoop voor je een man, want die hebben net een beetje meer kracht. Eerste 2 van mij waren getrokken door een vrouw.. heb er langer last van gehad dan bij de laatste keer. maar het is maar eventjes en dan is het voorbijquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Droxz heeft zich al gemeld maar druk denk![]()
Ik was naar de tandartsMoet gvd naar de kaakchirurg voor 1 verstandskies grr
![]()
Zo naar de dokter.. dan apotheek (ik EIS gewoon een kuurtje) en dan langs een kennis van me en dan euhhhh is het alweer later in de middag
Als ik zou moeten kiezen uit deze 3, zou ik gaan voor Alcohol 120%quote:Op donderdag 20 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Welke zal ik dan doen?
Alcohol 120%
PowerISO
Magic ISO
aawh niet leukquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda is naar de tandarts, dokter ed.
Ik voel me echt goed ziek.. en moet zo nog een kerstluch what ever doen
of gewoon dual layer dvds kopenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist!
En het liefste in combinatie met Dvdshrink
Meh hangt er vanaf wat voor dvd's ik heb gedownkooptquote:Op donderdag 20 december 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of gewoon dual layer dvds kopen
dan heb je ook geen dvdshrink nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh hangt er vanaf wat voor dvd's ik heb gedownkoopt![]()
Zijn vaak DVD5
Ik zeur gewoon niet meer, en werk gewoon, mag dat ook?quote:
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
het sneeeeeuwt \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/
Maar hoe wil je dat doen dan, als het een ISO is van een DVD5?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je ook geen dvdshrink nodigis meestal gewoon een iso of bin
Ja klopt, alleen soms gebruik ik het om een originele dvd te kopieerenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je ook geen dvdshrink nodigis meestal gewoon een iso of bin
Van mij welquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeur gewoon niet meer, en werk gewoon, mag dat ook?
Grappig!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef B.. het volgende:
[..]
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.
Volgens het KNMI is luchtverontreiniging daarop ook van invloed. "Hierdoor is het een heel lokaal verschijnsel. Waar geen bedrijvigheid is met rokende schoorstenen, doet uitsneeuwende mist zich vrijwel niet voor", aldus de woordvoerder. Bij het KNMI zijn gevallen bekend van straten die onder de rook van bedrijven helemaal wit waren, terwijl het even verderop niet had gesneeuwd.
nero brand die gewoon hoor , al jarenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen dan, als het een ISO is van een DVD5?
ja er rijden wel vrachtwagens hier voorbijquote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef B.. het volgende:
[..]
Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.
Volgens het KNMI is luchtverontreiniging daarop ook van invloed. "Hierdoor is het een heel lokaal verschijnsel. Waar geen bedrijvigheid is met rokende schoorstenen, doet uitsneeuwende mist zich vrijwel niet voor", aldus de woordvoerder. Bij het KNMI zijn gevallen bekend van straten die onder de rook van bedrijven helemaal wit waren, terwijl het even verderop niet had gesneeuwd.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nero brand die gewoon hoor , al jaren
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nero brand die gewoon hoor , al jaren
Gast, doe je wel een beetje voorzichtig, zeker hoe jij je nu voeltquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...
(dacht dat het om het idee ging om een iso van een dvd 5 op een enkel layer dvd te fikken)
ah geeft nix johquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar hangen, ben de vrolijkste niet vandaag en zal het wel verkeerd begrepen hebben...
(dacht dat het om het idee ging om een iso van een dvd 5 op een enkel layer dvd te fikken)
Voorzichtig? Ik zit hier heeeeul relaxt achter mijn pc te internettenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, doe je wel een beetje voorzichtig, zeker hoe jij je nu voelt
En zo zijn we allemaal weer gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah geeft nix johnee een dvd5 is juist singlel layer, en dvd9 is dual layer
meeste dingen op internet zijn juist dvd5, zo niet , is er altijd wel iemand die dvd9 omvormt naar dvd5. dan kan bellephoron ze weer downloaden
Daarom, had hem al door (weer eens verkeerd gelezenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah geeft nix johnee een dvd5 is juist singlel layer, en dvd9 is dual layer
meeste dingen op internet zijn juist dvd5, zo niet , is er altijd wel iemand die dvd9 omvormt naar dvd5. dan kan bellephoron ze weer downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |