Overdag gebeurt er nog minder dan 's avonds en daarnaast heeft Huub de laatste tijd in de avond-uren ook meestal een fikse borrel op en is daarom vaak wel erg open en direct in zn uitspraken !quote:Op woensdag 19 december 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar die late ploeg vind ik toch over het algemeen beter gefundeerd in de uitlatingen.![]()
70
Dan ben ik een uitzondering gezien het tijdstipquote:Op woensdag 19 december 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Da's de late ploeg, de dagploeg denkt er overwegend anders over
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering gezien het tijdstip
Ik ben nog steeds voor Huubje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben nog steeds aan het vechten met mijn PC, zit nu op een traag laptopje zonder streams, maar ik begrijp dat Huubke nu bijna massaal wordt uitgekotst?
Dus dat!!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Huubje hoor![]()
Dat ze daar allemaal liegen en bedriegen, daar was ik al een paar maandjes achter. Maar Huub blijft toch de enige die eerlijk toegeeft dat die veel te ver kan gaan.
Vind ik na alle verhalen ook heel verwonderlijk, maar krijgt ze natuurlijk van Piet en Pietin Piraat ingestraald ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ik dacht even aan Liekes vrome blik te zien dat ze haar reiki-vodje zat te lezen, maar 't is gewoon de Yes. Blijf het verbluffend vinden dat je vrijwel niets hoeft te weten om reiki 'master' te worden.
Dat klopt, maar mede omdat Lieke 'achter' het bewijs had gevonden. Zou Huub anders toegegeven hebben aan Lieke dat hij onder de dekens een ander/onwaar verhaal had verteld ?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Huubje hoor![]()
Dat ze daar allemaal liegen en bedriegen, daar was ik al een paar maandjes achter. Maar Huub blijft toch de enige die eerlijk toegeeft dat die veel te ver kan gaan.
Vanmorgen was er zowaar een taktiekbespreking tussen HJ&L hoe ze Selene zouden aanpakken.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:30 schreef riri het volgende:
Een tijd terug mocht Lieke toen Selene net in het huis was van Huub niet met haar optrekken omdat Selene niet te vertrouwen was.....
Nu gaat meneer zelf wel met de grootstste slang (Selene) van het huis om omdat Selene nu een grote hekel aan Lieke heeft...
tja Huub mag van zichzelf alles...Lieke mag van deze dictator niets
Nee, is geen competitie, maar 's nachts worden de meningen/afkeuren over een bepaalde bewoner veel verder uitgediept als over dag. Kan ook aan mijn brilletje liggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch geen competitie? Ik vind dat er overdag ook goede COSsers posten.
Jij weet helemaal niet met zekerheid wat en of er überhaupt een leugen gemaakt is. Niemand hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mede omdat Lieke 'achter' het bewijs had gevonden. Zou Huub anders toegegeven hebben aan Lieke dat hij onder de dekens een ander/onwaar verhaal had verteld ?
Lieke heeft het toch zo over vertrouwen??Waarom dan achter Huubs rug om dingen checken?Dat is juist wat me zo stoort aan haar.Principes all over maar als het haar uitkomt..........quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mede omdat Lieke 'achter' het bewijs had gevonden. Zou Huub anders toegegeven hebben aan Lieke dat hij onder de dekens een ander/onwaar verhaal had verteld ?
Je zwengelt de competitie evengoed lekker aanquote:Op woensdag 19 december 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, is geen competitie, maar 's nachts worden de meningen/afkeuren over een bepaalde bewoner veel verder uitgediept als over dag. Kan ook aan mijn brilletje liggen.
Ben Huub fan, en van mij mag die er morgen uit!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:40 schreef KimiK het volgende:
Ben Bart fan![]()
Maar van mij mogen Lieke en Brrrrrrrrr er zsm uit![]()
ik ben dan ook een uitzondering!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering gezien het tijdstip
Er is wel duidelijkheid dat Huub een leugen heeft verteld. Dat heeft hij expliciet toegegeven in het kantoor, toen hij het Japio en Lieke vertelde. Alleen is niet 100% duidelijk waarover hij gelogen heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet met zekerheid wat en of er überhaupt een leugen gemaakt is. Niemand hier.
Zo te lezen zijn er eigenlijk heel veel uitzonderingenquote:
Huub heeft eerlijk toegegeven dat hij zal liegen en bedriegen om die kooi te gaan winnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of hij heeft toegegeven dat hij gelogen heeft omdat 'achter' hem daartoe gedwongen heeft omdat het gaat over iets dat Huub nooit tegen Lieke had mogen vertellen?????quote:Op woensdag 19 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er is wel duidelijkheid dat Huub een leugen heeft verteld. Dat heeft hij expliciet toegegeven in het kantoor, toen hij het Japio en Lieke vertelde. Alleen is niet 100% duidelijk waarover hij gelogen heeft.
(Met enige waarschijnlijkheid gaat de leugen over Nadia of over een vermeende toneelhaak voor Lieke)
Lieke ging pas veel later checken, omdat ze in de regulieren gesprekken 'achter' voortdurend een tegenovergesteld beeld kreeg. Daarop zei Huub dat hij 'achter' een gesprek had aangevraagd en bleef vervolgens vaag doen over de komst van dat gesprek. En pas toen besloot Lieke zelf 'achter' te vragen om een gesprek. Dat werd het moment waarop Huub toegaf (gedwongen door 'achter' ?) gelogen te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Lieke heeft het toch zo over vertrouwen??Waarom dan achter Huubs rug om dingen checken?Dat is juist wat me zo stoort aan haar.Principes all over maar als het haar uitkomt..........
Dat bedoel ik dus met eerlijkheid.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er is wel duidelijkheid dat Huub een leugen heeft verteld. Dat heeft hij expliciet toegegeven in het kantoor, toen hij het Japio en Lieke vertelde. Alleen is niet 100% duidelijk waarover hij gelogen heeft.
(Met enige waarschijnlijkheid gaat de leugen over Nadia of over een vermeende toneelhaak voor Lieke)
Dan nog weet je niet of zijn 'inschatting' over een toneelhaak, als het al zo is, is ingesproken door achter. Mogelijk is zelf de bekenning van Huub een leugen, bedoeld om een stukje 'gelijk' te offeren om met Lieke te lijmen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd heel veel blijft gis werk voor ons maar feit blijft wel dat Huub makkelijk ongelijk kan bekennen.Ik herinner me zijn begin en hij vroeg iedereen aan tafel om iets uit te leggen.Allen waren toen anti hem maar Huub erkende openlijk ergens spijt van te hebben.Wat nou arrogante Huub.Dat was pas buigen wat hij toen deed en hij kan het nog steeds!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:50 schreef KimiK het volgende:
[..]
Of hij heeft toegegeven dat hij gelogen heeft omdat 'achter' hem daartoe gedwongen heeft omdat het gaat over iets dat Huub nooit tegen Lieke had mogen vertellen?????
Punt dat ik wil maken, miljonairs en achter zijn niet te vertrouwen en wij streamers weten niets zeker
Wáár ben je ingestonken? Wie heeft er hier zo'n goed verkooppraatje?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik ben er ingestonken. Heb toch weer streams
Ow... zonde van de euries tenzij je de gratis streams hebtquote:Op woensdag 19 december 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Huub ging checken omdat Lieke vertelde dat 'achter' haar het voorstel gedaan had om met Del te bonden en anti Huub te spelen.Dat verhaal bleek gelogen van Lieke!!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke ging pas veel later checken, omdat ze in de regulieren gesprekken 'achter' voortdurend een tegenovergesteld beeld kreeg. Daarop zei Huub dat hij 'achter' een gesprek had aangevraagd en bleef vervolgens vaag doen over de komst van dat gesprek. En pas toen besloot Lieke zelf 'achter' te vragen om een gesprek. Dat werd het moment waarop Huub toegaf (gedwongen door 'achter' ?) gelogen te hebben.
Ik had me eigenlijk voorgenomen om DGK niet meer te volgen, maar ben de afgelopen dagen toch weer de COS-en gaan lezen. Dus eigenlijk is het jullie schuld!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wáár ben je ingestonken? Wie heeft er hier zo'n goed verkooppraatje?
Oh, okee... ik neem die schuld met alle liefde op mequote:Op woensdag 19 december 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had me eigenlijk voorgenomen om DGK niet meer te volgen, maar ben de afgelopen dagen toch weer de COS-en gaan lezen. Dus eigenlijk is het jullie schuld!
Ik dacht een kwestie van funderingquote:Op woensdag 19 december 2007 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laptopje is er spontaan mee gestopt. Heb nu de pc weer aangeslingerd gekregen en ben aan het backuppen.
@ tipsch, ik val niemand aan, is een kwestie van gevoel en daar kan ik het ook mis mee hebben.
Uitgemodquote:Op woensdag 19 december 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Als dat echt gelogen is,dan heeft ze helemmal geen recht van spreken meerquote:Op woensdag 19 december 2007 01:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub ging checken omdat Lieke vertelde dat 'achter' haar het voorstel gedaan had om met Del te bonden en anti Huub te spelen.Dat verhaal bleek gelogen van Lieke!!
Iemand voelt zich pas aangevallen als hij/zij niet overtuigd is van de eigen meningquote:Op woensdag 19 december 2007 01:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laptopje is er spontaan mee gestopt. Heb nu de pc weer aangeslingerd gekregen en ben aan het backuppen.
@ tipsch, ik val niemand aan, is een kwestie van gevoel en daar kan ik het ook mis mee hebben.
Al maaaaanden.quote:
Dat had ik nog niet eens meegekregen, wat lelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 01:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub ging checken omdat Lieke vertelde dat 'achter' haar het voorstel gedaan had om met Del te bonden en anti Huub te spelen.Dat verhaal bleek gelogen van Lieke!!
Ja dat was gelogen!Later krabbelde ze terug door te zeggen 'je weet hoe dat gaat ze leggen je een stelling voor'.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat echt gelogen is,dan heeft ze helemmal geen recht van spreken meer
Ja vies spel.Jaap was trouwens ook bij dat gesprek.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens meegekregen, wat lelijk
Waarom moet Lieke zeggen dat zij fout zit , terwijl ze er nog 100% achterstaat?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met eerlijkheid.
Hij wordt gesnapt, en draait er dan niet meer omheen, maar geeft het toe.
In tegenstelling tot de anderen die daar zitten, die blijven doorliegen tot ze er bij neervallen.
Lieke weet dondersgoed dat ze fout zat door tegen Janus te zeggen dat ze Huub er uit zou stemmen.
Maar heb je Lieke horen zeggen dat ze daar fout zat? Ik niet. In tegendeel.
Ze zei letterlijk: "Ik had het anders kunnen doen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb er geen spijt van. Het is zoals het is.'
Bron?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heerlijk dat wij de schuld krijgen. Hebben we tenmiste toch ook iets gedaanquote:Op woensdag 19 december 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had me eigenlijk voorgenomen om DGK niet meer te volgen, maar ben de afgelopen dagen toch weer de COS-en gaan lezen. Dus eigenlijk is het jullie schuld!
Zo'n geeuwsmiley kun je ook weglaten omdat het niet de bedoeling is dat users commentaar op users hebbenquote:
DGK zelf!Er was een gesprek in de masterbedroom en Lieke kwam met het verhaal.Hub ging bellen en daarna vertelde Lieke de juiste versie!quote:
Omdat ze met hem samenspeelde.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Waarom moet Lieke zeggen dat zij fout zit , terwijl ze er nog 100% achterstaat?
Vreemdgaan sta je ook achter maar tis wel onjuist tegen je partnerquote:Op woensdag 19 december 2007 02:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Waarom moet Lieke zeggen dat zij fout zit , terwijl ze er nog 100% achterstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |