abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55617567
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:05 schreef Rumille het volgende:
*schop*

Morgen komt ie uit
En overmorgen is ie te downloaden
Jammer dat ik dan 12 uur in de auto zit.
Heb wel de 1e 51 episodes op DVD gebrand, dus genoeg kijkplezier in de auto.
En helaas is dit dus niet zo. Nieuwe aflevering (313) wordt nu pas op 4 januari verwacht.
pi_55620230
Ze moeten echt eens ophouden met die nep release dates bekend te maken.
Het begint nu echt irritant te worden.
pi_55661330
tvp
I am the Alpha and the Omega
pi_55667373
Ach ja, dan kan ik thuis tenminste kijken .
4 januari hopen dan maar.

Groeten uit Oostenrijk
pi_55744139
Ik ben met kerst begonnen te kijken, en voor 1 januari had ik ze allemaal al gezien
GEWELDIGE SERIE!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55746621
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben met kerst begonnen te kijken, en voor 1 januari had ik ze allemaal al gezien
GEWELDIGE SERIE!!
Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zien
pi_55754457
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef Ogala het volgende:

[..]

Dat is jammer als je nog even langer had gewacht dan had je de hele serie in 1 keer kunnen zien
Ja, daar kwam ik ook achter kan ik weer wachten
Stomme kutseries, alleen maar wachten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55794711
Aaiight nieuwe ep ister ^^. Heb 'm net gezien .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:05:13 #59
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_55794883
Dadelijk effe kijken
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_55795148
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaiight nieuwe ep ister ^^. Heb 'm net gezien .
Waar te vinden?
pi_55795634
Spoilers, niet lezen als je ep 13 nog niet hebt gezien. Paar grappige quotes:

Aang: "Zuko get over here! I want you to dance with me!"
Zuko: "WHAT?!"

Snel verder kijken. Zuko bij team Aang is echt wel grappig.
En de aflevering is onder andere te zien op Watch-Avatar.com of Avatarchapters.com ofzo.

Aang: "I can't move! Zuko, do something!"
Zuko: "ME?! I can't move either!"

Aang: " You hád to pick up the glowing egg, didn't you?"

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 05-01-2008 15:40:01 ]
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:54:44 #62
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_55796245
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Spoilers, niet lezen als je ep 13 nog niet hebt gezien. Paar grappige quotes:

Aang: "Zuko get over here! I want you to dance with me!"
Zuko: "WHAT?!"

Snel verder kijken. Zuko bij team Aang is echt wel grappig.
En de aflevering is onder andere te zien op Watch-Avatar.com of Avatarchapters.com ofzo.

Aang: "I can't move! Zuko, do something!"
Zuko: "ME?! I can't move either!"

Aang: " You hád to pick up the glowing egg, didn't you?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_55800194
cool wanneer komt het volgende deel?
pi_55800251
Strawberry, zet je quotes dan in spoilertags .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer komt die oom nou >.<.
pi_55800900
Geweldige aflevering
pi_55801350
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Strawberry, zet je quotes dan in spoilertags .
SPOILER
Wanneer komt die oom nou >.<.
Ja sorry, ik wist eerst niet zeker of die quotes nou wel of niet spoilers zijn. Mja, zo is het ook wel goed toch?

En muscleman Iroh mag nou wel komen inderdaad. Wel tof dat..
SPOILER
pi_55805016
Vette aflevering!

"We have no choice but to imprison you here, forever!"
SPOILER
pi_55806571
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!

SPOILER
Die vond ik wel voorspelbaar eigenlijk
pi_55808465
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef kensei het volgende:
Vette aflevering!

SPOILER
Ik vond die zin daarna droger.
pi_55813107
Wanneer komt de next ep?
pi_55814149
OMG ZUKAANG

pi_55814328
Aaang kijkt altijd zo onschuldig
pi_55816253
"Think about our place in the universe?"

Monkeyfeathers weer wachten op de volgende ep@
pi_55819409
Hoe zet je de OP in de FOK! wiki?
pi_55821087
Zuko is echt leuk nu

Muahahaha @ plaatjes hierboven
pi_55831791
Iemand een idee hoelang het duurt voor de volgende aflevering uit komt?
pi_55833171
Chapter 14 will air Jan. 11 and will be online @ www.AvatarChapters.com shortly after!

Kweenie of het klopt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:45:13 #78
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_55879562
Op Anime-media staat hij wel , maar daar moet je downloaden en mijn lieve NOD32 springt omhoog met een rood venster over een Trojan , dus ik wacht wel even met downloaden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_55886252
Weet iemand of de soundtrack hiervan ergens verkrijgbaar is? Veel van de muziek die gebruikt wordt in de serie is goed.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_55886779
^ Er is (nog) geen officiële soundtrack, maar hou de Myspace pagina's (1, 2) van the Track Team in de gaten.
pi_55899483
wat ben ik blij een 6-jarig zoontje te hebben
pi_55899632
Als je (het begin van) ep 13 gaat kijken voor ep 12 dan is dat een behoorlijk spoiler, niettemin waren het twee leuke eps.
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_55917603
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als je (het begin van) ep 13 gaat kijken voor ep 12 dan is dat een behoorlijk spoiler, niettemin waren het twee leuke eps.
SPOILER
SPOILER
pi_55917628
Ik ben een beetje sceptisch over dat downloaden, waar trekken jullie die afleveringen vandaan? Zie ze op anime-media staan maar omdat mijn NOD32 nogal wat trojans e.d. aangeeft en ik geen zin in virussen heb zoek ik eigelijk een ander alternatief.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_55917780
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:31 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch over dat downloaden, waar trekken jullie die afleveringen vandaan? Zie ze op anime-media staan maar omdat mijn NOD32 nogal wat trojans e.d. aangeeft en ik geen zin in virussen heb zoek ik eigelijk een ander alternatief.
Ik gebruik meestal torrents en die zijn erg makkelijk te vinden met bv google maar ook diverse bekende torrentsites. Daarbij download ik niet voordat ook daadwerkelijk de aflevering is uitgezonden met uitzondering van ep 10 en 11.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_55943731
[quote]Op donderdag 10 januari 2008 10:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
pi_55951108
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Op Anime-media staat hij wel , maar daar moet je downloaden en mijn lieve NOD32 springt omhoog met een rood venster over een Trojan , dus ik wacht wel even met downloaden.
Ik kijk altijd eerst op wikipedia. Staat de nieuwste aflevering er niet bij? Ga ik geen moeite doen met zoeken.

Er zijn wel wat site's die betrouwbaar zijn. Ik gebruik zelf het forum van Avatar Portal.

Overigens mogen we het hier niet over hebben hè.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_55960600
boeiend tis fokin tweakers.net niet
pi_55976222
quote:
Avatar Book 3 Episode 13 has aired!
Book 3 Chapter 14 is re-scheduled to air Jan. 18 and as always it will be online @ www.Watch-Avatar.com first!
Het zal ook eens niet.
pi_55976378
pi_56102004
Morgen misschien
pi_56102144
hopelijk wel!!
pi_56110580
Ik ben reuze beniewd.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_56122368
Hoe laat komt ie ongeveer online?

Hij staat er nog niet... moet ik nu teleurgesteld zijn of gewoon minder ongeduldig
pi_56122566
Tijdsverschil enzo. Hij komt hier altijd later.
Dus minder ongeduldig zijn. Maareh.. misschien komtie inderdaad ook wel helemaal niet.
Das al vaak genoeg gebeurd.
pi_56129789
Avatar wordt sowieso op vrijdag uitgezonden dus afleveringen staan op zaterdag pas online.
pi_56131147
Als ze heel snel zijn niet... maar meestal wel, ja.
pi_56131635
Als ze heel snel zijn is het nog op zaterdag want als het in Canada word uitgezonden is het bij ons al zaterdag.
pi_56135671
das klote had hem nu willen zien
pi_56135938
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
Als ze heel snel zijn is het nog op zaterdag want als het in Canada word uitgezonden is het bij ons al zaterdag.

Ohja Das waar ook. Ik zit soms nog met de UK in m'n hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')