Dat is inderdaad een bewerkte versie van de themesong van Charlies Angels. Op de soundtrack staat dit nummer, wellicht is het hem?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef TheGeneral het volgende:
Weet iemand wat het nummer is van deze clip?
http://www.youtube.com/watch?v=GBYFnwUJP_8
Er staat iets bij van Charlies Angels, maar welke precies?
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Elle voulait qu'on l'appelle Venise van Julien Clerc.
10 seconden googelen...
Jup dat is hem! Thanks!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bewerkte versie van de themesong van Charlies Angels. Op de soundtrack staat dit nummer, wellicht is het hem?
"Charlie's Angels 2000" - Apollo Four Forty
Edit: ik denk het wel
die eerste twee ken ik niet, die derde wel maar kan er niet opkomenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef koenie84 het volgende:
Ik heb zo vlak voor het weekend en oud&Nieuw en net na de kerst nog wat leuke samples opgepikt.
Sample 1
Sample 2
Sample 3
Jullie zouden me weer erg blij maken
Ciao
Colbie Caillat - Bubbly Songquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:54 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb even een hele makkelijke, maar ken zo de naam en de titel van het nummer niet. Het is een heel rustig nummer dat word gezongen door een vrouw. En in het refrein zit: It start in my toes and it tiggles my nose ofzo.
Dank u!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Colbie Caillat - Bubbly Song
It starts in my toes and I crinkle my nose
Wherever it goes, I always know
You make me smile please stay for a while now
Just take your time, wherever you go
Gewoon gevonden door dat wat jij zei op te googlen. Wat jij zei dat in het refrein zat dus.
Ook iets met sjalalala van Bruce Springstein (New Jersey Girl):quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Ballistic het volgende:
[..]
thx u
ow ja.. en weet iemand ook toevallig hoe dat nummer heet wat ongeveer rond 19.00uur werd gedraaid bij 3FM Serious Request? Was een heel 'gezellig' meezing nummer en op het einde werd zo sjalalalala gezongen![]()
![]()
Je kunt vrijwel alle reggaeton mixen met Nina Skyquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:44 schreef jpg97 het volgende:
Hi,
Ik had eerder een reggaeton achting liedje met direct daarachter move your body van Nina sky gemixt.
Werd 2 of 3 jaar geleden in de zomer veel gedraait, ben alleen de track en de titel kwijt.
Wie weet welke ik bedoel?
Nummertje 3 is:quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:18 schreef koenie84 het volgende:
Ik heb zo vlak voor het weekend en oud&Nieuw en net na de kerst nog wat leuke samples opgepikt.
Sample 1
Sample 2
Sample 3
Jullie zouden me weer erg blij maken
Ciao
Beastie boys met intergalactic.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:22 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet die groep okal weer die een nummer heeft met interelectric ( fout geschreven denk ik )
is een rab duo als ik me niet vergist. Ze heb
quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Deetch het volgende:
Titel van de cd van Johny Cash waarop hij allemaal covers zingt (oa One van U2 en Im on fire van Bruce spingsteen)
Wederom, tien seconden googelen...quote:Maar dat weerhoudt hem er niet van om platen te blijven maken. In 2000 verschijnt 'Solitary Man' en twee jaar later levert hij 'The Man comes Around' af. Op de laatste plaat staan covers van Depeche Mode en U2. In 2003 valt hem een grotere tegenslag ten deel. Zijn vrouw June overlijdt door complicaties na een hartoperatie. Op 12 september 2003 overlijdt Johhny Cash in zijn huis in Nashville
Synthesizer Greatest_volume 1\07 - Electricityquote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Breitling het volgende:
Hij gaat als volgt, volgens mij is het minimal:
de synth gaat alsvolgt: piew poew...... piew piew piew poew...... piew poew...... piew piew piew poew
Die piew is dan hoger (toonhoogte) dan de poew
Zou heel graag weten welk nummer dat is, help mij!!
Ik hoorde 'm een keer op een minimal feest in Den Haag en het was blijkbaar een heel bekend nummer, want iedereen ging juichen en meezingen.. Ik ben niet zo thuis in de minimal-scene, dus ik hoop dat iemand anders het misschien weet.
danke schön!
Breitling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |