Schande !!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:56 schreef Varen het volgende:
Lieke ging goed om met de mensen die achter werken
Palma heeft haar zich in zien likken achter. Niks oraals maar wel konten kussen. Palma kan dat wel weten want die was met Lieke achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Dus Lieke zou eerst iemand van de regie hebben geneukt en 2 dagen later Huub?
Dat idee kreeg ik ook van Palma inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Talpa.Duhhhquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Lieke is binnengekomen als werkster
2. Lieke is ontslagen door Palma en was exit
3. Wie heeft haar de villa ingebracht als miljonair?
a. Huub?
b. Palma?
c. Talpa?
Maar wat was dat dan, dat 'ik heb je onder de regietafel zien liggen'. Ben toch wel nieuwsgierig naar de details.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma heeft haar zich in zien likken achter. Niks oraals maar wel konten kussen. Palma kan dat wel weten want die was met Lieke achter.
Heftig dit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Kinga het volgende:
Oei oei oei.
Palma las zondag het weekblad ViVa waarin Lieke eenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef grazygirl het volgende:
Denk dat Palma achter het een en anders is gekomen en daarom zo ontzettend boos is
Huub vroeg het net specifiek en toen zei Palma dat ze smeekte om naar binnen te mogen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat was dat dan, dat 'ik heb je onder de regietafel zien liggen'. Ben toch wel nieuwsgierig naar de details.
Als ze seks heeft ingezet, zou het me niets verbazen; met Huub was ze er ook heel snel bij.
ja dat zegt Brian, de grootste "vriend" van Huub.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Heftig dit.
Brian zegt dat Lieke helamaal los is gegaan over Huub.
Er waren geen camera's bij, wel iemand van de produktie
Zo werken die dingen niet. Er zit daar een team van mensen die vergaderen over welk karakter er in moet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef schatje het volgende:
Eerst is Liege aan de beurt, gaat lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef riri het volgende:
Kan Brian eens gefronteert met zijn leugens....
Figuurlijk dus. Afijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vroeg het net specifiek en toen zei Palma dat ze smeekte om naar binnen te mogen.
Dag lieve Avonne, tot nooit weer ziensquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Schande !!
(roep me maar als Brian aangepakt wordt)
Nog een grotere vijand van Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ja dat zegt Brian, de grootste "vriend" van Huub.
Komt nog wel.Denk dat eerst Lieke weg moet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef riri het volgende:
Kan Brian eens gefronteert met zijn leugens....
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Rotterdammert het volgende:
als het lastig word gaat ze altijd janken
Mag ik mee slaan.Pffffffff wat heb ik een hekel aan die vuile ratquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Brian zo graag slaan. Wat doet ie weer slim zeg
+1 (tenzij ze weet wat er gaat gebeuren)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
Ik vind lieke wel sterk op deze momenten hoor, als iedereen je op leugens wil betrappen en gewoon rustig je verhaal vertellen. Ik had ze allemaal allang de t*&^%g laten krijgen!
Als ze dan toch weg moet dan graag in het nieuwe jaar. Ik wil ook nog even deze gezellige streams volgens.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke meid, je weet dat je toch niet kan winnen daar, ga gewoon lekker naar huis. Lekker kerst en nieuwjaar thuis vieren...
Ja, maar meestal stiekem in een hoekje.....nooit in de groep. Je kunt dus niet zeggen dat ze het doe om medelijden op te wekken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Rotterdammert het volgende:
als het lastig word gaat ze altijd janken
Des te onwaarschijnlijker is het dat Lieke pas zaterdag wist dat ze Huub eruit zou stemmen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Heftig dit.
Brian zegt dat Lieke helamaal los is gegaan over Huub.
Er waren geen camera's bij, wel iemand van de produktie
Wel vreemd dat het je niet boeit dat er van de week volop aktie was zodat Lieke iedereen tegen Huub op aan het zetten was je dit niet zo erg vond.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef diedirk het volgende:
De redactie doet er blijkbaar alles aan om Huub een reden te geven om vol tegen Lieke te gaan spelen.
Echt heel erg laag van de redactie alles en iedereen wordt tegen haar opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |