Goedemorgen, wat een BS zeg, je kunt ook te ver gaan. Alsof dit de uitzending gaat halen, het dekken van de ontbijttafel.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
Palma in tha house en speelt het spelletje mee. Goh goh wat een drukte allemaal gister in de winkels he voor vandaag. Ik ben blij dat ik alles klaar heb, voor vandaag. Gisteravond me rollade al gegrild.
PFfff script script.
Ach ze hebben er zelf ook lol in dat het vandaag al Kerst is.. Huub zat gisteren ook al te geinen dat hij vandaag dus jarig is.. op eerste Kerstdagquote:Op woensdag 19 december 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat een BS zeg, je kunt ook te ver gaan. Alsof dit de uitzending gaat halen, het dekken van de ontbijttafel.
Nee want Huub wil maar een ding tv maken over de rug van , en natuurlijk heeft hij daarvoor een micofoontje nodig.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Hub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Verder wel jammer dat de nachploeg alleen maar bestaat uit mensen die het niet zo zien zitten in Huub. Hoe eerlijk is het beeld wat we dan krijgen voorgeschoteld.
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:51 schreef schatje het volgende:
Boeiend of Huub en Hedda wel of niet seks hebben gehad![]()
.
Het gaat erom dat Lieke maar enigszins het idee heeft gehad dat het wel is gebeurd.
Is dat niet waarom jij zo oplet bij Huub. Ik hoorde Jaap van de week ook iets vreselijk zeggen, daar hoor ik je niet over.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...
De dag erna zei ze ook tegen Nando en Jaap dat ze het niet leuk vond. Die caps van Lieke die Huub en Hedda in de gaten hielden vond ik ook veelzeggend. Lieke houdt zich groot. Jaap zei het treffend, hoe vaker Lieke roept 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed', des te rotter ze zich voelt. In het verleden heeft ze dat tijdens die 5 2 situatie ook geroepen en een moment later vroeg ze haar 24 uur aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef maril het volgende:
[..]
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.
Ik vraag me af waarom er zo vreselijk gezocht wordt in iedere tekst die Huub uitspreekt. Het lijkt wel of er gezocht wordt naar iets negatiefs. Dat terwijl Huub eigenlijk zo doorzichtig is als wat alles wat hij zegt en doet is duidelijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe het toch komt dat alles van Huub recht getrokken moet worden. Als hij nu zelf zegt dat hij Lieke flink bij de benen had, dan nog geloven sommigen het niet en/of moest hij het zeggen van achter. Ondertussen zit men wel hijgend naar Lieke te staren of met haar kan betrappen op een leugentje...
Dat is toch vreemd. Want toen het gebeurd was was jij een van de eerste om het gedrag van Lieke te verdedigen dat zij zich gekwetst voelde door de aktie van Huub en Hedda. Nu zeg je dat ze het eigenlijk niet is... wat is het nou?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef maril het volgende:
[..]
Het leukste van dit verhaal is dat Lieke zo walgt van huub dat het haar geen fuck intereseert dat hij Hedda neukt.
Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd. Want toen het gebeurd was was jij een van de eerste om het gedrag van Lieke te verdedigen dat zij zich gekwetst voelde door de aktie van Huub en Hedda. Nu zeg je dat ze het eigenlijk niet is... wat is het nou?
dat soort dingen moet je je niet afvragen ieder heeft zn voorkeuren.Huub is nou eenmaal popu, ik snap dat ook niet , maar dat komt vw mijn aversie tegen hem, je kunt het beste opschrijven wat je hoort en ziet, als andere dat dan niet willen zien is dat maar zo , live goes onquote:Op woensdag 19 december 2007 09:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben nog een haluurtje dus ik ga ook lekker eten .quote:
Dus waar maken we ons dan nu druk om. Lieke is er klaar mee. Waarvan akte dus Lieke moet ook niet meer negatief lullen over Huub bij andere want ze is er toch klaar mee?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ze heeft het later aan Huub uitgelegd dat het haar geen ruk intereseerde, ze hoeft niets meer van hem ze wil niets meer van hem, ik dacht inderdaad dat het niet leuk was als je ex naast je sex met een ander hebt, ik zou het niet leuk vinden, maar lieke walgt dusdanig van hem, dat ze hem niet eens meer wil zien na de kooi, waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |