Die jongen is echt totaal de weg kwijt, ook vanavond die paranoia actie na die grap op TMF.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub pakt z'n zender en wil bij Lieke gaan liggen. Ze stuurt hem terug. Ik snap Huub niet zo, anders dan dat hij radeloos begint te worden. Zo'n reactie van Lieke is toch heel voorspelbaar ........ Vraagt Huub nu bewust om zo'n antwoord ?
arrogant mannetjequote:Op woensdag 19 december 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik baal dat Hedda denkt dat is haar misbruikt heb ....... <lang lulverhaal> ...... maar ze heeft eigenlijk wel gelijk want ik heb het zo gezegd"
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!quote:Op woensdag 19 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub pakt z'n zender en wil bij Lieke gaan liggen. Ze stuurt hem terug. Ik snap Huub niet zo, anders dan dat hij radeloos begint te worden. Zo'n reactie van Lieke is toch heel voorspelbaar ........ Vraagt Huub nu bewust om zo'n antwoord ?
Ik vind het ook raar... ik heb dat helemaal niet gezien terwijl de stream hier gewoon goed zichtbaar is naast de rest van mijn open schermen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Tis een spel om veel geld!Hoezo zou hij haar niet moeten wantrouwen?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal de weg kwijt, ook vanavond die paranoia actie na die grap op TMF.
Die 8 uur naar huis heeft hem alles behalve goed gedaan.
Huub wilde het dekbed van Lieke optillen en zei : "Schuif eens op".quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Waarom zou je iemand vertrouwen die je al totaal uitkotst? Waar haal je uberhaupt die illusie vandaan?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tis een spel om veel geld!Hoezo zou hij haar niet moeten wantrouwen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt niet, zu was er toch zelluf bijhij
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub wilde het dekbed van Lieke optillen en zei : "Schuif eens op".
En ja, Huub heeft gevoel in z'n donder ...... Vandaar dat hij Hedda in bed wilde hebben en toch maar gewoon sex had met haar. Eerder vanavond voorspelde hij Lieke en Luc nog dat Hedda niets eens de laatste zou zijn in 2007 !
Dito, welterustenquote:Op woensdag 19 december 2007 02:24 schreef eusjuh het volgende:
[..]
soort Amandel typje ........Hoe dan ook ik duik mijn voorverwarmde bedje in.Slaap goed allemaal!
Lees je zelf wel wat zij heeft geschreven? Ik lees er geen ontkenning.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.
"het is maar wat mensen opmaken uit wiebelende dekens"....quote:Op woensdag 19 december 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lees je zelf wel wat zij heeft geschreven? Ik lees er geen ontkenning.
Idd, hij wilde haar ook alleen even wakker maken omdat ze zo luidruchtig lag te dromenquote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hoorde jij het gesprek van Ricardo met Huub (vanavond in de private) : Sex met Hedda - Hedda had de laatste 12 maanden ook andere vriendjes gehad - Huub had sex met Hedda zonder condoom - Huub baalde daarvan en had 'via achter' al laten kontroleren of Hedda veilig had gevreeen met die anderen - Ricardo adviseerde Huub een nieuwe test aan te vragen.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:25 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hmmmz lees topic eens over Hedda.. ze zegt zelf GEEN SEX met Huubje te hebben gehad.
Was dat maar waar, dan kwam er een einde aan je niet al te boeiende gezeverquote:Op woensdag 19 december 2007 02:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
"het is maar wat mensen opmaken uit wiebelende dekens"....
Sort of denial?
Is het nu echt zo moeilijk een tekst in zijn context te plaatsen?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan kwam er een einde aan je niet al te boeiende gezever![]()
![]()
Heb je de beelden er al op nagekeken? Vast niet
Mwoah, het is maar net wat je wil horen hè?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar die late ploeg vind ik toch over het algemeen beter gefundeerd in de uitlatingen.![]()
70
Scherp hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ik dacht even aan Liekes vrome blik te zien dat ze haar reiki-vodje zat te lezen, maar 't is gewoon de Yes. Blijf het verbluffend vinden dat je vrijwel niets hoeft te weten om reiki 'master' te worden.
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Is het nu echt zo moeilijk een tekst in zijn context te plaatsen?
Huub erkend
Hedda ontkend
Het enige wat Huub nu nog moet erkennen is dat ie geloosd door een vrouw met de naam Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |