quote:
Je mag wel wat geld aan mij doneren hoor, als je het zo graag kwijt wil dan wil ik je daar best bij helpen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat doe ik normaal dus nooit!
Dus het kon wel een keer
Ik ben echt zo'n budget shopper maar ik heb eigenlijk geld genoeg haha dus het ligt alleen maar op mn rekening te wachten
Nee ik moet sparenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag wel wat geld aan mij doneren hoor, als je het zo graag kwijt wil dan wil ik je daar best bij helpen.
Je houdt niet van me!1quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik moet sparen
Ik moet straks een nieuwe bank
Vorstquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
er zijn gewoon slootjes bevroren
Winter
Nee ik hou van een nieuwe bankquote:
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Kom maar bij mij onder mn dekentje liggenquote:
Uhuh! Dat zeggen de meeste seriemoordenaars ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben altijd tevreden.
Ik heb geld nodig, geen fudge.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik hou van een nieuwe bank
Maar ik kan wel wat fudge opsturen
ahh vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhuh! Dat zeggen de meeste seriemoordenaars ook
Ik heb ook geld genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geld genoeg? Dat hoor je nou weinig mensen zeggen...
Zaterdag ga ik het maken dan kun je het in amsterdam komen halenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel fudge?
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logicaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logica
Ow, eten is klaar
Doei
*off
En andere zelfbedachte termen, neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij vrouwen beschikken over een grote mate van intellecte logica
Dat is vast niet gerelateerd. Echt niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Kom net aanzetten, gaat ze weer weg
Alleen liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kom maar bij mij onder mn dekentje liggen
ah nu snap ik het! het ligt niet aan mij! Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vast niet gerelateerd. Echt niet.
zie hoe ze net na jou, maar net vóór mij vertrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |