Jup, same as usualquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel, avonne!
Wat staat er vandaag eigenlijk op het program? Jurken passen? Schoonheidsbehandelingen? Gitaarlessen?
Waarom moeten ze dat aan haar vragen dan? Lieke vond het namelijk belangrijker om meteen te beginnen met zeuren tegen Herma over Huub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef pullup het volgende:
Hebben die zatlappen al aan Lieke gevraagd hoe zij het heeft gehad of zijn ze alleen hun stoere verhalen van gisteren aan het uitwisselen ?
Wanneer wordt ie er nou uitgestemd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
Huub.
Gaat ie ruzie maken aan tafel waar iedereen bij zit. Hij bedankt haar voor die dolk in z'n rug. En dat ie nu kan los gaan.
Ze moeten niets maar het is wel leuk om iemand even zijn verhaal te laten doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat aan haar vragen dan? Lieke vond het namelijk belangrijker om meteen te beginnen met zeuren tegen Herma over Huub.
Ken refereert aan het doucheincident en Brian begint over Huub, hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:41 schreef Lobasca het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60128&sess=2832
de scheinheilige broertjes Brian en Kennix
gmorgen allenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Lieke heeft José gisteren poetsvrouw genoemd, dit valt niet lekker bij José.
Gisteravond heeft ze uitgebreid aan Jaap kunnen vertellen. Jaap wou eigenlijk ook iets zeggen over Huub, dat hij iets stoms had gedaan, maar Lieke kapte dat vrij snel af.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten niets maar het is wel leuk om iemand even zijn verhaal te laten doen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef Katewalker het volgende:
Dat mutsje van Selena...![]()
Goedemorgen...
Ze had 'r beter schoorsteen kunnen noemen..quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Lieke heeft José gisteren poetsvrouw genoemd, dit valt niet lekker bij José.
As ik het goed gevolgd heb lag dat in de vraag besloten en ontkende Lieke juist dat het een poetsvrouw van haar was. De reden voor het zeiken is dus eigenlijk weg maar Palma zeikt gewoon door.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Voor 8 januari wordt er niemand uitgestemd, het oliebollenakkoord. Jaap heeft ook eerder tegen Brian gezegd dat in januari het e.e.a. in werking kan worden gesteld.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer wordt ie er nou uitgestemd?
in een interview had men aan Lieke gevraagd "heeft jouw poetsvrouw een russisch of een pools accent?"quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat er dan wat actie komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor 8 januari wordt er niemand uitgestemd, het oliebollenakkoord. Jaap heeft ook eerder tegen Brian gezegd dat in januari het e.e.a. in werking kan worden gesteld.
Nope, Lieke had het over gastspelers en poetsvrouwen, daar viel José ook onder.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef pullup het volgende:
[..]
As ik het goed gevolgd heb lag dat in de vraag besloten en ontkende Lieke juist dat het een poetsvrouw van haar was. De reden voor het zeiken is dus eigenlijk weg maar Palma zeikt gewoon door.
ik heb nu vakantie dus liever wat eerderquote:
Palma heeft een bezitterigheid naar Huub toe. Dat was in het begin zo, en zo is het nu weer. Kom aan Huub en je komt aan Palma.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt het weer even gehad te hebben met Lieke..
Jaap denkt dat dit een groot toneelspel van Lieke is en dat 8 januari alles weer goed is tussen haar en Huub.quote:
mijn versie is wat Lieke gisteravond letterlijk tegen Jaap gezegd heeft (en dus Palma op de streams heeft gehoord, denk ik)quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Lieke had het over gastspelers en poetsvrouwen, daar viel José ook onder.
Daarop zei José dat Lieke het niet te hoog in haar bol moet krijgen.
Ik begrijp dat er inmiddels 3 versies zijn.![]()
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat staat er vandaag eigenlijk op het program?
Het concept dat er rond de kerst veel mensen kijken, kennen ze niet bij dgkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie dus liever wat eerder
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'Dat is mijn favoriete
kijkmoment in De Kooi !!
Ik hou VOl wel in de gaten. Binnen de kortste keren staat daar een filmpje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:56 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn versie is wat Lieke gisteravond letterlijk tegen Jaap gezegd heeft (en dus Palma op de streams heeft gehoord, denk ik)
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAKquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'Dat is mijn favoriete
kijkmoment in De Kooi !!
Waar denk je dat ze brian van kent?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt post uit gevangenissen, daar zit ook haar meeste familie.
Laat brian dan maar even zijn plaatje opzettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
[..]
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAK
Klopt, de Zwolse Bajes...daar zitten veel fans van Para Brodder en Amanda.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt post uit gevangenissen, daar zit ook haar meeste familie.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
[..]
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAK
Ja dan is het ECHT leuk !! Amanda in de kapsalon, Bwian die een plaatjequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat brian dan maar even zijn plaatje opzetten
je mag me wel geloven hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou VOl wel in de gaten. Binnen de kortste keren staat daar een filmpje.
geen idee, ik refereerde aan het reclame filmpje van Loes Luca over energiebesparingquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was hij ook Robert, de Amanda-Fan?
Je weet het wel, boefquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee, ik refereerde aan het reclame filmpje van Loes Luca over energiebesparing
Zelfs voor de premiëre van de Teletubbies hangt ze d'r tieten buitenboordquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef kit2u het volgende:
K3 heeft ook een film uit. Helemaal wat voor Amanda.
Nee, haar prive kapster Selene moet het doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft geen zin in haar haar doen, ziek?
zou dat ook maar iets uitmaken denk je?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft geen zin in haar haar doen, ziek?
'k Vond het een beetje een nep lach.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef ericahysterica het volgende:
huub tegen lieke : selene heeft net weer flink over je geroddeld en dat je om iemand zijn nek hing en flirtte. Lieke barst in lachen uit
Ik hoop het ook. Lieke en Huub kunnen sinds gisteren ook weer redelijk normaal met elkaar praten. Alleen moeten ze er nu nog opletten dat het niet ontaardt in ruzie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef avonne het volgende:
Huub vertelt wat net Selene heeft verteld aan Jaap en Lieke.
Jaap en Lieke barsten in lachen uit.
Ik hoop dat ze nu weer een team gaan vormen, en op BALS los gaan met zijn drietjes.
dat had Lieke gisteren aan Jaap verteld. Haar moeder en haar (?)zus(?) stonden vooraan aan de rode loper. Lieke heeft ze omhelst en kon héél kort met ze praten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vond het een beetje een nep lach.
Huub zegt dat Lieke niet met Selene en Amanda tegelijk over de rode loper ging.
Lieke zegt dat Selene Amanda erg naar haar toetrok.
Huub zegt dat hij gehoord heeft dat zij met familie en vrienden ging staan te praten.
Oh ja.. zegt Lieke .. dat ook.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef T-lex het volgende:
Lijkt er op dat Brian en Amanda vandaag een snipperdag hebben opgenomen....
Een snipperdag? Die houden gewoon een sabbatical in die kooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef T-lex het volgende:
Lijkt er op dat Brian en Amanda vandaag een snipperdag hebben opgenomen....
Dacht dat het over Luc ging.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Varen het volgende:
Jeroen is gelijk toen hij thuis was op DGK forum geweest, daar kreeg hij ruzie
Nee over Jeroen; hij heeft genoten van al die aandacht, mss is dat een reden om nog een keer terug te komen. Jaap denkt erover om hem uit te nodigen om selene een reactie te ontlokken.quote:
en Jaap zegt dat Huub ook telkens weer begint.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Lieke gaat hangen in haar gelijk
Ik snap het niet. Dacht dat we dat punt nu zo onderhand wel hadden gehad .... zuchtquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef avonne het volgende:
wat zit Huub nou te emmeren of Lieke nou wel of niet van hem houdt?
Bluffen mag, om te kijken wat voor reaktie komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
Huub daar ga je de fout in, Jaap stemt Lieke er niet uit.
Goedemiddag all.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
Jeroen was een pokerfanaat als ik het goed begrepen heb. Ff een pokeravondje in mekaar steken en die nerd laten komen. Vervoglens hem weer helemaal vol tanken onder een pokerspelletje. Dan gaat Selene zich vanzelf aan hem irriteren.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt of Lieke echt van hem gehouden heeft.
Lieke: ik heb gevoelens voor je, ik druk ze weg. Er zijn heel veel mooie momenten geweest
Huub vindt dat eerlijk van Lieke.
Huub zegt dat Jaap Lieke er keihard uitstemd.
Lieke: Dat is het risiko, ze gaat daar geen half spelletje over spelen
Ik had het te druk en kon jullie niet langer missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft die eerste HH, Yvonne, eigenlijk het veld moeten ruimen?
Ik weet het niet, volgens mij hebben ze wel echt gevoelens voor elkaar, maar ze zijn ook allebei gek op media aandacht. Ze doen allebei rare dingen tegen elkaar hoor, alleen op een andere manier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef T-lex het volgende:
Huub moet gewoon z'n kop is houden...tijdens het bashen aan tafel geniet tie maar wat van het feit dat het alle ballen op Lieke was. En nu gaat hij glashard zeggen dat hij daar wel een beetje mee zit en eigenlijk gewoon medelijden heeft. Moet niet gekker worden.
Inderdaad, ik vind 't echt 'n eikel. En het ergste is dat hij zo'n persoon is die dat wel prima vindt, 'want 2,2 miljoen', dat is het enige wat ik nog hoor uit hem. Lekkere speler, lekker interessant zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef T-lex het volgende:
Huub moet gewoon z'n kop is houden...tijdens het bashen aan tafel geniet tie maar wat van het feit dat het alle ballen op Lieke was. En nu gaat hij glashard zeggen dat hij daar wel een beetje mee zit en eigenlijk gewoon medelijden heeft. Moet niet gekker worden.
prachtig verhaal maar als je je werkelijk vrij zou willen voelen moet je toch echt niet in dienst treden van een werkgever a la john de mol. Lieke heeft net als alle andere bewoners haar ziel allang verkocht voor die 2,2 miljoen. Herhaling op herhaling van die new age bullshit heb ik nu al dagenlang van haar gehoord. Ik wordt schijtziek van mijn gevoel en in je eigen kracht blijven. Leven doe je met anderen en dan doe je concessies kan niet anders.Overigens meen ik mij te kunnen herinneren dat lieke wel iets met het leger had.............bij uitstek een werkplek waarin je je moet conformeren.......quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef Verida het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Valt me op dat bewoners heel veel moeiten hebben met de sterkte van Lieke...de sterkte die ze laat zien als alles voor de zoveelste keer over haar heen valt....ze willen hoe dan ook die sterkte breken...ze proberen het al 7 maanden en het lukt ze niet....het enige wat ze ermee bereiken is dat Lieke mentaal er alleen maar sterker door wordt....het heeft dus een averechts effekt.
Brian heeft daar vanaf het begin al moeite mee...die weet dat Lieke sterk is...zowel mentaal als fysiek heeft hij in batlles van haar te duchten...dat wil hij hoe dan ook kapot...maar het lukt hem voor geen meter.
Ik vind het mooi om te zien hoe groot de kracht van een mens is als hij alles en iedereen over zich heen krijgt...
Vaak moet je aan het randje van de ravijn staan om te ontdekken bij jezelf hoeveel kracht er dan nog in je zit en die kracht is als je het meemaakt onmetelijk....het is het mooiste gevoel wat een mens kan ontdekken....de meesten zullen het nooit ervaren omdat ze altijd en overal in groepen funktioneren en doen wat de groep hun opdraagt....ze weten niet wat ze missen.
Als je dat groepsgedrag van je af kan laten vallen en in alles je eigen weg gaat weet je pas wat echte vrijheid betekent.
De meeste mensen leven een heel leven en ervaren het nooit...gewoon omdat ze in hun leven ALTIJD concessies doen aan anderen....het is en blijft meedeinen met de grote massa,doen wat de leider je opdraagt...een leven lang gevangen zitten terwijl alle vrijheid voor je open ligt...
denk genoegquote:
Ik sta gezellig te strijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Varen het volgende:
Paarden dame Elly tegen Amanda en Selene: nou jullie gaan weer naar de kapsalon
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontdekt__.html?p=6,1
de Brian
de Kubatz
de Kubrian?
het bekende super saint hupert gedragquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef T-lex het volgende:
Let wel...vrijheid in je geest...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
prachtig verhaal maar als je je werkelijk vrij zou willen voelen moet je toch echt niet in dienst treden van een werkgever a la john de mol. Lieke heeft net als alle andere bewoners haar ziel allang verkocht voor die 2,2 miljoen. Herhaling op herhaling van die new age bullshit heb ik nu al dagenlang van haar gehoord. Ik wordt schijtziek van mijn gevoel en in je eigen kracht blijven. Leven doe je met anderen en dan doe je concessies kan niet anders.Overigens meen ik mij te kunnen herinneren dat lieke wel iets met het leger had.............bij uitstek een werkplek waarin je je moet conformeren.......
Hear, hear.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
prachtig verhaal maar als je je werkelijk vrij zou willen voelen moet je toch echt niet in dienst treden van een werkgever a la john de mol. Lieke heeft net als alle andere bewoners haar ziel allang verkocht voor die 2,2 miljoen. Herhaling op herhaling van die new age bullshit heb ik nu al dagenlang van haar gehoord. Ik wordt schijtziek van mijn gevoel en in je eigen kracht blijven. Leven doe je met anderen en dan doe je concessies kan niet anders.Overigens meen ik mij te kunnen herinneren dat lieke wel iets met het leger had.............bij uitstek een werkplek waarin je je moet conformeren.......
mailto: foja@conservation.orgquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontdekt__.html?p=6,1
de Brian
de Kubatz
de Kubrian?
En nu kunnen we kiezen tussen Amanda en Selene: voor de niet streamers, wat zijn ze aan het doen: a nagelsquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
We mogen straks dus weer meegenieten met Piet Piraat en zijn wortelchakra, joepie.
integendeel, quite revealing.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Sonique het volgende:
Ik mis dus niets merk ik alweer...
ik zag gisteren een klein stukje op TV dat Jaap en Lieke aan het praten waren over wat reiki met jaaps geslachtsdelen deed. Was hilarischquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
We mogen straks dus weer meegenieten met Piet Piraat en zijn wortelchakra, joepie.
Wat gek, ik zie Lieke de robot, Jaap die zich stoort aan beide en Huub die tenminste gevoel in zijn donder heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
integendeel, quite revealing.
Lieke is erg relaxed en nuchter, Jaap begint zich aan Huub te ergeren en Huub is een hoopje emotionele problemen
De warme ballen van Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zag gisteren een klein stukje op TV dat Jaap en Lieke aan het praten waren over wat reiki met jaaps geslachtsdelen deed. Was hilarisch
Huub ten voeten uit, als je niet voor mij bent, dan ben dus tegen mij.....de nuance kent hij daarin totaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:58 schreef avonne het volgende:
Huub gelooft nog steeds in hun liefde.
Lieke "ik niet"
Huub "dan geloof ik niet dat je liefde oprecht was"
Lieke (iets over toen was het het wel)
kan je mij uitleggen wat je er zo heerlijk aan vind? ik mis dat punt namelijk compleet, misschien dat ik na jou uitleg ook de mute uit kan zetten en ervan kan genieten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Heeeeeerlijk die kapsalon-scenes met Amanda en Seiklena![]()
lieke vrij inhaar geestquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef riri het volgende:
[..]
Let wel...vrijheid in je geest...
het maakt niet uit waar je bent of onder welke condities....ook al zit je gevangen.
Die vrijheid in je geest kan niemand je afpakken
Ik mis dat punt ook VOLLEDIG !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan je mij uitleggen wat je er zo heerlijk aan vind? ik mis dat punt namelijk compleet
het ging eignelijk zo:quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef T-lex het volgende:
Huub komt de kapsalon in lopen....wat zal die nu is komen liegen.
streamlock is ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mis dat punt ook VOLLEDIG !!
Ik haat het namelijk. Dat geneuzel onder de stijltang. En dan helemaal als
Miss Rancune er ook nog bij aanwezig is... Geef me dan maar beelden van Fries ofzo....
Oorzaak gevolg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef avonne het volgende:
Nadat Huub vannacht stomdronken in slaap was gevallen mochten de Fab-girls toch niet blijven.
lieke dr 'vrije geest' is pure onzin. lieke en het leger... als je ergens geen vrije geest mag of kan hebben is het wel in het leger. daarom heeft ze ook piet piraat nodig: door zijn sessies maakt ze zichzelf wijs een vrije geest te hebben...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
[..]
lieke vrij inhaar geest![]()
![]()
In haar geest zit Huub Huub en nog eens Huub.
Als ze echt vrij zou zijn dan zouden haar gesprekken niet hoofdzakelijk over Huub gaan.
Huub en gevoel ???quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat gek, ik zie Lieke de robot, Jaap die zich stoort aan beide en Huub die tenminste gevoel in zijn donder heeft.
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:12 schreef PeterNB het volgende:
DJ Bwian en MC Lammetjesthee met hun nieuwe hit "Wij Zijn Fuckin Geil"
http://www.evilshare.com/a267aefc-feb2-102a-9948-00138f0200dd
Concept moet nog uitgewerkt en opgepoetst worden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.
Oh my god. Wat een randdebielen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:12 schreef PeterNB het volgende:
DJ Bwian en MC Lammetjesthee met hun nieuwe hit "Wij Zijn Fuckin Geil"
http://www.evilshare.com/a267aefc-feb2-102a-9948-00138f0200dd
Ook niet aan Kerst.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef ericahysterica het volgende:
piet piraat en partner doen nooit aan weekenden
Jonguh, da's allemaal grappenderwijs. Nou ja, niet helemaal grappenderWIJS, want hij kan geen wijs houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
PP: Lieke, wat is je drive om hier te blijven?
Nou Piet, wat dacht je van 2,2 miljoen, of is dat een te aards antwoord?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef CHAOS_ het volgende:
En nu zegt ze dat ze wil winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef PeterNB het volgende:
Oh god, het vrouwmens doet ook reincarnatie-therapie.... NOU VEEG MIJ MAAR OP
Dat zijn therapeutische stiltes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
wat een mega engstel met van die stiltes laten vallen in het gesprek.
lieke vraagt hoe piet en vrouw in het leven staan.
zo te zien heeft piet hem gisteren flink geraaktquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke vraagt of ze nuchter in het leven staan......LMAO.
Welkom bij het wortelchakra van Piet Piraat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
Val ik alweer met mijn neus in de boter.
Joepie. Dit gelul... mijn ergernislevel begint al te stijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom bij het wortelchakra van Piet Piraat.![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:34 schreef PeterNB het volgende:
En dan eindelijk es wat leuks op de streams...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
het is voor lieke irrelevant geworden om te winnen???????????????????!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef CHAOS_ het volgende:
En nu zegt ze dat ze wil winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je eerst een keer zijn doodgegaan, kweenie hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:
vrouwpiet weet niet hoe het zit die reincarnatie maar heeft wel de opleiding ervoor gevolgd. Dan mag je toch aannemen dat ze er iets van weet
Ze wil beroemd worden toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lieke liegt dat ze barst...ook tegen zichzelf...
Die rat denkt dat hij aardig gitaar kan spelen,en zingen,maar het is zelfs al zo erg dat niemand,maar dan ook niemandquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Brian's actieve houding.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef blomst het volgende:
Piet neemt haar van achteren en zijn vrouw van voor.
Met afstandbediening?
quote:
Ze kunnen beter boven en onder doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ericahysterica het volgende:
vrouwPiet: doe jij achter ik voor? Is goed ga ik ook even naar de wc
Kijk maar uit !! Klaas heeft in 2 vorige levens de zeven oceanen bevaren !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Die blik he... Klaas is een wolf in schaapskleren.
Moet ie eens hier komen... ik maak hem afquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kijk maar uit !! Klaas heeft in 2 vorige levens de zeven oceanen bevaren !!
En er was geen schip of boot heilig voor Piet Klaas Piraat hoor !!!!
Ik denk dat achter ook niet al te snugger is. Ze hebben ook een kwakzalver voor Lieke en Huub immers omdat ze zo afvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
de febo geeft lieke nooit iets. nu wel deze reiki-zeiki. reden: lieke lekker voor lul zetten in de uitzendingen. kan iemand een andere reden bedenken? ik niet iig.
jawel lieke put daar kracht uit en is ingewijd in de schone kunsten der Reiki en na de kooi kan ze er nog heel veel mee doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
de febo geeft lieke nooit iets. nu wel deze reiki-zeiki. reden: lieke lekker voor lul zetten in de uitzendingen. kan iemand een andere reden bedenken? ik niet iig.
de febo geeft helemaal niks om 'lieke na de kooi'.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawel lieke put daar kracht uit en is ingewijd in de schone kunsten der Reiki en na de kooi kan ze er nog heel veel mee doen
Ik hoef geen details wat Piet voelt stromen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Als Piet en Pieternel in bed reikien valt Pieternel vaak in slaap en dan voelt Piet het stromen.
OMG, het is weer hilarisch.
tja ik heb het al eens eerder gezegd, Lieke doet alles voor aandacht en geld......quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke heeft zelf om die reiki gevraagd en gelukkig gekregen; de tranen lopen over mijn wangenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de febo geeft helemaal niks om 'lieke na de kooi'.
Hij zegt ook tegen Pieternel dat ze er zo mooi bij zit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:
piet staat gunstig hij kijkt zo het ravijntje in
PILATUS PAS .. wie maakt em af?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef PeterNB het volgende:
En daar gaan we dan.............HOOOOOOCUS...POOOOOOCUS.....
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke heeft zelf om die reiki gevraagd en gelukkig gekregen; de tranen lopen over mijn wangen
Dat gaat snel, vuilniszak nu al dichtgeknoopt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:55 schreef ericahysterica het volgende:
gefeliciteerd allemaal met Lieke ze is nu Reiki2!![]()
![]()
![]()
![]()
omgquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef PeterNB het volgende:
Even samen bidden tot de grote Reikie God
[ afbeelding ]
Is daar al een filmpje van op VOL?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:57 schreef Guuskeee het volgende:
kut! hoor je dat, na een heftige discussie ging lieke dr buik ongecontroleerd heen en weer!!!
koekkoek twiet twiet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb ook reiki gehad, niet van piet pieraat, maar van iemand die eerlijker was over het hele reiki gebeuren: Kees Mafkees
[ afbeelding ]
als ze hem maar niet in haar string doetquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef PeterNB het volgende:
En dan nu de Choco-Reep !!! Piet visualiseert hem dus het maakt niet
uit waar Lieke hem draagt...........
lieke fans !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat dit een close-up van een wortelchakra was.
Beste Lieke-fans, kunnen jullie eens wat opstandiger worden en krachtiger gaan posten in plaats van het eindeloos herhalen van dezelfde onzin ( (ze is zo sterk en wordt alleen maar sterker, met het vele huilen reinigt zij haar ziel, geen emotie tonen is een kracht).
Da's een mooie omschrijving: invented tradition. M.a.w., het hangt van stukjes en beetjes uit andere religies aan elkaar. Typerend voor new age.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:59 schreef PeterNB het volgende:
Voor degenen die graag een leuk stukje lezen:
http://www.skepsis.nl/reiki.html
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
honsasesjonen hondenzoenen hondenzoenen
Ze gaan Jaap zo roepen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:04 schreef T-lex het volgende:
Wanneer gaan ze die maagd ritueel offeren?![]()
Of is dat bij Reiki3.
en je elleboog je vader, je voet je zus, je hand je omaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:06 schreef Varen het volgende:
Je stelt je voor dat je knie je moeder is
en die andere je vader en ze lopen allebei een andere kant opquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Stel je voor dat je knie je moeder is..........whahahahaha.
Zal ik aan mijn moeder vertellen, kijken wat ze van vindtquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Stel je voor dat je knie je moeder is..........whahahahaha.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en die andere je vader en ze lopen allebei een andere kant op
Vet...dat is net zoiets als je eigen mobiel bellen zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
je kunt jezelf reiki op afstand geven???????????????????![]()
Wat een verademing na al die dagen gezeurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |