Oeh, wat slinks en snood van Huub. Dit gaat ze dadelijk weer uitleggen als zieltjes winnen etc. Zo is ze dan ook wel weer.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef Disana het volgende:
En nog toont Huub mededogen... maar hij mag haar niet troosten.
Geloof ik niet direct. Met die show van Jaap en Huub kon je heel goed merken dat haar interesse wel degelijk bij een "achter de schermen rol" zat.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?
Is hij ook niet.Huub heeft lol nodig en geen gezeik.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef Varen het volgende:
Huub gaat weg uit kantoor.
Lieke zegt dat iedereen gezegd heeft: Huub is niks voor jou
Nou als zelfs Brian het al vreemd vind dat een teamgenoot zit soort dingen tegen een tegenspeler zegt bevestigd voor mij dat ze er al langer mee bezig was. Haar goed recht... maar lieg er dan niet om. Niemand maakt mij wijs dat het gesprek met Brian niet bewust door Lieke gebruikt is om Huub zwart te maken en misschien om openeingen te creeeren richting Brian en Amanda.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat wel. Waarom zou ze, als ze zo stiekem is, het strategisch wil inzetten, het open bloot vertellen. Dat zou dan erg dom zijn van haar. Ik denk dat de vraag haar triggerde.
Waarom niet? Wie maakt die regels? Alsof we na DGK nog iets horen van de miljonairs, maar dan zit zij wel ergens backstage te werken...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef eusjuh het volgende:
Het klopt gewoon niet dat als je achter de schermen wilt werken je dan juist in een reality serie stapt waarbij je 24/7 te volgen bent!
nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt vanuit haar tenen. Als je zo graag achter de schermen wilt werken neem je toch geen schoonmaakbaantje voor de schermen, maar wacht je rustig die andere sollicitatie af waar een heel opleidingsprogramma bijhoorde, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |