Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef miss_sly het volgende:
tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
Waarom is dat vreemd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...
En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Joh je meent hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
(dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
Joh je meent het
Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan
Oh, jij bent dus wel een deskundige?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus wel een deskundige?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je verbaasd bent als er iemand vermoord is en de politie iemand verhoort.quote:Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet ""
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor. Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
Oh, maar dat kan best. Die verhalen ken ik ook. Maar dat zegt op zich niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor.
Dat zit er dik in.quote:Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
Joy, mag me zometeen gaan melden in het ziekenhuis voor een foto
Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachtenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.
en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Iemand hoeft maar zn teen te stoten hier en het is "aaah" en "oooh", en ik maak nu een drama.
Zal nog eens iets posten hier. Maar bedankt voor het linkje, zal het eens doorlezen.
en ja dit zal wel weer een zwaar overtrokken reactie zijn maar heb echt een pokkedag vandaag
Onder het mes nog wel. Dat belooft wat...!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:21 schreef Lishe het volgende:
Ik ga vandaag naar de kapper. Beide dames zijn naar het KDV (en het went niet. ook niet bij een 2e) en moeders gaat eens goed onder het mes, 't is nodig.![]()
yepzquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Van je holtes? Heb ik ook een keer moeten laten doen, vanwege mijn allergie. Dan kunnen ze zien of er nog een ontsteking zit.
Ik denk dat ik *het* ook krijg trouwensBonkende pijn onder mijn ogen en er boven
Pijnstiller werkt niet en mijn allergietabletjes ook niet. Ik hoop maar dat het niet doorzet.
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:34 schreef Lishe het volgende:
ik zal 's kijken of het resultaat me bevalt...
hoe staat het in je nieuwe huis?
Ja heb je ook gelijk in, vond ik ook heel lief van jequote:Op woensdag 19 december 2007 09:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik nam het toch voor je op? Ik geloof dat alleen Five en Rockabella vinden dat je er een drama van maakt. Kus om die pokkedag van je een beetje te verzachten
Smeuïg verhaal? Ik vond het alleen heel rot dat naast alle narigheid die ze de afgelopen maanden (jaren eigenlijk) al hebben gehad ze dit ook nog eens mee moeten maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
*proest*
Als iemand zijn of haar teen stoot is het vanuit zijn of haar eigen referentiekader pijnlijk. Jij vertelt een naar maar smeuig verhaal over derden waar vanuit mijn optiek en achtergrond niets van klopt.
Ik vind het trouwens wel heel rot voor je dat je een pokkedag hebt. Cheer up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |