quote:
Ik vond het een mooi verhaalquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Help me ff op weg, kan niet meer denken met mijn snotkop
Is dit lief of gemeen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Lishe het volgende:
Fijn is dat he Syrena? Ik heb het ook 's gehad. En toen dartelde er ook een nieuwe vlam van hem omheen en ik gunde het haar zo.
De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet benquote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Fijne vakantie Snoopy!
Haha. Ach, er is vast wel iemand die je een sms-je wil sturen als het zover is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk wel erg groot dat jij gewoon gaat bevallen als ik er niet ben![]()
Nah ja, mijn laptop gaat mee dus wie weet kan ik het toch nog volgen
Hij isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
Ik kwam er ook mijn oude schoolvriendje tegen!!!
vroeger wassie echt
en nu.. ik ben er nog niet overuit
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij is![]()
Mijn eerste 'echte' liefde leeft niet meer
Duhquote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan mijn eerste en allergrootste liefde ook niet vinden op Hyves, of Google, of wat dan ook
Zien willen wijquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Vivi het volgende:
Stik! Ik heb hem gevonden!! Maar hij heeft zijn profiel niet ingevuld
Ik bedoelde jou jaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bedoelde je mij Vivi?
Toen we 23 waren, is hij bij een eenzijdig ongeluk om het leven gekomen. Was geen zelfmoord ofzo, gewoon een aanvaring met een boom zeg maar... Geloof overigens niet dat ik ooit op hem had kunnen afknappenIk heb 'm leren kennen toen ik 7 was
En hij had een paar ogen waar ik jaren later nog steeds in verzoop
Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatumquote:
Ook misleid door het hoesje waarschijnlijk?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:
Die van 2 euro hebben wij ook. Vreselijk is die CD. En nee, ik heb ook geen andere gevonden
Hmm jammer!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er valt niks te zien, er staat alleen zijn naam en geboortedatum
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hmm jammer!
Verder niemand iets sappigs te vertellen
Het is toch geen uitgedroogd vriendje hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
Nee. Ik geloof het niet. Zou toch zonde zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is toch geen uitgedroogd vriendje he
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb wel een nieuw vriendje. Maar daar is verder niks sappigs aan. Maar het is wel positief.
Sappig of niet gewoon leukquote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
De sex bedoel jequote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef MeNicole het volgende:
Kijk LB dat is nieuws wat ik leuk vind![]()
En goed voorbeeld doet goed volgen?
Hmm hier is de liefde over
Ja hallo, we blijven vrouwen hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!
Vivi> Dat zou ik ook doen, dat van die fotoIk heb nu een dom tekeningetje omdat ik mezelf zo stom vind staan op alle foto's
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Vivi het volgende:
Je hebt zijn sappigheidsfactor nog niet aan een nader onderzoek onderworpen mag ik hieruit concluderen?
Haha nee dat bedoel ik helemaal niet. Tsssquote:
Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er danquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ik heb maar twee ex-en in m'n Hyve. De Grote Dramatische Liefde en de sexrelatie.
Mijn allereerste vriendje wilde niet en de rest is niet zo van de computers.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:Nicole, niet meer aan de hete-flat-sex?
Dat dus blijkbaar wel, alleen niet meer aan liefdequote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:Nicole, niet meer aan de hete-flat-sex?
ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevondenquote:
een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUDquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef Rottdog het volgende:
Over sappige dingen gesproken wat voor sappig ding moet er op 1 verticaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, daar hebben ze dildo's voor uitgevonden
Nou veel details zijn er niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dat zegt ze ff tussen neus en lippen door! Details woman!
Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
een verticaal sappig ding? Het wordt nu wel érg expliciet voor OUD
Ik dacht nog, zal ik dat "rest" moeten toelichtenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar 2 ex-en? Hoeveel hebbie er dan
heyquote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn verticaal sappig ding staat onder de douche nu, die ga ik zo eens even horizontaal leggen
Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerstequote:
Mijn Hyves is vrij saai verder hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
maar... wat is jullie hyves dan!?
ik mis altijd al het leuke...![]()
Verlepte ex-en zoekenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap ook echt niet wat je met hyves zou moeten.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan wasquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snap ook echt niet wat je met hyves zou moeten.
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig gekletsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat doe ik echt ALTIJD. Over mijn ex-en beginnen! Het is echt te erg. Ook als ik een date heb. Meestal meteen op de eerste![]()
Je zou denken dat ze dat afschrikt, maar dat is kennelijk pas als je eerst sext en dan pas over de ex-en begint. Ofzo
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Je moet er gewoon eentje zoeken die je ex kent. Scheelt een hoop onnodig geklets
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maarjah of je die dan weer in je bed wil...
Neeeeeeeeeeeeeeee! Waar moet ik het dan over hebben?!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Niet alleen naar bekenden, maar ook naar vreemden. Ik ga altijd de krabbels lezen en als er dan iets intrigerends staat, van ziekenhuis ofzo, terugzoeken wat er dan was![]()
Ik ben echt te sneu gewoonMaar misschien is het ooit nuttig voor mijn boek
Ervaringen uitwisselen kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maarjah of je die dan weer in je bed wil...
Onze exenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ynske het volgende:
kunnen we ze niet onderling uitwisselen
Jaja, maar let op de sletterige hoofdfoto. Ik vond het wel de perfecte balans zo, tussen zorgzame moeder en begerenswaardig object. Ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:Vivi... je hebt een achtergrondje met Deantje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |