Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef miss_sly het volgende:
tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
Waarom is dat vreemd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...
En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Joh je meent hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
(dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
Joh je meent het
Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan
Oh, jij bent dus wel een deskundige?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus wel een deskundige?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je verbaasd bent als er iemand vermoord is en de politie iemand verhoort.quote:Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet ""
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor. Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
Oh, maar dat kan best. Die verhalen ken ik ook. Maar dat zegt op zich niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor.
Dat zit er dik in.quote:Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
Joy, mag me zometeen gaan melden in het ziekenhuis voor een foto
Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.
en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.
en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
Onder het mes nog wel. Dat belooft wat...!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Lishe het volgende:
Ik ga vandaag naar de kapper. Beide dames zijn naar het KDV (en het went niet. ook niet bij een 2e) en moeders gaat eens goed onder het mes, 't is nodig.![]()
yepzquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.
Ik denk dat ik *het* ook krijg trouwensBonkende pijn onder mijn ogen en er boven
Pijnstiller werkt niet en mijn allergietabletjes ook niet. Ik hoop maar dat het niet doorzet.
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:34 schreef Lishe het volgende:
ik zal 's kijken of het resultaat me bevalt...
hoe staat het in je nieuwe huis?
Ja heb je ook gelijk in, vond ik ook heel lief van jequote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachten
Smeuïg verhaal? Ik vond het alleen heel rot dat naast alle narigheid die ze de afgelopen maanden (jaren eigenlijk) al hebben gehad ze dit ook nog eens mee moeten maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
*proest*
Als iemand zijn of haar teen stoot is het vanuit zijn of haar eigen referentiekader pijnlijk. Jij vertelt een naar maar smeuig verhaal over derden waar vanuit mijn optiek en achtergrond niets van klopt.
Ik vind het trouwens wel heel rot voor je dat je een pokkedag hebt. Cheer up!
Als ik het zo lees 'valt het nog mee'... het verhoor dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Smeuïg verhaal? Ik vond het alleen heel rot dat naast alle narigheid die ze de afgelopen maanden (jaren eigenlijk) al hebben gehad ze dit ook nog eens mee moeten maken.
Tis echt heeel sneu allemaal, maar daar kijken ze niet naar, het punt is nu het slachtoffer. Verhoren is niet leuk, hoeft ook niet leuk te zijn want je bent er niet voor je zweetvoeten. Dat je het als zijlijner verschrikkelijk vind snap ik, en ja, in eerste instantie is iedereen verdachte, tot een een draadje gevonden is. Daarna zijn er wat meer getuigen ipv verdachten.quote:Wat denk je dat er niet klopt dan? Dat de moeder van mn vriendin niet is overleden? Dat de vriendin van haar oma niet is vermoord? Dat haar vader niet van kwart over 11 tot half 7 's avonds is verhoord?
Ik vertel ook alleen maar wat ik weet, en er is vast ook nog heel veel gebeurd tijdens dat verhoor dat ik niet weet idd, dat zal best ja. En het zal best "normaal" zijn blijkbaar zoals dat gaat (ik weet echt niet wat normaal is daarin, dat heb ik ook al gezegd) maar dan kan ik dat nog wel heel naar voor hun vinden.
Ja dat had ik ook. Mijn oma was heel dement aan het worden en was qau uiterlijk ook heel erg verandert. Ze woonde toen al 4 jaar in een verzorgingstehuis en al die tijd was ik er bijna niet geweest. Dat was mijn oma niet. Mijn oma was een kleine dikkerd met een grote bos witte krullen die plat praatte. Ze was niet die oude rare magere vrouw in een rolstoel met haar haren sluik langs der gezicht was alleen nog af en toe iets moppelde.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Yoni het volgende:
Ik ga er ook overigens zelf niet meer heen. Ik wil opa herinneren zoals ik hem zondagavond voor het laatst gezien heb.
Mijn opa kreeg vorige week nota bene van iemand een kaart met daarop "Een gezond 2008!!", terwijl er al sinds begin oktober bekend was dat hij niet meer behandelbaar was....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef TearSong het volgende:
De kerstperiode is dan inderdaad niet leuk...alle kaartjes met 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' die je binnen krijgt terwijl je eigenlijk gewoon een k*tkerst hebt...alle 'gezelligheid' die je op dat moment echt even gestolen kan worden.
Oh het gaat me ook niet om de fam. maar om het feit dat Kevin zijn achternaam erop staat. Mikael heet wel zo maar ik niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Stiemie het volgende:
Maar MeNicole je bent samen met Mikael toch ook een klein familietje?
Ik heb nog wel genoeg te doen. Maar heb er geen zin in. En ik heb mijn puzzel ook nog niet afquote:Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik verveel me
wat moet je nu doen op een dag als vandaag
paps is jarig maar kilometers ver weg
qua kop gaat t niet beter en bed hangen tja niet echt veel zin meer in
zometeen maar eens kijken of mijn kerstfoto gelukt is of dat ik nog wat nieuws moet verzinnen
Gewoon even tussendoorquote:Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef Ynske het volgende:
zucht, ik verveel me
wat moet je nu doen op een dag als vandaag
paps is jarig maar kilometers ver weg
qua kop gaat t niet beter en bed hangen tja niet echt veel zin meer in
zometeen maar eens kijken of mijn kerstfoto gelukt is of dat ik nog wat nieuws moet verzinnen
stuur Isa maar langsquote:
Ik hoop het ook... want we zijn een familie kneuzen bij elkaar zoquote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
stuur Isa maar langs
hoop dat ik zaterdag iets meer dan 2 centen waard ben
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... want we zijn een familie kneuzen bij elkaar zoVriendje hier met peesonsteking, ik van morgen zenuw bekneld boven in rug... Isa is de enige die het nog helemaal doet
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Pruk het volgende:
* Pruk stuurt een extra cent naar Ynske toe.
Ok, dat smeuige dat komt eigenlijk vanuit mijn eigen referentiekader. Alhoewel er gesproken werd over klachten e.d. wat mijns inziens erg overdreven is.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Als ik het zo lees 'valt het nog mee'... het verhoor dan.
[..]
heb vanmiddag de huisarts idd gebeld, en kreeg verteld dat ik morgen maar terug moest bellen omdat zij dan meer wisten.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Lois het volgende:
Mijn god VIvi is de servicedesk ineens de ballenbak van AH gewordenWat erg eigenlijk, het zou toch niet mogen eigenlijk, zulke mensen zonder een bestraffende preek weg te laten lopen.
Yoni wat verdrietig
Ynske, is het niet handig om je huisarts morgen even te bellen en te vertellen dat je geen uitslag hebt gekregen. Zo kunnen zij misschien het ziekenhuis even bellen over die foto.
Beterschapsvoor jou (en de rest van je familie
@Sjeen)
tof!quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, voor een examen waarvan ik het diploma nodig heb om mijn werk te kunnen uit oefenen.
quote:
Ik vond het een mooi verhaalquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Help me ff op weg, kan niet meer denken met mijn snotkop
Is dit lief of gemeen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Lishe het volgende:
Fijn is dat he Syrena? Ik heb het ook 's gehad. En toen dartelde er ook een nieuwe vlam van hem omheen en ik gunde het haar zo.
De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet benquote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Fijne vakantie Snoopy!
Haha. Ach, er is vast wel iemand die je een sms-je wil sturen als het zover is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet ben![]()
Nah ja, mijn laptop gaat mee dus wie weet kan ik het toch nog volgen
Hij isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
Ik kwam er ook mijn oude schoolvriendje tegen!!!
vroeger wassie echt
en nu.. ik ben er nog niet overuit
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij is![]()
Mijn eerste 'echte' liefde leeft niet meer
Duhquote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan mijn eerste en allergrootste liefde ook niet vinden op Hyves, of Google, of wat dan ook
Zien willen wijquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Vivi het volgende:
Stik! Ik heb hem gevonden!! Maar hij heeft zijn profiel niet ingevuld
Ik bedoelde jou jaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bedoelde je mij Vivi?
Toen we 23 waren, is hij bij een eenzijdig ongeluk om het leven gekomen. Was geen zelfmoord ofzo, gewoon een aanvaring met een boom zeg maar... Geloof overigens niet dat ik ooit op hem had kunnen afknappenIk heb 'm leren kennen toen ik 7 was
En hij had een paar ogen waar ik jaren later nog steeds in verzoop
Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatumquote:
Ook misleid door het hoesje waarschijnlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:
Die van 2 euro hebben wij ook. Vreselijk is die CD. En nee, ik heb ook geen andere gevonden
Hmm jammer!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatum
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hmm jammer!
Verder niemand iets sappigs te vertellen
Het is toch geen uitgedroogd vriendje hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
Nee. Ik geloof het niet. Zou toch zonde zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is toch geen uitgedroogd vriendje he
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
Sappig of niet gewoon leukquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
De sex bedoel jequote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef MeNicole het volgende:
Kijk LB dat is nieuws wat ik leuk vind![]()
En goed voorbeeld doet goed volgen?
Hmm hier is de liefde over
Ja hallo, we blijven vrouwen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!
Vivi> Dat zou ik ook doen, dat van die fotoIk heb nu een dom tekeningetje omdat ik mezelf zo stom vind staan op alle foto's
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:
Je hebt zijn sappigheidsfactor nog niet aan een nader onderzoek onderworpen mag ik hieruit concluderen?
Haha nee dat bedoel ik helemaal niet. Tsssquote:
Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er danquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ik heb maar twee ex-en in m'n Hyve. De Grote Dramatische Liefde en de sexrelatie.
Mijn allereerste vriendje wilde niet en de rest is niet zo van de computers.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:Nicole, niet meer aan de hete-flat-sex?
Dat dus blijkbaar wel, alleen niet meer aan liefdequote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:Nicole, niet meer aan de hete-flat-sex?
ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevondenquote:
een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUDquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef Rottdog het volgende:
Over sappige dingen gesproken wat voor sappig ding moet er op 1 verticaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevonden
Nou veel details zijn er niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!
Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUD
Ik dacht nog, zal ik dat "rest" moeten toelichtenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er dan
heyquote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggen
Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerstequote:
Mijn Hyves is vrij saai verder hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
maar... wat is jullie hyves dan!?
ik mis altijd al het leuke...![]()
Verlepte ex-en zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap ook echt niet wat je met hyves zou moeten.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan wasquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap ook echt niet wat je met hyves zou moeten.
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig gekletsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerste![]()
Je zou denken dat ze dat afschrikt, maar dat is kennelijk pas als je eerst sext en dan pas over de ex-en begint. Ofzo
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maarjah of je die dan weer in je bed wil...
Neeeeeeeeeeeeeeee! Waar moet ik het dan over hebben?!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan was![]()
Ik ben echt te sneu gewoonMaar misschien is het ooit nuttig voor mijn boek
Ervaringen uitwisselen kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maarjah of je die dan weer in je bed wil...
Onze exenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ze niet onderling uitwisselen
Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:Vivi... je hebt een achtergrondje met Deantje!
Ja we woonden in een dorp vroeger. Dat klit allemaal aan mekaarquote:
wat? ex-en?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ze niet onderling uitwisselen
goh wilde ie met jou ook niet naar ***quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ervaringen uitwisselen kan ook leuk zijn
quote:
Ik altijd voor degene met de coolste viertakt. Wat niet noodzakelijkerwijs hetzelfde wasquote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee! Waar moet ik het dan over hebben?!
Mijn vriendin deed dat wel vroeger, halve vriendengroep af. Ik snapte dat echt niet. Ik heb nog nooit een ex gehad waar de vrienden leuker van waren dan hij. Ik ging meteen voor de hoofdprijs![]()
Wij hebben deze. Kinderkoor Prettig Weekend - Dromen van Kerstmis.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even inbreken?
Eerst even vriendelijk dag zeggen natuurlijk.
Maar ik zoek gewoon een echt leuke kinderkers-cd. Met de echte kinderkerstliedjes, als in: er is een kindeke geboren..., midden in de winternacht, o denneboom, gloria (of zoiets)
Ik heb er nu eentje van maar ¤ 2, maar die is echt te triest voor woorden. Met een zielig orgeltje op de achtergrond en de Gouden Nachtegaaltjes.
Ik wil gewoon een leuke! Iemand tips?
tis ook wat met jou he! Is het voor die zwembadjongen?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.
Hoezo ben jij zo vlot dat je er direct plat voor gaatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet eens wat t is waar ik op val
Moet ik uit die foto een zorgzame moeder halenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.
Ja, nou wil ik hem ook zien hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ik uit die foto een zorgzame moeder halen
Sommigen komen er mee wegquote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ik uit die foto een zorgzame moeder halen
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo vlot dat je er direct plat voor gaat
WZZquote:
Huh? Ow Henk! Neem die heb ik gisteren nog een kerstkaart gestuurd, aan hem en zijn nieuwe vriendin geadresseerd, aardig hequote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
tis ook wat met jou he! Is het voor die zwembadjongen?
Die van Viviquote:
en dat isquote:
wat zij zegtquote:
Die kousen zijn ook voor om aan te hebben als je ligt. Gewoon net als Vievquote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef Syrena het volgende:
Ik heb dus ook van die kousenAlleen zakken ze af als ik loop
en dat is wel rot, want ze waren bedoeld voor onder die korte broeken, ik vind een hele panty zo warm.
Dat vond ik dus voordat het ging vriezen
Haha, nee die is nogal digibeetquote:
Idd, en om af te laten rukken door je respectievelijke teerbeminde slash fuckbuddy.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die kousen zijn ook voor om aan te hebben als je ligt. Gewoon net als Viev
Ik moet even mijn mini zijn kruikje gaan vervangen en op zijn ruggetje kloppen en dan zal ik es in de krochten van mijn computer duikenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Spannend Menicole![]()
Vief, laat zien!
Whaha dat dacht ik. Dus als iemand zich eens verveeldquote:
Ja DAAG weet je wat ze kostten?!?!?!?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, en om af te laten rukken door je respectievelijke teerbeminde slash fuckbuddy.
En dan tijdens de wilde sex weer pakken om vast geknoopt te worden aan het bed. Ja dat kennen wequote:Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja DAAG weet je wat ze kostten?!?!?!?![]()
Langzaam afstropen! En eerst nagels tjekken op haakjes! En dan netjes opvouwen en naast het bed leggen!
ben jij dr zo-eentje ?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan tijdens de wilde sex weer pakken om vast geknoopt te worden aan het bed. Ja dat kennen we
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Syrena kun je nu nog slapen?
Trusten!Menicole!! Verdomme, volgens mij heb je meer sex als ik!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Syrena kun je nu nog slapen?
Trusten!Menicole!! Verdomme, volgens mij heb je meer sex als ik!
Hmm ik heb zo'n malm bed van de IKEA. Kan niet aan geknoopt wordenquote:
Tja lig ik daar in mijn eentje vastgebonden aan mijn bed, terwijl dat eigenlijk niet goed wil. En dan euh tja en dan? Mezelf helpen wil zo moeilijk of eerst vibje erin en dan vast knuppen. Maar zul je altijd zien dat op dat moment de kleine wakker wordquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef m@x het volgende:
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef Vivi het volgende:
Daarom neem ik altijd de goedkope uitvoering van de Hema, dat zie je in het donker toch niet!
Ik ga trouwens even stomen met mijn kleintje, hij hoest als een zeehond in nood
die is toch ook wel eens uit logeren?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Tja lig ik daar in mijn eentje vastgebonden aan mijn bed, terwijl dat eigenlijk niet goed wil. En dan euh tja en dan? Mezelf helpen wil zo moeilijk of eerst vibje erin en dan vast knuppen. Maar zul je altijd zien dat op dat moment de kleine wakker word
Ik moest ook 2 keer lezen war het om ging. Ging de hema hier al door om te kijken of ze vibrators haddenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]vief goedkope uitvoering van de Hema
als MeNicole t over een vibje heeft
Mijn buurmanquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is toch ook wel eens uit logeren?
en anders de buurman ff vragen
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
vibje klinkt alsof je em niet voelt
Je hebt wel van die hele kleintjes. Dat zijn toch vibjesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
vibje klinkt alsof je em niet voelt
Oh je weet wel waar ik het over hebquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ja lippenstiftjes en amsterdammertjes...
quote:
quote:
daar hebben we jou toch voor, kom maar op met de plaatjes en de ervaringenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Misschien eens een online catalogus doorbladeren
Dan ga ik nu snel verder met die puzzelquote:Op woensdag 19 december 2007 23:45 schreef m@x het volgende:
Misschien een ideetje voor de winnaar van de OUD-puzzel
Whaha neequote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva
Ik heb al een titel voor het volgende SC-topic
The Cone, je nieuwe stoel, Menicole?
hier krijg ik echt rare gedachtes bij, in combi met die kousen van de Hemaquote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva
Ik heb al een titel voor het volgende SC-topic
The Cone, je nieuwe stoel, Menicole?
Van alles bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, de vraag is of je er foto's van wilt maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, de vraag is of je er foto's van wilt maken![]()
dr zit toch geen kruis inquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
Van dat ding krijg je geheid ladders in die kousen
Weet niet waar je zulke dingen instopt maar ik heb daar geen kousenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
Van dat ding krijg je geheid ladders in die kousen
niet? * Ynske gaat maar eens googlenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
Bij mij past dat ding niet hoor
Je hoefd ook niet het hele ding naar binnen te schuivenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
Bij mij past dat ding niet hoor
Nee ik ook niet. Maar hij ziet er wel geinig uit vind ikquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Ynske het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n kegel lekker is
Zit je snel op de kast?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef MeNicole het volgende:
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Hmm ik zag dat er ook 1 was die je op de ipod kunt aansluiten. Misschien dat dat iets is?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zit je snel op de kast?
Nee echt, zo'n lelijk ding, ik zou er niet eens bij in de beurt durven komen!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
is een Ipod vochtbestendig dan?
Dus zo noem jij je onderkantjequote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga mijn konijn maar ff knuffelen
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dus zo noem jij je onderkantje![]()
Jaha mijne heet kutquote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
val jij onder de categorie dat je je Doos een naam geeft?
Je krijgt er ook een opbergtasje bij. Hij zit toch veilig opgeborgen daarquote:Op donderdag 20 december 2007 00:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ipoddockingstation
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |