Oke,Zomer rulez meer... Maar lente rulez meer dan winterquote:Op maandag 26 maart 2007 10:42 schreef SpecialK het volgende:
Lente sucks. Wel een zonnetje, geen halfnaakte wijven.
Lente:
*Naar buiten kijktquote:Op maandag 26 maart 2007 10:42 schreef Sebasser het volgende:
Lente is wel tof, mits mooi weer.
En volgens het KNMI de hele weekquote:
quote:Verwachting tot morgen middernacht
maandag 26 maart en dinsdag 27 maart 2007
Zonnig, vanmiddag 15 graden.
Zonnig. Middagtemperatuur rond 15 graden bij een vlagerige wind. De oostenwind is boven land matig en aan de kust matig tot vrij krachtig, 4 of 5 bft. Dinsdag nauwelijks verandering: 's-nachts onbewolkt, overdag zonnig met maxima rond 15 graden. De oost tot zuidoostenwind is overwegend matig, buitengaats matig tot vrij krachtig.
maandag 26 maart 2007 07.22 uur
Verwachting komende 5 dagen
dinsdag 27 maart tot en met zaterdag 31 maart 2007
Aanhoudend zonnig, droog en vrij zacht.
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zondag 01 april tot en met woensdag 04 april 2007
Grote kans op voortzetting van het stabiele, overwegend droge en vrij zachte weertype
maandag 26 maart 2007 07.44 uur
GEWELDIGquote:Op maandag 26 maart 2007 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En volgens het KNMI de hele week
[..]
[afbeelding]!
Oeh dat wordt op het terrasje zitten deze weekquote:Op maandag 26 maart 2007 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En volgens het KNMI de hele week
[..]
[afbeelding]!
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh dat wordt op het terrasje zitten deze week.
Verstoring van terrasbezighedenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Had ik vanmiddag al willen doen, maar er kwam eenafspraak
tussendoor
Ugh, maandag naar de tandartsquote:Op maandag 26 maart 2007 11:00 schreef falloutboy het volgende:
Iemand al bij de tandarts-assistente geweest voor de lentekriebels?
Roosjeroosje1988 moet voorgoed verdwijnenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De winter en de herfst moeten voorgoed verdwijnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog maar de lente en de zomer.
![]()
En wel ja, je reageert weer op mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roosjeroosje1988 moet voorgoed verdwijnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reageerde vandaag ook op andere mensen hoor, niet boos zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En wel ja, je reageert weer op mij.God wat heb ik een hekel aan jou.
Wat heb ik je ooit misdaan?
Heyquote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En wel ja, je reageert weer op mij.God wat heb ik een hekel aan jou.
Wat heb ik je ooit misdaan?
quote:
Ik deed helemaal niks.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:15 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hey! Dit moet juist een leuk en vrolijk topic blijven, niet eentje met boze gezichten. Dus kappen jullie twee!
Vanmiddag, eerst nieuw bier ladenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Qwea het volgende:
Hey,verneuk mn topic eens niet.
Omdat ik vrij ben, en van tijd tot tijd alcoholist ben, zit ik nu aan een koud biertje
ik vond er nog 1, diep verstop in de koelkastquote:
Wel een aangename verrassing.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vond er nog 1, diep verstop in de koelkastDat is wel de laatste
Alle verassingen zijn aangenaamquote:
en die kut vliegjes als je vliegtquote:Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef valek het volgende:
Opzich leuk, maar dan komt dat goor vies vuil irritant kut ongedierte ook weer tevoorschijn. Kan ik weer allemaal met spuitbussen en zo dat kutongedierte gaan vermoorden. Ook lekker goed voor het milieu.![]()
Als ik vlieg, heb ik altijd mijn pilotenbril op.. dat scheelt een hoopquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet zoveel last van als ik vlieg
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef Berenanus het volgende:
ik ga zo ook maar eens naar buiten dan, ff kijken wat voor een weer het is
Das dan weer minderquote:Hooikoortsbericht Nederland
Geldig vanaf maandag 26 maart 2007 - Ongunstig
Vandaag, morgen en overmorgen is het zonnig en droog lenteweer. De pollendruk neemt toe en de mensen die allergisch zijn voor de populier, taxus, iep, els en wilg zullen klachten kunnen ondervinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |