Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:34 schreef PeterNB het volgende:
En dan eindelijk es wat leuks op de streams...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
het is voor lieke irrelevant geworden om te winnen???????????????????!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef CHAOS_ het volgende:
En nu zegt ze dat ze wil winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet je eerst een keer zijn doodgegaan, kweenie hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef ericahysterica het volgende:
vrouwpiet weet niet hoe het zit die reincarnatie maar heeft wel de opleiding ervoor gevolgd. Dan mag je toch aannemen dat ze er iets van weet
Ze wil beroemd worden toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef Katewalker het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lieke liegt dat ze barst...ook tegen zichzelf...
Die rat denkt dat hij aardig gitaar kan spelen,en zingen,maar het is zelfs al zo erg dat niemand,maar dan ook niemandquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Brian's actieve houding.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef blomst het volgende:
Piet neemt haar van achteren en zijn vrouw van voor.
Met afstandbediening?
quote:
Ze kunnen beter boven en onder doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ericahysterica het volgende:
vrouwPiet: doe jij achter ik voor? Is goed ga ik ook even naar de wc
Kijk maar uit !! Klaas heeft in 2 vorige levens de zeven oceanen bevaren !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Die blik he... Klaas is een wolf in schaapskleren.
Moet ie eens hier komen... ik maak hem afquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kijk maar uit !! Klaas heeft in 2 vorige levens de zeven oceanen bevaren !!
En er was geen schip of boot heilig voor Piet Klaas Piraat hoor !!!!
Ik denk dat achter ook niet al te snugger is. Ze hebben ook een kwakzalver voor Lieke en Huub immers omdat ze zo afvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
de febo geeft lieke nooit iets. nu wel deze reiki-zeiki. reden: lieke lekker voor lul zetten in de uitzendingen. kan iemand een andere reden bedenken? ik niet iig.
jawel lieke put daar kracht uit en is ingewijd in de schone kunsten der Reiki en na de kooi kan ze er nog heel veel mee doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Guuskeee het volgende:
de febo geeft lieke nooit iets. nu wel deze reiki-zeiki. reden: lieke lekker voor lul zetten in de uitzendingen. kan iemand een andere reden bedenken? ik niet iig.
de febo geeft helemaal niks om 'lieke na de kooi'.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawel lieke put daar kracht uit en is ingewijd in de schone kunsten der Reiki en na de kooi kan ze er nog heel veel mee doen
Ik hoef geen details wat Piet voelt stromen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Als Piet en Pieternel in bed reikien valt Pieternel vaak in slaap en dan voelt Piet het stromen.
OMG, het is weer hilarisch.
tja ik heb het al eens eerder gezegd, Lieke doet alles voor aandacht en geld......quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
prachtig verhaal maar als je je werkelijk vrij zou willen voelen moet je toch echt niet in dienst treden van een werkgever a la john de mol. Lieke heeft net als alle andere bewoners haar ziel allang verkocht voor die 2,2 miljoen. Herhaling op herhaling van die new age bullshit heb ik nu al dagenlang van haar gehoord. Ik wordt schijtziek van mijn gevoel en in je eigen kracht blijven. Leven doe je met anderen en dan doe je concessies kan niet anders.Overigens meen ik mij te kunnen herinneren dat lieke wel iets met het leger had.............bij uitstek een werkplek waarin je je moet conformeren.......
lieke heeft zelf om die reiki gevraagd en gelukkig gekregen; de tranen lopen over mijn wangenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de febo geeft helemaal niks om 'lieke na de kooi'.
Hij zegt ook tegen Pieternel dat ze er zo mooi bij zit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:
piet staat gunstig hij kijkt zo het ravijntje in
PILATUS PAS .. wie maakt em af?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef PeterNB het volgende:
En daar gaan we dan.............HOOOOOOCUS...POOOOOOCUS.....
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke heeft zelf om die reiki gevraagd en gelukkig gekregen; de tranen lopen over mijn wangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |