abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55639474
mijn email adres ? dat oude? of hetgeen welke ik nu gebruik? ik ga eerst eens op de pc zitten morgen .
Vriendlief vertelde me net namelijk dat ik daar mijn wachtwoorden op heb geslagen (als in dubbelklikken en naam en wachtwoord verschijnt) Nu kan niet want meneer is met een pokergebeuren bezig . Jaja het is hier echt lol , de een zit achter haar laptop en de ander te computeren... echte liefde op zaterdag avond
pi_55639545
enne heel stiekem moet ik toegeven dat ik zeemonster wel veel beter vind passen bij mezelf of niet?
pi_55639861
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef zeemonster het volgende:
enne heel stiekem moet ik toegeven dat ik zeemonster wel veel beter vind passen bij mezelf of niet?

ik vind zeemonster wil cooler tis dat jij hem hebt anders zou ik hem zelf wel als accountnaam willen
Maar mocht je onverhoopt toch je oude account (Roque79) terugwillen moet je even je huidige emailadres wat je gebruikt naar mij PMen
pi_55639916
Hmm cooler zijn klinkt wel cool hahah. Maar moet jij niet op stap ofzo?
pi_55639998
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef zeemonster het volgende:
Hmm cooler zijn klinkt wel cool hahah. Maar moet jij niet op stap ofzo?
neuh vanaaf maar even niet vanaaf kom ik jou vergezellen op fok
pi_55640040
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:45 schreef m@x het volgende:
Hier wordt ook behoorlijk wat afgeknald. Ben blij dat zoonlief bij zijn vader is want anders was het een drama geweest qua slapen. Hij is bang dat het vuurwerk naar binnen komt
Ja is hij er bang voor ? Gelukkig is mijn dochtertje er niet bang voor maar goed dat heeft weer andere nadelen ... pas vier jaar oud en vind het allemaal prachtig om te zien en te horen.

Winkelen vind ze helemaal niks overigens ... maar dat is ook weer logisch een kind meenemen naar de sting in de stad..en daarna nog voor haar nog wat kleertjes zoeken in C&A nee werkt niet echt .:)
Dan heeft ze nu toch echt liever vuurwerk.
pi_55640060
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

neuh vanaaf maar even niet vanaaf kom ik jou vergezellen op fok
prima hoor , ik lees je de laatste tijd zeer weinig
pi_55640130
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja laatste tijd wat minder aanwezig, had drukke periode op werk en daarbuiten nog een heus sociaal leven
Maar ik ga weer vaker langskomen hoor, ook even wat priveprobleempjes oplossen en A_A is weer helemaal terug
pi_55640381
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_55640397
Same here, even druk met van alles en dan weer even de ruimte om te kunnen reageren en dan weer een poosje druk zo gaat dat...
Ik zit een stukje op fok forum te lezen over een rottweiler in het buitenland(engeland?) die een peuter heeft doodgebeten. Tragisch maar dat er dan weer zulke heftige reacties moeten komen van hondenbezitters en mensen die ze niet (willen) bezitten...
Ik ga er maar niet reageren als rottweiler bezitter
pi_55640446
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomen .
Jaaaa zou ik inderdaad gaan doen!!! maar ja jij hebt keelontsteking en ik heb een drukke , drukke en nog eens drukke dag morgen , dus ik heb het uitgesteld:D
pi_55640530
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef zeemonster het volgende:
Same here, even druk met van alles en dan weer even de ruimte om te kunnen reageren en dan weer een poosje druk zo gaat dat...
Ik zit een stukje op fok forum te lezen over een rottweiler in het buitenland(engeland?) die een peuter heeft doodgebeten. Tragisch maar dat er dan weer zulke heftige reacties moeten komen van hondenbezitters en mensen die ze niet (willen) bezitten...
Ik ga er maar niet reageren als rottweiler bezitter
Idd heeft toch geen zin om te reageren
Mensen horen alleen wat ze willen horen en hebben hun mening al klaar.... Zolang wij maar beter weten
pi_55640738
Inderdaad , dan ga je een oneindige strijd beginnen. En ik kan het wel begrijpen hoor dat sommige mensen bang zijn . Ik heb een vriend en een vriendin , nou die zijn echt heel bang voor met name rottweilers..
Nou geen probleem als ze komen gaat mijn hond lekker de tuin in, ik doe er niet moeilijk over. Ik vertel alleen wel dat ik in mijn ogen het liefste beestje ter wereld heb maar ja honden en discussies... doe maar niet
Overigens las ik net het woord klapdeurjosti , die is echt van toepassing op mijn hond
pi_55640786
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef zeemonster het volgende:

Overigens las ik net het woord klapdeurjosti , die is echt van toepassing op mijn hond

pi_55641186
is er niemand meer? heeft er niemand meer iets te vertellen .. en het is nog wel zo vroeg..
  zondag 30 december 2007 @ 02:51:07 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55644064
ja sletten ga eens verdomme stappen. Zo heb ik jullie niet opgevoed he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 30 december 2007 @ 10:18:39 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55646201
Zo, weer wakker. Eerst maar es ontbijten, douchen, aankleden en dan weer aan de studie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 30 december 2007 @ 11:44:56 #118
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55647504
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer wakker. Eerst maar es ontbijten, douchen, aankleden en dan weer aan de studie
Studeren op vrije dagen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 30 december 2007 @ 12:04:47 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55647844
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Studeren op vrije dagen...
Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijf
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_55648379
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijf
Wat studeer je nu dan? Jij hebt toch HEBO gedaan, staat me bij?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 30 december 2007 @ 13:15:21 #121
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55649798
Ja, maar moet voor mijn werk ook cursussen doen. IVB is er één van. Daarna hypotheek, schade en dat soort dingen. Om die certificaten maar te halen.
pi_55651142
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:15 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar moet voor mijn werk ook cursussen doen. IVB is er één van. Daarna hypotheek, schade en dat soort dingen. Om die certificaten maar te halen.
Wat voor werk doe je nu dan? Volgens mij niet geheel in lijn met HEBO .
  zondag 30 december 2007 @ 14:50:29 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55653239
Ik werk voor een detacheringsbedrijf in de financiële sector. En dat heeft dus eigenlijk geen ruk te maken met de HEBO
pi_55653548
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Elegy het volgende:
Ik werk voor een detacheringsbedrijf in de financiële sector. En dat heeft dus eigenlijk geen ruk te maken met de HEBO
Ik had al zo'n idee . Welk jaar ben je afgestudeerd?
  zondag 30 december 2007 @ 15:01:46 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55653660
Class of 2004. Wel een jaartje langer over gedaan trouwens, ivm tentamens die net waren toen ik op stage was, scriptie etc.

Mar ik ga weer verder, even een tosti maken en dan weer terug de boeken in
pi_55653774
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef Elegy het volgende:
Class of 2004. Wel een jaartje langer over gedaan trouwens, ivm tentamens die net waren toen ik op stage was, scriptie etc.

Mar ik ga weer verder, even een tosti maken en dan weer terug de boeken in
Ok, dan ben je van later dan de gemiddelde HEBO-er die ik ken. Eetze en sterkte!
pi_55661133
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]
Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.
Probeer je sociaal te zijn t.a.v. je medemensen zeg...pfff
Don't you love her madly?
pi_55662082
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.
Probeer je sociaal te zijn t.a.v. je medemensen zeg...pfff
Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek van .
pi_55663112
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:25 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek van .
Ach, je bent gewoon zielig. Kusje?
pi_55668533
Ik ben al een paar dagen verkouden en het wordt eigenlijk steeds erger, mag toch wel hopen dat het snel overgaat . Maar goed over drie minuten (vanaf de laptoptijd hier gezien dan..) oudjaarsdag!!!
Wij vieren het gezellig met familie vrienden en kindertjes en jullie?
  maandag 31 december 2007 @ 00:12:08 #131
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55668980
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben al een paar dagen verkouden en het wordt eigenlijk steeds erger, mag toch wel hopen dat het snel overgaat . Maar goed over drie minuten (vanaf de laptoptijd hier gezien dan..) oudjaarsdag!!!
Met familie in Leiden
Jawel, je keek.
pi_55669204
quote:

Gewoon thuis met de kindertjes. Oudste Zoon gaat een dagje met papa mee op de vrachtwagen want die moet in de buurt rijden en ik ga met Dochterlief koekjes bakken. Dan 's avonds allemaal lekkere hapjes (geen avondmaaltijd), wat tv kijken, spelletje doen en kijken hoelang de kinders wakker blijven.

Beterschap ook, Zeemonster!
Hier zijn tot nu toe zowel de bij iedereen heersende buikgriep als de verkoudheid aan mijn deur voorbij gegaan. Terwijl mijn gezinsleden wel óf het een óf het ander te pakken hadden (of allebei zelfs).
IJzersterk gestel zo hoogzwanger
  maandag 31 december 2007 @ 09:50:04 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55674055
quote:
Jarig vandaag.

En ik vier het met het studeren op het examen IVB wat ik ingepland heb op 2 januari om negen uur 's ochtends

Beterschap @ alle zieken hier!
pi_55675847
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jarig vandaag.

En ik vier het met het studeren op het examen IVB wat ik ingepland heb op 2 januari om negen uur 's ochtends

Beterschap @ alle zieken hier!
Dude, wat een vervelende dag om jarig te zijn, lijkt me zo. Maar: GEFELICITEERD . Bravo en dikke tieten voor jou!

En sterkte met het studeren .

En nu .
  maandag 31 december 2007 @ 11:28:41 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55676384
Thnx, en thnx
Ach, het went. En de hele wereld is blijkbaar erg blij als het weer is afgelopen, zo blijkt meestal na middernacht. Dat wordt uitbundig gevierd overal

Thee, da's wel een goed idee inderdaad
pi_55676490
Gefeliciteerd Elegy!

Iedereen goed uiteinde.. doe voorzichtig
Where facts are few, experts are many.
pi_55677739
Gefeliciteerd Elegy!
Ik heb net theewater opgezet; bakkie Wintergloed?

Is het een vervelende dag om jarig te zijn? Ik hou altijd wel van deze dag en zou vandaag dus best mijn kindje op de wereld willen zetten. 1 januari lijkt me een rottiger dag om jarig te zijn...
  maandag 31 december 2007 @ 12:21:58 #138
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55677983
Gefeliciteerd Elegy

Ik ga het vanavond lekker rustig aan doen. Gewoon bij vrienden thuis oud en nieuw vieren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 31 december 2007 @ 13:32:43 #139
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_55680311
Ik weet niks te doen vanavond. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_55686668
Heeft er hier misschien nog iemand een kaartje voor het Paard over voor dit lieve meisje dat heeeul graag wil gaan?

Vanavond that is.
Lousy
  maandag 31 december 2007 @ 17:26:04 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55687276
Dankjulliewel

Ach, zo vervelend is het niet. Daarbij vier ik mijn verjaardag sinds mijn 25ste niet meer dus dat scheelt wel

In elk geval hoef ik me niet druk te maken of er ergens een feestje is, die zijn er toch zat

En winterglow =
  maandag 31 december 2007 @ 17:50:12 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55687945
Mensen, een fijn uiteinde! Ik ga aan de eindejaarsparty beginnen. Tot 2008!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55688176
Thanks XL! Wens alle fokkers hierbij ook een goed uiteinde, ik ben vanavond in t Paard te vinden. gaan er nog meer fokkers die kant op?? see ya!
Lousy
pi_55691162
Iedereen een voorspoedig nieuwjaar , dat alle vingertjes er morgen nog maar aan mogen zitten voor degeen die vuurwerk afsteken! Ik ga straks weer even wat afsteken met mijn vriend en ons dochtertje . De anderen aanwezigen hier hebben iets meer knalvuurwerk , wij gaan voor de sterretjes en grondbloemen
pi_55691309
Iedereen alvast de beste wensen en een hele fijne avond toegewenst

Ik zit nu op goudenregenplein
  dinsdag 1 januari 2008 @ 02:09:34 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55696686
Beste wensen en een fokking goed 2k8 allemaal!

Ik ga weer verder met zuipen,die fles teuilla moet en zal leeg!
pi_55696703
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Wat fotootjes van de fikkies op het strand.

Noorderstrand:

Zuiderstrand:

dinsdag 1 januari 2008 @ 02:57:10 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55697471
Hoop dat ik jullie straks een heelhuids 2k8 kan toewensen! Zoniet, dan toch!

Tequillia doet leuke dingen met je
pi_55698387
Genoeg andere drankjes doen dat ook ... ik ga nu mijn mandje in , die roept zo hard dat het bijna schreeuwen is!!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:31:32 #150
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55700678
Gelukkig Nieuwjaar mensen! Ik hoop dat al jullie dromen waarheid mogen worden.
Murray Walker
pi_55700717
Idd 4-elements, daar ben ik het helemaal mee eens voor iedereen de ALLERbeste wensen, dat het voor iedereen maar een heel mooi jaar mag worden en iedereen zal vinden waar ie naar zoekt
pi_55700765
Zal ik maar een nieuw deeltje aanmaken? of doe jij dat A_A? (dom dom ik weet het..)

[ Bericht 16% gewijzigd door zeemonster op 01-01-2008 22:00:28 ]
pi_55700855
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef zeemonster het volgende:
Zal ik maar een nieuw deeltje aanmaken? of doe jij dat A_A?
Nu al?

We zijn nog niet bij de 300 hoor of ga je vooruit lopen op de zaken

Oooh wacht volgens mij is het alchohol
pi_55700881
oooh nee ik heb het al gedaan ... ik dacht zeven paginas en dan een nieuw topic of is dat niet zo... alcohol kan het zijn idd:D
pi_55700889
maar je bent wel een schat
pi_55700925
Niet zoveel drinken volgende keer M'tje .

Nou happy 2008 enzo!
pi_55700946
hmm zelfs als ik net een half uur wakker ben ?:$
Wat heb jij gedaan eigenlijk , was het goudenregenplein nog wat?
Oef ik moet straks over 2 uurtjes naar een nieuwjaarsreceptie en heb zo weinig zin .
Hier in Loosduinen viel het wel mee , behalve het vuurtje wat ze midden tussen de huisjes in de tuinenbuurt gingen stoken was wat minder voor de mensen die erom heen binnen zaten denk ik
pi_55701022
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:45 schreef RATMEN het volgende:
Niet zoveel drinken volgende keer M'tje .

Nou happy 2008 enzo!
tsss m'tje twee jij kan 2 keer zoveel als mij op verwacht ik en ik heb het echt netjes gehouden , heb alleen een ernstig slaapgebrek nu .. Jij mag alleen nog geen alcohol , hoe gaat het met je antibiotica en je keeltje?
Vanavond (lees rond zes /zeven uur) gewoon weer lekker in bedje liggen , kind ernaast , tekenfilm aan en de laptop aan en dan vroeg in slaap vallen
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:14:37 #159
3142 m@x
pi_55701392
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd 4-elements, daar ben ik het helemaal mee eens voor iedereen de ALLERbeste wensen, dat het voor iedereen maar een heel mooi jaar mag worden en iedereen zal vinden waar ie naar zoekt
Dat vind ik wel een hele mooie. Ik wens ook iedereen een heel mooi 2008
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:33:08 #160
131729 jna
pi_55701709
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
Jawel, je keek.
pi_55704363
Ook ik wens mijn mede-stadgenoten een mooi 2008, met veel liefde en gezondheid!
pi_55704512
ik ben inmiddels wakker echt wakker bedoel ik dan
pi_55704521
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:33 schreef jna het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
Datte .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55705047
Gelukkig nieuwjaar allemaal Beste wensen voor 2008!

Iedereen nog heel? Ik stond op de zelfde plek als jou Jill, bij die foto's op noorderstrand.. Beetje armoedig verspreid fikkie, alsof t ingestort was ofzo. Nahja, na 15 minuutjes mensen puur gefocussed met vuurwerk om te zien gaan (waar is de tijd dat iedereen nog gelukkig nieuwjaar riep naar elkaar ) zijn we maar weer lekker binnen met drankjes en muziek gaan zitten.

Had niet aan me auto gedacht en die stond dus voor de deur bij een paar chinezen ofzo.. Heb altijd al een rode auto willen hebben
pi_55705503
Heb de nacht doorgebracht op Goudenregenplein, lekker gegeten, gedronken en wat vuurwerk afgestoken, was op zich wel rustig, wat gasten zijn opgepakt wegens illegaal vuurwerk
pi_55706249
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef Atreidez het volgende:
(waar is de tijd dat iedereen nog gelukkig nieuwjaar riep naar elkaar )
Ik geloof dat als ik iemand gelukkig nieuwjaar wilde wensen op de boulevard eerst een cursus Turks of Marokaans moest gaan volgen.

Aan de Duindorpkant was dat weer niet het geval (goh wat een verrassing) en werd er wel vrolijk alles en iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Je had je auto op de Drogersdijk neer moeten zetten. Echt amper vuurwerk afgestoken daaro. D'r had alleen iemand een put opgeblazen met een lawinepijl ergens aan het begin van de straat (put waar ik met mn wazige hoofd bijna in liep op weg naar huis).

[ Bericht 0% gewijzigd door Jill-RMC op 01-01-2008 20:00:32 ]
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:35:45 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55707482
beste wensen allemaal.

ik was vannacht lekker in de kroeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_55714155
Nou het spook topic is dicht .
  woensdag 2 januari 2008 @ 01:20:58 #169
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_55714868
Zo'n spijt dat we niet in Den Haag o&n hebben door gebracht
De beste wensen allemaal
Dunkelheit
pi_55715493
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 01:20 schreef Insania het volgende:
Zo'n spijt dat we niet in Den Haag o&n hebben door gebracht
De beste wensen allemaal
Het is je vergeven .
pi_55715535
ja, goed 2008 allemaal, en dat iedereen maar mag krijgen wat hij anderen toewenst!
  woensdag 2 januari 2008 @ 07:14:47 #172
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55716367
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 02:55 schreef Tennessee het volgende:
ja, goed 2008 allemaal, en dat iedereen maar mag krijgen wat hij anderen toewenst!
Ik wens jou dan weer het dubbele van wat jij mij toewenst!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_55718825
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 02:43 schreef RATMEN het volgende:
Het is je vergeven .
Beslis jij dat?
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:41:59 #174
3142 m@x
pi_55718942
Ik was ook niet in Den Haag met oud en nieuw en dat is me prima bevallen
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:13:12 #175
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55719691
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef m@x het volgende:
Ik was ook niet in Den Haag met oud en nieuw en dat is me prima bevallen
Ik ook niet ik was in Amsterdam...
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:34:24 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55720217
ik ben vandaag langs het huis van ratmen en m@x gereden met de bus
pi_55720434
Met de bus? Openbaar Vervoer, jij durft
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:55:19 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55720662
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Met de bus? Openbaar Vervoer, jij durft
ik moest vroeg weg en wilde niet krabben. En de bus stopte er recht voor en ook recht voor mijn huis.
Dus dat was makkelijk.

Moest naar het UWV in Rijswijk.
pi_55720668
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
. En je hebt de sjauf niet even gevraagd te toeteren?
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:56:10 #180
3142 m@x
pi_55720681
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het idee
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:02:54 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55720831
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef m@x het volgende:

[..]

Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het idee
nou ik zag dat in die flat boven de appie helemaal boven aan een huis te koop staat.
Ik wil weten wat ze daar voor vragen
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:55 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. En je hebt de sjauf niet even gevraagd te toeteren?
heb geroepen.

trouwens ik zag wat ze met je straat gaan doen. Maar in het midden komt groen met bomen. Maar ik zag de tram nergens in terug
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:07:57 #182
131729 jna
pi_55720949
Weet iemand hier trouwens waarom ze nu ook een tramspoor hebben aangelegd van de Laan van NOI naar de Juliana van Stolberglaan(stuyvesantplein kant) en vice versa. Komt er een nieuwe tramlijn daar rijden ofzo?
Jawel, je keek.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:08:05 #183
3142 m@x
pi_55720954
@ ook_gek: Boven de Hoogvliet bedoel je? Als het in dat grijze, nieuwere gebouw is zou ik maar op een hoop geld rekenen. Volgens mij is dat een gigantisch penthouse Bij mij schuin onder zijn ze nu ook een appartement aan het renoveren en dat gaat dan de verkoop in.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:10:24 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55721010
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef jna het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom ze nu ook een tramspoor hebben aangelegd van de Laan van NOI naar de Juliana van Stolberglaan(stuyvesantplein kant) en vice versa. Komt er een nieuwe tramlijn daar rijden ofzo?
Ik zag vandaag langs de A4 borden van een nieuwe tramlijn. Die borden kunnen er rustig al maanden staan, maar vanochtend zag ik ze ook! Ik zal straks op de terugweg eens proberen op te letten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:14:19 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55721114
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef m@x het volgende:
@ ook_gek: Boven de Hoogvliet bedoel je? Als het in dat grijze, nieuwere gebouw is zou ik maar op een hoop geld rekenen. Volgens mij is dat een gigantisch penthouse Bij mij schuin onder zijn ze nu ook een appartement aan het renoveren en dat gaat dan de verkoop in.
ja dat penthouse wil ik zien op funda
maar weet niet hoe het daar heet. Zeg het anders even op msn. Niet iedereen hoefd te weten natuurlijk waar jij woont.
pi_55724473
quote:

Helft inwoners Den Haag echt Hagenees

Slechts de helft van alle Hagenaars is daadwerkelijk in Den Haag geboren en getogen. Een kwart van de bewoners is elders in Nederland ter wereld gekomen en nog eens een kwart komt uit het buitenland. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.

Echte Hagenezen wonen vooral in Scheveningen en Duindorp. Respectievelijk zes en acht op de tien inwoners van deze wijken is in Den Haag geboren. De VINEX-locaties Ypenburg en Leidschenveen, en chiquere wijken als Duttendel en Benoordenhout huisvesten vooral import-Hagenaars uit Nederland, terwijl in de Schildersbuurt en het Transvaalkwartier veel van oorsprong buitenlandse Hagenezen wonen.
bron.
pi_55724572
Laat die Scheveningers het maar niet horen dat ze echte Haganezen zijn
pi_55724584
Ik ben ook echte import .
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:03:03 #189
3142 m@x
pi_55725091
Ik ben een echte export
pi_55725594
Scheveningers zijn de echte hagenezen? Wat een afgang.. Volgens mij is Bronovo trouwens wel Den Haag, dus ben dan wel in Den Haag geboren..
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:58:12 #191
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55726198
Ik ben postorder hagenaar/nees
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:20:56 #192
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55728659
Echte Hagenees meldt zich
Murray Walker
pi_55728819
Dus een hagenaar is iemand die in Den Haag is komen wonen maar er niet geboren is en een hagenees is iemand die geboren en getogen is in Den Haag. Wie heeft dat verzonnen? En als je dus in Den Haag geboren bent en daarna verhuisd buiten Den Haag .. ben je dan een hageweest of een hagevlucht? (flauw flauw )
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:36:03 #194
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55728895
Hartstikke import hier, maar ik ken wel 1 echte Hagenees (Huisbaas)
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:59:55 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55729343
Ik dacht dat het verschil tussen een Hagenees en een Hagenaar "de stand" was. Dus een Hagenaar komt in elk geval "uit de gegoede burgerij", of beschouwt zichzelf als zodanig.
Een Hagenees is meer iemand van het "volkse type". Dus haags pratend, met mat, dat soort werk.

Tja, ik heb het ook niet verzonnen
pi_55730264
Een Hagenees komt officieel van "het veen" en een Hagenaar van "het zand". Dat is de oorspronkelijke natuurlijke scheiding tussen arm en rijk in Den Haag. De wijken die dicht tegen de kust aan liggen t/m het centrum staan op zandgrond, de overige wijken staan op veengrond. Van origine konden alleen de rijken het zich veroorloven om hun huis op zand te laten bouwen. De armere arbeiders moesten op het veen hun heil zoeken. de natuurlijke scheidslijn kun je tegenwoordig nog een beetje terug zien. Van het centrum naar Loosduinen loopt de prinsegracht en de Loosduinseweg/Oude Haagweg. De wijken ten oosten van deze denkbeeldige lijn zijn het veen.

De echte grap is dat mensen die vroeger van het veen naar het zand zijn verhuisd, doordat de huizen goedkoper werden of doordat ze meer zijn gaan verdienen, zich nog altijd Hagenees noemen. Waar het vroeger min of meer een etiket was voor het plebs, is de gemiddelde Hagenaar zo trots op zijn afkomst, dat hij zich liever Hagenees noemt. De term Hagenaar kom je eigenlijk alleen nog maar tegen in bepaalde wijken als de archipel en het benoordenhout.
Het volk dat uit voormalige onafhankelijke stadsdelen komt als Scheveningen, Voorburg en Loosduinen, zullen zich nooit Hagenees noemen.
pi_55730274
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
Ik dacht dat het verschil tussen een Hagenees en een Hagenaar "de stand" was. Dus een Hagenaar komt in elk geval "uit de gegoede burgerij", of beschouwt zichzelf als zodanig.
Een Hagenees is meer iemand van het "volkse type". Dus haags pratend, met mat, dat soort werk.

Tja, ik heb het ook niet verzonnen
Dan ben ik een mengelmoesje
pi_55730539
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het volk dat uit voormalige onafhankelijke stadsdelen komt als Scheveningen, Voorburg en Loosduinen, zullen zich nooit Hagenees noemen.
Moet er niet aan denken nee .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55730769
Eigenlijk heb ik er nooit over nagedacht of een probleem van gemaakt.. wil je mij een hagenaar noemen, prima. Wil je mij een hagenees noemen, evengoed. Zolang ik maar geen peenbuiker genoemd word , ik vind dat zo een verschrikkelijke benaming!
Bij de naam schollenkop voor scheveningers kan ik me nog wat bedenken maar bij peenbuiker...
pi_55730867
i am not a tourist , i live here

importeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')