Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurdquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef kinkajoe het volgende:
Een epileptische aanval stopt op een bepaald moment, waarna je weer "bij je positieven" komt en dat is hier kennelijk niet gebeurd.
Vreemd.
Jij registreert je speciaal op fok om met deze posting te komen?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Ik zeg ook niet dat ik het weet. Ik zeg dat ik het vreemd vind. Zo'n aanval duurt normaal gesproken niet zo lang maar zij zal wel een van de "bijzondere" uitzonderingen vormen omdat Joran dat zegt.quote:Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurd
En jij weet dat omdat?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik vraag me af of Joran op fok zou zitten
mij ook nietquote:
deez schat ik gezien het woord fuckingquote:Op maandag 4 februari 2008 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij ook niettijd dat we dan eens te weten komen onder welk account
Waar komt dat verhaal vandaan? Pa sliep toch die nacht?quote:ja pa vd sloot heeft ook nacht van de verdwijning geld gepind
zou om 5000 $ gaan
weet iemand daar iets meer van ?
b-r-o-n?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:57 schreef johan555 het volgende:
de man in het bootje heet AUdri !!!!
Audri houdt vol dat hij tijdens de gebeurtenissen waarover het gaat niet op Aruba vertoefde
Onder welke steen...quote:Op maandag 4 februari 2008 13:57 schreef johan555 het volgende:
de man in het bootje heet AUdri !!!!
Audri houdt vol dat hij tijdens de gebeurtenissen waarover het gaat niet op Aruba vertoefde
quote:- NAAR AMERIKA? -
De Amerikaanse pers heeft gisteravond natuurlijk ook massaal gekeken en dat is aan de telefoontjes weer te merken. De gesprekken over mijn komst naar de VS lopen echter nog al moeizaam en dat irriteert me. De programma’s daar stellen allerlei voorwaarden qua exclusiviteit en beeldrechten. Als je daar gaat zitten, kun je niet meer bij ons komen en omgekeerd, dat soort dingen. De reis naar Amerika kost veel energie en tijd en daar moet ik eigenlijk spaarzaam mee omgaan. Als het zoveelste knelpuntje aan bod komt, zeg ik daarom tegen perschef Peter Schouten: “Bel ze allemaal maar af. Ik heb in dit gezeur geen zin. Het is hier in Nederland druk genoeg. Zij stellen allerlei eisen, maar misschien moeten wij dat zelf maar eens doen. Als ze iets willen, komen ze maar hier naar toe!” Nou, we zullen zien hoe dat afloopt, maar het is niet zo dat ik alles doe om maar in Amerika op de buis te komen, die tijd ligt gelukkig achter me. En er is hier nog werk genoeg…toch?
Peter R. de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |