abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55371636
Go on people
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55371667
Texelonia:

Wat ik nou weer voor verhaal hoor...

De vriendin van de oma van mijn vriendin is van de week dood gevonden, waarschijnlijk vermoord. Nou is vandaag de vader van mijn vriendin (schoonzoon van de oma) verhoord, van 11:15 tot 18:30 uur! Zonder eten! Het is echt te zot voor woorden. Ik heb geen idee wat de voorschriften zijn voor zoiets maar kan me niet voorstellen dat zoiets zomaar kan.

En 4 maanden geleden is de moeder van mijn vriendin (dus de dochter van de oma, en de vrouw van de vader) overleden aan kanker. Ze hebben dus al genoeg op hun bordje gehad, zou je denken...

Mijn vriendin is nu dus doodsbang dat ze dit ook bij haar oma gaan doen, die dus 86 is en beetje in de war enzow. Die trekt dat echt niet.

Het lijkt wel een slechte B-film..
pi_55371782
Texelonia nog maar keertje hier:

Jakkes Texelonia soms denk je het is altijd een ver van je bed show maar soms komt het zo dichtbij
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 december 2007 @ 21:29:10 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55371939
Ow bar, en altijd maar blijven denken om anderen he

@ tex, getver wat een eng verhaal!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55372031
Dat is mij Ysnke...
Kan daar weinig aan veranderen
pi_55372477
bar, ook van mij een dikke knuffel. ik vind het heel knap dat je weer een drempel neemt. En voor wat het waard is: fijn dat je andere kinderen blij maakt met de spullen van je kleine man. Zorgt hij ook bij hun misschien voor een lach op hun gezicht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55372533
En dat is het mij volledig waard Lishe, een lach op de gezichten van de kindjes die blij zijn met dit speelgoed, daar doe ik het voor
pi_55372801
Lekker verhaal tex
Saartje
pi_55372881
Bar

tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:11:12 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55373224
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef miss_sly het volgende:
tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
pi_55373392
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...

En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55373832
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...

En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Waarom is dat vreemd? (dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55373937
laat maar
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55373978
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
(dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
Joh je meent het

Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan
©Dumbo
pi_55373986
6 uur is het maximum.

En dat verhoren doen ze niet voor niets. Als je een getuige bent, houden ze je niet vast, dus ik hou het erop dat 'ie verdacht werd.
pi_55374035
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef texelonia het volgende:

[..]

Joh je meent het

Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan

Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas (volgens mij is er namelijk iemand vermoord....)

[ Bericht 4% gewijzigd door Five_Horizons op 18-12-2007 22:42:56 ]
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:43:36 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55374295
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas
Oh, jij bent dus wel een deskundige? Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
pi_55374382
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oh, jij bent dus wel een deskundige?

Ik weet er het één en ander van af ja
quote:
Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
Ik kan me niet voorstellen dat je verbaasd bent als er iemand vermoord is en de politie iemand verhoort.
pi_55374460
Bar, ik zag je andere topic. Ik vind het erg dapper van je!
Variety is the spice of life
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:49:14 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55374479
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet " "
pi_55374687
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet " "
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
pi_55374749
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor. Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55374793
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor.
Oh, maar dat kan best. Die verhalen ken ik ook. Maar dat zegt op zich niet zo heel veel.
quote:
Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
Dat zit er dik in.
pi_55375372
Die 6 uur hebben ze ruimschoots overschreden, dus daar kunnen ze sowieso al een klacht tegen indienen, mochten ze dat willen.

Ik heb er idd geen verstand van, want ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar ik vind het een raar verhaal ja dat ze je 8 uur verhoren zonder duidelijkheid over het waarom en alleen maar 3 miljoen keer te vragen hoe je het slachtoffer kende. Mij lijkt het normaal dat ze dan zeggen wat voor reden ze hebben om je te verdenken, maar blijkbaar is dat dus niet normaal.

Maar ik was er idd niet bij, dus wie weet zit ik er wel helemaal naast.

Anyway, ik ga slapen
©Dumbo
  woensdag 19 december 2007 @ 08:19:46 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55379712
edit: lama

[ Bericht 91% gewijzigd door RockabeIIa op 19-12-2007 08:26:26 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55379999
Texolonia, verhoren is zoiezo geen pretje... Zo ben ik in een aantal jaren geleden ook verhoord, meerdere malen zelf, en dat was nog niet eens omdat ik een verdachte was, maar een mogelijke belangrijke getuige.
Heb overgens ook geen eten ofzo gehad alle 3 de keren niet.
Maar maakt ook verder niet uit dat verhoren geen pretje is...

Rockabella heel veel s6 meid en je weet het he, ik stuur je vanmiddag positieve energie

* _Bar_ gaat eens werken....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 09:10:02 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55380225
Joy, mag me zometeen gaan melden in het ziekenhuis voor een foto
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 09:20:26 #28
190853 RockabeIIa
pi_55380355
Thanks Bar

Ynske Sterkte!

Texelonia, misschien is dit een handig linkje om je eens in te lezen want nu maak je er een heel drama van terwijl het gewoon strafrechterlijk bepaald is.
http://mens-en-samenlevin(...)-proces-verbaal.html
Daar staat precies hoe lang iemand tegen zijn zin in vastgehouden mag worden.
pi_55380509
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.

en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
©Dumbo
pi_55380585
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
Joy, mag me zometeen gaan melden in het ziekenhuis voor een foto
Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.

Ik denk dat ik *het* ook krijg trouwens Bonkende pijn onder mijn ogen en er boven Pijnstiller werkt niet en mijn allergietabletjes ook niet. Ik hoop maar dat het niet doorzet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55380782
Succes Ynske!

Brrr, dat verhoren klinkt niet echt fijn. Ik hoop maar dat ik het nooit mee hoef te maken, want 6 uur zonder eten trekt mijn maag dus echt niet.
Hoe je behandeld wordt schijnt ook wel weer uit te maken, elk korps is daar anders in geloof ik.
  woensdag 19 december 2007 @ 09:46:41 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55380804
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.

en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachten
  woensdag 19 december 2007 @ 10:16:19 #33
190853 RockabeIIa
pi_55381354
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:

*proest*

Als iemand zijn of haar teen stoot is het vanuit zijn of haar eigen referentiekader pijnlijk. Jij vertelt een naar maar smeuig verhaal over derden waar vanuit mijn optiek en achtergrond niets van klopt.

Ik vind het trouwens wel heel rot voor je dat je een pokkedag hebt. Cheer up!
pi_55381452
Ik ga vandaag naar de kapper. Beide dames zijn naar het KDV (en het went niet. ook niet bij een 2e) en moeders gaat eens goed onder het mes, 't is nodig.

Tex, ik snap best dat je verontwaardigd bent hoor. Maar lief en fijn verhoren gaat denk ik niet eens.

Rockabella, ga je vandaag in de herkansing? Of moet ik het negeren?
pi_55381571
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Lishe het volgende:
Ik ga vandaag naar de kapper. Beide dames zijn naar het KDV (en het went niet. ook niet bij een 2e) en moeders gaat eens goed onder het mes, 't is nodig.
Onder het mes nog wel. Dat belooft wat...!
Hoe zit het met voor en na foto's?
Hardloper.
IG @webkim
pi_55381750
ik zal 's kijken of het resultaat me bevalt...
hoe staat het in je nieuwe huis?
  woensdag 19 december 2007 @ 10:35:28 #37
190853 RockabeIIa
pi_55381768
Lishe, ik ga zelfs nu weg voor de her :x

Toedeloe en succes met/bij de kapper
pi_55381778
en jij bij je her!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 10:50:57 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55382094
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.

Ik denk dat ik *het* ook krijg trouwens Bonkende pijn onder mijn ogen en er boven Pijnstiller werkt niet en mijn allergietabletjes ook niet. Ik hoop maar dat het niet doorzet.
yepz
maar goed, wat ik daar nu mee gewonnen heb?
ben terug van ziekenhuis, huisarts wilde dat als er afwijkingen waren dat ik meteen doorverwezen werd, en wat gebeurt er? er word niet naar gekeken, je kunt naar huis, en over een dag of 2 eens naar de huisarts bellen wat nu te doen.

thnx pruk

succes rockabella
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55382146
Ik ga straks lekker met mijn mams naar de sauna En als afsluiter lekker eten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55382187
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:34 schreef Lishe het volgende:
ik zal 's kijken of het resultaat me bevalt...
hoe staat het in je nieuwe huis?

wet van webkim: een nieuw kapsel valt altijd pas de volgende dag tegen, als je het zelf in model moet zien te krijgen

Huis is super. We hebben al druk geschilderd en het parket staat in de boenwas. Nou kunnen de spullen over en dan is het eindelijk echt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55382316
Daarom ga ik mijn haar niet meer kort laten knippen, uiteindelijk doe ik er toch niks mee en zit het belabberd tot ik het weer in een staart kan doen. Ik zal dus wel lang haar houden tot het uitvalt of ik dood ga.
pi_55382490
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachten
Ja heb je ook gelijk in, vond ik ook heel lief van je
©Dumbo
pi_55382618
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

*proest*

Als iemand zijn of haar teen stoot is het vanuit zijn of haar eigen referentiekader pijnlijk. Jij vertelt een naar maar smeuig verhaal over derden waar vanuit mijn optiek en achtergrond niets van klopt.

Ik vind het trouwens wel heel rot voor je dat je een pokkedag hebt. Cheer up!
Smeuïg verhaal? Ik vond het alleen heel rot dat naast alle narigheid die ze de afgelopen maanden (jaren eigenlijk) al hebben gehad ze dit ook nog eens mee moeten maken.

Wat denk je dat er niet klopt dan? Dat de moeder van mn vriendin niet is overleden? Dat de vriendin van haar oma niet is vermoord? Dat haar vader niet van kwart over 11 tot half 7 's avonds is verhoord?
Ik vertel ook alleen maar wat ik weet, en er is vast ook nog heel veel gebeurd tijdens dat verhoor dat ik niet weet idd, dat zal best ja. En het zal best "normaal" zijn blijkbaar zoals dat gaat (ik weet echt niet wat normaal is daarin, dat heb ik ook al gezegd) maar dan kan ik dat nog wel heel naar voor hun vinden.
©Dumbo
pi_55382675
Tex, je hoeft je vast niet te verontschuldigen. En veel sterkte natuurlijk voor je vriendin!

Ik baal ook altijd als ik mijn haar (te) kort laat knippen. Terwijl het nu gewoon 'hangt'. en dat vind ik ook niks. Gaat me er vooral om dat er weer wat kleur inzit. (maar welke kleur, dat kan ik nooit kiezen.)
Jelief, fijne dag ook vandaag!
Kim, ik hoop dat je nu lekker verder van je zwangerschap kan genieten. Zonder te veel onverwachts en een gezonde opa voor jullie puk. Geniet ervan!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 december 2007 @ 11:28:45 #46
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55382932
*ploft neer op het bankje*

Even van me afschrijven hoor en over iedereen heenwalsen... voel me zó rot vandaag....
Letterlijk wachten tot iemand dood gaat is echt raar, dubbel, vermoeiend en slopend!

Opa ligt nu alweer meer dan een week in het ziekenhuis en sinds maandag is hij niet meer aanspreekbaar en ligt in een soort coma. Zondag hebben we allemaal afscheid genomen (en vorige week toen hij nog helder was, ben ik héél veel langs geweest en heb nog enorm van hem genoten). Zijn nieren functioneren niet meer en hij ligt aan de morfine.... en nu is het dus echt een kwestie van wachten wachten wachten, want meer doen ze niet.

Tis zo bizar om elke ochtend wakker te worden en je te realiseren dat het nog steeds niet voorbij is. Wat dan ook meteen weer zó hard aanvoelt, want we willen hem natuurlijk niet kwijt....
De artsen hadden echter vorige week al niet eens verwacht dat hij de nacht halen zou...en hij was het van het weekend inmiddels zelf ook zo zat. Hij wil niet meer, hij wil naar oma toe...

Gister met mijn laatste beetje moed de kerstboom toch maar neergezet. Echt leuke kerstdagen zullen het niet worden, maar dat boompie is toch wel weer gezellig...
  woensdag 19 december 2007 @ 11:33:01 #47
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55383053
Och Yoni, wat triest. Heel veel sterkte

Rocka, zet hem op
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55383080
Yoni
pi_55383138
Dat is ook helemaal niks Yoni. Heel veel sterkte gewenst, ook aan de jouwen.
  woensdag 19 december 2007 @ 12:02:49 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55383845
Poeh Yoni, dat klinkt heel zwaar, dat moet echt een gek en triest gevoiel geven, ja. Sterkte voor jullie allemaal. Schrijf hier gewoon wat vaker van je af, als dat fijn is, he?

Succes, Rockabella!

Tex, ik snap je verontwaardiging ook, hoor. Misschien fijn om nog te weten.

Ik zit hier nu zomaar plop ineens op mijn werk mijn laatste werkdag te hebben. Halve dag zelfs, dus ben zo weg. Alle bestanden van pc gesloopt, neem zo de foto's mee van de kindjes... Ik heb 5 jaar gewerkt voor dit bedrijf, dus het voelt best gek. Maar ook fijn! Morgen begin ik op mijn nieuwe werk en vrijdagmiddag ga ik hier nog even "afscheid" nemen. Ben ik eigenlijk te verlegen voor, maar de jongens stonden erop (werk met alleen mannen). Wel schattig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55383906
Yoni ik weet hoe je je voelt. Vorige maand is het 3 jaar geleden dat mijn oma ook zo heeft gelegen. Dat duurde ook zolang. Tis echt wachten op niks eigenlijk. En mijn oma ging dood, begom na 5 niunten weer te ademen, ging weer dood en begon weer te ademen. De derde keer kwam ze niet meer bij En we zaten en met de hele familie al 3 nachten bij. En ik heb een hele grote hechte familie en het was "mooi". Er konden gewoon grapjes gemaakt worden en het was zoals mijn oma dat gewild had toen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55383911
Yoni dat lijkt me heel moeilijk en dubbel idd... Sterkte

Sugar, wat gek zo ineens je laatste dag. Je werk heeft er dus verder niet moeilijk over gedaan? Fijn!
©Dumbo
  woensdag 19 december 2007 @ 12:36:18 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55384561
Yoni
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 12:40:37 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_55384677
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef texelonia het volgende:

[..]

Smeuïg verhaal? Ik vond het alleen heel rot dat naast alle narigheid die ze de afgelopen maanden (jaren eigenlijk) al hebben gehad ze dit ook nog eens mee moeten maken.
Als ik het zo lees 'valt het nog mee'... het verhoor dan.
quote:
Wat denk je dat er niet klopt dan? Dat de moeder van mn vriendin niet is overleden? Dat de vriendin van haar oma niet is vermoord? Dat haar vader niet van kwart over 11 tot half 7 's avonds is verhoord?
Ik vertel ook alleen maar wat ik weet, en er is vast ook nog heel veel gebeurd tijdens dat verhoor dat ik niet weet idd, dat zal best ja. En het zal best "normaal" zijn blijkbaar zoals dat gaat (ik weet echt niet wat normaal is daarin, dat heb ik ook al gezegd) maar dan kan ik dat nog wel heel naar voor hun vinden.
Tis echt heeel sneu allemaal, maar daar kijken ze niet naar, het punt is nu het slachtoffer. Verhoren is niet leuk, hoeft ook niet leuk te zijn want je bent er niet voor je zweetvoeten. Dat je het als zijlijner verschrikkelijk vind snap ik, en ja, in eerste instantie is iedereen verdachte, tot een een draadje gevonden is. Daarna zijn er wat meer getuigen ipv verdachten.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 december 2007 @ 13:17:57 #55
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55385839
Wij hebben idd ook hele mooie dagen gehad MeNicole Zeker omdat opa gewoon nog heel helder was. We hebben ons doodgelachen om rare moppen, gekke bekken en genoten van verhalen over vroeger.

Maar nu.. nu doet het alleen maar pijn. Dit is opa niet meer... en voor mijn moeder en oom is het ook echt slopend, want die 'wonen' dus al een week echt in het ziekenhuis.

Ik ga er ook overigens zelf niet meer heen. Ik wil opa herinneren zoals ik hem zondagavond voor het laatst gezien heb.
pi_55386045
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Yoni het volgende:

Ik ga er ook overigens zelf niet meer heen. Ik wil opa herinneren zoals ik hem zondagavond voor het laatst gezien heb.
Ja dat had ik ook. Mijn oma was heel dement aan het worden en was qau uiterlijk ook heel erg verandert. Ze woonde toen al 4 jaar in een verzorgingstehuis en al die tijd was ik er bijna niet geweest. Dat was mijn oma niet. Mijn oma was een kleine dikkerd met een grote bos witte krullen die plat praatte. Ze was niet die oude rare magere vrouw in een rolstoel met haar haren sluik langs der gezicht was alleen nog af en toe iets moppelde.
Liefde
pi_55386829
heel veel sterkte yoni. verdrietige situatie...

menicole, je bent terug! wb!

sugar, waren ze op je huidige werk erg geschrokken over je plotsklapse vertrek? leuk & goed dat er morgen nog een afscheid is. 5 jaar mag wel even officieel afgesloten worden.
pi_55387081
Yoni: vorig jaar was het hier vrijwel hetzelfde. Met het verschil dat mijn opa thuis lag en niet meer in het ZH. Aan de morfine, niet meer bij bewustzijn de laatste dagen (behalve de ochtend dat hij stierf). En dan maar afwachten. Uiteindelijk is hij op de ochtend van mijn oma's verjaardag (21 dec.) gestorven. De kerstperiode is dan inderdaad niet leuk...alle kaartjes met 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' die je binnen krijgt terwijl je eigenlijk gewoon een k*tkerst hebt...alle 'gezelligheid' die je op dat moment echt even gestolen kan worden. Sterkte de komende tijd!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55387268
He ik heb al de hele dag een tril in mijn ooglid. Word er kriegelig van

[ Bericht 9% gewijzigd door MeNicole op 19-12-2007 14:11:42 (Niet te snel dank u wel!) ]
Liefde
pi_55387355
wta hbe je al de hele dat? ik krijg er zowat een triloog van man!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 december 2007 @ 14:16:15 #61
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55387574
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef TearSong het volgende:
De kerstperiode is dan inderdaad niet leuk...alle kaartjes met 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' die je binnen krijgt terwijl je eigenlijk gewoon een k*tkerst hebt...alle 'gezelligheid' die je op dat moment echt even gestolen kan worden.
Mijn opa kreeg vorige week nota bene van iemand een kaart met daarop "Een gezond 2008!!", terwijl er al sinds begin oktober bekend was dat hij niet meer behandelbaar was....
pi_55387617
lomp zeg!
pi_55387657
Ik vind het al erg dat ik kaartjes in de bus krijg waarop op de envelop staat: Voor fam L....!
Ze weten toch dat we gescheiden zijn

En zelfs een kaartje waarin stond: Dat 2008 maar net zo'n liefdevol jaar mag worden als 2007!
Rot op
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 14:24:30 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55387749
Dat soort kaartjes zijn niet echt handig nee.

Mijn opa is op 1e kerstdag overleden en uiteindelijk op oudjaarsdag begraven.
Bij ons beinvloedde het eigenlijk de kerst niet enorm, althans... natuurlijk voor mijn Oma wel en als we bij Oma waren was het verdrietig, maar verder was het 'gewoon' kerst en juist door zoiets ga je dan idd verhalen ophalen van 'weet je nog toen-en-toen', ik vond dat juist wel mooi zo bij de kerst passen, ineens ben je dan weer even zo hecht en zo vaak bij elkaar als familie.
Hij was overigens 87 en al maanden niet echt meer bereikbaar dus dan is het ook wel 'makkelijk' om er gewoon vrede mee te hebben.
pi_55388081
Maar MeNicole je bent samen met Mikael toch ook een klein familietje?
pi_55388127
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Stiemie het volgende:
Maar MeNicole je bent samen met Mikael toch ook een klein familietje?
Oh het gaat me ook niet om de fam. maar om het feit dat Kevin zijn achternaam erop staat. Mikael heet wel zo maar ik niet!

De meeste doen ook wel: Nicole en Mikael
Liefde
pi_55388210
Sommige mensen denk er echt niet over na, schrijven standaard zinnen op de kaartjes en dat kan best verkeerd overkomen, jammer is dat.
Ik probeer wel vaak een persoonlijke boodschap er in te schrijven, vooral bij mensen die dicht bij me staan, de rest alleen voorzien van onze namen, en dat vind ik eigenlijk ook weer zo stom en saai, maar eigenlijk is het hele gedoe van kerstkaartjes best wel stom. Hahaha. Ik verstuur ze steeds minder.

Ik heb op hyves een dingetje staan, wij als dansende elfjes: dat soort dingen vind ik dan wel weer grappig.

Ik word vanavond kerstengel in de levende kerststal van Vreeswijk, lekker koud, maar ik heb er wel zin in. Ik heb nu mijn tenue aan, maar het is een beetje te kort van onder, ik moet nog even bekijken wat ik er allemaal onder aan trek om maar niet koud te worden.... alhoewel daar is nog wel een remedie tegen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55388232
O nee dan is het niet leuk nee. Ik dacht dat je bedoelde dat ze er ze familie MeNicole opzetten.

Ik probeer ook altijd wel iets persoonlijks op te schrijven en inderdaad bij de rest alleen onze namen. Oh bedenk me nu dat ik dit jaar voor het eerst ook Linde erbij kan zetten op de kerstkaarten
pi_55388761
Gaaf, he een extra naam erbij op de kaart

MeNicole, dat is inderdaad niet handig als mensen zo maar het standaard doen. Dan vind ik het ook niet meer leuk om een kaart te krijgen of te sturen. Hier na 3 jaar niet te sturen, besloten om alle volhouders te belonen met een kaartje (incl kraszegel).

Yoni, heel veel sterkte de komende tijd. Het lijkt me erg moeilijk. Heb op het laatst ook mijn oma niet meer willen zien. Gewoon herinneren zoals ze was, een sterke dame met genoeg praatjes voor 10.

Hier vier ik de kerst samen met mijn vader en mijn kids. Papa zou anders alleen zijn met kerst en dat gaat dus niet gebeuren. F. gaat wel naar het 'eerste-kerstdag-familiegebeuren' aan zijn kant, maar dit jaar sla ik het dus over. Thuis bij papa/opa en geen poespas. Het wordt waarschijnlijk macaroni. Iets dat de meiden allebei lusten en papa en ik ook lekker vinden.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:20:33 #70
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55389071
voor Bar en Yoni (en verder ook voor iedereen die ook maar denkt een nodig te hebben.)

Mel! Krijgen we daar ook een foto van te zien?????
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 16:10:28 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55390251
zucht, ik verveel me
wat moet je nu doen op een dag als vandaag
paps is jarig maar kilometers ver weg
qua kop gaat t niet beter en bed hangen tja niet echt veel zin meer in

zometeen maar eens kijken of mijn kerstfoto gelukt is of dat ik nog wat nieuws moet verzinnen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55390313
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik verveel me

zometeen maar eens kijken of mijn kerstfoto gelukt is of dat ik nog wat nieuws moet verzinnen
Ik heb nog wel genoeg te doen. Maar heb er geen zin in. En ik heb mijn puzzel ook nog niet af
Liefde
pi_55391754
yoni sterkte
Saartje
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 december 2007 @ 17:39:00 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55392930
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik verveel me

Gewoon even tussendoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 17:39:43 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55392955
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Gewoon even tussendoor
stuur Isa maar langs
hoop dat ik zaterdag iets meer dan 2 centen waard ben
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55393026
* Pruk stuurt een extra cent naar Ynske toe.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 december 2007 @ 17:45:30 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55393091
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

stuur Isa maar langs
hoop dat ik zaterdag iets meer dan 2 centen waard ben
Ik hoop het ook... want we zijn een familie kneuzen bij elkaar zo Vriendje hier met peesonsteking, ik van morgen zenuw bekneld boven in rug... Isa is de enige die het nog helemaal doet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 17:46:18 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55393118
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik hoop het ook... want we zijn een familie kneuzen bij elkaar zo Vriendje hier met peesonsteking, ik van morgen zenuw bekneld boven in rug... Isa is de enige die het nog helemaal doet
ow mijn god dat gaat nog wat worden
ach als dr maar alcohol is, ik mag om 10 uur beginnen zondag
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 17:46:56 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55393142
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Pruk het volgende:
* Pruk stuurt een extra cent naar Ynske toe.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 17:58:19 #80
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55393466
Sterkte Yoni het klinkt echt heel naar allemaal.

Ik heb niet zo'n fijne week. Ik ben afgewezen voor drie banen twee omdat ik overgekwalificeerd zou zijn. En bij één omdat er keuze was uit drie gelijke kandidaten en ik het minst binnen het team zou passen. Vooral dat laatste vind ik echt erg.
pi_55393501
Aww LB dat is naar! De klootzakken weten niet wat ze mislopen!
Saartje
  woensdag 19 december 2007 @ 18:05:44 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55393598
Het is lief hoor wat je zegt maar ja zo is het natuurlijk niet. Het waren geen klootzakken en ik ben degene die iets misloopt.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 18:14:38 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55393765
[

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 20-12-2007 06:55:09 ]
  woensdag 19 december 2007 @ 18:34:39 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55394217
Nou zeg, wat ik nu weer meemaak! Ik was net bij 's lands grootste kruidenier, die wel HEEL erg letterlijk op de kleintjes moest letten vandaag; er zat namelijk een klein zwart meisje, ik schat haar 1,5 a 2, in haar buggy bij de servicebalie gedumpt, terwijl haar moeder blijkbaar vrolijk boodschappen liep te doen. Ze had het schaap zo laten staan, en het kind was in tranen natuurlijk. Ik ken de vrouw die daar achter die balie staat en ben er even bij blijven staan om het meidje te troosten terwijl de medewerkster haar " moeder" omriep. Na nog eens 10 minuten kwam mevrouw op haar dooie akkertje aangewandeld, grist het wagentje uit de handen van de medewerkster (die het heen en weer schommelde om het meisje te troosten) en snelwandelt de winkel uit.

Nououou...echt, het was dat ik niet zo snel uit de voeten kon, want wat had ik dat mens graag, op mijn eigen unieke wijze eens even de waarheid willen zeggen zeg, je spoort toch niet als je je kind gewoon alleen laat staan in een supermarkt, die moeten ze uit de ouderlijke macht ontzetten!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Jubileum moderator woensdag 19 december 2007 @ 19:54:34 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55396666
Mijn god VIvi is de servicedesk ineens de ballenbak van AH geworden Wat erg eigenlijk, het zou toch niet mogen eigenlijk, zulke mensen zonder een bestraffende preek weg te laten lopen.

Yoni wat verdrietig

Ynske, is het niet handig om je huisarts morgen even te bellen en te vertellen dat je geen uitslag hebt gekregen. Zo kunnen zij misschien het ziekenhuis even bellen over die foto.
Beterschaps voor jou (en de rest van je familie @Sjeen)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 december 2007 @ 19:56:36 #86
190853 RockabeIIa
pi_55396730
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Als ik het zo lees 'valt het nog mee'... het verhoor dan.
[..]
Ok, dat smeuige dat komt eigenlijk vanuit mijn eigen referentiekader. Alhoewel er gesproken werd over klachten e.d. wat mijns inziens erg overdreven is.

ps. vandaag met goed resultaat geslaagd voor mijn diploma
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 19:57:51 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55396773
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
Mijn god VIvi is de servicedesk ineens de ballenbak van AH geworden Wat erg eigenlijk, het zou toch niet mogen eigenlijk, zulke mensen zonder een bestraffende preek weg te laten lopen.

Yoni wat verdrietig

Ynske, is het niet handig om je huisarts morgen even te bellen en te vertellen dat je geen uitslag hebt gekregen. Zo kunnen zij misschien het ziekenhuis even bellen over die foto.
Beterschaps voor jou (en de rest van je familie @Sjeen)
heb vanmiddag de huisarts idd gebeld, en kreeg verteld dat ik morgen maar terug moest bellen omdat zij dan meer wisten.
t is even afwachten dus, maar hoop dat er niet teveel aan de hand is.
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator woensdag 19 december 2007 @ 20:01:58 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55396929
Yeah Rocka wat goed Gefeliciteerd! Pak je van hart denk ik?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 december 2007 @ 20:15:24 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55397411
Gefeliciteerd Rockabella!
  woensdag 19 december 2007 @ 20:20:48 #90
190853 RockabeIIa
pi_55397595
oh echt Lois! Opgelucht! En BLIJ! En ik heb een mooie score behaald ook nog Niks op het nippertje of twijfels, gewoon bijna de volle score

Yoni wat verdrietig... Ik herken het helaas... Sterkte hoor
pi_55397721
Yoni sterkte.

Gefeliciteerd Rockabella!
  Jubileum moderator woensdag 19 december 2007 @ 20:25:11 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55397749
Had je je zenuwen nu meer onder bedwang Rock dat het zo goed ging? Ik vind het echt geweldig van je
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 20:26:16 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55397801
Gefeliciteerd Rockabella, waarvoor ben je geslaagd?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 20:27:36 #94
190853 RockabeIIa
pi_55397842
nee, ik snap niet zo goed waar het nu goed ging zeg maar... maar ik werd niet getriggered om vuurwerk in de kop te krijgen. Dat is denk ik het verschil geweest. Makkelijk was het iig niet.

ps. Diaan: ik kwam een collega van je tegen in de trein Dan weet je dat
  woensdag 19 december 2007 @ 20:29:52 #95
190853 RockabeIIa
pi_55397917
Ynske, voor een examen waarvan ik het diploma nodig heb om mijn werk te kunnen uit oefenen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 20:31:39 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55397999
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, voor een examen waarvan ik het diploma nodig heb om mijn werk te kunnen uit oefenen.
tof!
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 20:31:59 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55398016
Fijn Rockabella!

En Sugar veel plezier morgen
  woensdag 19 december 2007 @ 20:32:59 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55398061
Van mij ook van harte!
  woensdag 19 december 2007 @ 20:33:57 #99
190853 RockabeIIa
pi_55398099
Ja Sugar, dat gaat opeens wel HEEL snel! Weet je al wat je gaat aan doen? Nieuwe baan, nieuwe kleertjes?
  woensdag 19 december 2007 @ 20:44:54 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55398425
Rockabella! Goedzo!
En Yoni, veel sterkte....
  woensdag 19 december 2007 @ 20:47:06 #101
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55398492
Weten jullie nog?? [OUD SC] Het bankje in het gips
Vandaag kwam de ontknoping

En daar spatte een zeepbel vol illusies en herinneringen uit het verleden uit elkaar.

'Hij' was idd ook vanavond op school om zijn zoon op te halen, samen met zijn vrouw. Terwijl ik op het plein stond te wachten met warme chocomel zie ik haar op me af lopen met achter haar een uitdijende vent met gigantische inhammen (tot ergens op zijn achterhoofd!) en een hoofd zo rond als een pompoen!

Oke, dat was dus mijn jeugdliefde. Moet zeggen dat ik hem in mijn herinneringen een heul stuk leuker vond Ut was nu niet bepaald meer mijn type geweest

Hij herkende me overigens wel gelijk en had me uit de verhalen van zijn vrouw ook al herkend. We hebben ff leuk staan te praten, maar het verleden is (bewust of onbewust?) niet ter sprake gekomen.

Ut was maar goed dat het schoolplein alleen verlicht was door vuurkorven, want ongewild moest ik toch denken aan toen en kwamen de blosjes weer opzetten. Alhoewel ik hem nu alleen maar hoefde aan te kijken om me weer gewoon in het heden te voelen zakken
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 19 december 2007 @ 20:48:31 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55398537
Hahaha, weer een illusie armer
pi_55398852
Ahhh desillusie Ireth maar "it's for the best"

Ik heb het zelf ook een keer iets soortgelijks gehad. Mijn Grote Dramatische Liefde. Jaren aangesleept, bijna anorexia van gekregen, diepongelukkig en zielsgelukkig mee geweest. Paar jaar later sta ik naast hem in een café.... helemaal niks meer. Ik stond er echt zo naast met m'n Apfelkorn van Vroeger hoefde ik maar aan 'm te denken om bibberknietjes te krijgen, nu stond ik naast hem, hij zag er ONTZETTEND lekker uit (ja dat dan wel) maar niks meer Heel raar.

Mijn zus 10 min later (nadat ze met 'm had gepraat): "Jee, die R. is eigenlijk ook alleen maar een mooie doos met niks er in he"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 19 december 2007 @ 21:00:17 #104
190853 RockabeIIa
pi_55398881
Ireth is dat die S. van B.??
  woensdag 19 december 2007 @ 21:03:46 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55398957
Fijn is dat he Syrena? Ik heb het ook 's gehad. En toen dartelde er ook een nieuwe vlam van hem omheen en ik gunde het haar zo.
Ireth, het is beter zo.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:07:14 #106
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55399016
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ireth is dat die S. van B.??
Help me ff op weg, kan niet meer denken met mijn snotkop
  woensdag 19 december 2007 @ 21:07:56 #107
190853 RockabeIIa
pi_55399035
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

Help me ff op weg, kan niet meer denken met mijn snotkop
Ik vond het een mooi verhaal

Ga es stomen dan!
pi_55399054
Grappig Ireth

Ik zit hier ingepakt en klaar om op vakantie te gaan. Morgenochtend om 5 uur vertrekken we
Voor de zekerheid wens ik iedereen hier een hele fijne kerst toe.
Vlak voor oud en nieuw zijn we weer terug.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 19 december 2007 @ 21:08:47 #109
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55399055
Ow wacht ff... nee die B is haar zwager

(ik stoom mezelf nog eens helegaal gaar! )
  woensdag 19 december 2007 @ 21:16:01 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55399240
Mag ik even inbreken?
Eerst even vriendelijk dag zeggen natuurlijk.

Maar ik zoek gewoon een echt leuke kinderkers-cd. Met de echte kinderkerstliedjes, als in: er is een kindeke geboren..., midden in de winternacht, o denneboom, gloria (of zoiets)
Ik heb er nu eentje van maar ¤ 2, maar die is echt te triest voor woorden. Met een zielig orgeltje op de achtergrond en de Gouden Nachtegaaltjes.
Ik wil gewoon een leuke! Iemand tips?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:16:33 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55399254
Als je hem hebt gevonden laat het mij dan weten, ik zoek er al weken naar
  woensdag 19 december 2007 @ 21:27:05 #112
190853 RockabeIIa
pi_55399599
Fijne vakantie snoopy! <3
pi_55399655
Yoni sterkte

LB, ook een voor jou

Rock, gefeliciteerd!

Fijne vakantie Snoop!! En alvast hele fijne dagen!

Blech, ik heb ook een kop vol snot. Me holtes doen zeer, gister had ik 39 graden koorts, ik heb keelpijn en ik ben zo slap als een vaatdoek... Nou ja, nog maar 1 dagje werken vrijdag en dan 1,5 week vakantie
En dan ben ik ook nog eens bijna jarig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:29:18 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55399679
Snoopy geniet ervan! (En de rest van je bups ook!)

Geen idee Dutch. Als ik hier thuis zelf O denneboom inzet word ik overstemd door een enthousiaste "Sinterklaas Papoentje." Dus volgend jaar komen hier de kersthits pas op.

En ik lijk op een Legopoppetje.... Hihi. Mijn haarkleur vind ik prachtig, maar die pony is wennen.

Vicky, beterschap. Vakanties hoor je niet ziek door te brengen hoor!
pi_55399807
nee ik weet het... maar ik ben bijna altijd ziek rond de kerst.. heeel irritant..

Bah, mijn moeder vertelde dat een vriend van mijn ouders overleden is. Ik kende hem ook al sinds ik een jaar of 4 was. Hij was wezen fietsen en zijn vrouw vond dat het zo lang duurt voor ie thuis was. Ze had wel sirenes gehoord maar die hoor je zo vaak. Toen werd ze gebeld. Haar man had een hartinfact gekregen op de fiets, hij was gevallen en was op slag dood.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 19-12-2007 21:53:24 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:36:27 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55399918
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Lishe het volgende:
Fijn is dat he Syrena? Ik heb het ook 's gehad. En toen dartelde er ook een nieuwe vlam van hem omheen en ik gunde het haar zo.
Is dit lief of gemeen?
  woensdag 19 december 2007 @ 21:38:00 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55399976
Fijne vakantie Snoopy!
  woensdag 19 december 2007 @ 21:38:09 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55399987
Nouja, zo vrolijk werd ik nooit van hem, maar hij was zo mooi, ooit.... Dus tsja. Ze mocht 'm hebben. (Nieuwe liefdes van exen vind ik eigenlijk bij voorbaat al niks. Dus erg aardig is het niet. )
pi_55400008
Die van 2 euro hebben wij ook. Vreselijk is die CD. En nee, ik heb ook geen andere gevonden
pi_55400306
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Fijne vakantie Snoopy!
De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet ben
Nah ja, mijn laptop gaat mee dus wie weet kan ik het toch nog volgen
  woensdag 19 december 2007 @ 21:50:11 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55400354
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:

[..]

De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet ben
Nah ja, mijn laptop gaat mee dus wie weet kan ik het toch nog volgen
Haha. Ach, er is vast wel iemand die je een sms-je wil sturen als het zover is.
Enneh... je weet maar nooit, 40 + 3 weken is 11 januari.
pi_55400519
Nou, zo lang hoef je ook weer niet te wachten hoor
pi_55400613
Snoopy, hele fijne vakantie!
Fake it till you make it...
  woensdag 19 december 2007 @ 21:57:58 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55400629
Op 5 januari worden best leuke jongetjes geboren

Maar goed, die kerst-cd blijft nog even op het wensenlijstje staan, begrijp ik.. Ik wilde ook nog op zoek naar een 'normale' cd met die liedjes

Hmz.. ik ga hyves maar eens opstarten op zoek naar oude liefdes. Benieuwd of ik nog wat vind en wat ik er nu van vind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 19 december 2007 @ 21:58:32 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55400653
Vergeet ik snoopy nog een hele fijne vakantie te wensen

Bij deze
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 21:59:21 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55400683
Ik kwam er ook mijn oude schoolvriendje tegen!!!
vroeger wassie echt
en nu.. ik ben er nog niet overuit
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 22:01:54 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55400782
5 januari levert idd wel hele leuke jongetjes op! Maar ietsje eerder mag wel.

Hmmm... hyvesen naar oude liefdes. Ik heb er eigenlijk maar eentje, daar ben ik echt zo ongeveer de hele middelbare schooltijd verliefd op geweest en die is niet te vinden.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 december 2007 @ 22:04:14 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55400865
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
Ik kwam er ook mijn oude schoolvriendje tegen!!!
vroeger wassie echt
en nu.. ik ben er nog niet overuit
Hij is

Mijn eerste 'echte' liefde leeft niet meer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:05:40 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55400927
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hij is

Mijn eerste 'echte' liefde leeft niet meer
maar hij heeft wel een dinntje

enneh dat laatste klopt, maar je mag binnenkort nog eens bij m langs
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55401001
Hmm eerste vriendjes. Nee beetje te jong voor nog om die al verlept te zien
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:07:12 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55401004
He jeetje zeg.... Watskeburt?

Ik wilde bijna een botte opmerking maken als "nu kan je iig niet afknappen"

Ik kan mijn eerste en allergrootste liefde ook niet vinden op Hyves, of Google, of wat dan ook
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:08:18 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55401037
hoe bedoel je Vivi?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55401038
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Vivi het volgende:

Ik kan mijn eerste en allergrootste liefde ook niet vinden op Hyves, of Google, of wat dan ook
Duh
Liefde
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 december 2007 @ 22:10:23 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55401108
Bedoelde je mij Vivi?

Toen we 23 waren, is hij bij een eenzijdig ongeluk om het leven gekomen. Was geen zelfmoord ofzo, gewoon een aanvaring met een boom zeg maar... Geloof overigens niet dat ik ooit op hem had kunnen afknappen Ik heb 'm leren kennen toen ik 7 was En hij had een paar ogen waar ik jaren later nog steeds in verzoop
  woensdag 19 december 2007 @ 22:10:42 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55401121
Stik! Ik heb hem gevonden!! Maar hij heeft zijn profiel niet ingevuld
  woensdag 19 december 2007 @ 22:11:53 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55401170
Oeh oeh
pi_55401177
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Vivi het volgende:
Stik! Ik heb hem gevonden!! Maar hij heeft zijn profiel niet ingevuld
Zien willen wij
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:14:55 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55401294
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bedoelde je mij Vivi?

Toen we 23 waren, is hij bij een eenzijdig ongeluk om het leven gekomen. Was geen zelfmoord ofzo, gewoon een aanvaring met een boom zeg maar... Geloof overigens niet dat ik ooit op hem had kunnen afknappen Ik heb 'm leren kennen toen ik 7 was En hij had een paar ogen waar ik jaren later nog steeds in verzoop
Ik bedoelde jou ja

Jeetje, wat een triest verhaal...
  woensdag 19 december 2007 @ 22:16:04 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55401328
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:12 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Zien willen wij
Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatum
  woensdag 19 december 2007 @ 22:21:44 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55401518
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:
Die van 2 euro hebben wij ook. Vreselijk is die CD. En nee, ik heb ook geen andere gevonden
Ook misleid door het hoesje waarschijnlijk?
Fijne vakantie ook namens mij. (cd niet meenemen hoor!!)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55401603
dankjulliewel allemaal voor de fijne vakantiewensen
Ik ga nu slapen en morgen heel vroeg weer op
pi_55401902
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatum
Hmm jammer!
Verder niemand iets sappigs te vertellen
Liefde
pi_55402153
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hmm jammer!
Verder niemand iets sappigs te vertellen
Nee Vandaag was het kopieerapparaat heel erg stuk. En de man die het kwam fixxen oud en niet lekker. Maar het chip-gedeelte van ons pinapparaat is weer stuk

(geintje, mijn baas mag daar pas voor bellen als ik er niet ben haha)
  woensdag 19 december 2007 @ 22:39:38 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402183
Ik heb hem wel uitgenodigd, ben benieuwd of ie reageert? (en meteen even een dellerige foto in mijn profiel geplaatst ipv een foto van Dean )
  woensdag 19 december 2007 @ 22:39:56 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55402193
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
  woensdag 19 december 2007 @ 22:41:00 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402231
Goed voorbeeld doet volgen Nicole
  woensdag 19 december 2007 @ 22:41:39 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402266
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
Het is toch geen uitgedroogd vriendje he
  woensdag 19 december 2007 @ 22:42:26 #148
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55402295
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het is toch geen uitgedroogd vriendje he
Nee. Ik geloof het niet. Zou toch zonde zijn.
pi_55402340
Kijk LB dat is nieuws wat ik leuk vind

[ Bericht 23% gewijzigd door MeNicole op 19-12-2007 22:45:22 (En weer weg!!) ]
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:44:07 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402353
Je hebt zijn sappigheidsfactor nog niet aan een nader onderzoek onderworpen mag ik hieruit concluderen?
pi_55402363
quote:
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!

Vivi> Dat zou ik ook doen, dat van die foto Ik heb nu een dom tekeningetje omdat ik mezelf zo stom vind staan op alle foto's

En de foto's waar ik wel leuk op sta, sta ik hoofd aan hoofd met da bad boyfriend En dan nog de drie banners erop die aftellen tot hij terug is en we naar Cuba gaan etc etc etc
  woensdag 19 december 2007 @ 22:44:28 #152
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55402365
quote:
Sappig of niet gewoon leuk
  woensdag 19 december 2007 @ 22:44:39 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402372
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef MeNicole het volgende:
Kijk LB dat is nieuws wat ik leuk vind

En goed voorbeeld doet goed volgen?

Hmm hier is de liefde over
De sex bedoel je
  woensdag 19 december 2007 @ 22:45:45 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402417
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vivi> Dat zou ik ook doen, dat van die foto Ik heb nu een dom tekeningetje omdat ik mezelf zo stom vind staan op alle foto's
Ja hallo, we blijven vrouwen hoor
pi_55402419
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:
Je hebt zijn sappigheidsfactor nog niet aan een nader onderzoek onderworpen mag ik hieruit concluderen?
Liefde
pi_55402439
Ik heb maar twee ex-en in m'n Hyve. De Grote Dramatische Liefde en de sexrelatie.
Mijn allereerste vriendje wilde niet en de rest is niet zo van de computers.
pi_55402458
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

De sex bedoel je
Haha nee dat bedoel ik helemaal niet. Tsss
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:46:43 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55402461
Nicole, niet meer aan de hete-flat-sex?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 22:47:08 #159
61800 Rottdog
pi_55402481
Over sappige dingen gesproken wat voor sappig ding moet er op 1 verticaal
pi_55402489
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ik heb maar twee ex-en in m'n Hyve. De Grote Dramatische Liefde en de sexrelatie.
Mijn allereerste vriendje wilde niet en de rest is niet zo van de computers.
Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er dan
Liefde
pi_55402510
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:48:32 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402534
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
Dat dus blijkbaar wel, alleen niet meer aan liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:48:38 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55402541
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevonden
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 22:49:34 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402588
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef Rottdog het volgende:
Over sappige dingen gesproken wat voor sappig ding moet er op 1 verticaal
een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUD
pi_55402598
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevonden

Haha en ook nog hele dure
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:50:19 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55402617
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou veel details zijn er niet.

[ Bericht 48% gewijzigd door Luchtbel op 19-12-2007 22:59:28 ]
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 december 2007 @ 22:50:57 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55402638
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUD
Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggen
pi_55402651
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er dan
Ik dacht nog, zal ik dat "rest" moeten toelichten
Ff denken, de eerste was S. (die wilde niet Hyven), de tweede M. (die heeft geen pc, weet niet eens wat het is denk ik), toen kwam R. (Grote Dramatische Liefde), toen kwam M. (kunstenaar, weet niks van computers), toen kwam de sexrelatie, toen kwam J. (die ouwe) en toen kwam die wat ik nu heb. Die zat op Hyves maar nadat "het akkefietje" was onthuld heeft ie zijn account opgeheven.

En dan tussendoor nog een enkele. Altijd afgewisseld door R. Tot M. kwam. Jaja
pi_55402683
En met enkele bedoel ik letterlijk twee ofzo. Heus!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:52:51 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55402685
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggen
hey doet eens niet... wil m nog kunnen aankijken hoor
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 22:53:47 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55402713
Syrena
pi_55402787
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Vivi het volgende:
Syrena
Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerste

Je zou denken dat ze dat afschrikt, maar dat is kennelijk pas als je eerst sext en dan pas over de ex-en begint. Ofzo
pi_55402854
* MeNicole noteert over ex-en beginnen
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 22:57:31 #174
190853 RockabeIIa
pi_55402859
maar... wat is jullie hyves dan!?

ik mis altijd al het leuke...
pi_55402901
Waarom heb ik als add nu: Gratis de geilste films?
Liefde
pi_55402914
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
maar... wat is jullie hyves dan!?

ik mis altijd al het leuke...
Mijn Hyves is vrij saai verder hoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 22:58:42 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55402917
ik heb geen hyves...
maar dr zijn wel verdomd veel collega's op hyves te vinden
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 22:59:52 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55402972
Ik snap ook echt niet wat je met hyves zou moeten.
pi_55403001
Ik vind echt amper mensen op Hyves Wel soms mensen van vroeger, die ik dan niet wil toevoegen omdat ik denk dat ze me dan raar vinden En die zie ik dan ineens terug bij mijn beste vriendinnetje, hebben ze haar wel toegevoegd en mij niet
pi_55403016
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Verlepte ex-en zoeken
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:01:43 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403051
ik heb laatst een vriendinnetje van een paar jaar gelee gesmsd. kreeg meteen een uitnodiging om te komen eten
soms is t zo leuk om mensen van vroeger terug te vinden.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55403062
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan was

Ik ben echt te sneu gewoon Maar misschien is het ooit nuttig voor mijn boek
  woensdag 19 december 2007 @ 23:02:19 #183
3142 m@x
pi_55403069
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerste

Je zou denken dat ze dat afschrikt, maar dat is kennelijk pas als je eerst sext en dan pas over de ex-en begint. Ofzo
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets
  woensdag 19 december 2007 @ 23:03:13 #184
190853 RockabeIIa
pi_55403114
m@x
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:03:39 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403133
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:

[..]

Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets

maarjah of je die dan weer in je bed wil...
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:03:46 #186
3142 m@x
pi_55403140
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x
  woensdag 19 december 2007 @ 23:04:02 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403153
Ach, hetzelfde als wat je met Fok! "moet"..gewoon grappig om een kletspraatje te maken en eens rond te koekeloeren bij de foto's, en verder is het altijd wel geinig om te zien wat er van oude bekenden is geworden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:04:05 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403155
kunnen we ze niet onderling uitwisselen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55403161
quote:

[..]

Ja dan kan je lekker samen in bed over hem hebben
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:04:29 #190
3142 m@x
pi_55403172
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

woensdag 19 december 2007 @ 23:04:39 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403182
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Verlepte ex-en zoeken
En dat ook ja.
pi_55403205
quote:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeee! Waar moet ik het dan over hebben?!
Mijn vriendin deed dat wel vroeger, halve vriendengroep af. Ik snapte dat echt niet. Ik heb nog nooit een ex gehad waar de vrienden leuker van waren dan hij. Ik ging meteen voor de hoofdprijs
  woensdag 19 december 2007 @ 23:06:05 #193
3142 m@x
pi_55403233
Ik heb het ook niet over vrienden hoor
  woensdag 19 december 2007 @ 23:06:13 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403242
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan was

Ik ben echt te sneu gewoon Maar misschien is het ooit nuttig voor mijn boek
Ah, ik ben niet de enige
  woensdag 19 december 2007 @ 23:06:15 #195
190853 RockabeIIa
pi_55403244
Vivi... je hebt een achtergrondje met Deantje!
pi_55403245
Iemand mijn fototoestel gezien
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:07:54 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403302
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ervaringen uitwisselen kan ook leuk zijn
  woensdag 19 december 2007 @ 23:09:01 #198
61800 Rottdog
pi_55403344
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
Onze exen

Zal ze je besparen
  woensdag 19 december 2007 @ 23:09:15 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403355
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi... je hebt een achtergrondje met Deantje!
Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.
pi_55403359
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef m@x het volgende:
Liefde
pi_55403362
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef m@x het volgende:
Ja we woonden in een dorp vroeger. Dat klit allemaal aan mekaar
Het is in een dorp juist de kunst om low-profile te slettebakken. Zodra er vers bloed de kroeg binnenstapte "Ja de eerste keer hier", meteen toeslaan. Maar dan wel uit het zicht van de dorpelingen.

Ach ja, die keer, dat er triatlon was en het dorp vergeven was van de lekkere sportieve kerels uit Engeland enzeau
pi_55403366
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
wat? ex-en?
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:09:39 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403380
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ervaringen uitwisselen kan ook leuk zijn
goh wilde ie met jou ook niet naar ***
met mij ook niet...
met de volgende is ie wel gegaan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:09:49 #204
3142 m@x
pi_55403389
Ik heb wel exen op hyves zitten maar die staan niet bij mijn 'vriendjes'. Heb wel ooit een Amerikaanse ex via internet teruggevonden. Een vuurspuwer/masseur met eigen freakshow Heb daarna zelfs nog twee weken bij hem gelogeerd in LA. Zucht, dat waren nog eens tijden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:10:24 #205
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403416
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Onze exen

Zal ze je besparen

was me net aan t bedenken of t wel een goed idee was...
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:11:02 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403438
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeee! Waar moet ik het dan over hebben?!
Mijn vriendin deed dat wel vroeger, halve vriendengroep af. Ik snapte dat echt niet. Ik heb nog nooit een ex gehad waar de vrienden leuker van waren dan hij. Ik ging meteen voor de hoofdprijs
Ik altijd voor degene met de coolste viertakt. Wat niet noodzakelijkerwijs hetzelfde was
  woensdag 19 december 2007 @ 23:11:12 #207
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55403446
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even inbreken?
Eerst even vriendelijk dag zeggen natuurlijk.

Maar ik zoek gewoon een echt leuke kinderkers-cd. Met de echte kinderkerstliedjes, als in: er is een kindeke geboren..., midden in de winternacht, o denneboom, gloria (of zoiets)
Ik heb er nu eentje van maar ¤ 2, maar die is echt te triest voor woorden. Met een zielig orgeltje op de achtergrond en de Gouden Nachtegaaltjes.
Ik wil gewoon een leuke! Iemand tips?
Wij hebben deze. Kinderkoor Prettig Weekend - Dromen van Kerstmis.

Het is wel een kinderkoor, maar klinkt wel best leuk. Er staan iets van 27 liedjes op, zowel engels als Nederlands.

Het was de leukste kerst cd die mijn zus kon vinden (ja ik heb het uitbesteed )
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:11:45 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403489
ik weet niet eens wat t is waar ik op val
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:12:03 #209
190853 RockabeIIa
pi_55403505
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.
tis ook wat met jou he! Is het voor die zwembadjongen?
  woensdag 19 december 2007 @ 23:12:39 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403535
Van een freakshow naar een kerstcd, ach ja
  woensdag 19 december 2007 @ 23:12:42 #211
61800 Rottdog
pi_55403539
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet eens wat t is waar ik op val
Hoezo ben jij zo vlot dat je er direct plat voor gaat
pi_55403540
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Moet ik uit die foto een zorgzame moeder halen
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:13:45 #213
3142 m@x
pi_55403594
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja, nou wil ik hem ook zien hoor
  woensdag 19 december 2007 @ 23:14:31 #214
190853 RockabeIIa
pi_55403624
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Sommigen komen er mee weg

En sommigen zie je liever niet zo liggen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:14:36 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403627
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Hoezo ben jij zo vlot dat je er direct plat voor gaat
heb 3 vriendjes gehad.
1 tja meer een schoolvriendje verder nooit wat mee gedaan
1 2 jaar geloof ik een relatie mee gehad, vertrokken toen meneer zijn handen niet thuis hield
1 bijna 2 jaar wat mee gehad, maar is gevallen voor een andere fokker

maar allemaal verschillend
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:15:01 #216
61800 Rottdog
pi_55403651
KOm op met dat hyves adres
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:15:11 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403658
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja, nou wil ik hem ook zien hoor
WZZ
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:15:17 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403664
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

tis ook wat met jou he! Is het voor die zwembadjongen?
Huh? Ow Henk! Neem die heb ik gisteren nog een kerstkaart gestuurd, aan hem en zijn nieuwe vriendin geadresseerd, aardig he

God bewaar me zeg

Nee, deze was van toen ik 18 was...ook al zo'n 3 jaar durend hopeloos verhaal
pi_55403670
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef Rottdog het volgende:
KOm op met dat hyves adres
Die van Vivi

Laat ik zeggen dat Vivi er lief bij ligt op een kleedje
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:16:03 #220
3142 m@x
pi_55403693
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

WZZ
en dat is
  woensdag 19 december 2007 @ 23:16:04 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403694
Ik gooi de mijnes gewoon hier neer, mijn profiel is toch alleen maar zichtbaar voor mensen die ik accepteer

http://vivienne2006.hyves.nl/
  woensdag 19 december 2007 @ 23:16:30 #222
190853 RockabeIIa
pi_55403715
Vief, bestaat er een Henkhyve?
  woensdag 19 december 2007 @ 23:16:37 #223
61800 Rottdog
pi_55403720
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Die van Vivi
Nou wil ook foto oordelen

Niet meer van toepassing
pi_55403727
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef m@x het volgende:

[..]

en dat is
Wat zij zegt
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:16:54 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55403730
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef m@x het volgende:

[..]

en dat is
wat zij zegt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55403763
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat zij zegt
Dat zeg ik
Liefde
pi_55403777
Ik heb dus ook van die kousen Alleen zakken ze af als ik loop en dat is wel rot, want ze waren bedoeld voor onder die korte broeken, ik vind een hele panty zo warm.

Dat vond ik dus voordat het ging vriezen
pi_55403831
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dus ook van die kousen Alleen zakken ze af als ik loop en dat is wel rot, want ze waren bedoeld voor onder die korte broeken, ik vind een hele panty zo warm.

Dat vond ik dus voordat het ging vriezen
Die kousen zijn ook voor om aan te hebben als je ligt. Gewoon net als Viev
Liefde
pi_55403852
Ik heb op mijn hyves altijd hele gesprekken met mijn tante
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:21:19 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403932
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Vief, bestaat er een Henkhyve?
Haha, nee die is nogal digibeet

Maaaaarrrrrrrrrr...ik heb wel een wazige lelijke foto van hem
pi_55403937
Morgen ga ik experimenteren met m'n kousen Nu ga ik met dikke sokken in mijn kouwe bed liggen. Sexy man
  woensdag 19 december 2007 @ 23:21:41 #232
190853 RockabeIIa
pi_55403947
Spannend Menicole

Vief, laat zien!
  woensdag 19 december 2007 @ 23:22:21 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55403982
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Die kousen zijn ook voor om aan te hebben als je ligt. Gewoon net als Viev
Idd, en om af te laten rukken door je respectievelijke teerbeminde slash fuckbuddy.
  woensdag 19 december 2007 @ 23:23:12 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55404017
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Menicole

Vief, laat zien!
Ik moet even mijn mini zijn kruikje gaan vervangen en op zijn ruggetje kloppen en dan zal ik es in de krochten van mijn computer duiken
pi_55404020
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Menicole
Whaha dat dacht ik. Dus als iemand zich eens verveeld
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:23:21 #236
190853 RockabeIIa
pi_55404023
... verdorie... ik heb wat meer gemist?!?!?!
pi_55404101
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd, en om af te laten rukken door je respectievelijke teerbeminde slash fuckbuddy.
Ja DAAG weet je wat ze kostten?!?!?!?
Langzaam afstropen! En eerst nagels tjekken op haakjes! En dan netjes opvouwen en naast het bed leggen!

Trusten ladies!
pi_55404139
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja DAAG weet je wat ze kostten?!?!?!?
Langzaam afstropen! En eerst nagels tjekken op haakjes! En dan netjes opvouwen en naast het bed leggen!
En dan tijdens de wilde sex weer pakken om vast geknoopt te worden aan het bed. Ja dat kennen we
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:26:11 #239
190853 RockabeIIa
pi_55404140
Syrena kun je nu nog slapen?
Trusten!

Menicole!! Verdomme, volgens mij heb je meer sex als ik!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:27:08 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404167
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef MeNicole het volgende:

[..]

En dan tijdens de wilde sex weer pakken om vast geknoopt te worden aan het bed. Ja dat kennen we
ben jij dr zo-eentje ?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:27:29 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404178
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Trusten!

Today is life -

Dale Carnegie
pi_55404179
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Trusten!

Niet meer denk ik
Liefde
pi_55404224
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

ben jij dr zo-eentje ?
Hmm ik heb zo'n malm bed van de IKEA. Kan niet aan geknoopt worden
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:31:22 #244
190853 RockabeIIa
pi_55404300
Tja jezelf vastbinden is ook al zo wat he?
  woensdag 19 december 2007 @ 23:31:32 #245
3142 m@x
pi_55404307
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil
pi_55404358
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef m@x het volgende:
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil
Tja lig ik daar in mijn eentje vastgebonden aan mijn bed, terwijl dat eigenlijk niet goed wil. En dan euh tja en dan? Mezelf helpen wil zo moeilijk of eerst vibje erin en dan vast knuppen. Maar zul je altijd zien dat op dat moment de kleine wakker word
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:33:31 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55404370
Daarom neem ik altijd de goedkope uitvoering van de Hema, dat zie je in het donker toch niet!

Ik ga trouwens even stomen met mijn kleintje, hij hoest als een zeehond in nood
  woensdag 19 december 2007 @ 23:33:54 #248
190853 RockabeIIa
pi_55404382
Ik zeg toch niet dat het niet kan!

vibje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:34:25 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404398
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef Vivi het volgende:
Daarom neem ik altijd de goedkope uitvoering van de Hema, dat zie je in het donker toch niet!

Ik ga trouwens even stomen met mijn kleintje, hij hoest als een zeehond in nood
vief goedkope uitvoering van de Hema als MeNicole t over een vibje heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:35:00 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404419
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Tja lig ik daar in mijn eentje vastgebonden aan mijn bed, terwijl dat eigenlijk niet goed wil. En dan euh tja en dan? Mezelf helpen wil zo moeilijk of eerst vibje erin en dan vast knuppen. Maar zul je altijd zien dat op dat moment de kleine wakker word
die is toch ook wel eens uit logeren?
en anders de buurman ff vragen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55404483
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

vief goedkope uitvoering van de Hema als MeNicole t over een vibje heeft
Ik moest ook 2 keer lezen war het om ging. Ging de hema hier al door om te kijken of ze vibrators hadden
Liefde
pi_55404509
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

die is toch ook wel eens uit logeren?
en anders de buurman ff vragen
Mijn buurman Nee dan maar niet.
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:37:23 #253
190853 RockabeIIa
pi_55404513
vibje klinkt alsof je em niet voelt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:38:17 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404546
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
ach anders is t een Boortoren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55404566
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Je hebt wel van die hele kleintjes. Dat zijn toch vibjes
Kijk een TARZAN noem je niet een vibje
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:40:10 #256
190853 RockabeIIa
pi_55404609
ja lippenstiftjes en amsterdammertjes...
pi_55404635
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ja lippenstiftjes en amsterdammertjes...
Oh je weet wel waar ik het over heb
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:41:17 #258
3142 m@x
pi_55404660
Ik niet, leg eens uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:41:58 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404686
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
Ik niet, leg eens uit
met details tot in de knopjes
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55404692
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
Ik niet, leg eens uit
Misschien eens een online catalogus doorbladeren
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:42:07 #261
190853 RockabeIIa
pi_55404693
nee niet echt. Maar leg rustig uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:43:08 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404732
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Misschien eens een online catalogus doorbladeren
daar hebben we jou toch voor, kom maar op met de plaatjes en de ervaringen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:44:04 #263
190853 RockabeIIa
pi_55404764
en doe dan gelijk effe een prijslijstje erbij
pi_55404822
Oh ik had een hele leuke gevonden maar dat kan ik toch niet zomaar posten

Google maar ff op: The cone
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:45:51 #265
3142 m@x
pi_55404825
Misschien een ideetje voor de winnaar van de OUD-puzzel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:46:44 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404857
wrom niet?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55404858
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:45 schreef m@x het volgende:
Misschien een ideetje voor de winnaar van de OUD-puzzel
Dan ga ik nu snel verder met die puzzel
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:46:52 #268
190853 RockabeIIa
pi_55404864
+ abo op de Viva

Ik heb al een titel voor het volgende SC-topic

The Cone, je nieuwe stoel, Menicole?
pi_55404916
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva

Whaha nee Zoveel geld heb ik er niet voor over

En erg lekker zit ie denk ik ook niet
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:48:54 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55404942
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva

hier krijg ik echt rare gedachtes bij, in combi met die kousen van de Hema
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:50:00 #271
190853 RockabeIIa
pi_55404987
Ynske, de vraag is of je er foto's van wilt maken
pi_55405009
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Van alles bij elkaar Kun je misschien wel rijk mee worden.
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:51:17 #273
3142 m@x
pi_55405036
Van dat ding krijg je geheid ladders in die kousen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:51:26 #274
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405043
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
euh...
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:51:51 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405060
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
dr zit toch geen kruis in
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 19 december 2007 @ 23:52:27 #276
190853 RockabeIIa
pi_55405084
ah ja, die omschrijvingen van dingen met ' open kruisje'
pi_55405094
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
Weet niet waar je zulke dingen instopt maar ik heb daar geen kousen
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:53:30 #278
3142 m@x
pi_55405131
Bij mij past dat ding niet hoor
  woensdag 19 december 2007 @ 23:53:52 #279
190853 RockabeIIa
pi_55405146
ik heb echt geen gat zo groot dat daar zo'n ding in past Menicole! Prestatie an sich! Applaus!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:54:01 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405154
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
niet? * Ynske gaat maar eens googlen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55405159
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
Je hoefd ook niet het hele ding naar binnen te schuiven Alleen het topje

Kijk maar na de plaatjes
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:54:22 #282
190853 RockabeIIa
pi_55405171
ik ga er lafjes tegenaan hangen
pi_55405219
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 december 2007 @ 23:55:41 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405224
kan me niet voorstellen dat zo'n kegel lekker is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55405260
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Ynske het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n kegel lekker is
Nee ik ook niet. Maar hij ziet er wel geinig uit vind ik
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:57:21 #286
190853 RockabeIIa
pi_55405282
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef MeNicole het volgende:
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Zit je snel op de kast?

Nee echt, zo'n lelijk ding, ik zou er niet eens bij in de beurt durven komen!
pi_55405308
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Zit je snel op de kast?

Nee echt, zo'n lelijk ding, ik zou er niet eens bij in de beurt durven komen!
Hmm ik zag dat er ook 1 was die je op de ipod kunt aansluiten. Misschien dat dat iets is?

Feel the music. Letterlijk! Deze ongelofelijke OhMiBod vibreert op de muziek van je iPod, MP3- of CD-speler. Het enige, dat je hoeft te doen is, inderdaad, plug&play! Gebruik de volumeknop om de kracht van de vibratie te verhogen. En voel de ultieme groove als de beat en de vibratie op een zinderend hoogtepunt bij elkaar eh, komenȦ Ontdek allerlei variaties met uiteenlopende muziekstijlen en OhMiBod laat je nieuwe dimensies in luisterplezier zien. En voelen!
Verder werkt de OhMiBod op alle laptops, home stereo's, portable CD-spelers, electrische gitaren, etc. Kortom, virtueel op ieder elektronisch audioapparaat met een outputbron met een 3.5 mm plug. Hij wordt geleverd met hoofdtelefoon en opbergzak (uiteraard exclusief de afgebeelde iPod).

Je kan hem dus ook aansluiten op je pc en dan gewoon letterlijk en figuurlijk FOK!ken
Liefde
  woensdag 19 december 2007 @ 23:59:28 #288
190853 RockabeIIa
pi_55405351
is een Ipod vochtbestendig dan?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 00:00:23 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405385
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
is een Ipod vochtbestendig dan?

en wat nu als je geen iPod hebt?

ik ga mijn konijn maar ff knuffelen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 20 december 2007 @ 00:00:56 #290
190853 RockabeIIa
pi_55405404
ah gatver, dat soort dingen hoef ik niet te weten hoor...
pi_55405427
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ga mijn konijn maar ff knuffelen
Dus zo noem jij je onderkantje
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 00:02:44 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55405454
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:01 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Dus zo noem jij je onderkantje

val jij onder de categorie dat je je Doos een naam geeft?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 20 december 2007 @ 00:05:11 #293
190853 RockabeIIa
pi_55405489
Ipoddockingstation
pi_55405501
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

val jij onder de categorie dat je je Doos een naam geeft?
Jaha mijne heet kut

Oho ik zei kut
Liefde
pi_55405515
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ipoddockingstation
Je krijgt er ook een opbergtasje bij. Hij zit toch veilig opgeborgen daar

Rock jij opent zo een nieuwe? Topic bedoel ik he!!
Liefde
pi_55405722
En toen was iedereen weg
Liefde
pi_55407224
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:54 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ga er lafjes tegenaan hangen

Dames! Zulke gesprekken als ik een keertje niet op FOK ben 's avonds..

Maar die Cone lijkt me echt helemaal niks. Tarzan daarentegen
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55407254
Het topic is bijna vol!
pi_55407267
En ja, wat doe je anders om 0:35 op FOK terwijl heel OUD al ligt te tukken, topictitels bedenken
pi_55407274
Dus ik post rustig even door, als jullie het niet erg vinden
pi_55407295
Ben ik er al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')