Bron?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat ik wel een redelijk goeie kans maak
Mijn postgeschiedenisquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil Viswijfje voordragen. De reden lijkt me duidelijk.
idd Arma is een van de bestenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef PeZu het volgende:
Arma
1) hij is arma
2) Welkom bij het Arma & PeZu nachtbagger topic!
3 voor arma alquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Tussenstand:
Arma 2 stemmen
Knut 1 stem
Tara 1 stem
Viswijfje 1 stem
Surveillance-Fiets 1 stem.
Na pagina 2 de volgende tussenstand!
nu ff afwachten wie de meeste klonen gaat inzettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Tussenstand:
Arma 2 stemmen
Knut 1 stem
Tara 1 stem
Viswijfje 1 stem
Surveillance-Fiets 1 stem.
Na pagina 2 de volgende tussenstand!
ik vind je kopieermachine avatar bijzonder soterendquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:47 schreef zeehond. het volgende:
Arma is een oldbie... daar hebben er onlangs nog één van gehad![]()
Best of the rest, surfeillence-fiets dan maar
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Noorseviking het volgende:
Liever Dirkh terug dan die zonnebril paupert
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef murp het volgende:
prum:
leuke jongen gezocht voor een leuke date en voor veel gezell
das wel de normale gang van zaken toch? baggeraars die mod wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is PeZu trouwens een optie?
dat dus......quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
das wel de normale gang van zaken toch? baggeraars die mod worden_!
zargon doet nu asof ie mod isquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het zal me trouwens niks verbazen als het :
1. zarGon wordt
2. 1 van murp zijn klonen.
idd heb al wel klonen zien lobbyen voor #1quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het zal me trouwens niks verbazen als het :
1. zarGon wordt
2. 1 van murp zijn klonen.
En nog steeds is er niemand die Bupadinges goed kan schrijvenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De FA's vinden mijn naam te moeilijk
Bupatih?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nog steeds is er niemand die Bupadinges goed kan schrijven
Eerste lettergreep heb je al goedquote:
zonder fobo is het makkelijk oordelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat gedrocht wordt toch niet je opvolger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder fobo is het makkelijk oordelen_!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef PeZu het volgende:
Arma
1) hij is arma
2) Welkom bij het Arma & PeZu nachtbagger topic!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:25 schreef cerror het volgende:
Wie wil dit zootje ongeregeld nou leiden?
quote:
ik had al voor PeZu gekozen maar jij zou een goede 2de zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
Wie wil mij als mod?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had al voor PeZu gekozen maar jij zou een goede 2de zijn
issie alquote:
toch allemaal klonen hier in ONZquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch allemaal klonen hier in ONZ![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
icon by murp:* dat zegt al genoeg
Dat dus......quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
icon by murp:* dat zegt al genoeg
je bent vast niet de enigstequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef murp het volgende:
en als ik zeg dat ik hier een paar keer met een kloon heb gepost, geloven jullie dat dan?
Is de paus een moslim?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef murp het volgende:
en als ik zeg dat ik hier een paar keer met een kloon heb gepost, geloven jullie dat dan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Je moet er één kiezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!
Ik open alvast een welkomst-topic in FC!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik open alvast een welkomst-topic in FC!
bron?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Noorseviking het volgende:
Dat Fok!sport was ook veel te min voor Paul.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eens...![]()
als paultjuhhh mod wordt word ik FA..![]()
![]()
Eens is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef zarGon het volgende:
cerror.
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
LudoSanders lijkt mij een goede mod![]()
Goed gekleed, stijl, inzicht etc.
perfect voor de job dus
met uw inzet en inzicht hebt u ONZ zo 'on track'quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.
Je weet dat je dan onder andere mij moet mailen hč?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Volgens mij kun jij uitstekend delegeren dus..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.
Zit er wel in, er is nog geen vacature en ik denk ook dat er dus al iemand gevonden is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd eigenlijk. Met de nieuwe mod kunnen we gelijk zien welke kant er op gegaan wordt.
Maar ik denk dat Zargon de nieuwe mod wordt, gister was yvonne al naar hem/het/haar op zoek.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Ja, die heeft 'm zitten bitchslappen om het een of anderquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd eigenlijk. Met de nieuwe mod kunnen we gelijk zien welke kant er op gegaan wordt.
Maar ik denk dat Zargon de nieuwe mod wordt, gister was yvonne al naar hem/het/haar op zoek.
Ja, dat kan ie niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan Remlof niet gewoon mod blijven van onz
De PM wisseling komt vast nog wel eens een keer naar boven (ergens 's nachts) Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die heeft 'm zitten bitchslappen om het een of ander. ZarGon is inmiddels een beetje bang voor d'r. En terecht.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden, je zou een goede zijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
Doe cerror maar.
Kloonsquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou zweren dat cerror en zG. broers van elkaar zijn, hun verwensingen zijn vrijwel identiek.
My ass. Zg. is een turk met hetzelfde liefdevolle karakter als ik.quote:
okquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
My ass. Zg. is een turk met hetzelfde liefdevolle karakter als ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als paultjuhhh mod wordt post ik hier de komende 632554752 weken neit meer, minstens
dat zou alleen maar helpen als jij hetzlefde over hun zou zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit zijn alleen maar meer redenen om mij mod te maken
Mij met c. vergelijken is echt het laagste wat je c. aan kunt doen. Ik kom niet eens in de buurt van zijn creativiteit en intelligentie. En zijn zwarte humor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou zweren dat cerror en zG. broers van elkaar zijn, hun verwensingen zijn vrijwel identiek.
Dus men heeft liever rofleinz topics in plaats van werkelijk creatieve meuk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit zijn alleen maar meer redenen om mij mod te maken
hier [_]quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij met c. vergelijken is echt het laagste wat je c. aan kunt doen. Ik kom niet eens in de buurt van zijn creativiteit en intelligentie. En zijn zwarte humor..
Kindertjes baren, c.?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus men heeft liever rofleinz topics in plaats van werkelijk creatieve meuk?
Dan verdiend onz wel een mod zoals jij ja.
Arnold Zwarteneger kon dat wel in die ene film.quote:
Wel 3. En tenminste 1 met het syndroom van down, kunnen we nog wat lachen.quote:
Een tweede houden wij apart om al onze sadistische lusten op bot te vieren. Dat derde eventueel om het leven van die andere twee te vergallen. Ons nageslacht, met onze gedachtegang moet immer doorleven na ons, om de wereld onveilig te maken en hersendoodverwekkende gezwellen zoals Paultjuhh het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 3. En tenminste 1 met het syndroom van down, kunnen we nog wat lachen.
Krieg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een tweede houden wij apart om al onze sadistische lusten op bot te vieren. Dat derde eventueel om het leven van die andere twee te vergallen. Ons nageslacht, met onze gedachtegang moet immer doorleven na ons, om de wereld onveilig te maken en hersendoodverwekkende gezwellen zoals Paultjuhh het leven zuur te maken.
Jij hebt er 49quote:
Wat nou als ik zeg dat 46 goed is, 47 goed verkeerd en 48 onmogelijk, begrijp je me dan, simpele ziel der God's hengstenballen?quote:
werd je wakker.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja ontopic
Ik word dus mod en toen
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef PeZu het volgende:
yo remlof,
nu je toch FA bent kun voor ons paultjuhhh op non-actief zetten
zelfs ik wordt geflipt van dat zinloze gebagger van hem
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef PeZu het volgende:
yo remlof,
nu je toch FA bent kun voor ons paultjuhhh mod maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
yo remlof,
nu je toch fa bent, geef me aub een perma ban!
niks heequote:
Jullie lokken het zelf uit, ik reageer alleen maar op julliequote:Op woensdag 19 december 2007 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks hee
tief gewoon eens op met je bagger
je lijkt wel zo'n kut calimeroquote:Op woensdag 19 december 2007 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie lokken het zelf uit, ik reageer alleen maar op jullie
Ik zeg gewoon hoe het zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
zijn klonen, MASD hoort hier ook bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als paultjuhhh mod wordt post ik hier de komende 2 weken neit meer, minstens
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal staat op als leider van ONZ
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan Remlof niet gewoon mod blijven van onz
Waar blijft je oude avatarquote:Op woensdag 19 december 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het zit![]()
Jullie zijn calimero's
dat duurde toch een jaar?quote:
ik geleuf der niks vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Dos37 het volgende:
ik wat meen ie
Zo niet eens zo'n slecht idee, al die kutklonen opgeruimd..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik het niet word blaas ik ONZ op.
weer een zorgen minder.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Wat moslims al niet doen ... als ze hun zin niet krijgenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
was er niet eens een user met een nepbommetje?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja, Cynix®quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was er niet eens een user met een nepbommetje?
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan die man zn lul niet vinden.
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef miodzio het volgende:
PluisigNijntje voor mod.
zij wordt het dusquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?
Ja, laat eens wat van je horenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er wordt een mod gezocht?
en dan wil ik het wel overnemenquote:
wrom nietquote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Het_hupt het volgende:
1 user valt af............................skippy22 zal igg geen mod hier worden
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?quote:
boeiend, met tieten is bier geen pre.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
een vrouwelijke mod op zon testosteronnest als ONZ, is dat wel zo'n goed idee?
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?
remlof, c_c, hier is jullie nieuwe modquote:
er is niks mis met sisi zonder prik!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.
Ik herinner mij nog een ONZ FB topic met dirkh en ons aller konijntjequote:
11 uur dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Een mod die om half 10 naar bed moet is ook niet handig
weet jij niet een geschikt persoonquote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Een mod die om half 10 naar bed moet is ook niet handig
Wat een held ben je toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
die wou iets anders, toch in de kont?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een ONZ FB topic met dirkh en ons aller konijntje
Zo ben ik. Ik ben er immers ook voor de newbies daar ik er zelf ook nog niet zo lang zit. Jij bent immers mijn knuffelnewbie.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bio, bedankt, ik heb nu tranen in mijn ogen, als ik ooit een newbie met de staart tussen de benen jankend naar zijn mammie laat rennen, zal ik aan jou denken.
Ikwilookwatzeggenquote:
Als ik een hand onder de gordel voel, snij ik je oogballen en je rechterhand van je naar kopkaas riekende lichaam afquote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er immers ook voor de newbies daar ik er zelf ook nog niet zo lang zit. Jij bent immers mijn knuffelnewbie.
Fiets, ik weet dat mijn naam moeilijk is, en dat jij na die maanden op PUB infantiele neigingen krijgt, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ikwilookwatzeggen
Deoxbroluxneneuajk251_!
Tja als ponyloverst nou nog vaker op FOK! zat
Lik m'n klamme ballen kutmongool.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als ik een hand onder de gordel voel, snij ik je oogballen en je rechterhand van je naar kopkaas riekende lichaam af
eerst scheren, anders mot ik de hele avond flossenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lik m'n klamme ballen kutmongool.
Kan je niet gewoon een kloon aanmaken.. DNA ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Fiets, ik weet dat mijn naam moeilijk is, en dat jij na die maanden op PUB infantiele neigingen krijgt, maar je kan het ook overdrijven![]()
Ikzelf dacht aan Deoxyribonucleďne maar dat klinkt wijfachtigquote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een kloon aanmaken.. DNA ofzo
Ben je alquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ikzelf dacht aan Deoxyribonucleďne maar dat klinkt wijfachtig
waar is die sollicitatietopic van murp nou als je die nodig hebtquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
'Je vergroot je kansen als je Yvonne blijft PM'en dat je mod wil worden, heb ik uit goed ingelichte bronnen gehoord
ik heb 0 notesquote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je notes zijn wel om te huilen DeoxJe hebt geen leuke bagger notes
Je hebt goede bagger en slechte bagger, die van mij zijn gewoon kutquote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bedankt, ik was dit topic al kwijt in MyAtquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef paultjuhhh het volgende:
KICK
je mag dr wel een paar van mij hebbenquote:
FOK! kWARTET MET NOTESquote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je mag dr wel een paar van mij hebben
Ja echt kut dan he...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je hebt goede bagger en slechte bagger, die van mij zijn gewoon kut
schrale (anus) troost, kutter kan je ze neit makenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt kut dan he...
ik heb wel een heel kaartspel vol notes, je kan dr bijna een lied van schrijvenquote:
neu maar een potje black jack moet kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb wel een heel kaartspel vol notes, je kan dr bijna een lied van schrijven
death notequote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer?quote:
En welke schone neemt u mee om te defloreren?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met mijn halal beleid zal ik heel ONZ schoonvegen
Nou jij wordt het dus nietquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alles behalve MED-stijl schoonquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou jij wordt het dus niet
Hoe schoon wou je het hebben ? MED-style ?
Moeten alle vrouwelijke moderators dan een hoofddoek dragenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zijn ik en ZarGon een kloon van jou?
Zal ik mijn kloon er ook even bijpakken?quote:
Hoi Litso.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zal ik mijn kloon er ook even bijpakken?
Sssssstttttt....quote:
Blight?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef JamesGarner het volgende:
Ah. Dit is de plaats waar al het plebs en klootjesvolk bijeen komt om te speculeren wie hun nieuwe digitale held mag worden. Ik doe mee.
Wie?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:05 schreef Litso het volgende:
Blight?
idd, trieste figurenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef LordVoldemort het volgende:
Wie zijn al die trieste kloons hier?
Ik weet wie jij bent.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef Sebagger het volgende:
Tiefusnewbies.
Kijk kloon van Z., het willen verwijderen van mensen die jij niet mag, zegt genoegquote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef MASD het volgende:
ik blijf stand houden bij Selim.
Niks tegen PN maar ze zit gewoon te weinig hier om iets uit te kunnen maken. of ze moet net als murp de "goedemorgenwenstopicmod" worden. Deox zou ook nog kunnen maar hij heeft nog niet de skills die zG bezit. Daarnaast heeft zG zich als wannabe-mod al goed bewezen, nu moet hij nog de stap nemen om de verantwoordelijkheid over ONZ op zich te nemen en deze plek te reinigen van kutnewbies als het_hupt en de IB4TL faggotry.
Ik ben geen kloon van zG.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kijk kloon van Z., het willen verwijderen van mensen die jij niet mag, zegt genoeg![]()
nou ga nu maar weer bruine sterren likken
Ik zeg fris en doner wie stemt op mij?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van zG.
iedere user met minimale denkcapaciteiten kan het verschillende postgedrag van users onthouden en onderscheiden. Mijn keuze valt op hem omdat ik vertrouw op zijn capaciteiten als zijnde aankomend mod, zogauw hij genoeg vertrouwen in de zaak heeft kan hij menig mod hier overtreffen. Maar dat kan niet al te moeilijk zijn. Tegenwoordig ben je al een goede mod als je de woorden "bier" en "tieten" in je vocabulair hebt.
Er zijn betere users als mod denkbaar, zeker mbt de omgang met andere users.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van zG.
iedere user met minimale denkcapaciteiten kan het verschillende postgedrag van users onthouden en onderscheiden. Mijn keuze valt op hem omdat ik vertrouw op zijn capaciteiten als zijnde aankomend mod, zogauw hij genoeg vertrouwen in de zaak heeft kan hij menig mod hier overtreffen. Maar dat kan niet al te moeilijk zijn. Tegenwoordig ben je al een goede mod als je de woorden "bier" en "tieten" in je vocabulair hebt.
klinkt goedquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zeg fris en doner wie stemt op mij?
boehoe huilhuilquote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef Litso het volgende:
dt
huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef murp het volgende:
misschien is het ook handig om te weten dat de toekomstige mod het ook goed kan vinden bij de huidige mods...
Ik kneed en geef je wel vorm, zodat wij met elkaar om kunnen gaan in harmonie, murp.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef murp het volgende:
misschien is het ook handig om te weten dat de toekomstige mod het ook goed kan vinden bij de huidige mods...
dat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef murp het volgende:
kom op,quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1106504/6/50/55414802
FOK!forum / Plaats reactie op: Wie worden de nieuwe ONZ modjes?
Er zijn betere users als mod denkbaar, zeker mbt de omgang met andere users.
Je uitspraak over newbies is precies zijn denkbeeld, dus ongewenst.
De overschatting van Z., de onderschatting van van veel mod's en users zegt imho ook veel over je![]()
En dat jij de humor van andere users niet kan waarderen, is jouw probleem, niet de mijne.
neuhquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kneed en geef je wel vorm, zodat wij met elkaar om kunnen gaan in harmonie, murp.
was geintje, GEINTJE!quote:
Oh god, er wordt een ONZ-mod gezocht en de baggeraartjes hebben opeens ook een meningquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op,
ik heb niks tegen newbies aangezien ik er zelf ook een ben, waar ik wel een probleem mee heb zijn de newbies die denken dat ze "erbij horen" als ze maar een lading kuttopics openen en IB4TL -wij blijven er maar om lachen, misschien dat het ooit grappig gaat worden- niet beseffende dat hiermee al menig topic naar de tering is geholpen.
Ach ja, mischien ligt het wel aan mijn humor. Je doelt hiermee op een nazi-regime principe, je bent het niet met mij eens dan ben je hier weg. nee... daar gaat het mij niet om. ik kan goed tegen andere humor, ik zie het zelfs als een verrijking van mijn eigen. ik snap erg goed dat niet iedereen het met elkaar eens kan zijn in een community zo groot als FOK!. maar het is hier de kunst om jouw postgedrag aan te passen aan anderen, het word namelijk niet erg gewaardeert als je topics van anderen gaat verneuken door middel van uitspraken als "baggereeeeen" terwijl ze er werk in gestoken hebben. Simpel gevalletje "respect voor anderen hebben". misschien niet makkelijk voor de gemiddelde autist hier op FOK!, maar doe er alsjeblieft een beetje moeite voor.
We leven in een vrij land enzulksquote:Op donderdag 20 december 2007 13:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god, er wordt een ONZ-mod gezocht en de baggeraartjes hebben opeens ook een mening![]()
![]()
Vertel eens, wat heb jij bijgedragen aan een goed lopende ONZ behalve je TTT vermelding?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:47 schreef Sala-adin het volgende:
Dood aan zG en Deox
Heil aan knuffelmoslim sala als ONZ mod
mooi betoog hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op,
ik heb niks tegen newbies aangezien ik er zelf ook een ben, waar ik wel een probleem mee heb zijn de newbies die denken dat ze "erbij horen" als ze maar een lading kuttopics openen en IB4TL -wij blijven er maar om lachen, misschien dat het ooit grappig gaat worden- niet beseffende dat hiermee al menig topic naar de tering is geholpen.
Ach ja, mischien ligt het wel aan mijn humor. Je doelt hiermee op een nazi-regime principe, je bent het niet met mij eens dan ben je hier weg. nee... daar gaat het mij niet om. ik kan goed tegen andere humor, ik zie het zelfs als een verrijking van mijn eigen. ik snap erg goed dat niet iedereen het met elkaar eens kan zijn in een community zo groot als FOK!. maar het is hier de kunst om jouw postgedrag aan te passen aan anderen, het word namelijk niet erg gewaardeert als je topics van anderen gaat verneuken door middel van uitspraken als "baggereeeeen" terwijl ze er werk in gestoken hebben. Simpel gevalletje "respect voor anderen hebben". misschien niet makkelijk voor de gemiddelde autist hier op FOK!, maar doe er alsjeblieft een beetje moeite voor.
Wat een dooddoener zeg Fietsquote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je lijkt goddome wel een zwaar verzuurde oldbie MASD
ah gadverdamme, ONZ met al die intellectuele zeiksnorrenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef EvilMarc het volgende:
Hehe, al die baggeraars die hier ineens heel intellectueel gaan praten. Zou onz wel leuker van worden
sssssssssssssssssssttttttttttttquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef EvilMarc het volgende:
Hehe, al die baggeraars die hier ineens heel intellectueel gaan praten. Zou onz wel leuker van worden
Ga je vriendin bevlekken zegquote:
Niets.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb jij bijgedragen aan een goed lopende ONZ behalve je TTT vermelding?
Bwhehe. het zal de menopauze zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je lijkt goddome wel een zwaar verzuurde oldbie MASD
Das haram.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ga je vriendin bevlekken zeg, je klinkt eng zo.
Hier kan ik neit tegenop.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niets.
Daarom hoor ik ook ONZ mod te worden.
Je hebt een kutuser nodig om kutusers in toom te kunnen houden.
MASDquote:Op donderdag 20 december 2007 13:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Bwhehe. het zal de menopauze zijn.
Want jij bent bagger en herkent bagger. Hoezee.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niets.
Oh?quote:
Is het haram als je lieve woordjes in mijn oor fluistert terwijl je me onder mijn ballen kietelt?quote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 20 december 2007 13:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niets.
DOOH!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want jij bent bagger en herkent bagger. Hoezee.
(c) murp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |