ik had al voor PeZu gekozen maar jij zou een goede 2de zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Qunix het volgende:
Wie wil mij als mod?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had al voor PeZu gekozen maar jij zou een goede 2de zijn
issie alquote:
toch allemaal klonen hier in ONZquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch allemaal klonen hier in ONZ![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
icon by murp:* dat zegt al genoeg
Dat dus......quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
icon by murp:* dat zegt al genoeg
je bent vast niet de enigstequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef murp het volgende:
en als ik zeg dat ik hier een paar keer met een kloon heb gepost, geloven jullie dat dan?
Is de paus een moslim?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef murp het volgende:
en als ik zeg dat ik hier een paar keer met een kloon heb gepost, geloven jullie dat dan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Je moet er één kiezen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Na die uiterst succesvolle periode op FOK!Sport lijkt me dit een uitstekend idee!
Ik open alvast een welkomst-topic in FC!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik open alvast een welkomst-topic in FC!
bron?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Noorseviking het volgende:
Dat Fok!sport was ook veel te min voor Paul.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eens...![]()
als paultjuhhh mod wordt word ik FA..![]()
![]()
Eens is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef zarGon het volgende:
cerror.
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
LudoSanders lijkt mij een goede mod![]()
Goed gekleed, stijl, inzicht etc.
perfect voor de job dus
met uw inzet en inzicht hebt u ONZ zo 'on track'quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.
Je weet dat je dan onder andere mij moet mailen hè?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Volgens mij kun jij uitstekend delegeren dus..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet dat ik aan alle criteria voldoe maar ik heb nog een zaak te runnen.
Zit er wel in, er is nog geen vacature en ik denk ook dat er dus al iemand gevonden is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd eigenlijk. Met de nieuwe mod kunnen we gelijk zien welke kant er op gegaan wordt.
Maar ik denk dat Zargon de nieuwe mod wordt, gister was yvonne al naar hem/het/haar op zoek.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Paultjuhhh
Ja, die heeft 'm zitten bitchslappen om het een of anderquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd eigenlijk. Met de nieuwe mod kunnen we gelijk zien welke kant er op gegaan wordt.
Maar ik denk dat Zargon de nieuwe mod wordt, gister was yvonne al naar hem/het/haar op zoek.
Ja, dat kan ie niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan Remlof niet gewoon mod blijven van onz
De PM wisseling komt vast nog wel eens een keer naar boven (ergens 's nachts) Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die heeft 'm zitten bitchslappen om het een of ander. ZarGon is inmiddels een beetje bang voor d'r. En terecht.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden, je zou een goede zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |