En Palma OP de regietafel.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft ergens onder een regietafel gelegen volgens Palma.
Op haar knieenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft ergens onder een regietafel gelegen volgens Palma.
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik dit wel sneu voor Lieke.
Echt niet, dit is gewoon de waarheid. Ze heeft ook met iemand van de productie gerotzooid, zoals José eerder heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Vast wel maar dat is ze al gewend.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Kinga het volgende:
Heeft Amanda niet in de gaten dat haar tepel eruit hangt?
http://www.miljonairlieke(...)n-de-masterbed-room/quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft aan Palma toegegeven dat Lieke dingen heeft gedaan om in de villa te komen.
Palma is ook goedkoop, net zoals haar grote vriendin Natasia.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Maar als Huub vraagt of Lieke wat met iemand van Achter heeft gedaan om binnen te komen zegt Palma nee.
Dit is helemaal terechtquote:Op woensdag 19 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Klopt, 1 pot trash.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Palma is ook goedkoop, net zoals haar grote vriendin Natasia.
En Brian lacht in zijn vuistje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |