Ik zie hem niet rijden hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]Joran heeft altijd ontkent dat ie auto kan rijden
uit deze foto blijkt alweer een leugentje
ja zwemmend van het eiland af met achterlating van paspoort, geld, makeup, rijbewijs, kledingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me fucking great als ze iedereen gewoon zat was en er vandoor is gegaan.
Hij wordt de duurste privedetective die er is in de wereldquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef krimpenrik het volgende:
hmss interessant intervieuw. Ik hoop niet dat peter hiermee gaat komen a.s. zondag? Als hij hier geld uit probeerd te slaan (wat hij indirect doet) verdiend hij echt een schop in ze ballen.
Als deze mensen gelijk hebben (wat ik opzich best hoop) en het onschuld van joran bewezen kan worden lach ik peter zó hard uit, irritante teringlijer.
It is more than a rumor in Aruba that he is Joran's half brother and early in June 2005 several people in Aruba said he was involved in Natalee's dissapearance and the first name they heard before they never spoke again. He was questioned at least twice with his boat and house searched. Now keep that in the back of your mind until the truth comes out.quote:Op zondag 3 februari 2008 03:30 schreef msnk het volgende:
Who the hell is Lorenzo Van Rijn and why should I care?
You are all correct! Joran told many half truths but not even close to the real truth. Like how Natalee died and who helped him. Only person he is describing here and that is Lorenzo Van Rijn.MOquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef johan555 het volgende:
deze lorenzo zou weleens de man in het bootje kunnen zijn
en heeft in july 2005 (zelf ?) moord gepleegd
Die daury is Pa vd Sloot, maar het staat niet stoer om te zeggen dat je je pa hebt gebeldquote:Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef djenneke het volgende:
Ik geloof dat Daury bestaat, maar er geen reet mee te maken heeft. Dat gedeelte was naar mijn bescheiden inzicht gelogen.
I think its a good possibility.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef observer777 het volgende:
Add Dad + Lorenzo and you have Daury![]()
I believe about 5% of Jorans admissions on Peter De Vries Show!
Dikke kans dat het nummer van Pa vd Slaat er uit komtquote:Op maandag 4 februari 2008 08:41 schreef cptmarco het volgende:
vanochtend zeiden ze in het NOS journaal dat de bewuste telefoon bij het bad alleen gebruikt kan worden met een creditcard... Dat moet dan toch erg gemakkelijk te controleren zijn -> naar welk nummer is die nacht gebelt...
dat denk ik dus ook....quote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Dikke kans dat het nummer van Pa vd Slaat er uit komt
Haaien eten inderdaad alleen als er bloed en/of beweging in the picture is. Maar er zit vast zat ander spul onder de zeespiegel dat aas eet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Pluto41 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat zijn advocaten hem ingefluisterd hadden dat het beter zou zijn meteen zelf naar buiten te treden en vooral ook lekker gaan stappen op vrijdagavond. Beetje vreemd
alleen dat hij dan nu ondergedoken is ook op advies van de advocaten die niet erg blij schenen te zijn met zijn uitlatingen bij P&W.
Dus toeval? Lastig. fifty - fifty.
[..]
Als dat in zee gedumpt is vind niemand er ooit meer iets van terug. Zullen daar wel haaien zitten ook.
[..]
Mens is haar dochter verloren dude.
[..]
Ben er ook bang voor. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt.
Wat wel grappig is is dat Joran iets in de trant zegt van: "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. Soms is liegen handig als je van vragen af wilt komen". Daarna spoed hij zich tegen P&W om te zeggen: "Ja vroeger loog ik weleens. Nu niet meer".
Maar daar lult ie zichzelf dus mooi vast.
quote:There''s only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people''s cultures and the Dutch."
'quote:Op maandag 4 februari 2008 10:24 schreef Ticker het volgende:
Joran is slim genoeg om te kunnen checken of Nathalee echt dood was.
Ze was wel dood, dat merk je aan zijn reaktie.
Of het nou per-ongeluk is gegaan door hem, of dat ze zelf iets stoms heeft gedaan en daardoor het loodje heeft gelegd is niet duidelijk. Helaas, want als die Patrick niet als zo'n domme interviewer op een gegeven moment vragen bleef stellen, maar inplaats daarvan wat meer begrip toonde voor wat Joran heeft gedaan, zal dit nu ook niet meer boven water komen.
Maar dood was ze zeker.
Joran en de man met de boot hebben gecheckt of ze echt dood was.
Een aangezien het hier niet een normale dood betrof hebben ze haar incl. bewijs van doodsoorzak.. dat kan drugs of iets anders geweest zijn, over boord gekieperd.
Precies. Zelfs als je als ehbo-er begint met reanimeren bij een bewusteloos persoon die niet meer ademt, moet je doorgaan tot er een arts of ambulance is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'
Ik vind dat alleen een arts kan 'checken' of iemand dood is of niet, en anders dien je zo snel mogelijk hulp te halen!
Kom op, een leek kan op een donker strand echt niet zien of ze dood is of niet.
Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurdquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef kinkajoe het volgende:
Een epileptische aanval stopt op een bepaald moment, waarna je weer "bij je positieven" komt en dat is hier kennelijk niet gebeurd.
Vreemd.
Jij registreert je speciaal op fok om met deze posting te komen?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Ik zeg ook niet dat ik het weet. Ik zeg dat ik het vreemd vind. Zo'n aanval duurt normaal gesproken niet zo lang maar zij zal wel een van de "bijzondere" uitzonderingen vormen omdat Joran dat zegt.quote:Dat weet je dus niet. Misschien duurde haar "aanval" wel 1.5u. En is ze in de tussentijd gewoon in zee gepleurd
En jij weet dat omdat?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:08 schreef Astridd het volgende:
Jij bent al helemaal zielig met je lul verhaal je bent geen beroemde of goeie inspecteur ofzo. die vader heb dr geen kkr mee te makedus. hij heeft de waarheid tegen die naaier vn een patrick gezegt en daar mee klaar hijs niet opgepakt en hij heb niks gedaan
xx
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik vraag me af of Joran op fok zou zitten
mij ook nietquote:
deez schat ik gezien het woord fuckingquote:Op maandag 4 februari 2008 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij ook niettijd dat we dan eens te weten komen onder welk account
Waar komt dat verhaal vandaan? Pa sliep toch die nacht?quote:ja pa vd sloot heeft ook nacht van de verdwijning geld gepind
zou om 5000 $ gaan
weet iemand daar iets meer van ?
b-r-o-n?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:57 schreef johan555 het volgende:
de man in het bootje heet AUdri !!!!
Audri houdt vol dat hij tijdens de gebeurtenissen waarover het gaat niet op Aruba vertoefde
Onder welke steen...quote:Op maandag 4 februari 2008 13:57 schreef johan555 het volgende:
de man in het bootje heet AUdri !!!!
Audri houdt vol dat hij tijdens de gebeurtenissen waarover het gaat niet op Aruba vertoefde
quote:- NAAR AMERIKA? -
De Amerikaanse pers heeft gisteravond natuurlijk ook massaal gekeken en dat is aan de telefoontjes weer te merken. De gesprekken over mijn komst naar de VS lopen echter nog al moeizaam en dat irriteert me. De programma’s daar stellen allerlei voorwaarden qua exclusiviteit en beeldrechten. Als je daar gaat zitten, kun je niet meer bij ons komen en omgekeerd, dat soort dingen. De reis naar Amerika kost veel energie en tijd en daar moet ik eigenlijk spaarzaam mee omgaan. Als het zoveelste knelpuntje aan bod komt, zeg ik daarom tegen perschef Peter Schouten: “Bel ze allemaal maar af. Ik heb in dit gezeur geen zin. Het is hier in Nederland druk genoeg. Zij stellen allerlei eisen, maar misschien moeten wij dat zelf maar eens doen. Als ze iets willen, komen ze maar hier naar toe!” Nou, we zullen zien hoe dat afloopt, maar het is niet zo dat ik alles doe om maar in Amerika op de buis te komen, die tijd ligt gelukkig achter me. En er is hier nog werk genoeg…toch?
Peter R. de Vries
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Goofup het volgende:
Als ik dit topic doorlees, heb ik meer informatie dan mij tot nu toe bekend was, maar volgens mij zijn een hoop dingen ook niet waar.
Hoe zit het met die verhuiswagen in het begin van dit topic? hoe zit het met de kelder van Lorenzo, waar kleren zouden zijn gevonden die vermoedelijk van Natalee waren?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Goofup het volgende:
Als ik dit topic doorlees, heb ik meer informatie dan mij tot nu toe bekend was, maar volgens mij zijn een hoop dingen ook niet waar.
Hoe zit het met die verhuiswagen in het begin van dit topic? hoe zit het met de kelder van Lorenzo, waar kleren zouden zijn gevonden die vermoedelijk van Natalee waren?
Je hebt gelijk. Hij vertoont eerder de kenmerken van een psychopaatquote:Op maandag 4 februari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:
Ah, Johan hier denkt amateurspycholoog te zijn?
Je slaat de spijker op de kop. Is Joran weleens onderzocht door een psycholoog, of zoals hij zegt "siegoloog".quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef johan555 het volgende:
joran de NARCIST
Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis. Mensen die eraan lijden, hebben last van ziekelijke ijdelheid en eigenliefde. Narcisten kunnen veel persoonlijke charme bezitten. Een laag of sterk wisselend zelfgevoel vormt de kern van hun problemen en veel gedrag is erop gericht om dit niet te hoeven voelen. Daarnaast hebben zij grote moeite om een goede relatie te onderhouden. Relaties worden meestal na korte tijd beëindigd als de partner meer eigen wensen en behoeften kenbaar maakt of eisen gaat stellen. Een narcist reageert vaak woedend op afwijzing en/of kritiek ('narcistic rage').
In de DSM IV (het diagnostisch handboek voor psychiaters) staan criteria voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wanneer iemand aan vijf of meer van de volgende kenmerken voldoet, spreek je van narcisme:
de narcist
1. heeft een opgeblazen gevoel van de eigen belangrijkheid (overdrijft bijvoorbeeld eigen prestaties en talenten, verwacht als superieur erkend te worden, zonder de daarbij behorende prestaties te leveren);
2. is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkte successen, macht, genialiteit, schoonheid, of ideale liefde;
3. gelooft dat hij of zij ‘heel speciaal’ en uniek is en alleen begrepen kan worden door, of hoort om te gaan, met andere heel speciale mensen of mensen (of instellingen) met een hoge status;
4. verlangt buitensporige bewondering;
5. heeft een gevoel bijzondere rechten te hebben, dat wil zeggen onredelijke verwachting van een uitzonderlijk welwillende behandeling of een automatisch meegaan van de ander met zijn of haar verwachtingen;
6. exploiteert anderen, dat wil zeggen maakt misbruik van anderen om zijn of haar eigen doeleinden te bereiken;
7. heeft gebrek aan empathie (invoelend vermogen): is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te respecteren of zich ermee te vereenzelvigen;
8. is vaak afgunstig of meent dat anderen op hem of haar afgunstig zijn
9. is arrogant of toont hooghartig gedrag of houdingen
En je komt zelf uit Aruba neem ik aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef observer777 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd was er een anoniem telefoontje dat zei Natalee's kleren in zijn kelder. Hij was meerdere malen ondervraagd, boot gezocht en zijn moeders thuis, maar niet zijn. Veel Arubanen hebben gezegd dat hij was de eerste naam ze gehoord in dit geval, in de link geplaatst ik veel van wat er gezegd werd over hem waar.
Ook Joran werd opgepakt op de bushalte door lorenzo het huis van de dag na Natalee ging ontbreekt. Lorenzo werd ondervraagd in de eerste week, 16 juni en 28 tot een minimum. Wanneer een PI ging te praten met Lorenzo in juli 2005 had hij gewapend colombians op zijn compound. De foto's geplaatst ik in deze thread zijn hem en zijn gelijkenis met PVDS zijn striking.MO
even ondertitelen:quote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef observer777 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd was er een anoniem telefoontje dat zei Natalee's kleren in zijn kelder. Hij was meerdere malen ondervraagd, boot gezocht en zijn moeders thuis, maar niet zijn. Veel Arubanen hebben gezegd dat hij was de eerste naam ze gehoord in dit geval, in de link geplaatst ik veel van wat er gezegd werd over hem waar.
Ook Joran werd opgepakt op de bushalte door lorenzo het huis van de dag na Natalee ging ontbreekt. Lorenzo werd ondervraagd in de eerste week, 16 juni en 28 tot een minimum. Wanneer een PI ging te praten met Lorenzo in juli 2005 had hij gewapend colombians op zijn compound. De foto's geplaatst ik in deze thread zijn hem en zijn gelijkenis met PVDS zijn striking.MO
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
En je komt zelf uit Auruba neem ik aan?
als het verhaal zo simpel is, los het dan effe op, kunnen we gelijk een hoop topics sluiten hierquote:Op maandag 4 februari 2008 15:30 schreef observer777 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet in Aruba. Maar ik heb dit geval vanaf dag 1 en ik heb gelezen en gezien de meeste alles ooit geschreven over deze zaak. Geloof me dit geval is gewoon onwerkelijk en hoewel haar dood was niet ingewikkeld het verhaal na dat is. Het is een cover-up.
Hoe zit het met die Lorenzo?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:30 schreef observer777 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet in Aruba. Maar ik heb dit geval vanaf dag 1 en ik heb gelezen en gezien de meeste alles ooit geschreven over deze zaak. Geloof me dit geval is gewoon onwerkelijk en hoewel haar dood was niet ingewikkeld het verhaal na dat is. Het is een cover-up.
Ja, striking in MOquote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe zit het met die Lorenzo?
Sowieso zie ik meerdere foto's van hem.
1 kale (blanke) gast. En 1 met lang haar, waar het meer een halve arubaan is.
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe zit het met die Lorenzo?
Sowieso zie ik meerdere foto's van hem.
1 kale (blanke) gast. En 1 met lang haar, waar het meer een halve arubaan is.
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:06 schreef johan555 het volgende:
ja ok maar is dat nou de half broer van joran ?
beetje nietszeggende foto's en gelul over een reflector als je met een oogopslag kunt zien dat het hele kenteken een andere kleur heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef observer777 het volgende:
Kijk naar deze jongens .. ik ben ervan overtuigd dat Deepak's auto was veranderd en bloed was inderdaad binnenkant van het. Een van de foto's is in het politiebureau met 5 spaaks velgen, maar op 9 juni 2006 toen het werd getrokken had 6 spaken. Wat denk je?
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=2016.0
Misschien is Daury wel een omgedraaide naam voor bijvoorbeeld Audry of dry-aruba (of aruba-dry)quote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Is er hier niet iemand die kan liplezen? Die Daury heeft blijkbaar een weggebliepte achternaam.
Joran is geen domme jongen.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:34 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Misschien is Daury wel een omgedraaide naam voor bijvoorbeeld Audry of dry-aruba (of aruba-dry)
Ik had het hier niet over en denk ook dat deze jongen van niets weet.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Joran is geen domme jongen.
http://spitsnet.nl/nieuws.php/1/483767/anp
Maar waarom zo diep nadenken of het een anagram is? Het moge duidelijk zijn dat die jongen gewoon bestaat en op een of andere manier verwikkeld is geraakt in de leugen van Joran.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik had het hier niet over en denk ook dat deze jongen van niets weet.
Ik had het er alleen over wat je eventueel van de naam (cq woord) van Daury zou kunnen maken.
Rudy A ?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:44 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Maar waarom zo diep nadenken of het een anagram is? Het moge duidelijk zijn dat die jongen gewoon bestaat en op een of andere manier verwikkeld is geraakt in de leugen van Joran.
Als bovenstaande kloptquote:Op woensdag 19 december 2007 18:12 schreef johan555 het volgende:
Ik heb me zo links en rechts eens verdiept in de moord op Natalee,als je geruime tijd speurt kom je veel te weten
Joran had na die avond een blauw oog .
{Joran has a black eye the morning after he kills her. The first story is he got into a bar fight that night{the mothers of two of Joran's classmates who confirmed that Joran did come with a black eye that he apparently incurred b/c of a fight at Carlos and Charlie's the night before.}
Volgens mij rechtstreeks vertaald met Babelfish ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef Qwea het volgende:
ben ik echt de enige die niks van observer777's post kan maken?
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef Qwea het volgende:
ben ik echt de enige die niks van observer777's post kan maken?
Aaah, goddamn. A translator. I didn't get shit from your posts.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:17 schreef observer777 het volgende:
[..]
Het is allemaal heel echt en duizenden uren van onderzoek. Alle feiten! As you know I am using a translator so hopefully you understand me better.
kwart, valt, je weetsquote:Op maandag 4 februari 2008 18:05 schreef roburt het volgende:
signature: canada...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |