Kloonsquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou zweren dat cerror en zG. broers van elkaar zijn, hun verwensingen zijn vrijwel identiek.
My ass. Zg. is een turk met hetzelfde liefdevolle karakter als ik.quote:
okquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
My ass. Zg. is een turk met hetzelfde liefdevolle karakter als ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als paultjuhhh mod wordt post ik hier de komende 632554752 weken neit meer, minstens
dat zou alleen maar helpen als jij hetzlefde over hun zou zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit zijn alleen maar meer redenen om mij mod te maken
Mij met c. vergelijken is echt het laagste wat je c. aan kunt doen. Ik kom niet eens in de buurt van zijn creativiteit en intelligentie. En zijn zwarte humor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou zweren dat cerror en zG. broers van elkaar zijn, hun verwensingen zijn vrijwel identiek.
Dus men heeft liever rofleinz topics in plaats van werkelijk creatieve meuk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit zijn alleen maar meer redenen om mij mod te maken
hier [_]quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij met c. vergelijken is echt het laagste wat je c. aan kunt doen. Ik kom niet eens in de buurt van zijn creativiteit en intelligentie. En zijn zwarte humor..
Kindertjes baren, c.?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus men heeft liever rofleinz topics in plaats van werkelijk creatieve meuk?
Dan verdiend onz wel een mod zoals jij ja.
Arnold Zwarteneger kon dat wel in die ene film.quote:
Wel 3. En tenminste 1 met het syndroom van down, kunnen we nog wat lachen.quote:
Een tweede houden wij apart om al onze sadistische lusten op bot te vieren. Dat derde eventueel om het leven van die andere twee te vergallen. Ons nageslacht, met onze gedachtegang moet immer doorleven na ons, om de wereld onveilig te maken en hersendoodverwekkende gezwellen zoals Paultjuhh het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 3. En tenminste 1 met het syndroom van down, kunnen we nog wat lachen.
Krieg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een tweede houden wij apart om al onze sadistische lusten op bot te vieren. Dat derde eventueel om het leven van die andere twee te vergallen. Ons nageslacht, met onze gedachtegang moet immer doorleven na ons, om de wereld onveilig te maken en hersendoodverwekkende gezwellen zoals Paultjuhh het leven zuur te maken.
Jij hebt er 49quote:
Wat nou als ik zeg dat 46 goed is, 47 goed verkeerd en 48 onmogelijk, begrijp je me dan, simpele ziel der God's hengstenballen?quote:
werd je wakker.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja ontopic
Ik word dus mod en toen
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef PeZu het volgende:
yo remlof,
nu je toch FA bent kun voor ons paultjuhhh op non-actief zetten
zelfs ik wordt geflipt van dat zinloze gebagger van hem
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef PeZu het volgende:
yo remlof,
nu je toch FA bent kun voor ons paultjuhhh mod maken
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
yo remlof,
nu je toch fa bent, geef me aub een perma ban!
niks heequote:
Jullie lokken het zelf uit, ik reageer alleen maar op julliequote:Op woensdag 19 december 2007 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks hee
tief gewoon eens op met je bagger
je lijkt wel zo'n kut calimeroquote:Op woensdag 19 december 2007 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie lokken het zelf uit, ik reageer alleen maar op jullie
Ik zeg gewoon hoe het zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
zijn klonen, MASD hoort hier ook bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als paultjuhhh mod wordt post ik hier de komende 2 weken neit meer, minstens
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal staat op als leider van ONZ
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan Remlof niet gewoon mod blijven van onz
Waar blijft je oude avatarquote:Op woensdag 19 december 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het zit![]()
Jullie zijn calimero's
dat duurde toch een jaar?quote:
ik geleuf der niks vanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Dos37 het volgende:
ik wat meen ie
Zo niet eens zo'n slecht idee, al die kutklonen opgeruimd..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik het niet word blaas ik ONZ op.
weer een zorgen minder.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Wat moslims al niet doen ... als ze hun zin niet krijgenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
was er niet eens een user met een nepbommetje?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ja, Cynix®quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was er niet eens een user met een nepbommetje?
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan die man zn lul niet vinden.
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef miodzio het volgende:
PluisigNijntje voor mod.
zij wordt het dusquote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?
Ja, laat eens wat van je horenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er wordt een mod gezocht?
en dan wil ik het wel overnemenquote:
wrom nietquote:Op woensdag 19 december 2007 21:15 schreef Het_hupt het volgende:
1 user valt af............................skippy22 zal igg geen mod hier worden
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je dat ze die etterbakken op ONZ aankan?
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?quote:
boeiend, met tieten is bier geen pre.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
een vrouwelijke mod op zon testosteronnest als ONZ, is dat wel zo'n goed idee?
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij al tieten dan ? En drink je bier ?
remlof, c_c, hier is jullie nieuwe modquote:
er is niks mis met sisi zonder prik!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze drinkt sisi zonder prik en volgens mij heeft ze nog nooit uit d´r pruimpje gelekt dus ik schat het niet.
Ik herinner mij nog een ONZ FB topic met dirkh en ons aller konijntjequote:
11 uur dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Een mod die om half 10 naar bed moet is ook niet handig
weet jij niet een geschikt persoonquote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Een mod die om half 10 naar bed moet is ook niet handig
Wat een held ben je toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
die wou iets anders, toch in de kont?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een ONZ FB topic met dirkh en ons aller konijntje
Zo ben ik. Ik ben er immers ook voor de newbies daar ik er zelf ook nog niet zo lang zit. Jij bent immers mijn knuffelnewbie.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bio, bedankt, ik heb nu tranen in mijn ogen, als ik ooit een newbie met de staart tussen de benen jankend naar zijn mammie laat rennen, zal ik aan jou denken.
Ikwilookwatzeggenquote:
Als ik een hand onder de gordel voel, snij ik je oogballen en je rechterhand van je naar kopkaas riekende lichaam afquote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben er immers ook voor de newbies daar ik er zelf ook nog niet zo lang zit. Jij bent immers mijn knuffelnewbie.
Fiets, ik weet dat mijn naam moeilijk is, en dat jij na die maanden op PUB infantiele neigingen krijgt, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ikwilookwatzeggen
Deoxbroluxneneuajk251_!
Tja als ponyloverst nou nog vaker op FOK! zat
Lik m'n klamme ballen kutmongool.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als ik een hand onder de gordel voel, snij ik je oogballen en je rechterhand van je naar kopkaas riekende lichaam af
eerst scheren, anders mot ik de hele avond flossenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lik m'n klamme ballen kutmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |