Jup, same as usualquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel, avonne!
Wat staat er vandaag eigenlijk op het program? Jurken passen? Schoonheidsbehandelingen? Gitaarlessen?
Waarom moeten ze dat aan haar vragen dan? Lieke vond het namelijk belangrijker om meteen te beginnen met zeuren tegen Herma over Huub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef pullup het volgende:
Hebben die zatlappen al aan Lieke gevraagd hoe zij het heeft gehad of zijn ze alleen hun stoere verhalen van gisteren aan het uitwisselen ?
Wanneer wordt ie er nou uitgestemd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef schatje het volgende:
Huub.
Gaat ie ruzie maken aan tafel waar iedereen bij zit. Hij bedankt haar voor die dolk in z'n rug. En dat ie nu kan los gaan.
Ze moeten niets maar het is wel leuk om iemand even zijn verhaal te laten doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat aan haar vragen dan? Lieke vond het namelijk belangrijker om meteen te beginnen met zeuren tegen Herma over Huub.
Ken refereert aan het doucheincident en Brian begint over Huub, hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:41 schreef Lobasca het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60128&sess=2832
de scheinheilige broertjes Brian en Kennix
gmorgen allenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Lieke heeft José gisteren poetsvrouw genoemd, dit valt niet lekker bij José.
Gisteravond heeft ze uitgebreid aan Jaap kunnen vertellen. Jaap wou eigenlijk ook iets zeggen over Huub, dat hij iets stoms had gedaan, maar Lieke kapte dat vrij snel af.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten niets maar het is wel leuk om iemand even zijn verhaal te laten doen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef Katewalker het volgende:
Dat mutsje van Selena...![]()
Goedemorgen...
Ze had 'r beter schoorsteen kunnen noemen..quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Lieke heeft José gisteren poetsvrouw genoemd, dit valt niet lekker bij José.
As ik het goed gevolgd heb lag dat in de vraag besloten en ontkende Lieke juist dat het een poetsvrouw van haar was. De reden voor het zeiken is dus eigenlijk weg maar Palma zeikt gewoon door.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Voor 8 januari wordt er niemand uitgestemd, het oliebollenakkoord. Jaap heeft ook eerder tegen Brian gezegd dat in januari het e.e.a. in werking kan worden gesteld.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer wordt ie er nou uitgestemd?
in een interview had men aan Lieke gevraagd "heeft jouw poetsvrouw een russisch of een pools accent?"quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat er dan wat actie komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor 8 januari wordt er niemand uitgestemd, het oliebollenakkoord. Jaap heeft ook eerder tegen Brian gezegd dat in januari het e.e.a. in werking kan worden gesteld.
Nope, Lieke had het over gastspelers en poetsvrouwen, daar viel José ook onder.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef pullup het volgende:
[..]
As ik het goed gevolgd heb lag dat in de vraag besloten en ontkende Lieke juist dat het een poetsvrouw van haar was. De reden voor het zeiken is dus eigenlijk weg maar Palma zeikt gewoon door.
ik heb nu vakantie dus liever wat eerderquote:
Palma heeft een bezitterigheid naar Huub toe. Dat was in het begin zo, en zo is het nu weer. Kom aan Huub en je komt aan Palma.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Palma lijkt het weer even gehad te hebben met Lieke..
Jaap denkt dat dit een groot toneelspel van Lieke is en dat 8 januari alles weer goed is tussen haar en Huub.quote:
mijn versie is wat Lieke gisteravond letterlijk tegen Jaap gezegd heeft (en dus Palma op de streams heeft gehoord, denk ik)quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Lieke had het over gastspelers en poetsvrouwen, daar viel José ook onder.
Daarop zei José dat Lieke het niet te hoog in haar bol moet krijgen.
Ik begrijp dat er inmiddels 3 versies zijn.![]()
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat staat er vandaag eigenlijk op het program?
Het concept dat er rond de kerst veel mensen kijken, kennen ze niet bij dgkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie dus liever wat eerder
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'Dat is mijn favoriete
kijkmoment in De Kooi !!
Ik hou VOl wel in de gaten. Binnen de kortste keren staat daar een filmpje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:56 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn versie is wat Lieke gisteravond letterlijk tegen Jaap gezegd heeft (en dus Palma op de streams heeft gehoord, denk ik)
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAKquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop op 'Amanda in de kapsalon'Dat is mijn favoriete
kijkmoment in De Kooi !!
Waar denk je dat ze brian van kent?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt post uit gevangenissen, daar zit ook haar meeste familie.
Laat brian dan maar even zijn plaatje opzettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
[..]
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAK
Klopt, de Zwolse Bajes...daar zitten veel fans van Para Brodder en Amanda.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef kit2u het volgende:
Amanda krijgt post uit gevangenissen, daar zit ook haar meeste familie.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
[..]
doe mij maar een Stevig Robbertje SCHAAK
Ja dan is het ECHT leuk !! Amanda in de kapsalon, Bwian die een plaatjequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat brian dan maar even zijn plaatje opzetten
je mag me wel geloven hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou VOl wel in de gaten. Binnen de kortste keren staat daar een filmpje.
geen idee, ik refereerde aan het reclame filmpje van Loes Luca over energiebesparingquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was hij ook Robert, de Amanda-Fan?
Je weet het wel, boefquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee, ik refereerde aan het reclame filmpje van Loes Luca over energiebesparing
Zelfs voor de premiëre van de Teletubbies hangt ze d'r tieten buitenboordquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef kit2u het volgende:
K3 heeft ook een film uit. Helemaal wat voor Amanda.
Nee, haar prive kapster Selene moet het doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft geen zin in haar haar doen, ziek?
zou dat ook maar iets uitmaken denk je?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef kit2u het volgende:
Amanda heeft geen zin in haar haar doen, ziek?
'k Vond het een beetje een nep lach.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef ericahysterica het volgende:
huub tegen lieke : selene heeft net weer flink over je geroddeld en dat je om iemand zijn nek hing en flirtte. Lieke barst in lachen uit
Ik hoop het ook. Lieke en Huub kunnen sinds gisteren ook weer redelijk normaal met elkaar praten. Alleen moeten ze er nu nog opletten dat het niet ontaardt in ruzie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef avonne het volgende:
Huub vertelt wat net Selene heeft verteld aan Jaap en Lieke.
Jaap en Lieke barsten in lachen uit.
Ik hoop dat ze nu weer een team gaan vormen, en op BALS los gaan met zijn drietjes.
dat had Lieke gisteren aan Jaap verteld. Haar moeder en haar (?)zus(?) stonden vooraan aan de rode loper. Lieke heeft ze omhelst en kon héél kort met ze praten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vond het een beetje een nep lach.
Huub zegt dat Lieke niet met Selene en Amanda tegelijk over de rode loper ging.
Lieke zegt dat Selene Amanda erg naar haar toetrok.
Huub zegt dat hij gehoord heeft dat zij met familie en vrienden ging staan te praten.
Oh ja.. zegt Lieke .. dat ook.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef T-lex het volgende:
Lijkt er op dat Brian en Amanda vandaag een snipperdag hebben opgenomen....
Een snipperdag? Die houden gewoon een sabbatical in die kooi.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef T-lex het volgende:
Lijkt er op dat Brian en Amanda vandaag een snipperdag hebben opgenomen....
Dacht dat het over Luc ging.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Varen het volgende:
Jeroen is gelijk toen hij thuis was op DGK forum geweest, daar kreeg hij ruzie
Nee over Jeroen; hij heeft genoten van al die aandacht, mss is dat een reden om nog een keer terug te komen. Jaap denkt erover om hem uit te nodigen om selene een reactie te ontlokken.quote:
en Jaap zegt dat Huub ook telkens weer begint.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Lieke gaat hangen in haar gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |