Toch geloof ik dat wel. Waarom zou ze, als ze zo stiekem is, het strategisch wil inzetten, het open bloot vertellen. Dat zou dan erg dom zijn van haar. Ik denk dat de vraag haar triggerde.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Des te onwaarschijnlijker is het dat Lieke pas zaterdag wist dat ze Huub eruit zou stemmen.
Dit is toch niet geheim te houden. Palma schreeuwde zo hard.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef 64-Bitch het volgende:
Is Huub nu echt zo afgezwakt omdat ie nog steeds niet door hebt dat zijn grootste vijand erbij staat??
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Sollicitatie Lieke van United liep naast DGK schoonmaken.
Schijnbaar heeft ze zich echter geen enkele moeite bespaard om er wél tussen te horen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef riri het volgende:
Lieke moet de eer aan zichzelf houden en hier niet meer aan meedoen...
Stelltje vieze geldwolven daar bij elkaar....
ze hoort daar niet tussen
hey! doe je ding! ik ben er helemaal klaar meequote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef eusjuh het volgende:
Wat valt Lieke door de mand zeg!!En altijd die standaard uitspraken...kan er niks anders van maken en hey doe ermee wat je wilt
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
hey! doe je ding! ik ben er helemaal klaar mee
Ja, zo simpel is het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?
Brian is weer HELEMAAL DE OUDE... "Lieke....lieke..liekelieke..liekelieke..liekelieke..liekelieke..lieke"quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef T-lex het volgende:
Brian brengt even verslag uit bij Amanda.
Had ik ook graag gewild.Wat een ideale streams zou je dan hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Ik wil voor Brian zijn! Ik wil gebriaainwashed worden zodat ik de ultieme Briangroupie wordt. Dan heb je het nl zo makkelijk als dgk-volger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |