abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55639474
mijn email adres ? dat oude? of hetgeen welke ik nu gebruik? ik ga eerst eens op de pc zitten morgen .
Vriendlief vertelde me net namelijk dat ik daar mijn wachtwoorden op heb geslagen (als in dubbelklikken en naam en wachtwoord verschijnt) Nu kan niet want meneer is met een pokergebeuren bezig . Jaja het is hier echt lol , de een zit achter haar laptop en de ander te computeren... echte liefde op zaterdag avond
pi_55639545
enne heel stiekem moet ik toegeven dat ik zeemonster wel veel beter vind passen bij mezelf of niet?
pi_55639861
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef zeemonster het volgende:
enne heel stiekem moet ik toegeven dat ik zeemonster wel veel beter vind passen bij mezelf of niet?

ik vind zeemonster wil cooler tis dat jij hem hebt anders zou ik hem zelf wel als accountnaam willen
Maar mocht je onverhoopt toch je oude account (Roque79) terugwillen moet je even je huidige emailadres wat je gebruikt naar mij PMen
pi_55639916
Hmm cooler zijn klinkt wel cool hahah. Maar moet jij niet op stap ofzo?
pi_55639998
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef zeemonster het volgende:
Hmm cooler zijn klinkt wel cool hahah. Maar moet jij niet op stap ofzo?
neuh vanaaf maar even niet vanaaf kom ik jou vergezellen op fok
pi_55640040
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:45 schreef m@x het volgende:
Hier wordt ook behoorlijk wat afgeknald. Ben blij dat zoonlief bij zijn vader is want anders was het een drama geweest qua slapen. Hij is bang dat het vuurwerk naar binnen komt
Ja is hij er bang voor ? Gelukkig is mijn dochtertje er niet bang voor maar goed dat heeft weer andere nadelen ... pas vier jaar oud en vind het allemaal prachtig om te zien en te horen.

Winkelen vind ze helemaal niks overigens ... maar dat is ook weer logisch een kind meenemen naar de sting in de stad..en daarna nog voor haar nog wat kleertjes zoeken in C&A nee werkt niet echt .:)
Dan heeft ze nu toch echt liever vuurwerk.
pi_55640060
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

neuh vanaaf maar even niet vanaaf kom ik jou vergezellen op fok
prima hoor , ik lees je de laatste tijd zeer weinig
pi_55640130
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja laatste tijd wat minder aanwezig, had drukke periode op werk en daarbuiten nog een heus sociaal leven
Maar ik ga weer vaker langskomen hoor, ook even wat priveprobleempjes oplossen en A_A is weer helemaal terug
pi_55640381
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:18 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_55640397
Same here, even druk met van alles en dan weer even de ruimte om te kunnen reageren en dan weer een poosje druk zo gaat dat...
Ik zit een stukje op fok forum te lezen over een rottweiler in het buitenland(engeland?) die een peuter heeft doodgebeten. Tragisch maar dat er dan weer zulke heftige reacties moeten komen van hondenbezitters en mensen die ze niet (willen) bezitten...
Ik ga er maar niet reageren als rottweiler bezitter
pi_55640446
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Jij ging toch heel wild stappen vanavond? Ben er speciaal voor terug naar Den Haag gekomen .
Jaaaa zou ik inderdaad gaan doen!!! maar ja jij hebt keelontsteking en ik heb een drukke , drukke en nog eens drukke dag morgen , dus ik heb het uitgesteld:D
pi_55640530
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef zeemonster het volgende:
Same here, even druk met van alles en dan weer even de ruimte om te kunnen reageren en dan weer een poosje druk zo gaat dat...
Ik zit een stukje op fok forum te lezen over een rottweiler in het buitenland(engeland?) die een peuter heeft doodgebeten. Tragisch maar dat er dan weer zulke heftige reacties moeten komen van hondenbezitters en mensen die ze niet (willen) bezitten...
Ik ga er maar niet reageren als rottweiler bezitter
Idd heeft toch geen zin om te reageren
Mensen horen alleen wat ze willen horen en hebben hun mening al klaar.... Zolang wij maar beter weten
pi_55640738
Inderdaad , dan ga je een oneindige strijd beginnen. En ik kan het wel begrijpen hoor dat sommige mensen bang zijn . Ik heb een vriend en een vriendin , nou die zijn echt heel bang voor met name rottweilers..
Nou geen probleem als ze komen gaat mijn hond lekker de tuin in, ik doe er niet moeilijk over. Ik vertel alleen wel dat ik in mijn ogen het liefste beestje ter wereld heb maar ja honden en discussies... doe maar niet
Overigens las ik net het woord klapdeurjosti , die is echt van toepassing op mijn hond
pi_55640786
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef zeemonster het volgende:

Overigens las ik net het woord klapdeurjosti , die is echt van toepassing op mijn hond

pi_55641186
is er niemand meer? heeft er niemand meer iets te vertellen .. en het is nog wel zo vroeg..
  zondag 30 december 2007 @ 02:51:07 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55644064
ja sletten ga eens verdomme stappen. Zo heb ik jullie niet opgevoed he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 30 december 2007 @ 10:18:39 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55646201
Zo, weer wakker. Eerst maar es ontbijten, douchen, aankleden en dan weer aan de studie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 30 december 2007 @ 11:44:56 #118
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55647504
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:18 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer wakker. Eerst maar es ontbijten, douchen, aankleden en dan weer aan de studie
Studeren op vrije dagen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 30 december 2007 @ 12:04:47 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55647844
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Studeren op vrije dagen...
Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijf
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_55648379
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik moet wel, ik heb 2 januari examen Inleiding Verzekerings bedrijf
Wat studeer je nu dan? Jij hebt toch HEBO gedaan, staat me bij?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 30 december 2007 @ 13:15:21 #121
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55649798
Ja, maar moet voor mijn werk ook cursussen doen. IVB is er één van. Daarna hypotheek, schade en dat soort dingen. Om die certificaten maar te halen.
pi_55651142
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:15 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar moet voor mijn werk ook cursussen doen. IVB is er één van. Daarna hypotheek, schade en dat soort dingen. Om die certificaten maar te halen.
Wat voor werk doe je nu dan? Volgens mij niet geheel in lijn met HEBO .
  zondag 30 december 2007 @ 14:50:29 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55653239
Ik werk voor een detacheringsbedrijf in de financiële sector. En dat heeft dus eigenlijk geen ruk te maken met de HEBO
pi_55653548
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Elegy het volgende:
Ik werk voor een detacheringsbedrijf in de financiële sector. En dat heeft dus eigenlijk geen ruk te maken met de HEBO
Ik had al zo'n idee . Welk jaar ben je afgestudeerd?
  zondag 30 december 2007 @ 15:01:46 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55653660
Class of 2004. Wel een jaartje langer over gedaan trouwens, ivm tentamens die net waren toen ik op stage was, scriptie etc.

Mar ik ga weer verder, even een tosti maken en dan weer terug de boeken in
pi_55653774
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef Elegy het volgende:
Class of 2004. Wel een jaartje langer over gedaan trouwens, ivm tentamens die net waren toen ik op stage was, scriptie etc.

Mar ik ga weer verder, even een tosti maken en dan weer terug de boeken in
Ok, dan ben je van later dan de gemiddelde HEBO-er die ik ken. Eetze en sterkte!
pi_55661133
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]
Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.
Probeer je sociaal te zijn t.a.v. je medemensen zeg...pfff
Don't you love her madly?
pi_55662082
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Gut, je was er wel vandaag. Ik een beetje lief met je ziek-zijn meeleven, jij gewoon niet reageren.
Probeer je sociaal te zijn t.a.v. je medemensen zeg...pfff
Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek van .
pi_55663112
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:25 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik pendel tussen bank, bed en PC. Ik word er zelf een beetje gek van .
Ach, je bent gewoon zielig. Kusje?
pi_55668533
Ik ben al een paar dagen verkouden en het wordt eigenlijk steeds erger, mag toch wel hopen dat het snel overgaat . Maar goed over drie minuten (vanaf de laptoptijd hier gezien dan..) oudjaarsdag!!!
Wij vieren het gezellig met familie vrienden en kindertjes en jullie?
  maandag 31 december 2007 @ 00:12:08 #131
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55668980
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben al een paar dagen verkouden en het wordt eigenlijk steeds erger, mag toch wel hopen dat het snel overgaat . Maar goed over drie minuten (vanaf de laptoptijd hier gezien dan..) oudjaarsdag!!!
Met familie in Leiden
Jawel, je keek.
pi_55669204
quote:

Gewoon thuis met de kindertjes. Oudste Zoon gaat een dagje met papa mee op de vrachtwagen want die moet in de buurt rijden en ik ga met Dochterlief koekjes bakken. Dan 's avonds allemaal lekkere hapjes (geen avondmaaltijd), wat tv kijken, spelletje doen en kijken hoelang de kinders wakker blijven.

Beterschap ook, Zeemonster!
Hier zijn tot nu toe zowel de bij iedereen heersende buikgriep als de verkoudheid aan mijn deur voorbij gegaan. Terwijl mijn gezinsleden wel óf het een óf het ander te pakken hadden (of allebei zelfs).
IJzersterk gestel zo hoogzwanger
  maandag 31 december 2007 @ 09:50:04 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55674055
quote:
Jarig vandaag.

En ik vier het met het studeren op het examen IVB wat ik ingepland heb op 2 januari om negen uur 's ochtends

Beterschap @ alle zieken hier!
pi_55675847
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jarig vandaag.

En ik vier het met het studeren op het examen IVB wat ik ingepland heb op 2 januari om negen uur 's ochtends

Beterschap @ alle zieken hier!
Dude, wat een vervelende dag om jarig te zijn, lijkt me zo. Maar: GEFELICITEERD . Bravo en dikke tieten voor jou!

En sterkte met het studeren .

En nu .
  maandag 31 december 2007 @ 11:28:41 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55676384
Thnx, en thnx
Ach, het went. En de hele wereld is blijkbaar erg blij als het weer is afgelopen, zo blijkt meestal na middernacht. Dat wordt uitbundig gevierd overal

Thee, da's wel een goed idee inderdaad
pi_55676490
Gefeliciteerd Elegy!

Iedereen goed uiteinde.. doe voorzichtig
Where facts are few, experts are many.
pi_55677739
Gefeliciteerd Elegy!
Ik heb net theewater opgezet; bakkie Wintergloed?

Is het een vervelende dag om jarig te zijn? Ik hou altijd wel van deze dag en zou vandaag dus best mijn kindje op de wereld willen zetten. 1 januari lijkt me een rottiger dag om jarig te zijn...
  maandag 31 december 2007 @ 12:21:58 #138
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55677983
Gefeliciteerd Elegy

Ik ga het vanavond lekker rustig aan doen. Gewoon bij vrienden thuis oud en nieuw vieren.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 31 december 2007 @ 13:32:43 #139
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_55680311
Ik weet niks te doen vanavond. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_55686668
Heeft er hier misschien nog iemand een kaartje voor het Paard over voor dit lieve meisje dat heeeul graag wil gaan?

Vanavond that is.
Lousy
  maandag 31 december 2007 @ 17:26:04 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55687276
Dankjulliewel

Ach, zo vervelend is het niet. Daarbij vier ik mijn verjaardag sinds mijn 25ste niet meer dus dat scheelt wel

In elk geval hoef ik me niet druk te maken of er ergens een feestje is, die zijn er toch zat

En winterglow =
  maandag 31 december 2007 @ 17:50:12 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55687945
Mensen, een fijn uiteinde! Ik ga aan de eindejaarsparty beginnen. Tot 2008!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55688176
Thanks XL! Wens alle fokkers hierbij ook een goed uiteinde, ik ben vanavond in t Paard te vinden. gaan er nog meer fokkers die kant op?? see ya!
Lousy
pi_55691162
Iedereen een voorspoedig nieuwjaar , dat alle vingertjes er morgen nog maar aan mogen zitten voor degeen die vuurwerk afsteken! Ik ga straks weer even wat afsteken met mijn vriend en ons dochtertje . De anderen aanwezigen hier hebben iets meer knalvuurwerk , wij gaan voor de sterretjes en grondbloemen
pi_55691309
Iedereen alvast de beste wensen en een hele fijne avond toegewenst

Ik zit nu op goudenregenplein
  dinsdag 1 januari 2008 @ 02:09:34 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55696686
Beste wensen en een fokking goed 2k8 allemaal!

Ik ga weer verder met zuipen,die fles teuilla moet en zal leeg!
pi_55696703
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Wat fotootjes van de fikkies op het strand.

Noorderstrand:

Zuiderstrand:

dinsdag 1 januari 2008 @ 02:57:10 #148
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55697471
Hoop dat ik jullie straks een heelhuids 2k8 kan toewensen! Zoniet, dan toch!

Tequillia doet leuke dingen met je
pi_55698387
Genoeg andere drankjes doen dat ook ... ik ga nu mijn mandje in , die roept zo hard dat het bijna schreeuwen is!!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:31:32 #150
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55700678
Gelukkig Nieuwjaar mensen! Ik hoop dat al jullie dromen waarheid mogen worden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')