quote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
De andere is nog niet vol, ik was te snel tja dat heb ik wel eens....![]()
En iemand moet me eens uitleggen hoe ik snel en makkelijk een OP kan kopiërenIt took forever!!!
Iroh!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Tvp. En idd het is Nickelodeon en niet Nickeloden
En de OP moet je denk ik van fok wiki halen? Dan gaat het namelijk erg snel. Kwestie van kopiëren en plakken.
Nee ik ga mee met de hypequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat al zeker dan?Dattie vrijdag komt?
Tijd dat 't in dit topic 's een keer goed komt te staan dunkt mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Achja het staat al 3 topics zo
Hoe?? Ik ben nogal een noob met OP's maken en wijzigenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tijd dat 't in dit topic 's een keer goed komt te staan dunkt mij.
De topictitel kan je zelf niet veranderenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:55 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hoe?? Ik ben nogal een noob met OP's maken en wijzigen
Wie ik ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Brand je voeten niet aan het vuur ja!
Liv Tyler toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie ik ?
btw je avatar is betoverend mooiTell me who she is
![]()
Ahem, de titel is "The Firebending Masters" en volgens YTV zenden ze komende vrijdag deze uit. Over de 7 episodes lange marathon kan alleen maar gespeculeerd worden, YTV wil niets bevestigen. Lijkt me stug dat ze alle 7 nieuw zijn, want dan eindig je midden in de Finale.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef Rumille het volgende:
Dat ik hier nog geen reactie heb geplaatst.
Hooi
Waarschijnlijk inderdaad 28ste december. Maar er is nog steeds geen titel aangekondigd, dus waarschijnlijk is er zon hiatus geval van 3 maanden of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie ik ?
btw je avatar is betoverend mooiTell me who she is
![]()
Jaa liv tyler, ik vind haar supermooiquote:
True story, that.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lol..
Liv speelt Arwen Undomiel in Lord of the Rings, en dan gaat iemand met de nickname Legolas Greenleaf in subscript een vraagteken erachter zetten?. (edit, edit! maak 't groot, dikgedrukt, met een uitroepteken!
).
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
[..]
Jaa liv tyler, ik vind haar supermooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh vandaar, ik dacht al ze komt me heel bekend voorquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lol..
Liv speelt Arwen Undomiel in Lord of the Rings, en dan gaat iemand met de nickname Legolas Greenleaf in subscript een vraagteken erachter zetten?. (edit, edit! maak 't groot, dikgedrukt, met een uitroepteken!
).
Volgens mij is er nog niks bevestigd door Nickelodeon Studios. Dan geloof ik het ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ahem, de titel is "The Firebending Masters" en volgens YTV zenden ze komende vrijdag deze uit. Over de 7 episodes lange marathon kan alleen maar gespeculeerd worden, YTV wil niets bevestigen. Lijkt me stug dat ze alle 7 nieuw zijn, want dan eindig je midden in de Finale.
Zelf denk ik dat ze, als er nieuwe episode uitgezonden worden, tot aan het eind van volume 3 gaan. Dat zijn 3 episodes.
Ze zijn nu toegevoegdquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Burn it all.
De titels van 310, 311 en 312 zijn ook al bekend, overigens.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Weet iemand waar ik de nederlandse versies Boeken van Avatar kan kopen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Oh vandaar, ik dacht al ze komt me heel bekend voor
Nu snel mijn top 3 babes aanpassen![]()
Mag ik je er op wijzen dat WAT ook nooit officieel bevestigd is?quote:Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks bevestigd door Nickelodeon Studios. Dan geloof ik het ook niet.
quote:|Title=The Fire Bending Masters <!-- It is said on the The Western Air Temple article page as the next chapter! -->
|OriginalAirDate= This may air on friday December 28 during a marathon of avatar on YTV in Canada
Hmm.. Ik ga voor zaterdagquote:Op donderdag 20 december 2007 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Tomorrow, Tomorrow! I love ya, tomorrow! You're only one day a-way...
Ik heb er nog niet veel vertrouwen in, hoor. Maar leuk zou het wel zijn
* viro probeert niet te kwijlenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
iK HEB HANDTEKENING VAN LIV EN DAAR KIJK IK VAAK NAAR
ik zie geen boeken van avatar ( nederlands)quote:
Same story herequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Avatar Book 3 Chapter 13 will be aired Friday, December 28 on YTV.
Had ook niet echt verwacht dattie vandaag zou komen.Ik vermaak me voor nu wel even met Naruto
letterlijk boeken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zie geen boeken van avatar ( nederlands)
En helaas is dit dus niet zo. Nieuwe aflevering (313) wordt nu pas op 4 januari verwacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef Rumille het volgende:
*schop*
Morgen komt ie uit
En overmorgen is ie te downloaden
Jammer dat ik dan 12 uur in de auto zit.
Heb wel de 1e 51 episodes op DVD gebrand, dus genoeg kijkplezier in de auto.
Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zienquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben met kerst begonnen te kijken, en voor 1 januari had ik ze allemaal al gezien![]()
GEWELDIGE SERIE!!
Ja, daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef Ogala het volgende:
[..]
Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zien
Waar te vinden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaiight nieuwe ep ister ^^. Heb 'm net gezien.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers, niet lezen als je ep 13 nog niet hebt gezien. Paar grappige quotes:
Aang: "Zuko get over here! I want you to dance with me!"
Zuko: "WHAT?!"
Snel verder kijken.Zuko bij team Aang is echt wel grappig.
En de aflevering is onder andere te zien op Watch-Avatar.com of Avatarchapters.com ofzo.
Aang: "I can't move! Zuko, do something!"
Zuko: "ME?! I can't move either!"
Aang: " You hád to pick up the glowing egg, didn't you?"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt die oom nou >.<.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Strawberry, zet je quotes dan in spoilertags.
Ja sorry, ik wist eerst niet zeker of die quotes nou wel of niet spoilers zijn. Mja, zo is het ook wel goed toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt die oom nou >.<.
En muscleman Iroh mag nou wel komen inderdaad.Wel tof dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!
"We have no choice but to imprison you here, forever!"
Die vond ik wel voorspelbaar eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!
"We have no choice but to imprison you here, forever!"
Ik vond die zin daarna droger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als je (het begin van) ep 13 gaat kijken voor ep 12 dan is dat een behoorlijk spoiler, niettemin waren het twee leuke eps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik meestal torrents en die zijn erg makkelijk te vinden met bv google maar ook diverse bekende torrentsites. Daarbij download ik niet voordat ook daadwerkelijk de aflevering is uitgezonden met uitzondering van ep 10 en 11.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch over dat downloaden, waar trekken jullie die afleveringen vandaan? Zie ze op anime-media staan maar omdat mijn NOD32 nogal wat trojans e.d. aangeeft en ik geen zin in virussen heb zoek ik eigelijk een ander alternatief.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd eerst op wikipedia. Staat de nieuwste aflevering er niet bij? Ga ik geen moeite doen met zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Op Anime-media staat hij wel , maar daar moet je downloaden en mijn lieve NOD32 springt omhoog met een rood venster over een Trojan , dus ik wacht wel even met downloaden.
Het zal ook eens niet.quote:Avatar Book 3 Episode 13 has aired!
Book 3 Chapter 14 is re-scheduled to air Jan. 18 and as always it will be online @ www.Watch-Avatar.com first!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
Als ze heel snel zijn is het nog op zaterdag want als het in Canada word uitgezonden is het bij ons al zaterdag.
quote:Avatar Book 3 Episode 13 : The Firebending Masters has aired!
Avatar Book 3 Chapter 14: The Boiling Rock did not air yet.
It is expected to air Jan. 25th 2008 and as always it will be online @ Watch-Avatar.com first!
Be sure to check regularly in case it airs earlier!
Please note that we are NOT responsible for the Avatar air dates, it is up to the producers when the episodes are released. We are simply a fan site providing links to the episodes for your convenience.
Nee hoor, die heeft TDOBS al uitgezondenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:58 schreef Ge4ce het volgende:
Misschien wachten ze op de Nederlandse Nickelodeon? Die loopt nog een dik seizoen achter.
quote:YTV has NOT aired Chapter 14, looking at a probable 5-10 week wait now. YTV is a Canadien channel. - The Writer's Guild of America has NOTHING to do with this. - YTV does seem to be airing sequentially every week now, though. CHAPTER 14 IS NOT ANYWHERE ON THE INTERNET. - YTV only states that they will air Avatar, not which episode. - PM me and i stab you good.
quote:Avatar Book 3 Chapter 14: The Boiling Rock (Avatar 314) has not yet aired.
It is expected to air this Friday, February 1 and as always it will be on AvatarChapters.com first!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:52 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Volgens mij zit het matriaal wat ze nog moeten uitzenden vast in een ijsberg....
Ik denk dat ik sowieso ga wachten tot er weer een aardig buffertje afleveringen is. En dan de hele boel achter elkaar kijken. Zo heb ik s1 en s2 en alles wat er in jan van s3 was ook bekeken. Dat vind ik toch wel het fijnst. Alles als een continu verhaal achter elkaar. 2 afl per dag.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Ge4ce het volgende:
* Ge4ce is daar mee eens.![]()
Nu maar hopen dat je er 'niet uit raakt'. Niet dat je dalijk seizoen drie eventjes moet herzien om het verhaal weer te snappen.
Yes we krijgen dus ingeval een afl. voor 6 mei.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:57 schreef KaMo het volgende:
DVD?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef switchboy het volgende:
hopelijk klopt die april theorie. Dan is er tenminste een datum om naar uit te kijken.
beter sterven ze met hun uitstel stelletje teringflikkers, ik word er echt gek vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
2 maanden.. zo lang
En het kan nog wel het dubbele gaan duren.
Zijn deze niet al op tv geweest? Ik heb ze iig al gezien namelijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
[b](312) Western Air Temple- April 4
(313) Firebending Master - April 11
Ik heb iig minstens 100x gestemdquote:However even with all this glory to fully bask in, with all its Avatary goodness, there was another big surprise from last night.
Nick announced 88 MILLION votes were cast this year in the KCA. Yes, you read that right, 88 m-i-l-l-i-o-n.
Thanks to an article found by Murellus, it can now be confirmed that this was DOUBLE the votes of last year's KCA and as host Jack Black said it was 'the largest number of votes in any KCA ever!'
Enter Avatar...not just a fanbase, but a zealot religion.
Was our presence the REAL reason for the increase in votes? And more importantly, will this event 'encourage Nick' to see Avatar differently? Will they finally throw us a bone with a promo or a 'S3 resuming announcement' anytime in our immediate future?
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
(312) Western Air Temple- April 4
(313) Firebending Master - April 11
(314/5) Boiling Rock Pt1&2)- April 18
(316) Southern Raiders- April 25
(317) Ember Isle Players- May 2
(FINALE) Sozin's Comet(?)- May 16
Note: these are US airdates & Finale = 318, 319, 320, 321
Hè.. kut..quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:54 schreef Rumille het volgende:
Eeehm.... Strawberry. Die kloppen al niet meer, wat dit zijn de US airdates en niet de Canadese.
Canadese hebben WAT en FM al uitgezonden, niet US. En volgens avatar forum heeft due uS ook 312 en 313 niet uitgezonden afgelopen 2 weken.
Dus sorry.
quote:The release date for the fourth DVD set for season three of Avatar has been announced by Nickelodeon and Paramount Home Entertainment. The street date for the set, which will include the four part show finale, is July 29th, 2008.
SPOILER: Seizoen's FinaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ge4ce op 15-04-2008 19:43:17 ]
Klaag ze aan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:54 schreef Originele_Naam het volgende:
sterf echt met die kk avatar ik word het wachten echt zat
Ik geloof niks meer xDquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef Ogala het volgende:
6 mei komt de dvd boek 3 uit (t/m episode 15) en in 2010 komt er een motion picture!!
http://avatarspirit.net/
Vet!quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 23:04 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.livevideo.com/(...)402ADA4B/avatar.aspx
Huh?quote:Op zondag 20 april 2008 23:04 schreef Chanty87 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.livevideo.com/(...)402ADA4B/avatar.aspx
Rare preview.quote:
Jeetje, 4 maanden inderdaad al.quote:Op maandag 21 april 2008 15:30 schreef Rumille het volgende:
Meer fans tevreden houden na 4 maanden geen nieuwe afleveringen
De finale is 4 afleveringen lang. (2 uur dus)quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
Season 3 telt straks 17 eps in totaal ipv 20?
En komt er een 4de en laatste season?
Dit komt door de schrijverstaking ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan er even een spoiler warning bij? Filmpje heeft erge spoiler voor de samenstelling van the Gaang na tbr.
Doe ik al die moeite om maandenlang geen spoilers te lezen. Klik ik met me stomme kop op dat filmpje. Wel leuk trouwens. Die animaties in het begin met die "flyer" zagen er erg mooi en redelijk realistisch uit. Ik ben toch steeds weer verbaasd over het talent wat in die tekeningen zit. Een stuk minder gemakzuchtig dan bijvoorbeeld die prut die normaal op tv komt. (erge voorbeelden die meteen in me opkomen pokémon, wat een abomonatie. DBZ leuke tekenstijl maar gemakzuchtige animaties.)
Zitten wel een paar kleine continuiteits fouten in avatar. Zo zijn z'n ogen vooral in S1 soms blauw, soms grijs en soms bruin.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Er is wel een leuke nieuwe preview.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Als jullie nou 's niks meer zeggen totdat er echt een nieuwe ep komt. Ik dacht telkens als dit topic weer actief werd: NIEUWE EP! Maar dat is telkens niet.
Stomme stommme mensen die geen nieuwe eps uitzenden!
Hoofdstuk 14 is al uit www.watchavatar.ccquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:02 schreef Ge4ce het volgende:
Datums van wiki:
54 - "The Boiling Rock, Part 1" - DVD May 6, 2008 - 314
55 - "The Boiling Rock, Part 2" - DVD May 6, 2008 - 315
56 - "The Southern Raiders" - July 2008 - 316
57 - "The Ember Island Players" - July 2008 - 317
58,59,60,61 - "Sozin's Comet, Part 1-2-3-4" - July 2008 - 318,319,320,321
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ging ik verder kijken.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Dus die data klopten niet. Volgt er nou elke week en ep of hoe zit het?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Hoofdstuk 14 is al uit www.watchavatar.cc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef Rumille het volgende:potato potatoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:Dat was echt te droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:Helemaal mee eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Inderdaad! We willen nieuwe afleveringen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:08 schreef -Strawberry- het volgende:
De episodes zijn vast al klaar. Waarom zenden de makers ze niet gewoon uit?
Ik heb het liever zo snel mogelijk, waarom langer wachten dan nodig is?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje afraffelen, zo van: "de laatste paar afleveringen van de hele serie zenden we maar achter elkaar uit, dan zijn we er vanaf"
Natuurlijk klaag ik niet over het feit dat het achter elkaar wordt uitgezonden, maar ik krijg wel zo'n afraffel-gevoel erbij.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik heb het liever zo snel mogelijk, waarom langer wachten dan nodig is?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:19 schreef Chanty87 het volgende:
Ja dat zijn de laatste 4 afleveringen bij elkaar
Wooot nog 8 dagen!! Helaas ben ik dan op vakantiequote:
Haha, ja ik ook! Nou ja dan kan ik ze gelijk allemaal achter elkaar kijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Wooot nog 8 dagen!! Helaas ben ik dan op vakantie![]()
![]()
Understatement van het jaarquote:Op zondag 6 juli 2008 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo lang gewacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
fuck dat rekenen ik ben op vakantie check em morgen wel iddquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Uhm ik weet niet precies. At 8 p.m. (EST), maar geen idee hoe laat dat hier is.
Eastern Standard Time, een tijdzone in Amerika aan de oostkust die 5 uur achterloopt op UTC.
Nederlandse tijd loopt 1 uur voor op de UTC tijd sinds de 2e wereldoorlog.. dus... reken maar uit.
Anders kijk je 'm gewoon morgen.
hehe dan ben ik waarschijnlijk ergens in een discotheek te vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
6 uur later dan de Eastern Standard time, dus om 2 uur 's nachts vandaag in NL.
Dus je kunt ook rechtstreks kijken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
Op dat moment wordt de aflevering pas uitgezonden, dus die zal pas een paar uur later online staan medunkt. Met TVUPlayer kun je wel rechtstreeks (dus ook met reclameblokken...) kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |