Lelijk trekje van Lieke van de laatste maanden is dat ze door blijft razen/kwaken zodat niemand ertussen kan komenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:58 schreef 64-Bitch het volgende:
Check dictator Huub: "Lieke je kan beter even luisteren...beter luisteren"... KOTS!
Huub had moeten zeggen; hey, doe je ding ik ben er klaar mee....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Was leuk geweest als Huub er niet meer mee kon en er klaar mee was.
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mis ik het weer... wat voor leugen en hoe kwam die uit?
en dat heeft Palma ook altijd gezegd en Sylvia ook. Vanaf het begin dus er zal wel iets van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging ook over slijmen op haar knietjes, was niks oraals bij.
nee, dat ze een schoonmaakbaantje heeft genomen om een baan "in de media achter de schermen" te krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke valse voorwendselen? Of gaat dit weer/ nog steeds over het binnenneuken ten tijde van haar schoonmaakbaantje?
O.a , maar ook haar geslijm met de productie. Lieke verdedigt zichzelf net iets teveel . Ik geloof geen woord meer van wat Lieke zegt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onder welke valse voorwendselen? Of gaat dit weer/ nog steeds over het binnenneuken ten tijde van haar schoonmaakbaantje?
Palma heeft Lieke op haar knieen bij de regie zien zitten slijmen.........quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Allemaal script. Huub en Palma bepalen namelijk niet wie de villa binnenkomen, dat doen ze achter!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/
Kerst-vuurtje? Een complete grote uitslaande brandquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef PeterNB het volgende:
Volgens mij hebben ze Palma een kerstpakket in het vooruitzicht gesteld
als ze even een flink kerst-vuurtje opstookt...............
1. Lieke is binnengekomen als werksterquote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
O.a , maar ook haar geslijm met de productie. Lieke verdedigt zichzelf net iets teveel . Ik geloof geen woord meer van wat Lieke zegt.
Huub in samenwerking met Tapla, dat heeft Huub net aan Jaap verteld, omdat Lieke in een briefje aan Huub geschreven heeft dat ze verliefd op hem was.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Lieke is binnengekomen als werkster
2. Lieke is ontslagen door Palma en was exit
3. Wie heeft haar de villa ingebracht als miljonair?
a. Huub?
b. Palma?
c. Talpa?
Fantastisch!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorig jaar vrijdag 21 december 2006 was er een Kerstontbijt, de jurken waren nog niet klaar.
Knip
Stemmingsrronde of het personeel op het oudjaarsfeest mag komen?
Volgens mij maakt hij zijn eigen keuzes, dat kun je Lieke maar moeilijk kwalijk nemen.....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
He he, Huub ziet ook dat hij door Lieke helemaal alleen kwam te staan.
Dit zijn goede realisaties, maar laat hem er nou eens wat mee doen. Niet langer zuigen bij dat anti-sociale rotmokkelquote:Op woensdag 19 december 2007 13:06 schreef Disana het volgende:
He he, Huub ziet ook dat hij door Lieke helemaal alleen kwam te staan.
Ja, Huub heeft zeggenschap in hoe ze het programma runnen en wie er naar binnen mag. Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub in samenwerking met Tapla, dat heeft Huub net aan Jaap verteld, omdat Lieke in een briefje aan Huub geschreven heeft dat ze verliefd op hem was.
Dat lijkt op kerst vroeger bij mij thuis toen de tafel in de fik vloog met gourmetten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Kerst-vuurtje? Een complete grote uitslaande brand
Ik denk wel dat er nu iets wezenlijk is veranderd in zijn houding naar haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit zijn goede realisaties, maar laat hem er nou eens wat mee doen. Niet langer zuigen bij dat anti-sociale rotmokkel![]()
Ik heb het niet over zeggenschap maar wel over een eventuele verhaallijn voor Huub. Denk even terug, Huub stond toen helemaal alleen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft zeggenschap in hoe ze het programma runnen en wie er naar binnen mag. Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Lieke wist toen ze ontslagen werd al dat als miljonair de villa in zou gaan. Dat heeft ze zelf eens verteld.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, Lieke was ontslagen, de poort uit, was exit. Achter heeft haar er weer in gebracht als trainer van Jaap.
merkwaardigquote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/
Daarover vind natuurlijk gewoon overleg plaats tussen miljonairs en de redactie. In die zin hebben miljonairs natuurlijk wel enig zeggenschapquote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zeggenschap maar wel over een eventuele verhaallijn voor Huub. Denk even terug, Huub stond toen helemaal alleen.
Ze heeft vanaf het begin dwars door Lieke heengekeken en niet alleen José, ook Eric en Syl hebben Huub gewaarschuwd net veel Lookies.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nu iets wezenlijk is veranderd in zijn houding naar haar.
Ja, erg vreemd.......ik denk dat ze even door achter geinstrueerd is. Dit is namelijk ook te ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
merkwaardig
in dit filmpje praten ze er rustig over en eindigen ze met een omhelzing. Waarom gaat palma dan later uit haar dak?
0,0quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarover vind natuurlijk gewoon overleg plaats tussen miljonairs en de redactie. In die zin hebben miljonairs natuurlijk wel enig zeggenschap
Als je beter kijkt zie je toch dat Palma daar al op springen staatquote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
merkwaardig
in dit filmpje praten ze er rustig over en eindigen ze met een omhelzing. Waarom gaat palma dan later uit haar dak?
Denk dat Palma achter het een en anders is gekomen en daarom zo ontzettend boos isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Palma is ook wel een gruwelijke aso...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |