Doe Eric maar.Eric heeft tenminste een hekel aan Brian.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Goed idee van Jaap: hij zou Sylvia wel eens een weekendje te logeren willen hebben. Haar analyse was altijd wel sterk. Gewoon, om alles eens op een rijtje te zetten.
Huub heeft ook gedacht zo heb ik een mooi wippertje bij me.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub vindt dat hij zijn vriendschap dubbel en dwars aan haar bewezen heeft.
jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consortenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Varen het volgende:
Huub heeft de hele zomer gehandeld uit zijn buik gevoel. Hij heeft voor Lieke gekozen, daar een risico voor genomen, omdat ze hele groep zich tegen zich keerde. Maar hij koos voor haar.
Huub vindt dat hij zijn vriendschap dubbel en dwars aan haar bewezen heeft.
Ik denk wel dat het voor de nodige ophef tussen Lieke en Huub zou zorgen, en dat ze Huub anders zou kunnen laten denken.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Slecht idee. Moet er niet aan denken om SaaieSylvia weer in die villa te zien, die is niet voor niets getoneelhaakt.
ben bang dat Syl en Lieke voor het eerst een raakvlak hebben; Reiki.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
Kijk je streams?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus christus, alsof hij niet vanaf het begin de confrontatie heeft gezocht met Brian en consorten
gotogotogot. Alsof hij alle vriendschappen met Brian, Dennis, Natasia geofferd heeft voor Lieke.
Nou, dat dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt mij al met al veel te veel uitgemolken, ook die cameraman (samenwerken Lieke en Brian). Het gedrag is té onnatuurljk, het houdt te lang aan, langzaam maar zeker denk ik dat het niets anders dan script is......
Wakker geworden?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt mij al met al veel te veel uitgemolken, ook die cameraman (samenwerken Lieke en Brian). Het gedrag is té onnatuurljk, het houdt te lang aan, langzaam maar zeker denk ik dat het niets anders dan script is......
Oh, daar dacht ik even niet aan. Dan Eric inderdaad liever.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ben bang dat Syl en Lieke voor het eerst een raakvlak hebben; Reiki.
En een heel weekend 2 zweefteven is iets teveel van het goede.
Lieke en Huub hebben genoeg ophef zonder SylvieSaai. En voor mij hoeft Huub niet anders te gaan denken, ik vind het prima zoquote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor de nodige ophef tussen Lieke en Huub zou zorgen, en dat ze Huub anders zou kunnen laten denken.
ik reageer op jouw stukje, ik ben ondertussen nl ook tosti's aan het bakken.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Kijk je streams?
Ik probeer te notuleren, maar Jaap zei zo veel en er was nog geen Cos, dus ik heb niet alles op kunnen schrijven
Ik ben al die tijd wakker. Maar ik kan mij niet voorstellen dat een normale vent zolang door blijft mekkeren over dit! Nu is Huub verre van normaal, ik vind dat Huub Lieke slecht behandeld heeft en nog steeds slecht behandeld, het kan dus een mix zijn. Natuurlijk afbreken van de relatie, en dan wordt de rest gescript en moet men het uitmelken.quote:
Vergeet daarbij niet dat Del al openlijk aan Lieke hun backup heeft toegezegd ( was in de jacuzzie) en dat Lieke dat niet afwees!!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian heeft vorige week woensdag gezegd dat het handig is, nu hij al zo ver is,
meer back-ups te willen, indien er backups af of uitvallen door wat voor reden.
Amanda gaf hem hierin gelijk.
en niet te zuinigquote:Op woensdag 19 december 2007 12:43 schreef Varen het volgende:
Palma is boos op Lieke, volgens Brian
4 dagen drank?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef avonne het volgende:
Als je teveel kilo's verliest, kun je dan ook problemen met je waarnemingsvermogen en logisch nadenken krijgen?
Ik vind Huub echt helemaal van het padje af. Serieus, iets niet goed bij hem.
Stukje audio van deze belachelijkheid. (Had Palma leuker ingeschatquote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef noekje het volgende:
Zo Palma gaat even los op Lieke.
Die uitspraakquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Dark het volgende:
Palma tegen Lieke - Je bent een lintworm met 2 koppen, ik walg van je..........
En Palma OP de regietafel.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft ergens onder een regietafel gelegen volgens Palma.
Op haar knieenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft ergens onder een regietafel gelegen volgens Palma.
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik dit wel sneu voor Lieke.
Echt niet, dit is gewoon de waarheid. Ze heeft ook met iemand van de productie gerotzooid, zoals José eerder heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Vast wel maar dat is ze al gewend.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Kinga het volgende:
Heeft Amanda niet in de gaten dat haar tepel eruit hangt?
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft aan Palma toegegeven dat Lieke dingen heeft gedaan om in de villa te komen.
Palma is ook goedkoop, net zoals haar grote vriendin Natasia.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Maar als Huub vraagt of Lieke wat met iemand van Achter heeft gedaan om binnen te komen zegt Palma nee.
Dit is helemaal terechtquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Klopt, 1 pot trash.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Palma is ook goedkoop, net zoals haar grote vriendin Natasia.
En Brian lacht in zijn vuistje!
Goed zo, pak Huub daar maar op aanquote:Op woensdag 19 december 2007 12:53 schreef Dark het volgende:
Palma tegen Huub - Laat lekker je oogkleppen op, doe iets leuks.........
Dat was ook het plan van Palma, maar omdat ze 2 nachten niet heeft kunnen slapen komt het er nu toch allemaal uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
Pais en vree, zoals het hoort met kerst.
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef eusjuh het volgende:
Lieke ontkent het dus niet dat ze op d'r knieeen bij de regie heeft gelegen!!
Omdat rat het gesprek in de master bedroom heeft gehoord en zo kan checken of Lieke eerlijk alles vertelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat Palma ziet hoe Huub kapot gaat en Huub betekent heel veel voor Palma.Alleen snap echt niet dat ze nu die vuile rat erbij laten.Dit is het moment om hem te pakken.Msaar nee hoor rat mag blijven zitten.
Zal jij een verhaal ook niet recht willen trekken als je weet dat iemand even zijn gal over je uit heeft gespuugd?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
En nu is Huub wel goed genoeg om d'r verhaal te doen?
[ afbeelding ]
En Jaap en Huub laten de vijand er gewoon bij.Wat een stel sukkels zeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Lieke vroeg nog wel of hij even weg wou gaan.
Brian: "nee..."
Het ging ook over slijmen op haar knietjes, was niks oraals bij.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dat heeft Palma zelf ook ontkracht in haar razernij.
Je hoort Palma toch zeggen waarom?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:54 schreef riri het volgende:
ordinaire Palma die niets anders heeft gedaan vanaf het begin als zich op Lieke storten laat haar ware gezicht zien
Was leuk geweest als Huub er niet meer mee kon en er klaar mee was.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
En nu is Huub wel goed genoeg om d'r verhaal te doen?
[ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Dark het volgende:
Lieke geeft toe dat ze onder valse voorwendselen het huis binnengekomen is......
Maar zelf vindt ze het GEEN bedriegen of valse voorwendselen?
Onder welke valse voorwendselen? Of gaat dit weer/ nog steeds over het binnenneuken ten tijde van haar schoonmaakbaantje?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef Dark het volgende:
Lieke geeft toe dat ze onder valse voorwendselen het huis binnengekomen is......
Maar zelf vindt ze het GEEN bedriegen of valse voorwendselen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
"onder vals voorwenselen" ":?
sorry, maar sinds wanneer is het onetisch om een baantje als schoonmaakster te nemen om vervolgens door te stromen naar iets anders?
misschien deed ze haar veters evenvast.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging ook over slijmen op haar knietjes, was niks oraals bij.
Mis ik het weer... wat voor leugen en hoe kwam die uit?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:55 schreef schatje het volgende:
Eindelijk komen ook de leugens van Lieke uit.
Dit komt wel in de tv uitzending![]()
.
Lelijk trekje van Lieke van de laatste maanden is dat ze door blijft razen/kwaken zodat niemand ertussen kan komenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef 64-Bitch het volgende:
Check dictator Huub: "Lieke je kan beter even luisteren...beter luisteren"... KOTS!
Huub had moeten zeggen; hey, doe je ding ik ben er klaar mee....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Was leuk geweest als Huub er niet meer mee kon en er klaar mee was.
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mis ik het weer... wat voor leugen en hoe kwam die uit?
en dat heeft Palma ook altijd gezegd en Sylvia ook. Vanaf het begin dus er zal wel iets van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging ook over slijmen op haar knietjes, was niks oraals bij.
nee, dat ze een schoonmaakbaantje heeft genomen om een baan "in de media achter de schermen" te krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke valse voorwendselen? Of gaat dit weer/ nog steeds over het binnenneuken ten tijde van haar schoonmaakbaantje?
O.a , maar ook haar geslijm met de productie. Lieke verdedigt zichzelf net iets teveel . Ik geloof geen woord meer van wat Lieke zegt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke valse voorwendselen? Of gaat dit weer/ nog steeds over het binnenneuken ten tijde van haar schoonmaakbaantje?
Palma heeft Lieke op haar knieen bij de regie zien zitten slijmen.........quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal script. Huub en Palma bepalen namelijk niet wie de villa binnenkomen, dat doen ze achter!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/
Kerst-vuurtje? Een complete grote uitslaande brandquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef PeterNB het volgende:
Volgens mij hebben ze Palma een kerstpakket in het vooruitzicht gesteld
als ze even een flink kerst-vuurtje opstookt...............
1. Lieke is binnengekomen als werksterquote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
O.a , maar ook haar geslijm met de productie. Lieke verdedigt zichzelf net iets teveel . Ik geloof geen woord meer van wat Lieke zegt.
Huub in samenwerking met Tapla, dat heeft Huub net aan Jaap verteld, omdat Lieke in een briefje aan Huub geschreven heeft dat ze verliefd op hem was.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Lieke is binnengekomen als werkster
2. Lieke is ontslagen door Palma en was exit
3. Wie heeft haar de villa ingebracht als miljonair?
a. Huub?
b. Palma?
c. Talpa?
Fantastisch!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorig jaar vrijdag 21 december 2006 was er een Kerstontbijt, de jurken waren nog niet klaar.
Knip
Stemmingsrronde of het personeel op het oudjaarsfeest mag komen?
Volgens mij maakt hij zijn eigen keuzes, dat kun je Lieke maar moeilijk kwalijk nemen.....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
He he, Huub ziet ook dat hij door Lieke helemaal alleen kwam te staan.
Dit zijn goede realisaties, maar laat hem er nou eens wat mee doen. Niet langer zuigen bij dat anti-sociale rotmokkelquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
He he, Huub ziet ook dat hij door Lieke helemaal alleen kwam te staan.
Ja, Huub heeft zeggenschap in hoe ze het programma runnen en wie er naar binnen mag. Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub in samenwerking met Tapla, dat heeft Huub net aan Jaap verteld, omdat Lieke in een briefje aan Huub geschreven heeft dat ze verliefd op hem was.
Dat lijkt op kerst vroeger bij mij thuis toen de tafel in de fik vloog met gourmetten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Kerst-vuurtje? Een complete grote uitslaande brand
Ik denk wel dat er nu iets wezenlijk is veranderd in zijn houding naar haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit zijn goede realisaties, maar laat hem er nou eens wat mee doen. Niet langer zuigen bij dat anti-sociale rotmokkel![]()
Ik heb het niet over zeggenschap maar wel over een eventuele verhaallijn voor Huub. Denk even terug, Huub stond toen helemaal alleen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft zeggenschap in hoe ze het programma runnen en wie er naar binnen mag. Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Lieke wist toen ze ontslagen werd al dat als miljonair de villa in zou gaan. Dat heeft ze zelf eens verteld.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, Lieke was ontslagen, de poort uit, was exit. Achter heeft haar er weer in gebracht als trainer van Jaap.
merkwaardigquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/
Daarover vind natuurlijk gewoon overleg plaats tussen miljonairs en de redactie. In die zin hebben miljonairs natuurlijk wel enig zeggenschapquote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zeggenschap maar wel over een eventuele verhaallijn voor Huub. Denk even terug, Huub stond toen helemaal alleen.
Ze heeft vanaf het begin dwars door Lieke heengekeken en niet alleen José, ook Eric en Syl hebben Huub gewaarschuwd net veel Lookies.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nu iets wezenlijk is veranderd in zijn houding naar haar.
Ja, erg vreemd.......ik denk dat ze even door achter geinstrueerd is. Dit is namelijk ook te ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
merkwaardig
in dit filmpje praten ze er rustig over en eindigen ze met een omhelzing. Waarom gaat palma dan later uit haar dak?
0,0quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarover vind natuurlijk gewoon overleg plaats tussen miljonairs en de redactie. In die zin hebben miljonairs natuurlijk wel enig zeggenschap
Als je beter kijkt zie je toch dat Palma daar al op springen staatquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
merkwaardig
in dit filmpje praten ze er rustig over en eindigen ze met een omhelzing. Waarom gaat palma dan later uit haar dak?
Denk dat Palma achter het een en anders is gekomen en daarom zo ontzettend boos isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Palma is ook wel een gruwelijke aso...
Schande !!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:56 schreef Varen het volgende:
Lieke ging goed om met de mensen die achter werken
Palma heeft haar zich in zien likken achter. Niks oraals maar wel konten kussen. Palma kan dat wel weten want die was met Lieke achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Dus Lieke zou eerst iemand van de regie hebben geneukt en 2 dagen later Huub?
Dat idee kreeg ik ook van Palma inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Talpa.Duhhhquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Lieke is binnengekomen als werkster
2. Lieke is ontslagen door Palma en was exit
3. Wie heeft haar de villa ingebracht als miljonair?
a. Huub?
b. Palma?
c. Talpa?
Maar wat was dat dan, dat 'ik heb je onder de regietafel zien liggen'. Ben toch wel nieuwsgierig naar de details.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma heeft haar zich in zien likken achter. Niks oraals maar wel konten kussen. Palma kan dat wel weten want die was met Lieke achter.
Heftig dit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Kinga het volgende:
Oei oei oei.
Palma las zondag het weekblad ViVa waarin Lieke eenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef grazygirl het volgende:
Denk dat Palma achter het een en anders is gekomen en daarom zo ontzettend boos is
Huub vroeg het net specifiek en toen zei Palma dat ze smeekte om naar binnen te mogen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat was dat dan, dat 'ik heb je onder de regietafel zien liggen'. Ben toch wel nieuwsgierig naar de details.
Als ze seks heeft ingezet, zou het me niets verbazen; met Huub was ze er ook heel snel bij.
ja dat zegt Brian, de grootste "vriend" van Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Heftig dit.
Brian zegt dat Lieke helamaal los is gegaan over Huub.
Er waren geen camera's bij, wel iemand van de produktie
Zo werken die dingen niet. Er zit daar een team van mensen die vergaderen over welk karakter er in moet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Eerst is Liege aan de beurt, gaat lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef riri het volgende:
Kan Brian eens gefronteert met zijn leugens....
Figuurlijk dus. Afijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vroeg het net specifiek en toen zei Palma dat ze smeekte om naar binnen te mogen.
Dag lieve Avonne, tot nooit weer ziensquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Schande !!
(roep me maar als Brian aangepakt wordt)
Nog een grotere vijand van Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ja dat zegt Brian, de grootste "vriend" van Huub.
Komt nog wel.Denk dat eerst Lieke weg moet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef riri het volgende:
Kan Brian eens gefronteert met zijn leugens....
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Rotterdammert het volgende:
als het lastig word gaat ze altijd janken
Mag ik mee slaan.Pffffffff wat heb ik een hekel aan die vuile ratquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Brian zo graag slaan. Wat doet ie weer slim zeg
+1 (tenzij ze weet wat er gaat gebeuren)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
Ik vind lieke wel sterk op deze momenten hoor, als iedereen je op leugens wil betrappen en gewoon rustig je verhaal vertellen. Ik had ze allemaal allang de t*&^%g laten krijgen!
Als ze dan toch weg moet dan graag in het nieuwe jaar. Ik wil ook nog even deze gezellige streams volgens.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke meid, je weet dat je toch niet kan winnen daar, ga gewoon lekker naar huis. Lekker kerst en nieuwjaar thuis vieren...
Ja, maar meestal stiekem in een hoekje.....nooit in de groep. Je kunt dus niet zeggen dat ze het doe om medelijden op te wekken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Rotterdammert het volgende:
als het lastig word gaat ze altijd janken
Des te onwaarschijnlijker is het dat Lieke pas zaterdag wist dat ze Huub eruit zou stemmen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Heftig dit.
Brian zegt dat Lieke helamaal los is gegaan over Huub.
Er waren geen camera's bij, wel iemand van de produktie
Wel vreemd dat het je niet boeit dat er van de week volop aktie was zodat Lieke iedereen tegen Huub op aan het zetten was je dit niet zo erg vond.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef diedirk het volgende:
De redactie doet er blijkbaar alles aan om Huub een reden te geven om vol tegen Lieke te gaan spelen.
Echt heel erg laag van de redactie alles en iedereen wordt tegen haar opgezet
Toch geloof ik dat wel. Waarom zou ze, als ze zo stiekem is, het strategisch wil inzetten, het open bloot vertellen. Dat zou dan erg dom zijn van haar. Ik denk dat de vraag haar triggerde.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Des te onwaarschijnlijker is het dat Lieke pas zaterdag wist dat ze Huub eruit zou stemmen.
Dit is toch niet geheim te houden. Palma schreeuwde zo hard.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef 64-Bitch het volgende:
Is Huub nu echt zo afgezwakt omdat ie nog steeds niet door hebt dat zijn grootste vijand erbij staat??
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Sollicitatie Lieke van United liep naast DGK schoonmaken.
Schijnbaar heeft ze zich echter geen enkele moeite bespaard om er wél tussen te horen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
Lieke moet de eer aan zichzelf houden en hier niet meer aan meedoen...
Stelltje vieze geldwolven daar bij elkaar....
ze hoort daar niet tussen
hey! doe je ding! ik ben er helemaal klaar meequote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef eusjuh het volgende:
Wat valt Lieke door de mand zeg!!En altijd die standaard uitspraken...kan er niks anders van maken en hey doe ermee wat je wilt
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
hey! doe je ding! ik ben er helemaal klaar mee
Ja, zo simpel is het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?
Brian is weer HELEMAAL DE OUDE... "Lieke....lieke..liekelieke..liekelieke..liekelieke..liekelieke..lieke"quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef T-lex het volgende:
Brian brengt even verslag uit bij Amanda.
Had ik ook graag gewild.Wat een ideale streams zou je dan hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Ik wil voor Brian zijn! Ik wil gebriaainwashed worden zodat ik de ultieme Briangroupie wordt. Dan heb je het nl zo makkelijk als dgk-volger.
Oeh, wat slinks en snood van Huub. Dit gaat ze dadelijk weer uitleggen als zieltjes winnen etc. Zo is ze dan ook wel weer.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef Disana het volgende:
En nog toont Huub mededogen... maar hij mag haar niet troosten.
Geloof ik niet direct. Met die show van Jaap en Huub kon je heel goed merken dat haar interesse wel degelijk bij een "achter de schermen rol" zat.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?
Is hij ook niet.Huub heeft lol nodig en geen gezeik.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef Varen het volgende:
Huub gaat weg uit kantoor.
Lieke zegt dat iedereen gezegd heeft: Huub is niks voor jou
Nou als zelfs Brian het al vreemd vind dat een teamgenoot zit soort dingen tegen een tegenspeler zegt bevestigd voor mij dat ze er al langer mee bezig was. Haar goed recht... maar lieg er dan niet om. Niemand maakt mij wijs dat het gesprek met Brian niet bewust door Lieke gebruikt is om Huub zwart te maken en misschien om openeingen te creeeren richting Brian en Amanda.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat wel. Waarom zou ze, als ze zo stiekem is, het strategisch wil inzetten, het open bloot vertellen. Dat zou dan erg dom zijn van haar. Ik denk dat de vraag haar triggerde.
Waarom niet? Wie maakt die regels? Alsof we na DGK nog iets horen van de miljonairs, maar dan zit zij wel ergens backstage te werken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef eusjuh het volgende:
Het klopt gewoon niet dat als je achter de schermen wilt werken je dan juist in een reality serie stapt waarbij je 24/7 te volgen bent!
nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |