Lik m'n klamme ballen kutmongool.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als ik een hand onder de gordel voel, snij ik je oogballen en je rechterhand van je naar kopkaas riekende lichaam af
eerst scheren, anders mot ik de hele avond flossenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lik m'n klamme ballen kutmongool.
Kan je niet gewoon een kloon aanmaken.. DNA ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 22:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Fiets, ik weet dat mijn naam moeilijk is, en dat jij na die maanden op PUB infantiele neigingen krijgt, maar je kan het ook overdrijven![]()
Ikzelf dacht aan Deoxyribonucleïne maar dat klinkt wijfachtigquote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een kloon aanmaken.. DNA ofzo
Ben je alquote:Op woensdag 19 december 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ikzelf dacht aan Deoxyribonucleïne maar dat klinkt wijfachtig
waar is die sollicitatietopic van murp nou als je die nodig hebtquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
'Je vergroot je kansen als je Yvonne blijft PM'en dat je mod wil worden, heb ik uit goed ingelichte bronnen gehoord
ik heb 0 notesquote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je notes zijn wel om te huilen DeoxJe hebt geen leuke bagger notes
Je hebt goede bagger en slechte bagger, die van mij zijn gewoon kutquote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bedankt, ik was dit topic al kwijt in MyAtquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef paultjuhhh het volgende:
KICK
je mag dr wel een paar van mij hebbenquote:
FOK! kWARTET MET NOTESquote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je mag dr wel een paar van mij hebben
Ja echt kut dan he...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je hebt goede bagger en slechte bagger, die van mij zijn gewoon kut
schrale (anus) troost, kutter kan je ze neit makenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt kut dan he...
ik heb wel een heel kaartspel vol notes, je kan dr bijna een lied van schrijvenquote:
neu maar een potje black jack moet kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb wel een heel kaartspel vol notes, je kan dr bijna een lied van schrijven
death notequote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wanneer?quote:
En welke schone neemt u mee om te defloreren?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met mijn halal beleid zal ik heel ONZ schoonvegen
Nou jij wordt het dus nietquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alles behalve MED-stijl schoonquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou jij wordt het dus niet
Hoe schoon wou je het hebben ? MED-style ?
Moeten alle vrouwelijke moderators dan een hoofddoek dragenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zijn ik en ZarGon een kloon van jou?
Zal ik mijn kloon er ook even bijpakken?quote:
Hoi Litso.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zal ik mijn kloon er ook even bijpakken?
Sssssstttttt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |