Dat klinkt een beetje als een smoesje Airquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef AirwiN het volgende:
Helaas, geen camera bij de hand... Ik kan wel een omschrijving geven...
Is het voldoende om je af te schepen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef MNR het volgende:
Dat klinkt een beetje als een smoesje Air
Volgens mij heeft ie gewoon een badhairday. Of een grote puist midden op zijn neus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een smoesje Air
Ik ben gewoon lui en gehecht aan mijn relatieve anonimiteit...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon een badhairday. Of een grote puist midden op zijn neus.
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...quote:
Dawg! !!!!quote:
Ik word opgehaald, dag excuus...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...
Ik lees tussen de regel door. Eet zequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...
Verdomde voorbestemming ook...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
mwuahahaha
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
mwuahahaha
Ondergoed (de bh die ik wou was helaas uitverkocht in mijn maar dus ik moet nog terug voor een sexy setje)quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Je bent ook zo'n ding he?
Wat heb je in vredesnaam allemaal voor jezelf gekocht liefie_?
Kei tof!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef Mike.Strutter het volgende:Ik ben helemaal in de feeststemming nu. Heb kaarten gewonnen voor de Audio Bullys, kijken of ze deze keer niet compleet van de wereld zijn.
Goed! Donderdagmiddag eindelijk vakantiequote:
En nu ben ik nog steeds geen voorstander van het rondsturen van fotomateriaal...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef MNR het volgende:
En nu?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:10 schreef AirwiN het volgende:
En nu ben ik nog steeds geen voorstander van het rondsturen van fotomateriaal...
We hebben weer verbinding!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
Ondergoed (de bh die ik wou was helaas uitverkocht in mijn maar dus ik moet nog terug voor een sexy setje)
Een kookboekje, een blousje voor de kerst, een tas, een diadeem en een weekend tas op wieltjes
En 2 kadotjes
Donderdag nog maar een keer gaan
Verbinding?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
We hebben weer verbinding!
Maar dat wordt nog wat als jij straks zelf verantwoord met geld om moet gaan
Zegt de dame die niet naar de meet durfde te komenquote:
Van jou afgekeken!quote:
Wat overigens niet persoonlijk is, mocht dat nog niet duidelijk zijn...quote:
Ja hier was Fok! de hele tijd traag met inladen, zo niet down.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:17 schreef liefie_ het volgende:
Verbinding?
En ik kan kei goed met geld om gaan hoor!
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef MNR het volgende:
Ah okay, zo kwam het niet over. Maar als jij het zegt, neem ik het van je aan
Annie!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
Lekkere buurt hier
Parkeergarage Zeist in brand
Dat is hier 3 meter verder. Ik vroeg mij al af waarom er zoveel politie en brandweer stond.
Dat was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef AirwiN het volgende:
Wat overigens niet persoonlijk is, mocht dat nog niet duidelijk zijn...
Normaal weet ik precies wat ik nodig heb en wat ik ga kopen en voor hoeveel geld ongeveer en zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hier was Fok! de hele tijd traag met inladen, zo niet down.
Ah okay, zo kwam het niet over. Maar als jij het zegt, neem ik het van je aan
Wanneer je een vrouw bent, is dat wel eens geoorloofd!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef AirwiN het volgende:
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...
En als man doe je niet anders...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:25 schreef MNR het volgende:
Wanneer je een vrouw bent, is dat wel eens geoorloofd!
Maar dat doe ik normaal dus nooit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...
Afstuderen gaat wel goed komen. Meer duidelijkheid omtrent mijn opdrachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Annie!!!![]()
Het is weer raak bij jou in de buurt he?
Hoest met afstuderen?
[..]
Dat was duidelijk
Typische hondenbezitter-opmerking!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:27 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat doe ik normaal dus nooit!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische hondenbezitter-opmerking!![]()
Dat doet 'ie anders nooit!
En ondertussen neemt dat kreng een hap uit je broek!
Ik bedoel maar...quote:
Jij kent mijn snoetjes niet!quote:
Ow, dat is wel fijn! Verder ook tevreden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef Anthraxx het volgende:
Afstuderen gaat wel goed komen. Meer duidelijkheid omtrent mijn opdracht.
Hoe is het met MNR?
Nope, ik zit nog steeds in stilte te wachten tot je die foto eens gaat opsturen...quote:
quote:
Je mag wel wat geld aan mij doneren hoor, als je het zo graag kwijt wil dan wil ik je daar best bij helpen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat doe ik normaal dus nooit!
Dus het kon wel een keer
Ik ben echt zo'n budget shopper maar ik heb eigenlijk geld genoeg haha dus het ligt alleen maar op mn rekening te wachten
Nee ik moet sparenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag wel wat geld aan mij doneren hoor, als je het zo graag kwijt wil dan wil ik je daar best bij helpen.
Je houdt niet van me!1quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik moet sparen
Ik moet straks een nieuwe bank
Vorstquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
er zijn gewoon slootjes bevroren
Winter
Nee ik hou van een nieuwe bankquote:
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Kom maar bij mij onder mn dekentje liggenquote:
Uhuh! Dat zeggen de meeste seriemoordenaars ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben altijd tevreden.
Ik heb geld nodig, geen fudge.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik hou van een nieuwe bank
Maar ik kan wel wat fudge opsturen
ahh vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhuh! Dat zeggen de meeste seriemoordenaars ook
Ik heb ook geld genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geld genoeg? Dat hoor je nou weinig mensen zeggen...
Zaterdag ga ik het maken dan kun je het in amsterdam komen halenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel fudge?
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logicaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logica
Ow, eten is klaar
Doei
*off
En andere zelfbedachte termen, neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logica
Dat is vast niet gerelateerd. Echt niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Kom net aanzetten, gaat ze weer weg
Alleen liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kom maar bij mij onder mn dekentje liggen
ah nu snap ik het! het ligt niet aan mij! Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vast niet gerelateerd. Echt niet.
zie hoe ze net na jou, maar net vóór mij vertrekt
Nee, je mag haar koude voeten ook masserenquote:
Story of my lifequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ah nu snap ik het! het ligt niet aan mij! Het ligt aan jou
Zo te zien ken je me nog niet echtquote:
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je mag haar koude voeten ook masseren.
Er liepen kinderen op de bevroren sloot voor het huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
er zijn gewoon slootjes bevroren
Winter
waarom hoor ik nu altijd het omgekeerdequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zit
Mn koude billen mag je wel masseren
Is het al zo koud dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er liepen kinderen op de bevroren sloot voor het huis van mijn ouders.
Nou ja, als je het maar vriendelijk vraagtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nee daar heb ik een hekel aan als iemand aan mn voeten zit
Mn koude billen mag je wel masseren
Grrrrrr is toch al weer wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als je het maar vriendelijk vraagt.
Niet!quote:
Koude billen?quote:
Ow bij deze dan:quote:
Die vast zitten aan mij he!!quote:
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
beetje zo Litpho?
oke, even afwachten dan maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zeker.
Losse billen zie je niet vaak neequote:
quote:
Zo gaat natuurlijk wel de spanning eraf he!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
het lijkt mij beter, maar ik heb nooit geprobeerd Grrrrrrrr onder mijn dekentje te krijgen, dus ik weet het niet zeker.
Alsof die er al niet weet ik hoelang af isquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Zo gaat natuurlijk wel de spanning eraf he!
Gegeven het feit dat hij aangeeft dat dankzij mijn dekentje de spanning eraf gaat verwacht ik dat nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:17 schreef G.Fawkes het volgende:
misschien ligt zijn intresse wel bij het mannelijke geslacht
Wat is het dan? It can't be me!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat hij aangeeft dat dankzij mijn dekentje de spanning eraf gaat verwacht ik dat niet.
Hij is vast geintimideerd doordat ik jou coach en is nu op zoek naar iemand die zich met mij kan metenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |