Dat klinkt een beetje als een smoesje Airquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:48 schreef AirwiN het volgende:
Helaas, geen camera bij de hand... Ik kan wel een omschrijving geven...
Is het voldoende om je af te schepen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef MNR het volgende:
Dat klinkt een beetje als een smoesje Air
Volgens mij heeft ie gewoon een badhairday. Of een grote puist midden op zijn neus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een smoesje Air
Ik ben gewoon lui en gehecht aan mijn relatieve anonimiteit...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon een badhairday. Of een grote puist midden op zijn neus.
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...quote:
Dawg! !!!!quote:
Ik word opgehaald, dag excuus...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...
Ik lees tussen de regel door. Eet zequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Maar nu kan ik als excuus aanvoeren dat ik mijn tram moet halen...
Verdomde voorbestemming ook...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
mwuahahaha
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
mwuahahaha
Ondergoed (de bh die ik wou was helaas uitverkocht in mijn maar dus ik moet nog terug voor een sexy setje)quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Je bent ook zo'n ding he?
Wat heb je in vredesnaam allemaal voor jezelf gekocht liefie_?
Kei tof!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef Mike.Strutter het volgende:Ik ben helemaal in de feeststemming nu. Heb kaarten gewonnen voor de Audio Bullys, kijken of ze deze keer niet compleet van de wereld zijn.
Goed! Donderdagmiddag eindelijk vakantiequote:
En nu ben ik nog steeds geen voorstander van het rondsturen van fotomateriaal...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef MNR het volgende:
En nu?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:10 schreef AirwiN het volgende:
En nu ben ik nog steeds geen voorstander van het rondsturen van fotomateriaal...
We hebben weer verbinding!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
Ondergoed (de bh die ik wou was helaas uitverkocht in mijn maar dus ik moet nog terug voor een sexy setje)
Een kookboekje, een blousje voor de kerst, een tas, een diadeem en een weekend tas op wieltjes
En 2 kadotjes
Donderdag nog maar een keer gaan
Verbinding?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
We hebben weer verbinding!
Maar dat wordt nog wat als jij straks zelf verantwoord met geld om moet gaan
Zegt de dame die niet naar de meet durfde te komenquote:
Van jou afgekeken!quote:
Wat overigens niet persoonlijk is, mocht dat nog niet duidelijk zijn...quote:
Ja hier was Fok! de hele tijd traag met inladen, zo niet down.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:17 schreef liefie_ het volgende:
Verbinding?
En ik kan kei goed met geld om gaan hoor!
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef MNR het volgende:
Ah okay, zo kwam het niet over. Maar als jij het zegt, neem ik het van je aan
Annie!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
Lekkere buurt hier
Parkeergarage Zeist in brand
Dat is hier 3 meter verder. Ik vroeg mij al af waarom er zoveel politie en brandweer stond.
Dat was duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef AirwiN het volgende:
Wat overigens niet persoonlijk is, mocht dat nog niet duidelijk zijn...
Normaal weet ik precies wat ik nodig heb en wat ik ga kopen en voor hoeveel geld ongeveer en zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hier was Fok! de hele tijd traag met inladen, zo niet down.
Ah okay, zo kwam het niet over. Maar als jij het zegt, neem ik het van je aan
Wanneer je een vrouw bent, is dat wel eens geoorloofd!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef AirwiN het volgende:
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...
En als man doe je niet anders...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:25 schreef MNR het volgende:
Wanneer je een vrouw bent, is dat wel eens geoorloofd!
Maar dat doe ik normaal dus nooit!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarbij dan wel de vraag is of onder goed met geld omgaan wordt verstaan dat je het zoveel mogelijk aan jezelf moet uitgeven...
Afstuderen gaat wel goed komen. Meer duidelijkheid omtrent mijn opdrachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Annie!!!![]()
Het is weer raak bij jou in de buurt he?
Hoest met afstuderen?
[..]
Dat was duidelijk
Typische hondenbezitter-opmerking!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:27 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat doe ik normaal dus nooit!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische hondenbezitter-opmerking!![]()
Dat doet 'ie anders nooit!
En ondertussen neemt dat kreng een hap uit je broek!
Ik bedoel maar...quote:
Jij kent mijn snoetjes niet!quote:
Ow, dat is wel fijn! Verder ook tevreden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef Anthraxx het volgende:
Afstuderen gaat wel goed komen. Meer duidelijkheid omtrent mijn opdracht.
Hoe is het met MNR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |