Kee, in het vervolg eerst netjes aankloppen, je voorstellen, je jas uittrekken, vragen waar je mag zitten en dan pas vragen stellen......quote:Op woensdag 19 december 2007 03:27 schreef arneaux het volgende:
Ja dat las ik al ergens inderdaad, thx anyhow.
Al maaaaanden gestopt met het modden?quote:
Ik vond het vermakelijk om te zien ,quote:Op woensdag 19 december 2007 02:17 schreef eusjuh het volgende:
Huub heeft gewoon gevoel in zijn donder en die ice queen niet.
Ze trekt zelf nu continue zijn aandacht met allerlei geluidjes.
Huub zal nooit zonder zender opstaan en niks wees erop dat hij bij haar wide liggen!
Zou het niet kunnen zijn, dat achter dat aan Huub heeft verteld en Huub nu in een kwaad daglicht wil zetten door het verhaal anders te draaien ?? Ze willen tenslotte Huub kwijt *volgens velen*.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mede omdat Lieke 'achter' het bewijs had gevonden. Zou Huub anders toegegeven hebben aan Lieke dat hij onder de dekens een ander/onwaar verhaal had verteld ?
ik vroeg me af wie een deken over Huub heen heeft gelegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijk om te zien ,
dat maandag na het premiere Moordwijven-uitje van Lieke en Amanda,
Lieke aandacht vroeg bij Huub die al in bed sliep, Lieke tegen het bed een stootje gaf,
een kuchje deed, nog even haar keel ging schrapen , Huub bleef diep, laveloos doorslapen.
Uitgeschakeld door te veel drank vindt ik minder, maar toch., Had Lieke willen delen dat
zij hand in handje met 1 van de 3 van de productie had gezeten bij de premiere Moordwijven?
Lieke ontkende het niet nadat Huub haar dit dinsdagochtend vroeg,
Lieke gaf toe dat ze heel hecht met deze man is,
maar dat ze verder niet flirt............
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)quote:Op woensdag 19 december 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Zou het niet kunnen zijn, dat achter dat aan Huub heeft verteld en
Huub nu in een kwaad daglicht wil zetten door het verhaal anders te draaien ??
Ze willen tenslotte Huub kwijt *volgens velen*.
Vraag jij je dit af, of weet je wie Huub een deken toe diende?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:42 schreef avonne het volgende:
ik vroeg me af wie een deken over Huub heen heeft gelegd.
Dus dat!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)
Huub: Ik had Lieke niet blindelings moeten vertrouwen,
nu moet ik de prijs betalen, ik moet me nu opofferen .
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vraag jij je dit af, of weet je wie Huub een deken toe diende?
Ik hoorde Selene de volgende ochtend zeggen dat zij en Luc dit hadden gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.
De hele avond nam niemand de moeite om hem toe te dekken.
Lieke zou het uit principe niet moeten doen.
Daarmee lijkt het mij duidelijk dat er toch meer aan de hand is weer dan ons duidelijk is.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Lieke en Huub na een gesprek bij de productie.)
Huub: Ik had Lieke niet blindelings moeten vertrouwen,
nu moet ik de prijs betalen, ik moet me nu opofferen .
Ik hoop niet dat we weer een dag krijgen waarbij Huub de hele tijd achter Lieke blijft aan lopen om verhaal te halen of viceversa.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde Selene de volgende ochtend zeggen dat zij en Luc dit hadden gedaan.
Dat idee heb ik ook! Want hoedanook gevoel schakel je niet zomaar uit en zij doet dat nu *gewoon*.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Daarmee lijkt het mij duidelijk dat er toch meer aan de hand is weer dan ons duidelijk is.
En dat zij met iemand van de productie heel close is en dat ze het programma in is gekomen is allemaal raar gegaan. Ik vond Syl en Eric destijds zeuren over Lieke maar inmiddels heb ik ook mijn vraagtekens over haar intrede in de kooi. Is Huub niet de geen die op een vreselijke manier bij de neus is genomen en gevoel heeft gekregen voor een meisje die niet eerlijk was over haar gevoel naar Huub toe?
Ik ook niet neequote:Op woensdag 19 december 2007 09:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we weer een dag krijgen waarbij Huub de hele tijd achter Lieke blijft aan lopen om verhaal te halen of viceversa.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet nee![]()
Ow shit, vieren ze vandaag geen kerst ?? Dus geen wilde complottheorieën, bash praktijken of terroractiesNetjes aangekleed aan tafel zitten en pootjes geven...
Het is voor Lieke best een belasting om met Huub om te gaan,quote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef avonne het volgende:
ik vroeg het me af. Heeft toch iets zorgzaams.
De hele avond nam niemand de moeite om hem toe te dekken.
Lieke zou het uit principe niet moeten doen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het is voor Lieke best een belasting om met Huub om te gaan,
helemaal nu hij weer drinkt.
Huub zou uit principe Lieke niet zo achterna moeten lopen.
Lieke heeft vele kwaliteiten in zich, zorgzaam, betrokken,
kan discussies lijden, zoals toen met Nadia en haar babyverhaal,
3 neefjes op bezoek bij Huub voor de show ? Ik vond Lieke zo stoer en liefdevol met hen.
Bootcamp, ik laat regelmatig de cap van DIsana aan mensen zien,
dat Lieke onvermoeid meedeed en onder het zand zat, Huub was trots op haar,
Liek vertelde 3 jaar lang vrijwillig mee getraind te hebben bij Soesterberg......
Ik gun Lieke een leuke baan als productieassisistente , dat kan haar best lukken,
ik kan haar vele adressen schriftelijk doorgeven bij wie zij het kan proberen.
Ik ken zelfs een castingbureau waar Lieke per januari aan de slag zou kunnen als booker.
Maar dit starre aanhalen en afstoten met Huub........dat siert haar niet. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |