Joran is slim genoeg om te kunnen checken of Nathalee echt dood was.
Ze was wel dood, dat merk je aan zijn reaktie.
Of het nou per-ongeluk is gegaan door hem, of dat ze zelf iets stoms heeft gedaan en daardoor het loodje heeft gelegd is niet duidelijk. Helaas, want als die Patrick niet als zo'n domme interviewer op een gegeven moment vragen bleef stellen, maar inplaats daarvan wat meer begrip toonde voor wat Joran heeft gedaan, zal dit nu ook niet meer boven water komen.
Maar dood was ze zeker.
Joran en de man met de boot hebben gecheckt of ze echt dood was.
Een aangezien het hier niet een normale dood betrof hebben ze haar incl. bewijs van doodsoorzak.. dat kan drugs of iets anders geweest zijn, over boord gekieperd.
Daarbij is op dumpert het volgende stuk uit de uitzending van gister erg belangrijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_volledig_leeg.html"Moet je nog denken hoe conjo bo mama ik eigenlijk had moeten zijn, om hen
ook, te laten zeggen dat ze me bij het hotel hebben afgezet.
Dat heeft het ook helemaal in de war gegooid.
Dus ik zei tegen
hem: ja maar ok als de politie komt, die Deepak en Satish hebben me daarbij het strand afgezet. Dus ik moet ook met hun praten.
Toen zei de: ja dat is zo"
In andere woorden Joran heeft besproken met Mister X dat D&S een verhaal moeten mee liegen.
In een ander topic heb ik al begrepen dat er tijdens het eerste verhoor zich iemand heeft aangemeld als getuige voor deze leugen.
Een persoon die eigenlijk niet in de spotlights stond, maar hierdoor wel 10 dagen vast heeft gezeten.
Iemand die zelf verklaard dat hij deze informatie toevallig hoorde op een wc ofzo en daardoor Joran te hulp heeft geschoten.
Deze persoon is of ook ingezet door Mister X.. of is Mister X zelf.
Let ook op de manier hoe joran zijn eigen naam uitspreekt als hij in de 3e persoon praat.
De klemtoon van zijn naam ligt op de o. Jhör-an.
Typisch uitspraak, wat ik eerder bij een Javaan zou zoeken dan een anteliaan. Maar dit is wel een belangrijke uitspraak.
[ Bericht 24% gewijzigd door Ticker op 04-02-2008 10:37:04 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)