Wie ik ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Brand je voeten niet aan het vuur ja!
Liv Tyler toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie ik ?
btw je avatar is betoverend mooiTell me who she is
![]()
Ahem, de titel is "The Firebending Masters" en volgens YTV zenden ze komende vrijdag deze uit. Over de 7 episodes lange marathon kan alleen maar gespeculeerd worden, YTV wil niets bevestigen. Lijkt me stug dat ze alle 7 nieuw zijn, want dan eindig je midden in de Finale.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef Rumille het volgende:
Dat ik hier nog geen reactie heb geplaatst.
Hooi
Waarschijnlijk inderdaad 28ste december. Maar er is nog steeds geen titel aangekondigd, dus waarschijnlijk is er zon hiatus geval van 3 maanden of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie ik ?
btw je avatar is betoverend mooiTell me who she is
![]()
Jaa liv tyler, ik vind haar supermooiquote:
True story, that.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lol..
Liv speelt Arwen Undomiel in Lord of the Rings, en dan gaat iemand met de nickname Legolas Greenleaf in subscript een vraagteken erachter zetten?. (edit, edit! maak 't groot, dikgedrukt, met een uitroepteken!
).
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
[..]
Jaa liv tyler, ik vind haar supermooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh vandaar, ik dacht al ze komt me heel bekend voorquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Lol..
Liv speelt Arwen Undomiel in Lord of the Rings, en dan gaat iemand met de nickname Legolas Greenleaf in subscript een vraagteken erachter zetten?. (edit, edit! maak 't groot, dikgedrukt, met een uitroepteken!
).
Volgens mij is er nog niks bevestigd door Nickelodeon Studios. Dan geloof ik het ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ahem, de titel is "The Firebending Masters" en volgens YTV zenden ze komende vrijdag deze uit. Over de 7 episodes lange marathon kan alleen maar gespeculeerd worden, YTV wil niets bevestigen. Lijkt me stug dat ze alle 7 nieuw zijn, want dan eindig je midden in de Finale.
Zelf denk ik dat ze, als er nieuwe episode uitgezonden worden, tot aan het eind van volume 3 gaan. Dat zijn 3 episodes.
Ze zijn nu toegevoegdquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Burn it all.
De titels van 310, 311 en 312 zijn ook al bekend, overigens.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Weet iemand waar ik de nederlandse versies Boeken van Avatar kan kopen?
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Oh vandaar, ik dacht al ze komt me heel bekend voor
Nu snel mijn top 3 babes aanpassen![]()
Mag ik je er op wijzen dat WAT ook nooit officieel bevestigd is?quote:Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks bevestigd door Nickelodeon Studios. Dan geloof ik het ook niet.
quote:|Title=The Fire Bending Masters <!-- It is said on the The Western Air Temple article page as the next chapter! -->
|OriginalAirDate= This may air on friday December 28 during a marathon of avatar on YTV in Canada
Hmm.. Ik ga voor zaterdagquote:Op donderdag 20 december 2007 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Tomorrow, Tomorrow! I love ya, tomorrow! You're only one day a-way...
Ik heb er nog niet veel vertrouwen in, hoor. Maar leuk zou het wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |