Zuiplapquote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef Atreidez het volgende:
Daar voel ik me iets te oud voor... pas op je lever zou een betere waarschuwing zijn
That would be mequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee heewie was er gister aan het schieten ... (spelletje dan wel maar toch )
zo lang je maar je nummer aan mij geeftquote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Chiquitina het volgende:
Prettige feesten iedereen... Naja beetje laat dus voornamelijk een Gelukkig Nieuwjaar dan
Mijn nieuwe appartementje is bijna af de verhuis is gepland op 7 en 8 januari![]()
De enige vereisten zijn nu nog verzekering afsluiten, en in Belgie alles laten afsluiten.
En een mobiel nummer aanvragen... enige aanbevelingen ivm provider? Jullie hebben er zoveel om uit te kiezen![]()
Groetjes en tot volgend jaar
D'r huisnummer en postcode zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo lang je maar je nummer aan mij geeft
mobiele nummerquote:
Ben je zo hopeloos dan?quote:
nee gewoon directquote:
Ik dacht dat jij zo van (af)knallen hield?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Elegy het volgende:
Pff, ik word doodmoe van dat geknal de afgelopen dagen. Ik hoop dat er een paar van die lawinepijlen/strijkers/bommen in handen, ogen en broekzakken afgaan van die "stoere knaapjes". Dan zijn ze tenminste weer een beetje geschrokken en van de straat af. En met een beetje geluk kunnen ze nooit meer vuurwerk afsteken![]()
Ja, totdat ik er zelf last van hebquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo van (af)knallen hield?
Senks, het gaat alweer een stukkie beterquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef m@x het volgende:
Ouch keelontsteking is niet leuk. Beterschap!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben er ook weer (roque79) was mijn wachtwoord kwijt , maar kennelijk ook het emailadres waarmee ik me had geregistreerd maar ach de kneusin die ik ben. En zeemonster was nog beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |