jij bent ook zo ieman die zal zeggen. Ja die boom sprong opeens voor m'n autoquote:Op zondag 23 december 2007 14:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey...ik rij als een (iet wat snel) zonnetje. Alleen volgens mij is mijn auto een magneet voor mensen die echt verschrikkelijk domme en niet logische dingen doen in het verkeer.
Gisteren in de Stevinstraat ook, rij daar gewoon rustig minding my own business draait er ter hoogte van Koolmoes ineens een malloot het parkeervak uit zonder richtingaanwijzer, zonder lichten en zonder ff te kijken of er mss wat aankwam. Sjees echt zowat een hartaanval en jeeh voor mn reactievermogen en dat er van de andere kant niets aankwam anders had ik nu eigenaar geweest van een klein blokje schroot.
Dat soort dingen dus. Volgens mij staat er ergens stiekem heel groot op mn auto: Please hit me!
Hey die heb ik gezien op tv, kwam super vaak in beeld door de tekst op die mutsquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Lovechild het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is, en als dat het is; met oneindige dank (en liefde) aan Ratmen, hier het plaatje van onze donatie aan/in Het Glazen Huis...
Hij is inderdaad gefilmd toen hij op het dranghek zat. Dat hebben we gezien! Helaas niet daadwerkelijk zelf thuis op tv gezien.quote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hey die heb ik gezien op tv, kwam super vaak in beeld door de tekst op die muts
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het wel leuk om zoiets eens in het echt te zien. Ik ben ook wel iemand die het bijzonder vind om zulke BN-ers in het echt te zien. Dus als ik bij zo'n actie toch ga doneren, vind ik het wel leuker om dat even irl te gaan doen als dat huis toch in mijn woonplaats staat.quote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef XL het volgende:
Misschien komt het in dit topic als mosterd na de maaltijd en hebben jullie het er eindeloos over gehad (ik was op wintersport). Maar het is dus echt heel druk rond dat huis. Ik vond het verbazingwekkend, ik fietste er zojuist langs en stond er rijen dik. Zoveel is er nu toch ook weer niet te zien???
Tssss.. cadeaus mogen alleen met Sinterklaas...quote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Elegy het volgende:
Kga vanmiddag even langs daar denk ik. Moet toch nog even wat kerstcadeaus halen
Jij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:55 schreef roque79 het volgende:
Ik vind dat ook leuk hoor LovechildAlleen door de drukte zijn wij er echt niet aan toegekomen ... en zoals ik nu leef ,midden in de nacht wakker, kom ik morgen ook niet ver.... Btw Fijne 1e kerstdag allen!!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vrolijk Kerstfeest medehagenezen
[ afbeelding ]
Enige kerstmutsen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vrolijk Kerstfeest medehagenezen
ehm ... ja ja ...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:30 schreef Elegy het volgende:
Dan ga ik nu weer lekker door met het virtueel afslachten van tegenstanders middels zwaarden, raketten, napalmstrikes en sniperrifles.
Peace through superior firepower!
hee heequote:
Ikke, maar ik geloof niet dat ik er zo over sprak. En nu ga ik mijn bed in, de ziekte slaat na 2 dagen vakantie eindelijk toe.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee heewie was er gister aan het schieten ... (spelletje dan wel maar toch )
Zuiplapquote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef Atreidez het volgende:
Daar voel ik me iets te oud voor... pas op je lever zou een betere waarschuwing zijn
That would be mequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:05 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee heewie was er gister aan het schieten ... (spelletje dan wel maar toch )
zo lang je maar je nummer aan mij geeftquote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Chiquitina het volgende:
Prettige feesten iedereen... Naja beetje laat dus voornamelijk een Gelukkig Nieuwjaar dan
Mijn nieuwe appartementje is bijna af de verhuis is gepland op 7 en 8 januari![]()
De enige vereisten zijn nu nog verzekering afsluiten, en in Belgie alles laten afsluiten.
En een mobiel nummer aanvragen... enige aanbevelingen ivm provider? Jullie hebben er zoveel om uit te kiezen![]()
Groetjes en tot volgend jaar
D'r huisnummer en postcode zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo lang je maar je nummer aan mij geeft
mobiele nummerquote:
Ben je zo hopeloos dan?quote:
nee gewoon directquote:
Ik dacht dat jij zo van (af)knallen hield?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:00 schreef Elegy het volgende:
Pff, ik word doodmoe van dat geknal de afgelopen dagen. Ik hoop dat er een paar van die lawinepijlen/strijkers/bommen in handen, ogen en broekzakken afgaan van die "stoere knaapjes". Dan zijn ze tenminste weer een beetje geschrokken en van de straat af. En met een beetje geluk kunnen ze nooit meer vuurwerk afsteken![]()
Ja, totdat ik er zelf last van hebquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo van (af)knallen hield?
Senks, het gaat alweer een stukkie beterquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef m@x het volgende:
Ouch keelontsteking is niet leuk. Beterschap!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben er ook weer (roque79) was mijn wachtwoord kwijt , maar kennelijk ook het emailadres waarmee ik me had geregistreerd maar ach de kneusin die ik ben. En zeemonster was nog beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |