quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef zeemonster het volgende:
enne heel stiekem moet ik toegeven dat ik zeemonster wel veel beter vind passen bij mezelfof niet?
quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef zeemonster het volgende:
Hmm cooler zijn klinkt wel cool hahah. Maar moet jij niet op stap ofzo?
Ja is hij er bang voor ? Gelukkig is mijn dochtertje er niet bang voor maar goed dat heeft weer andere nadelen ... pas vier jaar oud en vind het allemaal prachtig om te zien en te horen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:45 schreef m@x het volgende:
Hier wordt ook behoorlijk wat afgeknald. Ben blij dat zoonlief bij zijn vader is want anders was het een drama geweest qua slapen. Hij is bang dat het vuurwerk naar binnen komt
quote:Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]neuh vanaaf maar even niet
vanaaf kom ik jou vergezellen op fok
Ja laatste tijd wat minder aanwezig, had drukke periode op werk en daarbuiten nog een heus sociaal levenquote:Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]prima hoor , ik lees je de laatste tijd zeer weinig
Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomenquote:Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]prima hoor , ik lees je de laatste tijd zeer weinig
Jaaaa zou ik inderdaad gaan doen!!! maar ja jij hebt keelontsteking en ik heb een drukke , drukke en nog eens drukke dag morgen , dus ik heb het uitgesteld:Dquote:Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomen.
Idd heeft toch geen zin om te reagerenquote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef zeemonster het volgende:
Same here, even druk met van alles en dan weer even de ruimte om te kunnen reageren en dan weer een poosje druk zo gaat dat...
Ik zit een stukje op fok forum te lezen over een rottweiler in het buitenland(engeland?) die een peuter heeft doodgebeten. Tragisch maar dat er dan weer zulke heftige reacties moeten komen van hondenbezitters en mensen die ze niet (willen) bezitten...
Ik ga er maar niet reageren als rottweiler bezitter![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef zeemonster het volgende:
Overigens las ik net het woord klapdeurjosti , die is echt van toepassing op mijn hond
Studeren op vrije dagen...quote:Op zondag 30 december 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer wakker. Eerst maar es ontbijten, douchen, aankleden en dan weer aan de studie
Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijfquote:
Wat studeer je nu dan? Jij hebt toch HEBO gedaan, staat me bij?quote:Op zondag 30 december 2007 12:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijf
Wat voor werk doe je nu dan? Volgens mij niet geheel in lijn met HEBOquote:Op zondag 30 december 2007 13:15 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar moet voor mijn werk ook cursussen doen. IVB is er één van. Daarna hypotheek, schade en dat soort dingen. Om die certificaten maar te halen.
Ik had al zo'n ideequote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Elegy het volgende:
Ik werk voor een detacheringsbedrijf in de financiële sector. En dat heeft dus eigenlijk geen ruk te maken met de HEBO
Ok, dan ben je van later dan de gemiddelde HEBO-er die ik ken. Eetze en sterkte!quote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef Elegy het volgende:
Class of 2004. Wel een jaartje langer over gedaan trouwens, ivm tentamens die net waren toen ik op stage was, scriptie etc.
Mar ik ga weer verder, even een tosti makenen dan weer terug de boeken in
Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.quote:
Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek vanquote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.
Probeer je sociaal te zijn t.a.v. je medemensen zeg...pfff
Ach, je bent gewoon zielig. Kusje?quote:Op zondag 30 december 2007 20:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek van.
Met familie in Leidenquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben al een paar dagen verkouden en het wordt eigenlijk steeds erger, mag toch wel hopen dat het snel overgaat . Maar goed over drie minuten (vanaf de laptoptijd hier gezien dan..) oudjaarsdag!!!
Wij vieren het gezellig met familie vrienden en kindertjesen jullie?
Gewoon thuis met de kindertjes. Oudste Zoon gaat een dagje met papa mee op de vrachtwagen want die moet in de buurt rijden en ik ga met Dochterlief koekjes bakken. Dan 's avonds allemaal lekkere hapjes (geen avondmaaltijd), wat tv kijken, spelletje doen en kijken hoelang de kinders wakker blijven.quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Jarig vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Dude, wat een vervelende dag om jarig te zijn, lijkt me zo. Maar: GEFELICITEERDquote:Op maandag 31 december 2007 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jarig vandaag.
En ik vier het met het studeren op het examen IVB wat ik ingepland heb op 2 januari om negen uur 's ochtends
Beterschap @ alle zieken hier!
Nu al?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef zeemonster het volgende:
Zal ik maar een nieuw deeltje aanmaken? of doe jij dat A_A?
tsss m'tje twee jij kan 2 keer zoveel als mij op verwacht ik en ik heb het echt netjes gehouden , heb alleen een ernstig slaapgebrek nuquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:45 schreef RATMEN het volgende:
Niet zoveel drinken volgende keer M'tje.
Nou happy 2008 enzo!
Dat vind ik wel een hele mooie. Ik wens ook iedereen een heel mooi 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd 4-elements, daar ben ik het helemaal mee eensvoor iedereen de ALLERbeste wensen, dat het voor iedereen maar een heel mooi jaar mag worden en iedereen zal vinden waar ie naar zoekt
Dattequote:
Ik geloof dat als ik iemand gelukkig nieuwjaar wilde wensen op de boulevard eerst een cursus Turks of Marokaans moest gaan volgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:39 schreef Atreidez het volgende:
(waar is de tijd dat iedereen nog gelukkig nieuwjaar riep naar elkaar)
Het is je vergevenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:20 schreef Insania het volgende:
Zo'n spijt dat we niet in Den Haag o&n hebben door gebracht![]()
De beste wensen allemaal
Ik wens jou dan weer het dubbele van wat jij mij toewenst!quote:Op woensdag 2 januari 2008 02:55 schreef Tennessee het volgende:
ja, goed 2008 allemaal, en dat iedereen maar mag krijgen wat hij anderen toewenst!
Ik ook niet ik was in Amsterdam...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef m@x het volgende:
Ik was ook niet in Den Haag met oud en nieuw en dat is me prima bevallen
ik moest vroeg weg en wilde niet krabben. En de bus stopte er recht voor en ook recht voor mijn huis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Met de bus? Openbaar Vervoer, jij durft
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ben vandaag langs het huis van ratmen en m@x gereden met de bus
Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ben vandaag langs het huis van ratmen en m@x gereden met de bus
nou ik zag dat in die flat boven de appie helemaal boven aan een huis te koop staat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het idee
heb geroepen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
. En je hebt de sjauf niet even gevraagd te toeteren?
Ik zag vandaag langs de A4 borden van een nieuwe tramlijn. Die borden kunnen er rustig al maanden staan, maar vanochtend zag ik ze ook! Ik zal straks op de terugweg eens proberen op te letten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef jna het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom ze nu ook een tramspoor hebben aangelegd van de Laan van NOI naar de Juliana van Stolberglaan(stuyvesantplein kant) en vice versa. Komt er een nieuwe tramlijn daar rijden ofzo?
ja dat penthouse wil ik zien op fundaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef m@x het volgende:
@ ook_gek: Boven de Hoogvliet bedoel je? Als het in dat grijze, nieuwere gebouw is zou ik maar op een hoop geld rekenen. Volgens mij is dat een gigantisch penthouseBij mij schuin onder zijn ze nu ook een appartement aan het renoveren en dat gaat dan de verkoop in.
bron.quote:
Helft inwoners Den Haag echt Hagenees
Slechts de helft van alle Hagenaars is daadwerkelijk in Den Haag geboren en getogen. Een kwart van de bewoners is elders in Nederland ter wereld gekomen en nog eens een kwart komt uit het buitenland. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Echte Hagenezen wonen vooral in Scheveningen en Duindorp. Respectievelijk zes en acht op de tien inwoners van deze wijken is in Den Haag geboren. De VINEX-locaties Ypenburg en Leidschenveen, en chiquere wijken als Duttendel en Benoordenhout huisvesten vooral import-Hagenaars uit Nederland, terwijl in de Schildersbuurt en het Transvaalkwartier veel van oorsprong buitenlandse Hagenezen wonen.
Dan ben ik een mengelmoesjequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
Ik dacht dat het verschil tussen een Hagenees en een Hagenaar "de stand" was. Dus een Hagenaar komt in elk geval "uit de gegoede burgerij", of beschouwt zichzelf als zodanig.
Een Hagenees is meer iemand van het "volkse type". Dus haags pratend, met mat, dat soort werk.
Tja, ik heb het ook niet verzonnen
Moet er niet aan denken neequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het volk dat uit voormalige onafhankelijke stadsdelen komt als Scheveningen, Voorburg en Loosduinen, zullen zich nooit Hagenees noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |