quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
Dit trut is waardless w/o picaz.
De afstand tussen Bouterse en De Ruyter is niet minder groot.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
zie de afstand tussen Klink en Vogelaar. Als dit geen voer is voor een samenzweringstheorie dan weet ik het niet meer. Ik beroep me op dat laatste
Wanneer stopt Grijs 1 er eens mee?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef Apropos het volgende:
Waar ik Bouterse zei, moet het Rouvoet zijn en waar ik De Ruyter zei, Balkenende. Slotje.
Daar moet de ware pedofiel toch juist niets van hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:09 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er hier borstjes?
Kees dertigzilverlingen Driehuis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel jokers zet u in?
Daar zit wat in. Zouden ze dat een afknapper vinden? Bah, tieten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar moet de ware pedofiel toch juist niets van hebben?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:29 schreef Monidique het volgende:
We zouden een tijdje wegblijven, dacht ik, Zwaardvisch...
Je hebt gelogen gejoktquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
De dingen lopen niet altijd zoals je zou willen.
Sint gaf deze boterletter aan die grote rechtse etterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus haal die vingers uit je gokt...
.
Vrouwdingen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
De dingen lopen niet altijd zoals je zou willen.
Ik wil het wel voor je uit de UB ontvreemden,quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dat boek hebben...
Zou je dat echt willen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je uit de UB ontvreemden,.
Geef eerst maar antwoord op de vraag zonder vraagteken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zou je dat echt willen?
[ afbeelding ]
Extreem-links vod, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Monidique het volgende:
Meer dan twintig euro voor een of ander extreem-rechts vod?
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet.
Exact.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.
Zolang het maar met passie geschreven is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Hij beschuldigt de andere partij van fascisme, en fascisme is links, dus is het rechts. Pardon.
Ja daaag. Zoek het maar uit.quote:Net als in het geflopte burgemeestersreferendum van Utrecht kan de bevolking van Eindhoven op 23 januari kiezen uit twee kandidaten van PvdA-huize: burgemeester Leen Verbeek van Purmerend en het Eindhovense oud-Tweede Kamerlid Rob van Gijzel. Voorzitter Gaby van den Biggelaar van de vertrouwenscommissie uit de Eindhovense gemeenteraad maakte de burgemeesterskandidaten dinsdagavond bekend. Volgens Van den Biggelaar koos de commissie unaniem voor de ‘twee kanjers’.
Ongelovelijk dat ze daar doodleuk weer mee komen aanzetten; zeg dan dat er helemaal geen referendum komt.quote:
Ga jij nou maar weer coke dealen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
huilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |