Ik moest ook 2 keer lezen war het om ging. Ging de hema hier al door om te kijken of ze vibrators haddenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]vief goedkope uitvoering van de Hema
als MeNicole t over een vibje heeft
Mijn buurmanquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is toch ook wel eens uit logeren?
en anders de buurman ff vragen
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
vibje klinkt alsof je em niet voelt
Je hebt wel van die hele kleintjes. Dat zijn toch vibjesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
vibje klinkt alsof je em niet voelt
Oh je weet wel waar ik het over hebquote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef RockabeIIa het volgende:
ja lippenstiftjes en amsterdammertjes...
quote:
quote:
daar hebben we jou toch voor, kom maar op met de plaatjes en de ervaringenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Misschien eens een online catalogus doorbladeren
Dan ga ik nu snel verder met die puzzelquote:Op woensdag 19 december 2007 23:45 schreef m@x het volgende:
Misschien een ideetje voor de winnaar van de OUD-puzzel
Whaha neequote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva
Ik heb al een titel voor het volgende SC-topic
The Cone, je nieuwe stoel, Menicole?
hier krijg ik echt rare gedachtes bij, in combi met die kousen van de Hemaquote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef RockabeIIa het volgende:
+ abo op de Viva
Ik heb al een titel voor het volgende SC-topic
The Cone, je nieuwe stoel, Menicole?
Van alles bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, de vraag is of je er foto's van wilt maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, de vraag is of je er foto's van wilt maken![]()
dr zit toch geen kruis inquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
Van dat ding krijg je geheid ladders in die kousen
Weet niet waar je zulke dingen instopt maar ik heb daar geen kousenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef m@x het volgende:
Van dat ding krijg je geheid ladders in die kousen
niet? * Ynske gaat maar eens googlenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
Bij mij past dat ding niet hoor
Je hoefd ook niet het hele ding naar binnen te schuivenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef m@x het volgende:
Bij mij past dat ding niet hoor
Nee ik ook niet. Maar hij ziet er wel geinig uit vind ikquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef Ynske het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n kegel lekker is
Zit je snel op de kast?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef MeNicole het volgende:
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Hmm ik zag dat er ook 1 was die je op de ipod kunt aansluiten. Misschien dat dat iets is?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zit je snel op de kast?
Nee echt, zo'n lelijk ding, ik zou er niet eens bij in de beurt durven komen!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
is een Ipod vochtbestendig dan?
Dus zo noem jij je onderkantjequote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga mijn konijn maar ff knuffelen
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:01 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dus zo noem jij je onderkantje![]()
Jaha mijne heet kutquote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
val jij onder de categorie dat je je Doos een naam geeft?
Je krijgt er ook een opbergtasje bij. Hij zit toch veilig opgeborgen daarquote:Op donderdag 20 december 2007 00:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ipoddockingstation
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |