En helaas is dit dus niet zo. Nieuwe aflevering (313) wordt nu pas op 4 januari verwacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef Rumille het volgende:
*schop*
Morgen komt ie uit
En overmorgen is ie te downloaden
Jammer dat ik dan 12 uur in de auto zit.
Heb wel de 1e 51 episodes op DVD gebrand, dus genoeg kijkplezier in de auto.
Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zienquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben met kerst begonnen te kijken, en voor 1 januari had ik ze allemaal al gezien![]()
GEWELDIGE SERIE!!
Ja, daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef Ogala het volgende:
[..]
Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zien
Waar te vinden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaiight nieuwe ep ister ^^. Heb 'm net gezien.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers, niet lezen als je ep 13 nog niet hebt gezien. Paar grappige quotes:
Aang: "Zuko get over here! I want you to dance with me!"
Zuko: "WHAT?!"
Snel verder kijken.Zuko bij team Aang is echt wel grappig.
En de aflevering is onder andere te zien op Watch-Avatar.com of Avatarchapters.com ofzo.
Aang: "I can't move! Zuko, do something!"
Zuko: "ME?! I can't move either!"
Aang: " You hád to pick up the glowing egg, didn't you?"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt die oom nou >.<.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Strawberry, zet je quotes dan in spoilertags.
Ja sorry, ik wist eerst niet zeker of die quotes nou wel of niet spoilers zijn. Mja, zo is het ook wel goed toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt die oom nou >.<.
En muscleman Iroh mag nou wel komen inderdaad.Wel tof dat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!
"We have no choice but to imprison you here, forever!"
Die vond ik wel voorspelbaar eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!
"We have no choice but to imprison you here, forever!"
Ik vond die zin daarna droger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als je (het begin van) ep 13 gaat kijken voor ep 12 dan is dat een behoorlijk spoiler, niettemin waren het twee leuke eps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik meestal torrents en die zijn erg makkelijk te vinden met bv google maar ook diverse bekende torrentsites. Daarbij download ik niet voordat ook daadwerkelijk de aflevering is uitgezonden met uitzondering van ep 10 en 11.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch over dat downloaden, waar trekken jullie die afleveringen vandaan? Zie ze op anime-media staan maar omdat mijn NOD32 nogal wat trojans e.d. aangeeft en ik geen zin in virussen heb zoek ik eigelijk een ander alternatief.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd eerst op wikipedia. Staat de nieuwste aflevering er niet bij? Ga ik geen moeite doen met zoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Op Anime-media staat hij wel , maar daar moet je downloaden en mijn lieve NOD32 springt omhoog met een rood venster over een Trojan , dus ik wacht wel even met downloaden.
Het zal ook eens niet.quote:Avatar Book 3 Episode 13 has aired!
Book 3 Chapter 14 is re-scheduled to air Jan. 18 and as always it will be online @ www.Watch-Avatar.com first!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
Als ze heel snel zijn is het nog op zaterdag want als het in Canada word uitgezonden is het bij ons al zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |