Die jongen is echt totaal de weg kwijt, ook vanavond die paranoia actie na die grap op TMF.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub pakt z'n zender en wil bij Lieke gaan liggen. Ze stuurt hem terug. Ik snap Huub niet zo, anders dan dat hij radeloos begint te worden. Zo'n reactie van Lieke is toch heel voorspelbaar ........ Vraagt Huub nu bewust om zo'n antwoord ?
arrogant mannetjequote:Op woensdag 19 december 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik baal dat Hedda denkt dat is haar misbruikt heb ....... <lang lulverhaal> ...... maar ze heeft eigenlijk wel gelijk want ik heb het zo gezegd"
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!quote:Op woensdag 19 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub pakt z'n zender en wil bij Lieke gaan liggen. Ze stuurt hem terug. Ik snap Huub niet zo, anders dan dat hij radeloos begint te worden. Zo'n reactie van Lieke is toch heel voorspelbaar ........ Vraagt Huub nu bewust om zo'n antwoord ?
Ik vind het ook raar... ik heb dat helemaal niet gezien terwijl de stream hier gewoon goed zichtbaar is naast de rest van mijn open schermen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Tis een spel om veel geld!Hoezo zou hij haar niet moeten wantrouwen?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal de weg kwijt, ook vanavond die paranoia actie na die grap op TMF.
Die 8 uur naar huis heeft hem alles behalve goed gedaan.
Huub wilde het dekbed van Lieke optillen en zei : "Schuif eens op".quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Waarom zou je iemand vertrouwen die je al totaal uitkotst? Waar haal je uberhaupt die illusie vandaan?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tis een spel om veel geld!Hoezo zou hij haar niet moeten wantrouwen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt niet, zu was er toch zelluf bijhij
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub wilde het dekbed van Lieke optillen en zei : "Schuif eens op".
En ja, Huub heeft gevoel in z'n donder ...... Vandaar dat hij Hedda in bed wilde hebben en toch maar gewoon sex had met haar. Eerder vanavond voorspelde hij Lieke en Luc nog dat Hedda niets eens de laatste zou zijn in 2007 !
Dito, welterustenquote:Op woensdag 19 december 2007 02:24 schreef eusjuh het volgende:
[..]
soort Amandel typje ........Hoe dan ook ik duik mijn voorverwarmde bedje in.Slaap goed allemaal!
Lees je zelf wel wat zij heeft geschreven? Ik lees er geen ontkenning.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.
"het is maar wat mensen opmaken uit wiebelende dekens"....quote:Op woensdag 19 december 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lees je zelf wel wat zij heeft geschreven? Ik lees er geen ontkenning.
Idd, hij wilde haar ook alleen even wakker maken omdat ze zo luidruchtig lag te dromenquote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hoorde jij het gesprek van Ricardo met Huub (vanavond in de private) : Sex met Hedda - Hedda had de laatste 12 maanden ook andere vriendjes gehad - Huub had sex met Hedda zonder condoom - Huub baalde daarvan en had 'via achter' al laten kontroleren of Hedda veilig had gevreeen met die anderen - Ricardo adviseerde Huub een nieuwe test aan te vragen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.
Was dat maar waar, dan kwam er een einde aan je niet al te boeiende gezeverquote:Op woensdag 19 december 2007 02:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
"het is maar wat mensen opmaken uit wiebelende dekens"....
Sort of denial?
Is het nu echt zo moeilijk een tekst in zijn context te plaatsen?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kwam er een einde aan je niet al te boeiende gezever![]()
![]()
Heb je de beelden er al op nagekeken? Vast niet
Mwoah, het is maar net wat je wil horen hè?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar die late ploeg vind ik toch over het algemeen beter gefundeerd in de uitlatingen.![]()
70
Scherp hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ik dacht even aan Liekes vrome blik te zien dat ze haar reiki-vodje zat te lezen, maar 't is gewoon de Yes. Blijf het verbluffend vinden dat je vrijwel niets hoeft te weten om reiki 'master' te worden.
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is het nu echt zo moeilijk een tekst in zijn context te plaatsen?
Huub erkend
Hedda ontkend
Het enige wat Huub nu nog moet erkennen is dat ie geloosd door een vrouw met de naam Lieke.
Ik quote dit even naar 64-Bitch's topic. Dit geeft wel antwoord genoeg op de vraag 'Heeft Hedda sex met Huub gehad' - Bedanktquote:Op woensdag 19 december 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde jij het gesprek van Ricardo met Huub (vanavond in de private) : Sex met Hedda - Hedda had de laatste 12 maanden ook andere vriendjes gehad - Huub had sex met Hedda zonder condoom - Huub baalde daarvan en had 'via achter' al laten kontroleren of Hedda veilig had gevreeen met die anderen - Ricardo adviseerde Huub een nieuwe test aan te vragen.
Opmerkelijke uitspraken van Ricardo bij dat gesprek (met vele anderen aanwezig) : "Nooit een man in je poes zonder hoes" en "Altijd een wikkel om je snikkel"
Precies datquote:Op woensdag 19 december 2007 02:51 schreef schatje het volgende:
Boeiend of Huub en Hedda wel of niet seks hebben gehad![]()
.
Het gaat erom dat Lieke maar enigszins het idee heeft gehad dat het wel is gebeurd.
De ex vriendin van Huub. Een meisje van 19.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:53 schreef arneaux het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
Lieke niet te vertrouwen? LOL... Ik denk dat de afgelopen weken wel duidelijk is geworden dat Huub alleen maar aan zichzelf denkt en niet te vertrouwen in. Maar de kans is groot dat de Huub aanhang een beetje verblind is.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
De situatie is veranderd nu gebleken is dat Lieke niet te vertrouwen is. Aanpassing Huub, lekker vlot
Op deze manier moet je geen gesprek in de COS binnenvallen ...... Dan zak je te snel door het ijs !quote:Op woensdag 19 december 2007 02:53 schreef arneaux het volgende:
Wie is Hedda trouwens?
Ik zeg: weltrusten!quote:Op woensdag 19 december 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Hedda ontkent in die tekst dus niets. Misschien houdt Huub zich wel niet helemaal aan de afspraak die hij met Hedda heeft gemaakt om het te zullen ontkennen. Ik stel voor dit geneuzel naar het daarvoor bestemde topic te verhuizen, OK?![]()
Huub heeft geen sex gehad met Hedda
Maaktet uit, als er maar geluld word, toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op deze manier moet je geen gesprek in de COS binnenvallen ...... Dan zak je te snel door het ijs !
En de Lieke aanhang verzuurd?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke niet te vertrouwen? LOL... Ik denk dat de afgelopen weken wel duidelijk is geworden dat Huub alleen maar aan zichzelf denkt en niet te vertrouwen in. Maar de kans is groot dat de Huub aanhang een beetje verblind is.
Ik heb het niet gechecked (omdat die clipsers bij mij niet werken), maar ik acht de kans groot dat van dit gesprek in de private een filmpje is. Het was kort nadat Huub met Hedda had gebeld. Het was bijna een groepsgesprek, veel mensen aanwezig in de private.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik quote dit even naar 64-Bitch's topic. Dit geeft wel antwoord genoeg op de vraag 'Heeft Hedda sex met Huub gehad' - Bedankt
Lieke heeft de boel ook aan elkaar gelogen. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt uhm wel...dat geldt ook voor haarquote:Op woensdag 19 december 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke niet te vertrouwen? LOL... Ik denk dat de afgelopen weken wel duidelijk is geworden dat Huub alleen maar aan zichzelf denkt en niet te vertrouwen in. Maar de kans is groot dat de Huub aanhang een beetje verblind is.
Dank je dat je jezelf klassificeert ...... Maakt het makkelijk voor mij bij volgende reactie's van je.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maaktet uit, als er maar geluld word, toch.
Dat haar keuze om over te lopen naar Amanda en Brian door achter zou zijn opgedrongen, blijkt ook gelogen. Dat was kennelijk haar eigen keuze.quote:Op woensdag 19 december 2007 03:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke heeft de boel ook aan elkaar gelogen. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt uhm wel...dat geldt ook voor haar.
filmpje
Palma had al die tijd gewoon gelijk. En zegt Lieke even sorry voor al die shit die Palma over zich heen heeft gekregen?
Gaat t verder wel lekker met je? Doe gewoon lekker normaal, ik kan het niet helpen dat ik niet almachtige DGK god ben die alles en iedereen + alle verhaallijnen kent. Djiez.quote:Op woensdag 19 december 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je dat je jezelf klassificeert ...... Maakt het makkelijk voor mij bij volgende reactie's van je.
Ik zal het nog even checken wanneer ik zin heb. Eerlijk, uiteindelijk vind ik het niet eenquote:Op woensdag 19 december 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet gechecked (omdat die clipsers bij mij niet werken), maar ik acht de kans groot dat van dit gesprek in de private een filmpje is. Het was kort nadat Huub met Hedda had gebeld. Het was bijna een groepsgesprek, veel mensen aanwezig in de private.
Alles voor de media hè? Mevrouw van de principes heeft haar ziel verkocht aan John de Mol. Maar een ding, ze verbloemt het allemaal heel mooi. Maar ik trap er niet inquote:Op woensdag 19 december 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat haar keuze om over te lopen naar Amanda en Brian door achter zou zijn opgedrongen, blijkt ook gelogen. Dat was kennelijk haar eigen keuze.
Het gaat heel lekker met me, dank je. Ik doe -denk ik- vrij normaal en reageerde op "Maaktet uit, als er maar geluld word, toch." ..... Daarvoor is immers de SC en niet de COS.quote:Op woensdag 19 december 2007 03:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaat t verder wel lekker met je? Doe gewoon lekker normaal, ik kan het niet helpen dat ik niet almachtige DGK god ben die alles en iedereen + alle verhaallijnen kent. Djiez.
Heeft Lieke niet al in de tijd van HH spelen aangegeven dat ze liever achter de schermen zou werken ? Dat Media haar altijd aantrok ? Dat ze zelfs sollicitatie-gesprekken had gehad bij United (Het bedrijf dat de video voor DGK doet en bv de cursus monteren had gegeven toen ze met de 'internet-show' bezig waren)quote:Op woensdag 19 december 2007 03:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Alles voor de media hè? Mevrouw van de principes heeft haar ziel verkocht aan John de Mol. Maar een ding, ze verbloemt het allemaal heel mooi. Maar ik trap er niet in.
Je stelde een normale vraag! Hedda is de ex van Huubje....quote:Op woensdag 19 december 2007 03:17 schreef arneaux het volgende:
Ik stel gewoon een normale vraag? Ik begin toch niet over iets niet DGK gerelateerds?
Kee, in het vervolg eerst netjes aankloppen, je voorstellen, je jas uittrekken, vragen waar je mag zitten en dan pas vragen stellen......quote:Op woensdag 19 december 2007 03:27 schreef arneaux het volgende:
Ja dat las ik al ergens inderdaad, thx anyhow.
Al maaaaanden gestopt met het modden?quote:
Ik vond het vermakelijk om te zien ,quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
Huub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.
Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.
Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Zou het niet kunnen zijn, dat achter dat aan Huub heeft verteld en Huub nu in een kwaad daglicht wil zetten door het verhaal anders te draaien ?? Ze willen tenslotte Huub kwijt *volgens velen*.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mede omdat Lieke 'achter' het bewijs had gevonden. Zou Huub anders toegegeven hebben aan Lieke dat hij onder de dekens een ander/onwaar verhaal had verteld ?
ik vroeg me af wie een deken over Huub heen heeft gelegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijk om te zien ,
dat maandag na het premiere Moordwijven-uitje van Lieke en Amanda,
Lieke aandacht vroeg bij Huub die al in bed sliep, Lieke tegen het bed een stootje gaf,
een kuchje deed, nog even haar keel ging schrapen , Huub bleef diep, laveloos doorslapen.
Uitgeschakeld door te veel drank vindt ik minder, maar toch., Had Lieke willen delen dat
zij hand in handje met 1 van de 3 van de productie had gezeten bij de premiere Moordwijven?
Lieke ontkende het niet nadat Huub haar dit dinsdagochtend vroeg,
Lieke gaf toe dat ze heel hecht met deze man is,
maar dat ze verder niet flirt............
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)quote:Op woensdag 19 december 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Zou het niet kunnen zijn, dat achter dat aan Huub heeft verteld en
Huub nu in een kwaad daglicht wil zetten door het verhaal anders te draaien ??
Ze willen tenslotte Huub kwijt *volgens velen*.
Vraag jij je dit af, of weet je wie Huub een deken toe diende?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:42 schreef avonne het volgende:
ik vroeg me af wie een deken over Huub heen heeft gelegd.
Dus dat!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)
Huub: Ik had Lieke niet blindelings moeten vertrouwen,
nu moet ik de prijs betalen, ik moet me nu opofferen .
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vraag jij je dit af, of weet je wie Huub een deken toe diende?
Ik hoorde Selene de volgende ochtend zeggen dat zij en Luc dit hadden gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.
De hele avond nam niemand de moeite om hem toe te dekken.
Lieke zou het uit principe niet moeten doen.
Daarmee lijkt het mij duidelijk dat er toch meer aan de hand is weer dan ons duidelijk is.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)
Huub: Ik had Lieke niet blindelings moeten vertrouwen,
nu moet ik de prijs betalen, ik moet me nu opofferen .
Ik hoop niet dat we weer een dag krijgen waarbij Huub de hele tijd achter Lieke blijft aan lopen om verhaal te halen of viceversa.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde Selene de volgende ochtend zeggen dat zij en Luc dit hadden gedaan.
Dat idee heb ik ook! Want hoedanook gevoel schakel je niet zomaar uit en zij doet dat nu *gewoon*.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Daarmee lijkt het mij duidelijk dat er toch meer aan de hand is weer dan ons duidelijk is.
En dat zij met iemand van de productie heel close is en dat ze het programma in is gekomen is allemaal raar gegaan. Ik vond Syl en Eric destijds zeuren over Lieke maar inmiddels heb ik ook mijn vraagtekens over haar intrede in de kooi. Is Huub niet de geen die op een vreselijke manier bij de neus is genomen en gevoel heeft gekregen voor een meisje die niet eerlijk was over haar gevoel naar Huub toe?
Ik ook niet neequote:Op woensdag 19 december 2007 09:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we weer een dag krijgen waarbij Huub de hele tijd achter Lieke blijft aan lopen om verhaal te halen of viceversa.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet nee![]()
Ow shit, vieren ze vandaag geen kerst ?? Dus geen wilde complottheorieën, bash praktijken of terroractiesNetjes aangekleed aan tafel zitten en pootjes geven...
Het is voor Lieke best een belasting om met Huub om te gaan,quote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef avonne het volgende:
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.
De hele avond nam niemand de moeite om hem toe te dekken.
Lieke zou het uit principe niet moeten doen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het is voor Lieke best een belasting om met Huub om te gaan,
helemaal nu hij weer drinkt.
Huub zou uit principe Lieke niet zo achterna moeten lopen.
Lieke heeft vele kwaliteiten in zich, zorgzaam, betrokken,
kan discussies lijden, zoals toen met Nadia en haar babyverhaal,
3 neefjes op bezoek bij Huub voor de show ? Ik vond Lieke zo stoer en liefdevol met hen.
Bootcamp, ik laat regelmatig de cap van DIsana aan mensen zien,
dat Lieke onvermoeid meedeed en onder het zand zat, Huub was trots op haar,
Liek vertelde 3 jaar lang vrijwillig mee getraind te hebben bij Soesterberg......
Ik gun Lieke een leuke baan als productieassisistente , dat kan haar best lukken,
ik kan haar vele adressen schriftelijk doorgeven bij wie zij het kan proberen.
Ik ken zelfs een castingbureau waar Lieke per januari aan de slag zou kunnen als booker.
Maar dit starre aanhalen en afstoten met Huub........dat siert haar niet. Jammer.
Goedemorgen, wat een BS zeg, je kunt ook te ver gaan. Alsof dit de uitzending gaat halen, het dekken van de ontbijttafel.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
Palma in tha house en speelt het spelletje mee. Goh goh wat een drukte allemaal gister in de winkels he voor vandaag. Ik ben blij dat ik alles klaar heb, voor vandaag. Gisteravond me rollade al gegrild.
PFfff script script.
Ach ze hebben er zelf ook lol in dat het vandaag al Kerst is.. Huub zat gisteren ook al te geinen dat hij vandaag dus jarig is.. op eerste Kerstdagquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat een BS zeg, je kunt ook te ver gaan. Alsof dit de uitzending gaat halen, het dekken van de ontbijttafel.
Nee want Huub wil maar een ding tv maken over de rug van , en natuurlijk heeft hij daarvoor een micofoontje nodig.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Verder wel jammer dat de nachploeg alleen maar bestaat uit mensen die het niet zo zien zitten in Huub. Hoe eerlijk is het beeld wat we dan krijgen voorgeschoteld.
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:51 schreef schatje het volgende:
Boeiend of Huub en Hedda wel of niet seks hebben gehad![]()
.
Het gaat erom dat Lieke maar enigszins het idee heeft gehad dat het wel is gebeurd.
Is dat niet waarom jij zo oplet bij Huub. Ik hoorde Jaap van de week ook iets vreselijk zeggen, daar hoor ik je niet over.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...
De dag erna zei ze ook tegen Nando en Jaap dat ze het niet leuk vond. Die caps van Lieke die Huub en Hedda in de gaten hielden vond ik ook veelzeggend. Lieke houdt zich groot. Jaap zei het treffend, hoe vaker Lieke roept 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed', des te rotter ze zich voelt. In het verleden heeft ze dat tijdens die 5 2 situatie ook geroepen en een moment later vroeg ze haar 24 uur aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef maril het volgende:
[..]
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.
Ik vraag me af waarom er zo vreselijk gezocht wordt in iedere tekst die Huub uitspreekt. Het lijkt wel of er gezocht wordt naar iets negatiefs. Dat terwijl Huub eigenlijk zo doorzichtig is als wat alles wat hij zegt en doet is duidelijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...
Dat is toch vreemd. Want toen het gebeurd was was jij een van de eerste om het gedrag van Lieke te verdedigen dat zij zich gekwetst voelde door de aktie van Huub en Hedda. Nu zeg je dat ze het eigenlijk niet is... wat is het nou?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef maril het volgende:
[..]
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.
Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd. Want toen het gebeurd was was jij een van de eerste om het gedrag van Lieke te verdedigen dat zij zich gekwetst voelde door de aktie van Huub en Hedda. Nu zeg je dat ze het eigenlijk niet is... wat is het nou?
dat soort dingen moet je je niet afvragen ieder heeft zn voorkeuren.Huub is nou eenmaal popu, ik snap dat ook niet , maar dat komt vw mijn aversie tegen hem, je kunt het beste opschrijven wat je hoort en ziet, als andere dat dan niet willen zien is dat maar zo , live goes onquote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben nog een haluurtje dus ik ga ook lekker eten .quote:
Dus waar maken we ons dan nu druk om. Lieke is er klaar mee. Waarvan akte dus Lieke moet ook niet meer negatief lullen over Huub bij andere want ze is er toch klaar mee?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |