kan je mij uitleggen wat je er zo heerlijk aan vind? ik mis dat punt namelijk compleet, misschien dat ik na jou uitleg ook de mute uit kan zetten en ervan kan genieten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Heeeeeerlijk die kapsalon-scenes met Amanda en Seiklena![]()
lieke vrij inhaar geestquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef riri het volgende:
[..]
Let wel...vrijheid in je geest...
het maakt niet uit waar je bent of onder welke condities....ook al zit je gevangen.
Die vrijheid in je geest kan niemand je afpakken
Ik mis dat punt ook VOLLEDIG !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan je mij uitleggen wat je er zo heerlijk aan vind? ik mis dat punt namelijk compleet
het ging eignelijk zo:quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:05 schreef T-lex het volgende:
Huub komt de kapsalon in lopen....wat zal die nu is komen liegen.
streamlock is ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mis dat punt ook VOLLEDIG !!
Ik haat het namelijk. Dat geneuzel onder de stijltang. En dan helemaal als
Miss Rancune er ook nog bij aanwezig is... Geef me dan maar beelden van Fries ofzo....
Oorzaak gevolg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:37 schreef avonne het volgende:
Nadat Huub vannacht stomdronken in slaap was gevallen mochten de Fab-girls toch niet blijven.
lieke dr 'vrije geest' is pure onzin. lieke en het leger... als je ergens geen vrije geest mag of kan hebben is het wel in het leger. daarom heeft ze ook piet piraat nodig: door zijn sessies maakt ze zichzelf wijs een vrije geest te hebben...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
[..]
lieke vrij inhaar geest![]()
![]()
In haar geest zit Huub Huub en nog eens Huub.
Als ze echt vrij zou zijn dan zouden haar gesprekken niet hoofdzakelijk over Huub gaan.
Huub en gevoel ???quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat gek, ik zie Lieke de robot, Jaap die zich stoort aan beide en Huub die tenminste gevoel in zijn donder heeft.
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:12 schreef PeterNB het volgende:
DJ Bwian en MC Lammetjesthee met hun nieuwe hit "Wij Zijn Fuckin Geil"
http://www.evilshare.com/a267aefc-feb2-102a-9948-00138f0200dd
Concept moet nog uitgewerkt en opgepoetst worden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.
Oh my god. Wat een randdebielen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:12 schreef PeterNB het volgende:
DJ Bwian en MC Lammetjesthee met hun nieuwe hit "Wij Zijn Fuckin Geil"
http://www.evilshare.com/a267aefc-feb2-102a-9948-00138f0200dd
Ook niet aan Kerst.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef ericahysterica het volgende:
piet piraat en partner doen nooit aan weekenden
Jonguh, da's allemaal grappenderwijs. Nou ja, niet helemaal grappenderWIJS, want hij kan geen wijs houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Het kan dus nog erger met Brian, ik dacht het niet valser kon.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
PP: Lieke, wat is je drive om hier te blijven?
Nou Piet, wat dacht je van 2,2 miljoen, of is dat een te aards antwoord?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef CHAOS_ het volgende:
En nu zegt ze dat ze wil winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef PeterNB het volgende:
Oh god, het vrouwmens doet ook reincarnatie-therapie.... NOU VEEG MIJ MAAR OP
Dat zijn therapeutische stiltes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
wat een mega engstel met van die stiltes laten vallen in het gesprek.
lieke vraagt hoe piet en vrouw in het leven staan.
zo te zien heeft piet hem gisteren flink geraaktquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke vraagt of ze nuchter in het leven staan......LMAO.
Welkom bij het wortelchakra van Piet Piraat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
Val ik alweer met mijn neus in de boter.
Joepie. Dit gelul... mijn ergernislevel begint al te stijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom bij het wortelchakra van Piet Piraat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |