Ik zie hem niet rijden hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]Joran heeft altijd ontkent dat ie auto kan rijden
uit deze foto blijkt alweer een leugentje
ja zwemmend van het eiland af met achterlating van paspoort, geld, makeup, rijbewijs, kledingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me fucking great als ze iedereen gewoon zat was en er vandoor is gegaan.
Hij wordt de duurste privedetective die er is in de wereldquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef krimpenrik het volgende:
hmss interessant intervieuw. Ik hoop niet dat peter hiermee gaat komen a.s. zondag? Als hij hier geld uit probeerd te slaan (wat hij indirect doet) verdiend hij echt een schop in ze ballen.
Als deze mensen gelijk hebben (wat ik opzich best hoop) en het onschuld van joran bewezen kan worden lach ik peter zó hard uit, irritante teringlijer.
It is more than a rumor in Aruba that he is Joran's half brother and early in June 2005 several people in Aruba said he was involved in Natalee's dissapearance and the first name they heard before they never spoke again. He was questioned at least twice with his boat and house searched. Now keep that in the back of your mind until the truth comes out.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:30 schreef msnk het volgende:
Who the hell is Lorenzo Van Rijn and why should I care?
You are all correct! Joran told many half truths but not even close to the real truth. Like how Natalee died and who helped him. Only person he is describing here and that is Lorenzo Van Rijn.MOquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef johan555 het volgende:
deze lorenzo zou weleens de man in het bootje kunnen zijn
en heeft in july 2005 (zelf ?) moord gepleegd
Die daury is Pa vd Sloot, maar het staat niet stoer om te zeggen dat je je pa hebt gebeldquote:Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef djenneke het volgende:
Ik geloof dat Daury bestaat, maar er geen reet mee te maken heeft. Dat gedeelte was naar mijn bescheiden inzicht gelogen.
I think its a good possibility.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef observer777 het volgende:
Add Dad + Lorenzo and you have Daury![]()
I believe about 5% of Jorans admissions on Peter De Vries Show!
Dikke kans dat het nummer van Pa vd Slaat er uit komtquote:Op maandag 4 februari 2008 08:41 schreef cptmarco het volgende:
vanochtend zeiden ze in het NOS journaal dat de bewuste telefoon bij het bad alleen gebruikt kan worden met een creditcard... Dat moet dan toch erg gemakkelijk te controleren zijn -> naar welk nummer is die nacht gebelt...
dat denk ik dus ook....quote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Dikke kans dat het nummer van Pa vd Slaat er uit komt
Haaien eten inderdaad alleen als er bloed en/of beweging in the picture is. Maar er zit vast zat ander spul onder de zeespiegel dat aas eet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Pluto41 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat zijn advocaten hem ingefluisterd hadden dat het beter zou zijn meteen zelf naar buiten te treden en vooral ook lekker gaan stappen op vrijdagavond. Beetje vreemd
alleen dat hij dan nu ondergedoken is ook op advies van de advocaten die niet erg blij schenen te zijn met zijn uitlatingen bij P&W.
Dus toeval? Lastig. fifty - fifty.
[..]
Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.
[..]
Mens is haar dochter verloren dude.
[..]
Ben er ook bang voor. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt.
Wat wel grappig is is dat Joran iets in de trant zegt van: "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. Soms is liegen handig als je van vragen af wilt komen". Daarna spoed hij zich tegen P&W om te zeggen: "Ja vroeger loog ik weleens. Nu niet meer".
Maar daar lult ie zichzelf dus mooi vast.
quote:There''s only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people''s cultures and the Dutch."
'quote:Op maandag 4 februari 2008 10:24 schreef Ticker het volgende:
Joran is slim genoeg om te kunnen checken of Nathalee echt dood was.
Ze was wel dood, dat merk je aan zijn reaktie.
Of het nou per-ongeluk is gegaan door hem, of dat ze zelf iets stoms heeft gedaan en daardoor het loodje heeft gelegd is niet duidelijk. Helaas, want als die Patrick niet als zo'n domme interviewer op een gegeven moment vragen bleef stellen, maar inplaats daarvan wat meer begrip toonde voor wat Joran heeft gedaan, zal dit nu ook niet meer boven water komen.
Maar dood was ze zeker.
Joran en de man met de boot hebben gecheckt of ze echt dood was.
Een aangezien het hier niet een normale dood betrof hebben ze haar incl. bewijs van doodsoorzak.. dat kan drugs of iets anders geweest zijn, over boord gekieperd.
Precies. Zelfs als je als ehbo-er begint met reanimeren bij een bewusteloos persoon die niet meer ademt, moet je doorgaan tot er een arts of ambulance is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'
Ik vind dat alleen een arts kan 'checken' of iemand dood is of niet, en anders dien je zo snel mogelijk hulp te halen!
Kom op, een leek kan op een donker strand echt niet zien of ze dood is of niet.
Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurdquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef kinkajoe het volgende:
Een epileptische aanval stopt op een bepaald moment, waarna je weer "bij je positieven" komt en dat is hier kennelijk niet gebeurd.
Vreemd.
Jij registreert je speciaal op fok om met deze posting te komen?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Ik zeg ook niet dat ik het weet. Ik zeg dat ik het vreemd vind. Zo'n aanval duurt normaal gesproken niet zo lang maar zij zal wel een van de "bijzondere" uitzonderingen vormen omdat Joran dat zegt.quote:Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurd
En jij weet dat omdat?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik vraag me af of Joran op fok zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |