Ok mooi zoquote:Op donderdag 20 december 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voorzichtig? Ik zit hier heeeeul relaxt achter mijn pc te internetten
en af en toe wat mensen aan de telefoon... de loop klusjes laat ik netjes doen vandaag
Ondertussen naast me een laptop aan het installeren, we zijn er alleen de driver cd van kwijt...quote:
whehe jaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo zijn we allemaal weer gelukkigWhehehe
Kijk dat zijn berichten, een koffie laten halen? Luxequote:Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ondertussen naast me een laptop aan het installeren, we zijn er alleen de driver cd van kwijt...
dus zit nu heeeeeeul relaxt drivers te downloaden en uit te zoeken.. en windows lekker laten updaten..
collega heeft koffie gehaalt, gaat dus
Ja ik ook, weinig Fok, veel films / Wii / vriendinquote:Op donderdag 20 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe ja![]()
* WhiteLightning moet f fkijken, voor de komende dagen. ff wat leuke filmpjes kijken
Ja dat kunnen we zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ondertussen kunnen we wel aan oliebollen gaan denken toch ??
tis al tenslotte bijna oud en nieuw!
[ afbeelding ]
whahaquote:Op donderdag 20 december 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
Ben ik weer
Van de projectmanager een kruikje berenburg gekregen...
Aardige vent...
Niet alcoholische koffieliquer..Is dat hetzelfde als Malt?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaik heb hier koffieliquer staan. niet alcoholisch.
nou het is creme achtig spul. beetje nep dus. er moet gewoon alcohol in.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet alcoholische koffieliquer..Is dat hetzelfde als Malt?
hoe was je vergadering?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Werken!!!quote:
Lekker toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef draculettetje het volgende:
oliebollen pffff
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Gadver! d'r had iemand oploskoffie in de automaat gedaan. ipv. gewone koffie...
Ik denk ha, lkkr ff koffie halen...moet ik weer helemaal naar beneden...
oe, das minder, griep ?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
Ziek thuis, dag nummer 2.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
pff weer snel gegaan
Diertjuh, hoe gaat het met je lenzen ? (heb even vorige topic doorgenomen)
Dylanquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
zo tvp, dat was mijn bijdrage voor deze ochtend
Zeer zinvol. Heb je vanmiddag wel een zinvollere bijdragequote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Dylanesque het volgende:
zo tvp, dat was mijn bijdrage voor deze ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |