quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
Dit trut is waardless w/o picaz.
De afstand tussen Bouterse en De Ruyter is niet minder groot.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
zie de afstand tussen Klink en Vogelaar. Als dit geen voer is voor een samenzweringstheorie dan weet ik het niet meer. Ik beroep me op dat laatste
Wanneer stopt Grijs 1 er eens mee?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef Apropos het volgende:
Waar ik Bouterse zei, moet het Rouvoet zijn en waar ik De Ruyter zei, Balkenende. Slotje.
Daar moet de ware pedofiel toch juist niets van hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:09 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er hier borstjes?
Kees dertigzilverlingen Driehuis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel jokers zet u in?
Daar zit wat in. Zouden ze dat een afknapper vinden? Bah, tieten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar moet de ware pedofiel toch juist niets van hebben?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Monidique het volgende:
We zouden een tijdje wegblijven, dacht ik, Zwaardvisch...
Je hebt gelogen gejoktquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
De dingen lopen niet altijd zoals je zou willen.
Sint gaf deze boterletter aan die grote rechtse etterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus haal die vingers uit je gokt...
.
Vrouwdingen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
De dingen lopen niet altijd zoals je zou willen.
Ik wil het wel voor je uit de UB ontvreemden,quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat boek hebben...
Zou je dat echt willen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je uit de UB ontvreemden,.
Geef eerst maar antwoord op de vraag zonder vraagteken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zou je dat echt willen?
[ afbeelding ]
Extreem-links vod, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Monidique het volgende:
Meer dan twintig euro voor een of ander extreem-rechts vod?
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet.
Exact.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.
Zolang het maar met passie geschreven is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.
Ja daaag. Zoek het maar uit.quote:Net als in het geflopte burgemeestersreferendum van Utrecht kan de bevolking van Eindhoven op 23 januari kiezen uit twee kandidaten van PvdA-huize: burgemeester Leen Verbeek van Purmerend en het Eindhovense oud-Tweede Kamerlid Rob van Gijzel. Voorzitter Gaby van den Biggelaar van de vertrouwenscommissie uit de Eindhovense gemeenteraad maakte de burgemeesterskandidaten dinsdagavond bekend. Volgens Van den Biggelaar koos de commissie unaniem voor de ‘twee kanjers’.
Ongelovelijk dat ze daar doodleuk weer mee komen aanzetten; zeg dan dat er helemaal geen referendum komt.quote:
Ga jij nou maar weer coke dealen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
huilie
Democratietmquote:Op woensdag 19 december 2007 09:15 schreef Autodidact het volgende:
Ja daaag. Zoek het maar uit.
Ik zou wel willen weten wie de andere mogelijke kandidaten waren. Misschien zijn de heren daadwerkelijk toppers.quote:
even geduld, lekt vanzelf uitquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zou wel willen weten wie de andere mogelijke kandidaten waren. Misschien zijn de heren daadwerkelijk toppers.
Ik vraag me af wat hier nou de reden van kan zijn. Of ze zijn zo dom dat ze denken dat mensen wel gaan stemmen (lijkt me sterk) of ze zijn er juist op uit om het burgemeestersreferendum de doodsteek te geven. Er is een reden voor dat anti-referendumpartijen CDA en VVD ingestemd hebben met de kandidaten. En het wordt toch Rob van Gijzel, dat weten ze dondersgoed.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat ze daar doodleuk weer mee komen aanzetten; zeg dan dat er helemaal geen referendum komt.
'Goed nieuws uit Irak'quote:Irakezen uit alle sociale geledingen en bevolkingsgroepen zijn het over één ding eens. De Amerikaanse inval in Irak is de voornaamste oorzaak van de bloedige conflicten tussen Iraki's onderling.
Het vertrek van de Amerikaanse bezetters is daarom volgens vrijwel alle Irakezen cruciaal voor verzoening.
(...)
Militaire analisten van het Pentagon noemen het resultaat "goed nieuws", meldde The Washington Post woensdag. De uitkomst toont volgens de analyse van het Pentagon aan dat "de Irakezen ten minste een ding samen hebben en geloven".
Ik deel die mening niet met je.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:39 schreef Monidique het volgende:
Apropos, De menselijke maat is een uitermate teleurstellend boek. Ik zeg niet dat het een kutboek is, want dat is nogal gratuit tegenover iemand die moeite heeft gedaan meer dan driehonderd pagina's te schrijven, vind ik. Hij komt met voorbeelden waaruit blijkt dat de aarde, de geografie en het klimaat wel eens willen veranderen, maar presenteert dat op onsamenhangende wijze. Zijn schrijfstijl is, hoe zal ik het noemen, kinderachtig bondig en vaak heb je het idee dat je zijn dagboek aan het lezen bent en dat het gedeeltelijk een autobiografie is. Wat is uiteindelijk zijn conclusie? De aarde verandert altijd, dus het idee van een versterkt broeikaseffect is geboren uit calvinistisch zondebesef.
Een matig boek, zeker niet aan te raden. Die mening heeft niets te maken met politiek of iets dergelijks.
Dan wil ik weten waarom, vanzelfsprekend. Ik heb het dan nog niet eens over de feitelijke fouten en kortzichtige logica.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet met je.
Niet dat er geen interessante stukken waren, maar ik wachtte altijd op de clou en uiteindelijk had ik het boek uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waarom, vanzelfsprekend. Ik heb het dan nog niet eens over de feitelijke fouten en kortzichtige logica.
Dmv duidelijke voorbeelden geeft de man tegenwicht aan de milieugekte. Hij belicht daarbij verschillende facetten van de argumenten en zet daar duidelijke voorbeelden tegenover. Zie het als kanttekeningen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waarom, vanzelfsprekend. Ik heb het dan nog niet eens over de feitelijke fouten en kortzichtige logica.
Nu ben ik nog niets wijzer.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dmv duidelijke voorbeelden geeft de man tegenwicht aan de milieugekte. Hij belicht daarbij verschillende facetten van de argumenten en zet daar duidelijke voorbeelden tegenover. Zie het als kanttekeningen.
Er worden idd geen keiharde conclusies getrokken, maar hij trek verbreed het speelveld door niet alleen op de korte termijn te kijken, maar over een grote(re) tijdspanne te kijken. Wanneer je de tijdslijn verlengt zie je dat wat er nu gebeurt geheel in lijn ligt met wat er zou moeten gebeuren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet dat er geen interessante stukken waren, maar ik wachtte altijd op de clou en uiteindelijk had ik het boek uit.
Dat doet hij dus niet. Tenzij je onder 'milieugekte' het idee onder een fictief handjevol mensen verstaat dat er miljoenen jaren niets veranderde en dat nu de planeet keihard kapotgemaakt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dmv duidelijke voorbeelden geeft de man tegenwicht aan de milieugekte.
Nee, ik zie het verband niet, omdat het verband er niet is.quote:Dat jij het verband niet ziet en er blijkbaar niets in ziet
Duidelijk.quote:doet in mijn optiek niet af aan het boek.
Nee dit is duidelijk:quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:39 schreef Monidique het volgende:
Apropos, De menselijke maat is een uitermate teleurstellend boek. Ik zeg niet dat het een kutboek is, want dat is nogal gratuit tegenover iemand die moeite heeft gedaan meer dan driehonderd pagina's te schrijven, vind ik. Hij komt met voorbeelden waaruit blijkt dat de aarde, de geografie en het klimaat wel eens willen veranderen, maar presenteert dat op onsamenhangende wijze. Zijn schrijfstijl is, hoe zal ik het noemen, kinderachtig bondig en vaak heb je het idee dat je zijn dagboek aan het lezen bent en dat het gedeeltelijk een autobiografie is. Wat is uiteindelijk zijn conclusie? De aarde verandert altijd, dus het idee van een versterkt broeikaseffect is geboren uit calvinistisch zondebesef.
Een matig boek, zeker niet aan te raden. Die mening heeft niets te maken met politiek of iets dergelijks.
Dat zeg ik toch niet? Bovendien, dit:quote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dit is duidelijk:
[..]
Dat is onzin, dat laat hij nergens zien. Hij laat in het boek nergens zien dat het aan zijn holistische stromentijd ligt dat de temperatuur omhoog gaat, nergens. Sterker nog, hij zegt dat de verhoging van de kooldioxideconcentratie in de atmosfeer grotendeels te wijten is aan de mensheid. Dat erkent hij dan weer wel, maar hij zegt dat we over tienduizend jaar een ijstijd hebben en dat we ook aan die mensen moeten denken. In het boek zul je geen redelijk argument horen tegen de wetenschappelijke bevindingen die te maken hebben met de huidige klimaatverandering.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wanneer je de tijdslijn verlengt zie je dat wat er nu gebeurt geheel in lijn ligt met wat er zou moeten gebeuren.
Ik kan je verder niet van repliek dienen omdat het ondertussen een jaar geleden is dat ik het boek gelezen heb. Als ik tijd heb zal ik het boek er vanavond weer ff bijpakken.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat laat hij nergens zien. Hij laat in het boek nergens zien dat het aan zijn holistische stromentijd ligt dat de temperatuur omhoog gaat, nergens. Sterker nog, hij zegt dat de verhoging van de kooldioxideconcentratie in de atmosfeer grotendeels te wijten is aan de mensheid. Dat erkent hij dan weer wel, maar hij zegt dat we over tienduizend jaar een ijstijd hebben en dat we ook aan die mensen moeten denken. In het boek zul je geen redelijk argument horen tegen de wetenschappelijke bevindingen die te maken hebben met de huidige klimaatverandering.
Maar ja, er is maar een manier om te weten of mijn tirade gerechtvaardigd is.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Bovendien, dit:
Hij komt met voorbeelden waaruit blijkt dat de aarde, de geografie en het klimaat wel eens willen veranderen, maar presenteert dat op onsamenhangende wijze. Wat is uiteindelijk zijn conclusie? De aarde verandert altijd, dus het idee van een versterkt broeikaseffect is geboren uit calvinistisch zondebesef.
is wel degelijk informatief.
Deze stijlvorm zie je in de politiek continu. Rutte doet niet anders. Ben er niet echt van onder de indruk.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:41 schreef Monidique het volgende:
En wat is Van Baalen een smerige huichelaar. Wilders mag dan een nazi zijn, Van Baalens opmerking sloeg helemaal nergens op en was nogal schijnheilig en oneerlijk tegenover Geert Wilders. Marijnissen reageerde goed op hem.
Dit dus.
Hij zou het overigens wel ergens kunnen suggereren, hoor, dat het volstrekt normaal is, die temperatuur, maar hij onderbouwt het niet, hij toont het niet aan, hoogstens op Von Däniken-achtige wijze: Zou het niet zo zijn dat...?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan je verder niet van repliek dienen omdat het ondertussen een jaar geleden is dat ik het boek gelezen heb. Als ik tijd heb zal ik het boek er vanavond weer ff bijpakken.
Het lijkt mij dat het hele principe van een referendum is dat het volk dat wel uitmaakt, en niet zo'n commissie.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten wie de andere mogelijke kandidaten waren. Misschien zijn de heren daadwerkelijk toppers.
Als ik het boek over links fascisme jat, geef jij mij Kroonenberg?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar ja, er is maar een manier om te weten of mijn tirade gerechtvaardigd is.
Die zullen ze toch ook wel in de bibliotheek van je hebben?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als ik het boek over links fascisme jat, geef jij mij Kroonenberg?
Ja, maar ik stelde een eerlijke ruil voor.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die zullen ze toch ook wel in de bibliotheek van je hebben?
Hij geeft in het hoofdstuk over de verschillende cyli op aarde aan dat de huidige temp stijging te verklaren is. Hij stelt het inderdaad niet keihard. Maar wanneer je 100 pagina's eraan wijdt lijkt me het voldoende....quote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij zou het overigens wel ergens kunnen suggereren, hoor, dat het volstrekt normaal is, die temperatuur, maar hij onderbouwt het niet, hij toont het niet aan, hoogstens op Von Däniken-achtige wijze: Zou het niet zo zijn dat...?
David Icke heeft enkele honderden pagina's geschreven.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij geeft in het hoofdstuk over de verschillende cyli op aarde aan dat de huidige temp stijging te verklaren is. Hij stelt het inderdaad niet keihard. Maar wanneer je 100 pagina's eraan wijdt lijkt me het voldoende....
Of zijn jullie lichtzinnige cultuurrelativisten?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eens, jongens, dit is Mohammed en zijn elfjarige vrouw, kunnen jullie dit beeld opzij schuiven en zonder weerzin, misselijkheid en woede jullie dag vervolgen? Halen jullie de schouders op?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:Er zijn mensen die dit beeld opzij kunnen schuiven en zonder weerzin, misselijkheid en woede hun dag kunnen vervolgen. Wat we zien is barbaarsheid van de grofste soort, maar het lichtzinnige cultuurrelativisme dat in onze tijd de verschijningsvorm van decadente onverschilligheid is laat velen de schouders ophalen bij het zien van een 11-jarig meisje dat door deze man verkracht zal worden.
vrouwenonderdrukking is koel.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eens, jongens, dit is Mohammed en zijn elfjarige vrouw, kunnen jullie dit beeld opzij schuiven en zonder weerzin, misselijkheid en woede jullie dag vervolgen? Halen jullie de schouders op?
Nee, bepaald niet. Hij heeft een vrouw en ik niet en ik zal niet rusten alvorens ik op voet van gelijk verkeer met deze pummel!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een lief gezichtje....quote:Op woensdag 19 december 2007 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of zijn jullie lichtzinnige cultuurrelativisten?
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Wee hem...
Blondgekrulde Liefdeskrijger.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, bepaald niet. Hij heeft een vrouw en ik niet en ik zal niet rusten alvorens ik op voet van gelijk verkeer met deze pummel!
Wanneer je aan de ene kant klaagt over een kinderachtige bondigheid en vervolgens zeurt over gebrek aan duidelijkheid in het boek dan spreek je jezelf tegen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
David Icke heeft enkele honderden pagina's geschreven.
Ik vond 'r meer kijken van: 'Mohammed, je bent vannacht weer dronken geweest...'quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef MrX1982 het volgende:
je ziet dat meisje denken. Omg straks word ik gepaald door baardmans.
Vincent Icke ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
David Icke heeft enkele honderden pagina's geschreven.
Snaar!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer je aan de ene kant klaagt over een kinderachtige bondigheid en vervolgens zeurt over gebrek aan duidelijkheid in het boek dan spreek je jezelf tegen.
Doe daar wat aan.
Hij ziet er wel erg verweerd en dronken uit ja. Ze gaat hem waarschijnlijk in zijn ballen bijtenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vond 'r meer kijken van: 'Mohammed, je bent vannacht weer dronken geweest...'
Ik vind van niet. ''Kinderachtige bondigheid'' betekent in mijn ogen dat de gebruikte uitdrukkingen zo elliptisch zijn, zo verwrongen, zo ongenuanceerd, dat van kennisoverdracht geen sprake is.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer je aan de ene kant klaagt over een kinderachtige bondigheid en vervolgens zeurt over gebrek aan duidelijkheid in het boek dan spreek je jezelf tegen.
Doe daar wat aan.
Maar misschien druk ik mij verkeerd uit!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vind van niet. ''Kinderachtige bondigheid'' betekent in mijn ogen dat de gebruikte uitdrukkingen zo elliptisch zijn, zo verwrongen, zo ongenuanceerd, dat van kennisoverdracht geen sprake is.
Oftewel, ik ben en lul.
Misschien wordt ze bevrijd door Dutchbat en gaat ze uiteindelijk rechten studeren in Leiden.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel erg verweerd en dronken uit ja. Ze gaat hem waarschijnlijk in zijn ballen bijten.
Mag, maar Aldi heeft vaak redelijke spullen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Als dit KLB was had ik je uitgemaakt voor Aldi pauper.
Onduidelijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Snaar!
Ja, ik mag klagen over kinderachtige bondigheid en nee, ik spreek mijzelf niet tegen en ik denk dat het vanzelfsprekend is dat zijn honderd pagina's niets zeggen. Althans, over de waarheid van zijn klimaatcycli. Het voorbeeld 'David Icke' duidelijk genoeg.
Taïda Pasicquote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Misschien wordt ze bevrijd door Dutchbat en gaat ze uiteindelijk rechten studeren in Leiden.
Het schijnt. Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mag, maar Aldi heeft vaak redelijke spullen.
quote:
Als dit B&H was had ikquote:Op woensdag 19 december 2007 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
Als dit KLB was had ik je uitgemaakt voor Aldi pauper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
Visuele ondersteuning!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]. Ik snap ook wel dat ik bevooroordeeld ben, wat dit boek betreft, maar ik kan er echt geen verduidelijking voor het huidige debat in zien. Een boek met aardige, leuke wetenswaardigheden over het verleden, maar meer niet...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als dit B&H was had ikLege spoiler gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal niet zo eng als het lijkt. Je moet gewoon een keertje met je mams meegaan wanneer ze boodschappen voor jullie gaat doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het schijnt. Ik ben er nog nooit geweest.
Apropos zeg er wat van!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]. Ik snap ook wel dat ik bevooroordeeld ben, wat dit boek betreft, maar ik kan er echt geen verduidelijking voor het huidige debat in zien. Een boek met aardige, leuke wetenswaardigheden over het verleden, maar meer niet...
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo eng als het lijkt. Je moet gewoon een keertje met je mams meegaan wanneer ze boodschappen voor jullie gaat doen.
Rot toch op, jij bent hier de man met het uniform.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Apropos zeg er wat van!
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Rot toch op, jij bent hier de man met het uniform.
Neem een vrouw mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:00 schreef Monidique het volgende:
En eigenlijk nog wat winterbescherming. Maar ik ben altijd zo bang dat ik een kleutermutsje koop, net zoals ik altijd bang ben vrouwenspijkerbroeken te kopen. Ik ben een winkelramp.
Deze kost komt niet of nauwelijks aan de orde bij Geschiedenis, daarvoor moet je eerder bij Archeologie zijn, helaas.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Jij bent hier de geschiedenis student. De ongewassen man maakt je toekomstige beroep belachelijk!
Cool. Hopelijk beter dan zijn King Kong remake.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik verslind ze.
Jackson to produce Hobbit movies
-6 is idd een beetje fris voor een zomerjas.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Straks eerst naar de kapper en dan een winterjas kopen. Lopen in een zomerjas begint nu toch iets te koud te worden.
Vergeet je Xenosklantenkaart niet, dandy.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Straks eerst naar de kapper en dan een winterjas kopen. Lopen in een zomerjas begint nu toch iets te koud te worden.
Ik heb geen Xenosklantenkaart, meneertje.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeet je Xenosklantenkaart niet, dandy.
quote:De witte haan is reeds lang geleden gehaald. Door een uit de hemel vallende buizerd.
't is nog geen jaar geleden dat Balkenende bleef herhalen dat het zo goed ging met de economie. Dat heeft ie gauw om zeep geholpenquote:Koopkracht daalt in 2008
Van onze verslaggeefster Elsbeth Stoker
gepubliceerd op 18 december 2007 20:02 , bijgewerkt op 19 december 2007 09:15
AMSTERDAM - De koopkracht zal volgend jaar dalen. Oorzaken zijn de invoering van het eigen risico in de zorg en de hogere bijtelling van lease-auto’s. Dat blijkt uit het jaarlijkse loonstrookjesonderzoek dat salarisverwerker LogicaCMG woensdag publiceert.
Naar verwachting zullen de nettolonen in 2008 bij een gelijkblijvend brutoloon niet veranderen. Dit is onvoldoende om de verwachte inflatie – 2,25 procent volgens het CPB – te compenseren. Door de hogere brandstofprijzen en de stijgende kosten voor het levensonderhoud zal de koopkracht dalen. (Zie grafiek onderaan)
In de berekeningen zijn loonstijgingen als gevolg van een betere cao of hogere periodieken niet meegerekend, omdat deze per sector en per individu verschillen. ‘Maar om in 2008 dezelfde koopkracht te behouden, moet je loon minstens 3 procent stijgen’, zegt Léon van Berkel van LogicaCMG.
Eigen risico
De invoering van het eigen risico in de zorg is de grootste boosdoener. Gezonde volwassenen kregen tot en met 2007 maximaal 255 euro per jaar terug als zij geen gebruik hadden gemaakt van de gezondheidszorg. Vanaf 2008 wordt deze no-claimregeling vervangen door een eigen risico van 150 euro. Chronisch zieken worden ontzien. ‘De invoering van het eigen risico had geen effect op de koopkracht hoeven te hebben, maar dan hadden de zorgpremies moeten dalen’, zegt Van Berkel.
Dit is nauwelijks gebeurd. Komend jaar is de prijs van de gemiddelde basisverzekering 88,07 euro. Dit is 18 cent lager dan in 2007. De aanvullende verzekeringen zijn iets duurder geworden. Het Nibud heeft berekend dat deze in 2008 gemiddeld 20,66 euro per maand gaan kosten. In 2007 was dat 19,44 euro. volgens LogicaCMG zal het netto-inkomen hier maandelijks maximaal 21,25 euro door dalen.
Compensatie
Lagere inkomens kunnen een gedeeltelijke compensatie verwachten voor stijgende zorgkosten. De zorgtoeslag stijgt met 28 procent naar 553 euro per jaar.
Voor de 738 duizend werknemers met een lease-auto wordt het komend jaar even slikken. Sinds 2006 wordt – in plaats van één keer per jaar belasting te betalen over het gebruik van een lease-auto – de belasting maandelijks op het loon ingehouden. De bijtelling voor een auto van de zaak gaat komend jaar omhoog van 22 naar 25 procent. Een leaserijder met een auto van bijvoorbeeld 32.500 euro zal er, afhankelijk van zijn inkomen, 27 tot 42 euro per maand op achteruit gaan. Rijders van zuinige lease-auto’s worden ontzien. Voor hen geldt een lager tarief van 14 procent.
Na jaren van koopkrachtdaling, hadden Nederlanders vorig jaar voor het eerst weer meer te besteden. in 2007 liepen de stijgingen nog uiteen van 0,8 tot 5,5 procent. Voor volgend jaar verwacht LogicaCMG een lichte stijging van het eindbedrag op de loonstrookjes. Van Berkel: ‘Dit hangt ervan af of de plannen doorgaan om de ww-premie te verlagen tot 0 procent.’
Over welk lerarentekort gaat dit? Er is 1 leraar per 10 leerlingen op het middelbaar onderwijs, naar ik me heb laten vertellen...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ach_voor_elke_school
elke school heeft iemand die leerlingen voorlichting geeft over vakkenpakketten en studiekeuzes.... Wat moet dit er nou aan bijdragen??Waarom komen ze nou niet met normale voorstellen, waarom nemen ze nou niet de aanbevelingen over van mensen die er verstand van hebben?
[ afbeelding ]
Jij moet je niet zoveel laten wijsmaken.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Over welk lerarentekort gaat dit? Er is 1 leraar per 10 leerlingen op het middelbaar onderwijs, naar ik me heb laten vertellen...
Mwah, voor 2006 is de verhouding 14.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij moet je niet zoveel laten wijsmaken.
quote:Het aantal leraren in het voortgezet onderwijs is in de periode 2002-2006 licht gestegen (met ongeveer
1.000 voltijdbanen). Het aantal leerlingen is in deze periode echter ook gestegen, van 880 duizend naar
iets meer dan 900 duizend. Dat betekent dat de leerling/leraar ratio in deze periode iets is gestegen,
van gemiddeld 14,0 naar 14,1. Omdat scholen echter vrij zijn in hun keuze hoe zij het onderwijs
inrichten zijn er verschillen per school. In het (reguliere) voortgezet onderwijs waren in 2005 ongeveer
28 duizend leerlingen die in aanmerking kwamen voor extra bekostiging. Het speciaal voortgezet
onderwijs en het praktijkonderwijs zijn hierbij niet meegenomen. Daar geldt een aparte regeling.
Dat is dus niet 1 op 10.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mwah, voor 2006 is de verhouding 14.
http://www.minocw.nl/documenten/8558.pdf
[..]
Dat is niet 1 op 10 inderdaad. Het is wel alsnog zoveel dat ik me afvraag waar de tijd heengaat, klassen van 14 of ook maar iets daaromtrent komen me iig niet bekend voor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is dus niet 1 op 10.
Het eerste waar ik aan dacht was speciaal onderwijs, maar dat type onderwijs is niet meegerekend in dit getal volgens het stukje dat je citeerde. Ik heb zelf alleen kleine klassen gehad (voor sommige vakken) in 5 en 6 VWO. Vanwege roosteringsperikelen werden enkele vakken aan twee verschillende klassen gegeven, terwijl het aantal leerlingen eigenlijk ook in één klas had kunnen zitten. Ook waren er vakken (Latijn en Grieks) die door niet zoveel leerlingen werden gekozen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat is niet 1 op 10 inderdaad. Het is wel alsnog zoveel dat ik me afvraag waar de tijd heengaat, klassen van 14 of ook maar iets daaromtrent komen me iig niet bekend voor.
Ik vind 1 op 14 ook erg laag. De klassen die ik lesgaf zaten over het algemeen tussen de 22-30 leerlingen in.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht was speciaal onderwijs, maar dat type onderwijs is niet meegerekend in dit getal volgens het stukje dat je citeerde. Ik heb zelf alleen kleine klassen gehad (voor sommige vakken) in 5 en 6 VWO. Vanwege roosteringsperikelen werden enkele vakken aan twee verschillende klassen gegeven, terwijl het aantal leerlingen eigenlijk ook in één klas had kunnen zitten. Ook waren er vakken (Latijn en Grieks) die door niet zoveel leerlingen werden gekozen.
Maar aangezien het grootste deel van de lessen werd gegeven voor groepen van 20-30 leerlingen, vind ik het gemiddelde van 14 leerlingen per leraar erg laag.
Wat bedoel je met waar de tijd heengaat?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is niet 1 op 10 inderdaad. Het is wel alsnog zoveel dat ik me afvraag waar de tijd heengaat, klassen van 14 of ook maar iets daaromtrent komen me iig niet bekend voor.
En schaken.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
Die tijd gaat op aan zuipen.
Ja? Was 'ie er nog?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Nou ja, als er 1 leraar op 14 leerlingen is en zeg dat een gemiddelde klas 28 leerlingen groot is (ik noem maar wat als makkelijk voorbeeld). Dan is er, bij 100% voor de klas staan 1 leraar per klas over. Daar komt nog bij dat een leraar meer uren maakt dan een leerling.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met waar de tijd heengaat?
Daar was veel vraag naar, na de opkomst van de polyfone ring tone.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:16 schreef Aoristus het volgende:
multivocale glazen, da's wel geinig bedacht
Dat is het ! Het gat in de marktquote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar was veel vraag naar, na de opkomst van de polyfone ring tone.
Ik mis ATRquote:Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef Monidique het volgende:
LATEST: Flames seen inside US government building opposite the West Wing. More soon.
Revolution Action.
Alec Empire brengt nog steeds wel solo albums uit geloof ik hoewel daar niet echt meer gitaren / punk invloeden in te horen zijn.quote:
Dat weet ik. Ik ben bij alle concerten van hem geweest (in Nederland) en heb alle cd en dvd's inclusief alle limited. The Futurist is wel weer een beetje terug naar de "roots" en hij heeft nog diverse digital hardcore dingen gemaakt, ook met anderen samen, maar het is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef Monolith het volgende:
Alec Empire brengt nog steeds wel solo albums uit geloof ik hoewel daar niet echt meer gitaren / punk invloeden in te horen zijn.
Ik heb hem ooit nog eens gezien op WaldRock een aantal jaar geleden geloof ik. Het is toch minder mijn smaak dan ATR. Ambient vind ik persoonlijk vrij suf.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben bij alle concerten van hem geweest (in Nederland) en heb alle cd en dvd's inclusief alle limited. The Futurist is wel weer een beetje terug naar de "roots" en hij heeft nog diverse digital hardcore dingen gemaakt, ook met anderen samen, maar het is niet hetzelfde.
Maar zijn ambient werk is ook niet te versmaden.
Zit weer een hoop politiek getouwtrek achter. Maar één ding is zeker: Frankrijk zal zich er niet aan houden.quote:Europese overeenstemming over visquota
Gepubliceerd: 19 december 2007 08:10 | Gewijzigd: 19 december 2007 08:37
ANP
Den Haag, 19 dec. De Europese ministers van Landbouw en Visserij hebben in de nacht van dinsdag op woensdag overeenstemming bereikt over de visquota.Voor Nederland betekent het akkoord dat er minder haring mag worden gevangen in de Noordzee. Het maximum aan Noordzeeharing voor 2008 is gesteld op 201.227 ton, 41 procent minder dan in 2007. De vangsthoeveelheden van horsmakreel daarentegen zijn verhoogd naar 170.000 ton.
Dat maakte het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit woensdag bekend. Zoals eerder afgesproken mogen Europese vissers in 2008 minder tong (-15 procent) en minder schol (-2 procent) vangen op de Noordzee. Voor de Nederlandse visserijsector zijn tong en schol de belangrijkste vissoorten. 75 Procent van de totale vangsthoeveelheid van tong in de Europese Unie gaat naar de Nederlandse platvissector. Voor schol is dat 37 procent.
Voor andere platvissoorten, zoals tarbot en griet, schar en bot, tongschar en witje zijn de quota bevroren op het niveau 2007. Deze soorten zijn bijvangst van de tong- en scholvisserij.
Minister Gerda Verburg van LNV is over het algemeen tevreden over het bereikte resultaat. „Ik heb ingezet op verduurzaming van de visserijsector en zorgvuldig beheer van de visbestanden. Dat is gelukt. Met deze vangsthoeveelheden worden de visbestanden voldoende beschermd of krijgen de kans te herstellen”, aldus de bewindsvrouw.
Verburg is minder te spreken over de vermindering met 10 procent van het aantal zeedagen (aantal dagen dat platviskotters mogen uitvaren). zij vindt dat vissers wel de gelegenheid moeten hebben om de quota op te vissen. Het aantal zeedagen kan in 2008 wel tussentijds worden verhoogd als blijkt dat vissers het quotum niet kunnen halen.
Joepie, Europa gebruiken om je concurrenten dwars te zittenquote:Brussel wil uitstoot van auto’s beperken
Gepubliceerd: 19 december 2007 14:14 | Gewijzigd: 19 december 2007 14:14
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 19 dec. De Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de Europese Unie, heeft een wetsvoorstel gedaan om de CO2-uitstoot van auto’s aanzienlijk terug te dringen. Er komt een wettelijke limiet voor de emissie van personenauto’s en er worden hoge boetes opgelegd aan autofabrikanten die zich niet aan de eisen houden. De Commissie maakte dat vandaag bekend.
De maximale CO2-uitstoot van personenauto’s mag in 2012 gemiddeld nog maar 120 gram per kilometer bedragen. Op dit moment is dat nog 160 gram.
De boetes voor producenten die de regels overtreden zijn fors. Voor elke gram CO2-uitstoot boven de EU-norm wordt in het komende jaar een boete opgelegd van 20 euro. In het tweede jaar neemt die boete toe tot 35 euro. In 2015 kost een extra gram CO2-uitstoot ruim 95 euro.
Het besluit van de Commissie komt na een periode van felle strijd tussen Europese autofabrikanten. Franse producenten (Peugeot, Citroën en Renault) en het Italiaanse Fiat hebben al veel vooruitgang geboekt in het beperken van emissies van hun autovloot en zij eisten vooral een strenge, algemene maatregel voor Europese autofabrikanten.
Duitse producenten, zoals de Volkswagen Groep (waaronder Audi) en DaimlerChrysler (Mercedes), bleken juist tegenstander van algemene CO2-eisen voor auto’s. Zij lobbyden in Brussel voor ruimere uitstootregels voor grote modellen. De Duitse autofabrikanten, die vooral grote personenauto’s maken, gingen de afgelopen tijd juist steeds meer CO2 produceren.
De Europese Commissie nam vandaag ook nog een andere voorstel aan dat de uitstoot van auto’s moet beperken. Overheden van EU-landen moeten vanaf 2012 energiezuinige en CO2-vriendelijke voertuigen aanschaffen voor het openbaar vervoer.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is het ! Het gat in de markt
Ik kom misschien op een flinke steenworp afstand van een aldi te wonenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
.
Ik weet niet eens waar er hier een Aldi is.
Wat zegt dat over de buurt waar je misschien komt te wonenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom misschien op een flinke steenworp afstand van een aldi te wonen.
Dat spuiten schijnt wel flink minder geworden te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Niks mis met Aldi, behalve het platgespoten fruit.
Het aantal schotels viel me mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat zegt dat over de buurt waar je misschien komt te wonen.
quote:america fought aginst EUROPEAN's dictators ;
HITLER, MILOSEVICHI, CEAUSESCU, STALIN. ALL IN EUROPE!!!
EUROPE - A SOCIALIST AND PACIFIST NATIONS AND INCAPABALE TO DEAL WITH DICTATORS . let the history reflect that EUROPE din nothing agains SADDAM but now they beg for contracts from U.S. ARMY
wowquote:Op woensdag 19 december 2007 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
Youtube reacties lezen blijft leuk.
[..].
quote:Vaticaan haalt uit naar film Golden Compass
ANP/RTR
gepubliceerd op 19 december 2007 15:45 , bijgewerkt op 15:45
VATICAANSTAD - De film The Golden Compass bevordert een koude wereld zonder hoop en zonder God. Die kritiek uit de Osservatore Romano, de krant van het Vaticaan, woensdag in een uitgebreid commentaar.
The Golden Compass is een verfilming van het eerste boek van de Britse schrijver Philip Pullman over een gouden kompas, dat de weg wijst naar een parallelle fantasiewereld. In Pullmans boek is de kerk, bestuurd door wat het magisterium wordt genoemd, verbonden met wrede experimenten met kinderen. Die hebben tot doel de aard van de zonde te ontdekken. Ook probeert de kerk feiten die haar onwelgevallig zijn, onder de tafel te schuiven.
Regisseur Chris Weitz heeft alle verwijzingen naar de kerk laten vallen, maar toch hebben conservatieve katholieken in de Verenigde Staten tot een boycot van de film opgeroepen. Zij vrezen dat bioscoopbezoekers alsnog het boek gaan lezen. Daniel Criag en Nicole Kidman vertolken de hoofdrollen.
De Osservatore schrijft dat de film en de boeken van Pullman aantonen dat alles er triest, koud en onmenselijk uit gaat zien, als de mens God uit zijn leven probeert te bannen. De krant heeft nog nooit zo'n ‘antikerstfilm’ gezien en vindt het een troostrijke gedachte dat de rolprent in de eerste weekeinde dat hij te zien was, slechts 26 miljoen dollar opleverde.
Ja, heel bevordelijk voor goddeloosheid, zo'n scenario.quote:De film The Golden Compass bevordert een koude wereld zonder hoop en zonder God.
quote:De Osservatore schrijft dat de film en de boeken van Pullman aantonen dat alles er triest, koud en onmenselijk uit gaat zien, als de mens God uit zijn leven probeert te bannen.
Het wordt tijd voor een nieuw filmkeurmerk, zoiets als government approved (plakken Indiers overal op)quote:Op woensdag 19 december 2007 21:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, heel bevordelijk voor goddeloosheid, zo'n scenario.
[..]
''Rated R''.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
"Dre inspected"
http://www.youtube.com/watch?v=712cMG7DYY0quote:Op woensdag 19 december 2007 23:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb geen filters in huis.
Dan maar Nescafé. En er is nog Taksi.
http://www.wereldomroep.n(...)et-verbintenis-homosquote:Uruguay stemt in met verbintenis homo's
Gepubliceerd: woensdag 19 december 2007 07:15 UTC
Laatst gewijzigd: woensdag 19 december 2007 07:17 UTC
Montevideo - Homo's in Uruguay mogen binnenkort ook officieel een relatie aangaan. Partners die vijf jaar hebben samengewoond, kunnen zich laten registreren als paar, wat hun dezelfde rechten geeft als getrouwde stellen. De senaat in Uruguay heeft ingestemd met de nieuwe wet. Zo'n regeling bestond al in enkele steden in Latijns Amerika, maar Uruguay is het eerste land in die regio dat de wet op nationaal invoert.
En dan zeggen ze dat de stem een bron van verleiding is.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=712cMG7DYY0
Neem koffie.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef Apropos het volgende:
Geen verwarming.
Om het warm te krijgen, maar er is natuurlijk niet echt een reden nodig om koffie te drinken.quote:
Maak ons trots.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Apropos het volgende:
Ik ga wel zitten zweten op een werkstuk dat morgen af moet zijn,.
Hier zie ik alleen een dun poedersuikerlaagje.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
Jeuj! Sneeuw! Alles is al de hele dag wit!
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Rotterdam paupers.
Die tijden zijn voorbijquote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef Apropos het volgende:
Ga sneeuwballen gooien, Mutant. Da's gezond.
Wel een Gezalfdebaardje.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hier is... geen sneeuw.
Negatief.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:52 schreef Monidique het volgende:
Hoe zie jij dat?
Dat geeft wel het echte wintergevoelquote:Op donderdag 20 december 2007 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R'dam op dit moment.
Het laagje wit en het frisse gevoel vind ik al primaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maffe Nederlander, die paar verdwaalde vlokjes?
Wat geeft jou het wintergevoel?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maffe Nederlander, die paar verdwaalde vlokjes?
Van mij ook niet persee ... een -5, zonder wind en 10 cm sneeuw. Zoietsquote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef du_ke het volgende:
Het laagje wit en het frisse gevoel vind ik al prima. Het hoeft van mij niet overdreven koud.
quote:Quote of the day
"I never imagined I would live to see the day when the United States and its satellites would use precisely the same arguments that the apartheid government used for detention without trial. It is disgraceful."
Archbishop Desmond Tutu
quote:Fact of the day
According to a 2006 survey, 98% of Germans, 90% of Spaniards and Britons and 88% of French had heard of the Guantánamo Bay and Abu Ghraib prisons — while 76% of Americans were aware of the two facilities.
Pew Research Center
Verkeerd subforum skinny dipper.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Verkeerd subforum skinny dipper.
Als dit jullie achtertuin is zijn jullie in elk geval geïntergreerdquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach dat komt ook nog wel, maar vooralsnog is hier helemaal geen sneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van mij ook niet persee ... een -5, zonder wind en 10 cm sneeuw. Zoiets
Das idd de achtertuin van ons.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dit jullie achtertuin is zijn jullie in elk geval geïntergreerd.
In Rotterdam zie je het gewoon beter liggen door het contrast.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
Typisch dat er in Rotterdam echt sneeuw ligt.
Schutting van de Gamma?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das idd de achtertuin van ons.
Nope. Toen dit huis gebouwd werd, was er een bedrijf die alle schuttingen voor haar rekening nam. Dat zat dus ook al inbegrepen bij de bouwkosten.quote:
Je mocht zelf kiezen wat voor design je wilde. Kijk maar naar de achterschutting bij de buurvrouw links. We kozen het standaarddesign vanwege de privacy ofcuz!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het is wel erg standaard inderdaad.
Houd toch op. Jij bent het vleesgeworden rijtjeshuis.quote:
Ja, we zitten hier niet in het Onzinforum hoor. Een beetje andermans schutting laten zien!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mocht zelf kiezen wat voor design je wilde. Kijk maar naar de achterschutting bij de buurvrouw links. We kozen het standaarddesign vanwege de privacy ofcuz!
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, we zitten hier niet in het Onzinforum hier. Een beetje andermans schutting laten zien!
Ik ben... wat? He? Huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Houd toch op. Jij bent het vleesgeworden rijtjeshuis.
En dat stukje excuus groen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef Monidique het volgende:
Walgelijker nog is die designbuitenlamp.
MOET IK SCHREEUWEN, DAT JE JE HAND ACHTER JE OOR HOUDT?!quote:
<Sidekick>Nee hoor, dat weet hij zelf ook wel.</Sidekick>quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
MOET IK SCHREEUWEN, DAT JE JE HAND ACHTER JE OOR HOUDT?!
Het zijn er 2, ook 1 aan de rechterkant.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef Monidique het volgende:
Walgelijker nog is die designbuitenlamp.
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vandaag las ik een interview met Martin Ros. Die vent is wel oké.
http://youtube.com/watch?v=q2wgxwdPYFEquote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Apropos het volgende:
Houdt jullie hond van sneeuw?
Ik had het tegen Mufti.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=q2wgxwdPYFE
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:55 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt niets.
Nu pas? Je bent echt een wijf, als ik aardig doe negeer je me opeens. Ik zal wel weer de barse ploert uithangen voortaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen je, je staat op ignore.
meer stalinplaatjes postenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu pas? Je bent echt een wijf, als ik aardig doe negeer je me opeens. Ik zal wel weer de barse ploert uithangen voortaan.
<Sidekick>Die mag je alleen op Koninginnedag uithangen!</Sidekick>quote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu pas? Je bent echt een wijf, als ik aardig doe negeer je me opeens. Ik zal wel weer de barse ploert uithangen voortaan.
mhaw hoor hem wel regelmatig op de radio maar het is het toch net niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen je, je staat op ignore.
Jagermeister! Nazigoud!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat geeft jou het wintergevoel?
Schijnt helemaal into god te zijn tegenwoordig...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
Hij houdt van wielrennen, dus dikke kans.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Schijnt helemaal into god te zijn tegenwoordig...
Brandstapel he.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
Dan is ie niet oke natuurlijk...
En god houdt ook van wielrennen of zo? Wat is het verband?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij houdt van wielrennen, dus dikke kans.
Dat negers stinken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En god houdt ook van wielrennen of zo? Wat is het verband?
Dat is volgens mij zo ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
COCK meeting?
Dat ook, maar hij waarschuwt voor de twee miljoen moslims die reeds in Nederland verblijven en houdt van vrouwen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Schijnt helemaal into god te zijn tegenwoordig...
Je semi-claimde het. Zijn al die etnisch gerelateerde opmerkingen jegens jou voor niets geweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb nergens iets geclaimd. Gele berberaap.
Oh. Hmm. Ik houd ook van vrouwen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij waarschuwt voor de twee miljoen moslims die reeds in Nederland verblijven en houdt van vrouwen.
Wie niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oh. Hmm. Ik houd ook van vrouwen.
Nope. Dat was jij.quote:
Je hebt niet door dat het me niks doet?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn al die etnisch gerelateerde opmerkingen jegens jou voor niets geweest.
Snaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij waarschuwt voor de twee miljoen moslims die reeds in Nederland verblijven
Niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:52 schreef Autodidact het volgende:
Nope. Dat was jij.
Ja en nu begrijp ik ook waarom, neppertje.quote:Je hebt niet door dat het me niks doet?
Hebben Arabische vrouwen eigenlijk vaker een cameltoe dan Westerse?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Auw.
Dat zou ik niet weten, ik ga doorgaans niet zo vaak om met Arabieren.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hebben Arabische vrouwen eigenlijk vaker een cameltoe dan Westerse?
Ja, ik ben zo'n gele berberaap.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
O, ben je er zo een.
De oplossing voor de AIDS problematiek in Afrika.quote:
O wee als je blijkt te liegen, net als RQ!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n gele berberaap.
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De oplossing voor de AIDS problematiek in Afrika.
Zijn dat arresten?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
Tse en Swoa bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |