ik moest vroeg weg en wilde niet krabben. En de bus stopte er recht voor en ook recht voor mijn huis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Met de bus? Openbaar Vervoer, jij durft
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ben vandaag langs het huis van ratmen en m@x gereden met de bus
Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef ook_gek het volgende:
ik ben vandaag langs het huis van ratmen en m@x gereden met de bus
nou ik zag dat in die flat boven de appie helemaal boven aan een huis te koop staat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je nog gezwaaid? Niet dat ik er was want ik ben nu in Rotterdam aan het werk, maar het gaat om het idee
heb geroepen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
. En je hebt de sjauf niet even gevraagd te toeteren?
Ik zag vandaag langs de A4 borden van een nieuwe tramlijn. Die borden kunnen er rustig al maanden staan, maar vanochtend zag ik ze ook! Ik zal straks op de terugweg eens proberen op te letten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef jna het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom ze nu ook een tramspoor hebben aangelegd van de Laan van NOI naar de Juliana van Stolberglaan(stuyvesantplein kant) en vice versa. Komt er een nieuwe tramlijn daar rijden ofzo?
ja dat penthouse wil ik zien op fundaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef m@x het volgende:
@ ook_gek: Boven de Hoogvliet bedoel je? Als het in dat grijze, nieuwere gebouw is zou ik maar op een hoop geld rekenen. Volgens mij is dat een gigantisch penthouseBij mij schuin onder zijn ze nu ook een appartement aan het renoveren en dat gaat dan de verkoop in.
bron.quote:
Helft inwoners Den Haag echt Hagenees
Slechts de helft van alle Hagenaars is daadwerkelijk in Den Haag geboren en getogen. Een kwart van de bewoners is elders in Nederland ter wereld gekomen en nog eens een kwart komt uit het buitenland. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Echte Hagenezen wonen vooral in Scheveningen en Duindorp. Respectievelijk zes en acht op de tien inwoners van deze wijken is in Den Haag geboren. De VINEX-locaties Ypenburg en Leidschenveen, en chiquere wijken als Duttendel en Benoordenhout huisvesten vooral import-Hagenaars uit Nederland, terwijl in de Schildersbuurt en het Transvaalkwartier veel van oorsprong buitenlandse Hagenezen wonen.
Dan ben ik een mengelmoesjequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
Ik dacht dat het verschil tussen een Hagenees en een Hagenaar "de stand" was. Dus een Hagenaar komt in elk geval "uit de gegoede burgerij", of beschouwt zichzelf als zodanig.
Een Hagenees is meer iemand van het "volkse type". Dus haags pratend, met mat, dat soort werk.
Tja, ik heb het ook niet verzonnen
Moet er niet aan denken neequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het volk dat uit voormalige onafhankelijke stadsdelen komt als Scheveningen, Voorburg en Loosduinen, zullen zich nooit Hagenees noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |