abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55357304
Jaap vergelijkt Liekes beslissing met zijn eigen beslissing om Dennis te dumpen. (liever lol dan lijden onder de situatie)
pi_55357382
Jeetje, Huub is wel een vat vol onverwerkte emoties.
pi_55357398
Huub vindt het kut dat iedereen Lieke aanpakt.
Huub had aan tafel meedelijden met Lieke. Lieke: Je hoeft met mij geen medelij te hebben.
Jaap: wat doet het met je. Lieke voelt wel de spanning
het water roept
pi_55357470
huub; ik zie dat je het rot vindt, ik ken je
l; je kent me helemaal niet
jaap; hoe kan dat dat Huub jou niet kent dan, heb jij je anders voor gedaan de afgelopen maanden?
l; nee
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55357489
Lieke: Huub kent me niet.
Jaap: Heb je dan anders voorgedaan dan je bent tegen Huub.
Lieke: nee, maar Huub trekt zijn eigen conclusie
Huub: Geef je nog om me, hou je nog van me?
Lieke: om heer eerlijk te zeggen, ik weet het niet. Er is een last van mijn schouders, ik voel me top.
Huub sarcastisch: Fijn dat je me als last beschouwt heb
het water roept
pi_55357493
Huub "nou ik ken je"
Jaap "?"
Lieke "dat doet ie vaker, beslissen wat ik moet doen. "dat moet je doen, dat moet je doen. Ik ken je"
Huub "je voelde je kut"
Lieke "ik voelde de spanning wel, maar het vréét niet aan me"

(...)
Huub "hou je van me?"
Lieke (zucht)
pi_55357512
wat zit Huub nou te emmeren of Lieke nou wel of niet van hem houdt?
pi_55357563
Huub daar ga je de fout in, Jaap stemt Lieke er niet uit.
Goedemorgen :W
pi_55357565
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef avonne het volgende:
wat zit Huub nou te emmeren of Lieke nou wel of niet van hem houdt?
Ik snap het niet. Dacht dat we dat punt nu zo onderhand wel hadden gehad .... zucht
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55357568
Huub vraagt of Lieke echt van hem gehouden heeft.
Lieke: ik heb gevoelens voor je, ik druk ze weg. Er zijn heel veel mooie momenten geweest
Huub vindt dat eerlijk van je.
Huub zegt dat Jaap Lieke er keihard uitstemd.
Lieke: Dat is het risiko, ze gaat daar geen half spelletje over spelen
het water roept
pi_55357620
Huub gelooft nog steeds in hun liefde.
Lieke "ik niet"
Huub "dan geloof ik niet dat je liefde oprecht was"
Lieke (iets over toen was het het wel)
pi_55357628
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
Huub daar ga je de fout in, Jaap stemt Lieke er niet uit.
Bluffen mag, om te kijken wat voor reaktie komt
het water roept
pi_55357644
Oh ! Nu is Huub ook een gevoelsmens geworden
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:00:28 #114
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55357659
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
Jeroen was een pokerfanaat als ik het goed begrepen heb. Ff een pokeravondje in mekaar steken en die nerd laten komen. Vervoglens hem weer helemaal vol tanken onder een pokerspelletje. Dan gaat Selene zich vanzelf aan hem irriteren.
Goedemiddag all.

Ik denk niet dat de nerd er weer in mag, Hare Majesteit heeft uitgesproken dat ze niet amused was en dus gaan B&A tegenstemmen dan zouden vanzelf HJL allemaal voor moeten stemmen, zou kunnen maar dan moeten HJL weer een vast blok gaan vormen en niet meer op elkaar gaan zeuren want dat er dan oorlog van komt is duidelijk.
be nice or go away
pi_55357666
Het is naar mijn idee zo: Huub vraagt zich af, of Lieke altijd oprecht geweest en vice versie
Lieke voelt zich sterk, alleen haar positie is zwak
het water roept
pi_55357688
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt of Lieke echt van hem gehouden heeft.
Lieke: ik heb gevoelens voor je, ik druk ze weg. Er zijn heel veel mooie momenten geweest
Huub vindt dat eerlijk van Lieke.
Huub zegt dat Jaap Lieke er keihard uitstemd.
Lieke: Dat is het risiko, ze gaat daar geen half spelletje over spelen
het water roept
pi_55357701
Huub en Lieke vertrouwen elkaar niet, punt
het water roept
pi_55357737
Huub en Lieke begrijpen elkaar niet, punt.
pi_55357752
Er staan wel veel bootjes
Lieke weet hoe het zit. Voor Huub zal het een raadsel blijven.
Lieke: luister naar je gevoel, dan zit je altijd goed.
Huub: luister jij ook naar jou gevoel.
Buiten de kooi kan Lieke makkelijk checken hoe het zit, dan staat het onomstotelijk vast.
Huub vindt het rot, dat Lieke over dingen gepraat heeft met een ander. Het was vertouwelijk.
het water roept
  Admin dinsdag 18 december 2007 @ 12:07:13 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55357757
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft die eerste HH, Yvonne, eigenlijk het veld moeten ruimen?
Ik had het te druk en kon jullie niet langer missen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55357766
Valt me op dat bewoners heel veel moeiten hebben met de sterkte van Lieke...de sterkte die ze laat zien als alles voor de zoveelste keer over haar heen valt....ze willen hoe dan ook die sterkte breken...ze proberen het al 7 maanden en het lukt ze niet....het enige wat ze ermee bereiken is dat Lieke mentaal er alleen maar sterker door wordt....het heeft dus een averechts effekt.
Brian heeft daar vanaf het begin al moeite mee...die weet dat Lieke sterk is...zowel mentaal als fysiek heeft hij in batlles van haar te duchten...dat wil hij hoe dan ook kapot...maar het lukt hem voor geen meter.

Ik vind het mooi om te zien hoe groot de kracht van een mens is als hij alles en iedereen over zich heen krijgt...
Vaak moet je aan het randje van de ravijn staan om te ontdekken bij jezelf hoeveel kracht er dan nog in je zit en die kracht is als je het meemaakt onmetelijk....het is het mooiste gevoel wat een mens kan ontdekken....de meesten zullen het nooit ervaren omdat ze altijd en overal in groepen funktioneren en doen wat de groep hun opdraagt....ze weten niet wat ze missen.
Als je dat groepsgedrag van je af kan laten vallen en in alles je eigen weg gaat weet je pas wat echte vrijheid betekent.
De meeste mensen leven een heel leven en ervaren het nooit...gewoon omdat ze in hun leven ALTIJD concessies doen aan anderen....het is en blijft meedeinen met de grote massa,doen wat de leider je opdraagt...een leven lang gevangen zitten terwijl alle vrijheid voor je open ligt...
Echt rijk zijn heeft niets met geld te maken maar alles met dat vrijheidsgevoel.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55357836
Huub moet gewoon z'n kop is houden...tijdens het bashen aan tafel geniet tie maar wat van het feit dat het alle ballen op Lieke was. En nu gaat hij glashard zeggen dat hij daar wel een beetje mee zit en eigenlijk gewoon medelijden heeft. Moet niet gekker worden.
pi_55357968
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef T-lex het volgende:
Huub moet gewoon z'n kop is houden...tijdens het bashen aan tafel geniet tie maar wat van het feit dat het alle ballen op Lieke was. En nu gaat hij glashard zeggen dat hij daar wel een beetje mee zit en eigenlijk gewoon medelijden heeft. Moet niet gekker worden.
Ik weet het niet, volgens mij hebben ze wel echt gevoelens voor elkaar, maar ze zijn ook allebei gek op media aandacht. Ze doen allebei rare dingen tegen elkaar hoor, alleen op een andere manier.
het water roept
pi_55357984
[quote]Op dinsdag 18 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Valt me op dat bewoners heel veel moeiten hebben met de sterkte van Lieke...de sterkte die ze laat zien als alles voor de zoveelste keer over haar heen valt....ze willen hoe dan ook die sterkte breken...ze proberen het al 7 maanden en het lukt ze niet....het enige wat ze ermee bereiken is dat Lieke mentaal er alleen maar sterker door wordt....het heeft dus een averechts effekt.
Brian heeft daar vanaf het begin al moeite mee...die weet dat Lieke sterk is...zowel mentaal als fysiek heeft hij in batlles van haar te duchten...dat wil hij hoe dan ook kapot...maar het lukt hem voor geen meter.

Ik vind het mooi om te zien hoe groot de kracht van een mens is als hij alles en iedereen over zich heen krijgt...
Vaak moet je aan het randje van de ravijn staan om te ontdekken bij jezelf hoeveel kracht er dan nog in je zit en die kracht is als je het meemaakt onmetelijk....het is het mooiste gevoel wat een mens kan ontdekken....de meesten zullen het nooit ervaren omdat ze altijd en overal in groepen funktioneren en doen wat de groep hun opdraagt....ze weten niet wat ze missen.
Als je dat groepsgedrag van je af kan laten vallen en in alles je eigen weg gaat weet je pas wat echte vrijheid betekent.
De meeste mensen leven een heel leven en ervaren het nooit...gewoon omdat ze in hun leven ALTIJD concessies doen aan anderen....het is en blijft meedeinen met de grote massa,doen wat de leider je opdraagt...een leven lang gevangen zitten terwijl alle vrijheid voor je open ligt...
pi_55358029
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:13 schreef T-lex het volgende:
Inderdaad, ik vind 't echt 'n eikel. En het ergste is dat hij zo'n persoon is die dat wel prima vindt, 'want 2,2 miljoen', dat is het enige wat ik nog hoor uit hem. Lekkere speler, lekker interessant zo.
Ik gun het nu steeds meer Lieke en 't zou me niets verbazen als zij straks als underdog steeds populairder wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')